ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

اگر دین تو این است من کافری برگزینم.

ای محمد!
می‌گویند که تو خود را فرستاده‌ی خدائی بنام الله می‌دانی؛ من در آن زمان نبودم تا با تو هم‌سخن گردم، اما کتابی از تو بجا مانده که از قول تو می‌گویند، سخنان الله است. پس اجازه بدهید تا من همین کتاب را مورد کنکاش قرار دهم، البته پیروان تو و از قول شما می‌گویند که هرکس در این کتاب کوچکترین شکی نمود، کافر و اگر مسلمان باشد باید کشته شود.
من مسلمان زاده‌ام، پس اگر در این کتاب شک کنم و بخواهم آنرا مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهم که باید کشته شوم؛ از طرفی اگر شک نکنم که هرگز به یقین دست پیدا نخواهم کرد.
اگر غیر مسلمانی بخواهد چنین کاری را انجام دهد که شما و پیروان شما آنان را کافر می‌دانید، کافری که مانند حیوانات اهلی است.
پس برای من راهی جز کنکاش در این کتاب باقی نمی‌ماند، گرچه می‌دانم که به راه خطرناکی گام برداشته‌ام، راهی که اگر پیروان دین تو مرا شناسائی نمایند، سرنوشتی جز مرگ با شکنجه در انتظارم نیست.
من این راه را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و می‌دانم که اگر مرا دستگیر نموده و سپس کشتند فرزندان این سرزمین، راهم را ادامه خواهند داد.
این نوشته‌ها را از مدتها پیش تهیه کرده‌بودم و امید داشتم که بتوانم در فردای آزادی ایران، آنرا منتشر نمایم؛ ولی به این نتیجه رسیدم که تا روشنگری نباشد، آزادی بدست نخواهد آمد.
آرزو داشتم و دارم که بتوانم در فضائی شفاف، از نوشته‌هایم دفاع نمایم؛ اما پیروان دین تو هرگز چنین اجازه‌ای را به من نخواهند داد.
پس اجازه دهید که در همین فضای مجازی که دانش بشری در اختیار من قرار داده است، نقدهایم را فهرست‌وار از کتابی که تو می‌گوئی قرآن و کلام‌الله است، داشته باشم.
تو می‌گوئی که این سخنان، سخنان الله است؛ من هم قبول کرده بودم، اما با بررسی همین کتاب، دهها پرسش در ذهن نقش می‌بندد؛ اگر بتوانم از تمام این پرسشها چشم پوشی نمایم، هرگز وجدانم این اجازه را به من نمی‌دهد که ندانم چرا همین الله،
مجوز تجاوز جنسی به زنان و کودکان دگراندیش را می‌دهد؟
البته می‌دانم که این پرسش را چندین بار از همه نمودم اما باز می‌گویم و خواهم گفت تا پاسخی روشن را از پیروانت دریافت نکنم.
ای محمد!
چرا الله به تو و پیروان تو مجوز تجاوز جنسی به دختران 9 ساله، آن هم بصورت کاملا قانونی و
تحت نام ازدواج را می‌دهد؟
ای محمد! چرا دین تو
زنان را مانند کالائی در ردیف طلا، نقره و چهارپایان؛ در اختیار مردان قرار داده است؟
چرا الله به تو اجازه داد که
زن پسر خوانده‌ی خویش را از او طلاق بگیری و به ازدواج خودت در بیاوری؟
چرا این همه
خرافات در کتاب الله وجود دارد؟
البته چراهای من بسیار است؛ تو هم که در میان ما نیستی،
الله هم که فقط نظاره‌گری بیش نیست.
لذا از علمای دین تو این پرسشها را دارم و امیدوارم که به پرسشهایم پاسخ بدهند.

۱ نظر:

سید گفت...

" دین تو زنان را مانند کالائی در ردیف طلا، نقره و چهارپایان؛ در اختیار مردان قرار داده است؟"

اسلام محبت به زن و فرزند را از اصول انسانیت می داند. ولی شهوترانی در مسایل جنسی و علاقه به تكاثر (مثلا داشتن پسر فراوان برای ازدیاد نسل) را مانند حرص در مال جنون آمیز و منفی می داند. معنی آیه ای كه به آن اشاره می كنید این است.

Translate

بايگانی وبلاگ