ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

توهین اسلام به دیگران

قرآن می‌گوید:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ فَلاَ يَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَذَا وَإِنْ خِفْتُمْ عَيْلَةً فَسَوْفَ يُغْنِيكُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاء إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ حَكِيم (توبه/28)" اى مؤمنان همانا مشركان نجس هستند، لذا نبايد پس از امسالشان به مسجدالحرام نزديك شوند، و اگر از تنگدستى مى‏ترسيد، پس در آینده ی نزدیک الله شما را از فضل خويش توانگر گرداند، كه الله داناى فرزانه است.
اگر ما بگوئیم نجس خودتی متهم به اهانت به اسلام می‌شویم!

قرآن می‌گوید که:
قَاتِلُواْ الَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْيَوْمِ الآخِرِ وَلاَ يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُواْ الْجِزْيَةَ عَن يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ" (توبه/29) و کسانیکه از اهل كتابى(یهودیان و مسیحیان) كه به الله و روز آخرت ايمان ندارند و حرام داشته ی الله و پيامبرش را حرام نمى‏گيرند و دين حق نمى‏ورزند، آنها را بکشید تا به دست خويش و با حقارت جزيه بپردازند.
اگر ما بگوئیم که اسلام به دینداران مخالفش هم رحم نمیکند، ما را متهم به اهانت به اسلام مینمایند!

قرآن می‌گوید که:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلْيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ(توبه/123) اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد كافرانى كه مجاور شما هستند را بکشید و آنان بايد در شما خشونت بيابند و بدانيد كه الله با متقیان است.
فَإِذا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِن لِّيَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ(محمد/4) پس چون با كسانى كه كفر ورزيده‏اند برخورد کردید گردنها را بزنيد تا هنگامیکه آنان را از پاى درآورديد پس (اسیران) را امحکم در بند كشيد سپس يا منت نهيد و يا فديه (بگیرید) تا در جنگ اسلحه بر زمين گذاشته شود اين است (امر الله) و اگر الله مى‏خواست از ايشان انتقام مى‏كشيد ولى تا برخى از شما را به وسيله برخى بيازمايد و كسانى كه در راه الله كشته شده‏اند هرگز كارهايشان را ضايع نمى‏كند.

در این آیات قرآن به صراحت دستور به کشتن و انتقام می‌دهد، دستوراتی که کوچکترین ترحمی در آن نیست، در اینجا فرقی کوچک و بزرگ قائل نشده است و همه را با یک چشم نگاه می‌کند، کفر:
وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاء الْكَافِرِينَ (بقره/191) و هر جائی که ايشان را يافتيد آنان را بكشيد و همان گونه كه شما را اخراج کردند آنان را اخراج کنید و فتنه(کفر) از قتل بدتر است و  كنار مسجد الحرام با آنان نجنگید مگر آنكه با شما در آن جا بجنگند؛ پس اگر با شما جنگيدند آنان را بكشيد كه كيفر كافران چنين است.
در این آیه به صراحت دستور به کشتن کفار می‌دهد:
وَدُّواْ لَوْ تَكْفُرُونَ كَمَا كَفَرُواْ فَتَكُونُونَ سَوَاء فَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ أَوْلِيَاء حَتَّىَ يُهَاجِرُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ وَجَدتَّمُوهُمْ وَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ وَلِيًّا وَلاَ نَصِيرًا (نساء/89) آرزو دارند شما کافر شوید همان گونه كه خودشان كافر شده‏اند تا با هم برابر باشيد، پس آگاه باشید از ميانشان براى خود دوستانى اختيار نكنيد تا آنكه در راه الله هجرت كنند، پس اگر از انجام این کار خودداری کردند هر كجا آنان را يافتيد به اسارت بگيريد و بكشيدشان و از  آنان دوستی و کمک کننده‌ای براى خود نگيريد.


اگر ما بگوئیم که اسلام حتی به همسایگان دگراندیشش هم رحم نمیکند، ما را متهم به اهانت به این دین میکنند!

قرآن میگوید که:
إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ (مائده/33) سزاى كسانى كه با الله و پيامبرش محاربه می‌کنند و در زمين به فساد مى‏كوشند جز اين نيست كه كشته شوند يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت‏ يكديگر بريده شود يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.
اگر بنویسیم که اسلام دستور به شکنجه دادن مخالفینش را میدهد، ما را متهم به دروغ گوئی میکنند!

قرآن می‌گوید که:
وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالإِنسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لاَّ يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لاَّ يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لاَّ يَسْمَعُونَ بِهَا أُوْلَئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ(اعراف/179) و در حقيقت بسيارى از جنيان و آدميان را براى دوزخ آفريده‏ايم قلبهائی (مغز، زیرا از نظر قرآن مرکز تعقل قلب است) دارند كه با آن (علمی )دريافت نمى‏كنند و چشمانى دارند كه با آنها نمى‏بينند و گوشهايى دارند كه با آنها نمى‏شنوند آنان همانند دامها بلكه پست تر هستند، آنها همان غافل‏ماندگانند.
أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَكْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلَّا كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا (فرقان/44) آيا گمان مي‏بري اكثر آنها مي‏شنوند يا مي‏فهمند؟ آنها فقط مانند دامها بلكه پست تر هستند.

اگر کسی به اسلام آنگونه که خودش مخالفینش را چارپایان مینامد؛ پیروانش را حیوان بنامد، دنیا را بر سرش خراب میکنند!


در شگفتم از پیروان دین الله!

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. قصدم نفی یا اثبات چیزی نیست. فقط خواستم بگم شما تمام کلمات «قاتلوا» رو به «بکشید» ترجمه کردید. معنی این کلمه «بجنگید» هست.

arsh irani گفت...

دوست گرامی!
من معمولا کسانیکه با هویت ناشناس نظر میفرستند نظرشان را منتشر نمیکنم اما:
باید بدانید که بین قاتَل(جنگ) و قاتِل (کشنده) تفاوت زیادی است.
پاسخ مفصل در پست:

قرآن دستور به کشتن کفار میدهد

خدازاد گفت...

هر چیزی اعم از انسان یا حتی خدا، اگر دستور به کشتن بدهد... آن چیز کثیفترین حقیرترین پست ترین و منفورترین موجود عالم است. کشتن بزرگترین عمل در نقض قانون آفرینش است. اگر از سوی کسی باشد که همه او را به نام خدا میشناسند، پس باید در هویت آن چیز "خدا!!!!" شک کرد.

Dost گفت...

ببینید من نمیخوام از چیزی دفاع کنم واقعیت تو دین زیاد وارد نیستم اما چند تا مساله هست شما فقط نفی استفاده میکنی یعنی فقط میگی اینجا بده واقعا خیلی جاها چیزهای هست بس عجیب نسبت به علم پیامبر اسلام در کل ۱۴۰۰ سال گذشته و تا الان مطمعا خیلی چیزا عوض شده ولی اسلام واقعا دین همین زمان هم هست شما بیشتر فکر کن بدم دنیا انقدر ارزش نداره.

حسین گفت...

من خیلی با قران مشکل دارم! خیلی جاهاش با منطق یک خدا جور در نمیاد! اما خب واقعا بعضی جاهاش هم با منطق یک انسان جور در نمیاد. یعنی بعضی جاهاش رو انگار نه انگار یه خدا گفته. سبک و سطحیه و بعضی جاهاش واقعا زا یک انسان بعیده!
نمیدونم. مدتهاست دارم با خودم کلنجار میرم سر این مسائل. اما میدونم که خدایی هست. مثلا یکی از مشلات ویژه ی من اینه که چرا پیامبران الهی فقط به یک قسمت از زمین نازل شدن؟
آیا همه این پیامبران مدعیان دروغگویی بودند؟ یا اینکه بعضیاشون دروغگو بودن! چه منفعتی از گفتن چنین دروغ بزرگی براشون حاصل میشده؟
و ... و....

arsh irani گفت...

حسین گرامی!
از نظر تاریخی تنها کسی که خودش رو پیامبر دانسته محمد ابن عبدالله میباشد.
عیسی که بعدها ازش افسانه ساختند.
موسی که نویسنده ی تورات نیست و اصولا چنین موجودی وجود نداشته.
ابرهیم که پدر تمام عربها و یهودیان باشه وهمی بیش نیست.
تمام پیامبران غیر از محمد برای یهودیان آمده اند(از دید تورات) زیرا یهودیان تمام پادشاهان خوب خود را پیامبرمی دانستند.
اسلام هم اسیر این تفکر تورات شده.

شما می توانید به قسمت "سرنوشت دیگر ملل غیر از نژاد سامی(عربها و یهودیان)" در پائین موضوعات بررسی شدهبروید و نوشته های مربوطه را بخوانید.

سید گفت...

"موسی که نویسنده ی تورات نیست و اصولا چنین موجودی وجود نداشته"

فقط می تونم بگم خیلی باحالی نویسنده جان!

arsh irani گفت...

سید گرامی، اینکه من باحالم یا بی حال از حسن ادب شماست.
فقط خواستم بگم که اگه دلیلی بر وجود موسی دارید من را هم آگاه نمائید.
منتظرم.

ناشناس گفت...

بعدهی بگیدکشورهای اروپایی اسلام هراسی راه انداخته اند،آدم این آیاتوکه میبینه پشماش میریزه دیگه نیازی نیست اروپااسلام هراسی کنه.

بهروز گفت...

این پاسخی است به آقای راوندی که در این صفحه

http://iran000.blogspot.com/2015/10/blog-post.html

نوشته‌اند: «دین اسلام هیچ راهی برای اهانت باز نکرده.»

اولا لینکهای صفحه
http://iran000.blogspot.com/p/blog-page_4154.html
و همین مقاله نشان میدهد که سخن ایشان درست نیست.

ایشان از قرآن نقل میکنند که: «به کسانی که غیر خدا را می خوانند دشنام ندهید، تا مبادا آنها نیز از روی ظلم و جهل خدا را دشنام دهند، این چنین عمل هر امتی را زینت دادیم، پس بازگشت آنها به سوی پروردگارشان است و آنها را از آن چه عمل می کردند آگاه می سازد (و پاداش و کیفر می دهد).» (انعام/ 108)»

دیده میشود که قرآن علت مخالف با دشنام را میگوید: «تا مبادا آنها نیز از روی ظلم و جهل خدا را دشنام دهند» (منظور از خدا، البته الله است و نه هر خدای دیگری. مثلا خدای مسیحیت با خدای اسلام متفاوت است و ...) یعنی علت مخالفت قرآن با دشنام، کراهت اجتماعی و انسانی آن (که میتوان آنرا کراهت ذاتی دشنام دانست) نیست، بلکه میگوید: دشنام ندهید چون اگر بدهید، آنها هم به من دشنام میدهند!

دوم اینکه گفته‌اند: «این افراد که اهانت میکنند هیچ گونه پایه ی فکری و اخلاقی ندارن»

اینجا هم اشتباه کرده‌اند. پایه فکری بی خدایان و ندانم گرایان به صدها متفکر بر میگردد. شما از آنها خبر ندارید، چون آخوند و اسلام با میلیاردها دلار هزینه در کشورهای اسلامی با رژیمهای اکثرا دیکتاتوری، آن صدها متفکر را از دید شما پنهان داشته‌اند و سانسور میکنند. کتابهای ما حق انتشار در کشورهای اسلامی ندارد. هر از گاهی یکی از ما به تیغ شما گرفتار میشود. همین امسال چند بنگالادشی هم‌باور ما را در بنگالادش به جرم ارتداد و الحاد کشتید. همانطور که بسیاری از بزرگان و علمای شما اشتباه میکنند که بی خدایان پایه اخلاقی ندارند. پایه اخلاقی ما نه رعایت اخلاق بخاطر سکس با حوریان بهشتی است و نه ترس از آتش جهنم، بلکه وجدان انسانی است، همان که «آنچه بر خود نمیپسندی بر دیگران نیز مپسند». همان شخصی که اسبش در بیابان توسط شخصی علیل که به وی دل سوزانده بود، دزدیده شد، ولی به وی گفت: کمی صبر کن. اسب مرا ببر، ولی به هیچ کس نگو که اسب مرا چگونه دزدیدی، چون جوانمردی میمیرد و دیگر کسی به اشخاص ضعیف کمک نمیکند. یعنی اگر من به شما دشنام بدهم، و دیگران هم بدهند، دشنان رواج می‌یابد و جامعه انسانی رو به زوال میرود، پس به نفع همه ماست که دشنام ندهیم.

بهروز گفت...

توجه کنید که آن اسب سوار به آن علیل دزد نگفت که اسب مرا نبر، چون الله خوش ندارد یا الله ترا مجازات میکند و در آتش جهنم میسوزی یا نمیتوانی با حوریان سفید روی یا پسران پوشیده در صدف بهشتی، سکس کنی، بلکه گفت: فقط نگو، چون جوانمردی میمیرد.

بهروز گفت...

این ویوئو را ببینید که دکتر سروش دباغ (پسر سروش معروف) چگونه در مقابل یک پرسش ساده هنگ میکند:

http://www.youtube.com/watch?v=U_3B9Cqf3mI

و بدتر از آن طبق روش معمول خود و پدرش برای دفاع از اسلام به سفسطه متوسل میشود. (بد هم نیست، پیش از جواب، نظر یکی از متفکرین خود را در این زمینه بدانید) این تازه متفکر اسلامی دموکرات و مخالف خشونت و اهل مداراست، وای به حال جمهوری اسلامی، داعش، طالبان و القاعده و حزب الله و سایرین.

آن مسلمانی که در آن صفحه گفت: «شکی نیست که گرداننده این سایت حرامزاده ای بیش نیست.» دقیقا از الله پیروی کرده است:

سوره القلم – آیه 13: عتلّ بعد ذلك زنيم (گستاخ [و] گذشته از آن زنازاده (حرامزاده) است.)


بهروز گفت...

این هم در نهج البلاغه:

كتاب خدا را به شما آموختم، و راه و رسم استدلال را به شما آموزش دادم، و آنچه را كه نمى شناختيد به شما شناساندم، و دانشى را كه به كامتان سازگار نبود جرعه جرعه به شما نوشاندم. اى كاش نابينا مى ديد! و خفته بيدار مى شد! سوگند بخدا چه نادان مردمى كه رهبر آنان معاويه، و آموزگارشان پسر نابغه (عمروعاص) باشد! (خطبه ۱۷۹-در نكوهش يارانش)

در اینجا به نابینایان اهانت کرده و نادانی را به نابینایی مثل زده است. به مردم پیرو معاویه احمق خطاب نموده و عمروعاص را مسخره کرده است.

(کاری به بد بودن معاویه و عمرعاص در اینجا ندارم)

Unknown گفت...

آقای بهروز سوال مطرح کنین تا جواب بگیرین.بنده وقت ندارم به تمام اون چیزها جزئ به جزئ جواب بدم.بنده مطالب رو مطالعه کردم.یک سوال یک جواب.


یا حق.

بهروز گفت...

من اتفاقا به نفع شما عمل کردم، جوانب مختلف موضوع را مطرح کردم (چیزهایی که خودتان نوشته بودید مثل آن آیه قرآن مربوط به بدی فحش). یک ویدیو هم گذاشتم از یک متفکر شیعه که میتوانید در جواب به من از آن استفاده کنید.

پرسش آشکار بود و هست:
آیا هنور باور دارید که «دین اسلام هیچ راهی برای اهانت باز نکرده.» ؟!

Unknown گفت...

برادر عزیز من نوشته های آقای ایرانی فقط سفسطه ی مطلق هست هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه.من حرفی در صحبت های ایشون ندیدم که چیزی رو اثبات کنه.فقط بازی با کلامت میکنه.و حتی آیات رو هم اشتباه معنا میکنه.
یک مثال میزنم در جایی گفتن اسلام به کرو لال ها اهانت میکنه چرا چون گفته کافران مثل کرو لال ها هستند و ایشون گفته این اهانت به کرولال ها است.اما نمیدونم فهم ایشون نمیرسه یا خودشون رو زدن به کوچه ی علی چپ که کرو لال یک تشبیه به این معنا است که اونها حقیقت رو نمیبینن و سخن ها رو نمیشنون.اگر شما یک نفر را که در کنار شما نشسته صدا کنید و اون به شما جواب ندهد و شما بگویید مگر کری آیا شما به کرها اهانت کرده اید.آقای بهنام بهترین کار اینه که در مورد مسائلی که ایشون مطرح میکنند خودتون تحقیق کنید در اون وقت میبینید که حرف های ایشون فقط دروغه.
اما گفتید اسلام به خاطر اهانت نشدن به خدا گفته فحش ندین.این حرف این حقیقت که اهانت در اسلام ممنوع هست رو رد نمیکنه.ثانیا اگر اهانت به هر دلیل ممنوع بشه همون تاثیر که شما گفتید رو در جامعه میزاره.
بنده باز هم اعتقاد دارم اسلام هیچ راهی برای اهانت باز نکرده.
اگر شما بخواهید میتونیم موارد رو با هم بررسی کنیم.

بهروز گفت...

آشکارا دلایل و شاهد از قرآن و نهج‌البلاغه برای شما آورده شده است، که قرآن به سخن خود نیز (که مسلمانان فحش ندهید!) عمل نمیکند. این یکی از تناقض ‌های انبوه قرآن است. به اشکالات همین پیام اخیر شما هم در آن صفحات سایت پاسخ داده شده است (مثلا ابدا نیازی نیست که برای اشاره به نادانی دیگران، نابینا و کر را مثال زد. سنگ را هم میتوان مثال زد تا به معلولان بی احترامی نشود).

دیگر من چیزی برای گفتن در این مورد ندارم و این بحثم با شما تمام است. من میمانم و شما با پیامهای بالا و خوانندگان، همه با وجدانهایمان که از ما درستی و راستیو حق میخواهد.

من تا بحال اشتباهی از مدیر این سایت ندیده‌ام که ۱۰۰ درصد به آن اشتباه مطمئن باشم. ولی ایشان هم انسان است و انسان خالی از اشتباه نیست. ایشان هم در این مورد ادعایی ندارد، چون خود را خدا یا پیامبر و معصوم نمیداند. در مقابل تمام پایه‌های اسلام، الله و قرآن فقط و فقط با یک اشتباه خیلی خیلی کوچک فرو میریزد. این یکی از تفاوت‌های تفکرات ما با تفکرات شماست. ما انسانیم و از اشتباه فراری نداریم و چاره‌ای نداریم جز اینکه طبق آنچه در دست داریم قضاوت کنیم که در آن هم گاهی جای اشتباه هست. مدیر سایت ممکن است در برخی موارد نقصی از قرآن گرفته باشند که درست نباشد. ولی شما آنها را بر ایشان ببخشید و آنها را که درست گفته‌اند در نظر بگیرید که خیلی خیلی فراوانند و هیچ خللی در آنها نیست.

بهروز گفت...

در عین حال اگر شما هنوز دلایلی دارید، شنوا هستم ولی من دیگر بحث را بی مورد میدانم که بحث زیاد به جایی جز دشمنی نمی‌انجامد، چون مسایل این بحث خیلی روشن و آشکار است.

Unknown گفت...

بنده هم بحث رو بی فایده میدونم.
موفق باشید یا حق.

ناشناس گفت...

به ایه29 سوره توبه اشاره کرده اید که با کسانیکه ایمان نمیاورند وبروز قیامت وحرام وحلال خدا را رعایت نمیکنند از اهل کتاب بجنگید واز انها غرامت بگیرید وانها راکوچک کنید وبه این نکته معترض شده اید که اسلام دستور به کشتن میدهد وبیرحمی را رواج برای توضیح این خشونت وبیرحمی باید گفت گاهی برای نجات جمعی افراد بیگناه که توسط جمعی نابکار به اشتباه بسوی مرگ وگمراهی رهنمون میگردند باید جنگید وخشونت بخرج داد خداوند خود را ولی بشر میداند یعنی افریننده وروزی دهنده وحمایت کننده وهدایت کننده افراد بشر خداوند کتابی را قبلا برای هدایت انسانها فرستاده وانها خود را اهل کتاب میدانند وطیفه انها ترغیب انسانها به ایمان داشتن وانجام عمل خیر است وچون نام دین بر خود یدک میکشند باید در این راه امانتداری کرده وواقعیت دین را به مردم عرضه کنند واگر علیرغم داشتن کتاب ودین مردم را به کفر وبی ایمانی تشویق کنند وحقایق دین را برای انان کتمان کنند وحرام خدا را حلال وحلال او را حرام کنند اینگونه افراد مجرم وخیانتکارند وبا این عمل سودجویانه ودنیا طلبانه خود جمع زیادی از مخلوقات خداوند را گمراه کرده وبه بیراهه سوق میدهند واین از نطر پروردگار ولی االناس غیر قابل بخشش است اگر ظلم انها فقط دامن خودشان را میگرفت چندان خشونتی لازم نبود اما چون خیانت انان به کتاب خدا موجب گمراهی جمع کثیری از بندگان خدا میشود لذا چنین خشونتی در مورد انان جایز شمرده شده

Translate

بايگانی وبلاگ