ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

اسلام در یک نگاه

بهترین راه برای شناخت اسلام بررسی قرآن است , اگر کسی از مسلمانان در این کتاب شکی داشته باشد برای او دینی باقی نخواهد ماند.
اگر شیعه و معتقد به عصمت ائمه باشد , او ناچار است این عصمت را با قرآن توجیه نماید و نمیتواند به روایاتی متکی باشد که راویان آنها امثال کلینی و یا مجلسی و ... خود غیر معصومند.
اگر او سنی باشد باز راویان احادیث پیامبر , انسانی بوده اند که ممکن است دچار اشتباه شوند .
لذا بهترین گزینه برای شناخت اسلام بررسی قرآن میباشد .
در بررسی علمی قرآن به نوشته های زیادی برخورد میکنیم که با علم امروزی مخالف است، حتی اسلام جادوگری را نیز علم میداند ।
البته روشنفکران دینی کوشش بسیاری کرده اند تا با
القای شبه اسلام را دینی مطابق با دستورات و علم امروزی جلوه نمایند.
از لحاظ نوشتاری و جمله بندی نیز چنین ساختار تکراری و متناقض را ملاحظه می نمائیم.
همچنین کسی که در قرآن از آن به عنوان آفریدگار یاد میشود الله نام دارد که نامی است ثابت و معرفه . لذا الله را خدا نامیدن , مغلطه بازی است .
الله موجودی است که حتی در کوچکترین جزئیات زندگی انسان دخالت میکند و برای او سرنوشتی تعیین نموده که از آن به عنوان قضا و قدر الهی نام میبرد ।
همچنین آنسان را از گل آفریده است که این خلقت پرسشهائی بسیار را در ذهن ایجاد مینماید.
این سرنوشت دارای دو جنبه است , یکی تکوینی که در آن تمام پدیده ها خلق شده و به سوی تقدیری که الله برایشان معین نموده هدایت میشوند , در این تقدیر تمام آنچه را که بر سر جهان (طبعا شامل انسان نیز میشود) در گذشته آمده است و یا خواهد آمده اراده ای است الهی .
هدایت بعدی هدایت تشریعی است که در این هدایت انسان برای رسیدن به کمال گزینه ای جز انتخاب دینی که الله برایش تعیین نموده را ندارد . او موجودی است مسخ شده و مجری دستوراتی ثابت که اجازه ی پرسش و شک در قضای الهی را که بصورت دین برای او از جانب الله مشخص شده ندارد , و اگر شک او به یقین تبدیل شد باید کشته شود.
قرآن منطقی به نام مباهله دارد که کاملا دور از عقل و از مشخصه های ادیان رهبانی است।
همچنین اگر این دین را در سیاست دخالت دهند به مرور هم دین و هم کشور با از هم پاشیدگی مواجه خواهند شد.
آیات قرآن به دو دسته تقسیم میشوند। آیاتی که پیش از هجرت پیامبر اسلام به مدینه بیان شده اند و آیاتی که بعد از هجرت بیان شده اند
در آیات پیش از هجرت پیامبر اسلام تحت فشار غیر مسلمانان مکه بود . او حتی در یک مورد اقدام به ستایش سه بت لات , منات و عزی نمود . در این آیات صحبت از مدارا و ترحم است .
اما در آیاتی که بعد از هجرت بیان شدند , حرف از قتال و عدم ترحم به کفار است , حتی مجوز تجاوز به زنان انها را میدهد , در این آیات است که تمام غیر مسلمان را کافر میشمارد و حکم به کشتن آنها میدهد।
قرآن از بنی اسرائیل به عنوان ملت برگزیده ی الله نام میبرد و سرزمین آنها را مقدس مینامد , بر همین اساس است که دین اسلام و کتاب قران بر پایه ی داستانهای یهودی نوشته شده , از داستان پیدایش آدم تا طوفان نوح و ..... .
یهودیان تمام پادشاهان خوب خود را فرستاده ای از جانب یهو (خدای یهودیان) میدانستند , قرآن نیز از این جهت در دام یهودیت افتاده , و تمام پادشاهان آنها را پیامبر میداند و معتقد است تمام پیامبران غیر از محمد و عیسی(البته او در ابتدا برای اصلاح دین یهود آمد که یهودیان او را به صلیب کشیدند و چند قرن بعد نظرات عیسی در امتزاج با افکار میترائی سبب تشکیل مسیحیت شد) را از نسل یعقوب (اسرائیل) نوه ی ابراهیم میداند و هیچ پیامبری جهت هدایت دیگر ملل فرستاده نشده اند .
قرآن اعراب و یهودیان را از نسل ابراهیم (احتمالا او همان پرهام ایرانی است ) میداند که دین را در این نسل محدود و آنها را برگزیده ی خویش کرده .
اسلام از یک طرف تورات را تحریف شده میداند و از طرف دیگر به یهودیان توصیه میکند اگر به تورات مراجعه نمائید مشخصات پیامبر و دین اسلام را خواهند یافت .
یهودیان و مسیحیان باید دین سابق خویش را رها نمایند و به اسلام بگروند . زیرا آنها در زمره ی کفار هستند.
اعراب مسلمان مانند پیامبری برای دیگر ملل هستند .
همچنین قرآن زنان را انسانی درجه 2 میداند که در بسیاری از جاها با حیوانات برابرند .
بسیار از احکام و اعتقادات اسلامی مانند نماز برگرفته شده از ادیان ایرانی میباشد و ردپای تفکرات میترائی را در هر سه دین میتوان یافت به گونه ای که اسلام با این ادیان ایرانی نقاط اشتراک بسیار دارد।
الله دارای فرشتگانی است که بوسیله آنها امور جهان را مدیریت مینماید.

۶ نظر:

حسام گفت...

تا حالا انقدر رک حرف نزده بودم، اما نوشته های شما به علت پیش فرض هایی که دارید نه تنها علمی نیست بلکه یک فرد مسلمان رو نمی تونه آگاه کنه و جلوی نوشته هاتون گارد خواهد گرفت
تنها حاصل نوشته هاتون شعله ور کردن آتیش بین مسلمان ها و غیر مسلمان هاست
اگه می خواین کسی حرفتون را باور کنه باید از سر خیرخواهی و ادبیات متفاوت با اون صحبت کنید، نه این که با تحریف واقعیت اون رو وحشتناک کنید:
ستایش لات و ... کجای قرانه؟
کجای قران گفته باید با غیر مسلمان بی رحم بود؟
"در آیات پیش از هجرت پیامبر اسلام تحت فشار غیر مسلمانان مکه بود . او حتی در یک مورد اقدام به ستایش سه بت لات , منات و عزی نمود . در این آیات صحبت از مدارا و ترحم است .
اما در آیاتی که بعد از هجرت بیان شدند , حرف از قتال و عدم ترحم به کفار است , در این آیات است که تمام غیر مسلمان را کافر میشمارد و حکم به کشتن آنها میدهد."

ناشناس گفت...

جالب بود,تا حالا به کلمه مسلمان دقت کردید؟تشکیل شده از م=محمد وسلمان=مسلمان.تکرر آیات مساوی در قران که عدهای اونو معجزه مینامند,نبوغ دانشمند ایرانیست(سلمان فارسی)

ناشناس گفت...

این همه وسوسه بهشت برای عرب سیاه شاش شترخوری بوده کهزنانشان سیاه و بوگندو بودند و برای کشاندن اعراب بسمت اسلام از زنان سفید پوست و زیبا بهمراهباغات زیبا و هوای خنک و آب تمیز و گوارا و دیگر مسائل سکسی گفته شده. آیا اگر یغمبر در کشوری مثل هلند ظهور میکرد میتوانست یارانی با این وعده ها برای خودش دست و پا کند؟ زنان هلندی بسیار زیباتر از هوریها بهشتی و آب و هوای آنجا هم بسیار مطبوع است . پس عملا با وعدههای بهشتی و با آن توصیفات حوری و غیلمان و میوه و آب گوارادر مقایسه با هلند نوعی پیغمبر شانسی نداشت. بطور کلی دین اسلام بر مبنای شهوت و زن و سکس و مسائل مرتبط بنا شده و جذب پیرو در زمان خودش داشته است.

amir گفت...

shoma motasefaneh raho gom kardi.va kasy ke to gom rahie khoda gomrahtaresh mikone.tosie mikonam be elghate zehnie khodet rojo nakon.da enteha yadet bashe:hanoz kasy az joi rad nashode ke shoma hame chi ro zire soal mibari.hame invare joi hastim.shoma saro tahe ayeharo zadi va dari az hamon aie bardasht mikoni.tamam adian omadand ensan bodan be manaye vagheiy amozesh bedand,ta dar haghe ham khob bashim,be hoghoghe ham ehteram bezarim va......vali shoma hadafet ine mikhahi az asl dor koni..in roshangari nist..age shoma modele behtari az din darid be ma morefi konid ....baied midonam....ama khoshhal misham begid.omidvaram rahe rasto be ma gomrahan az nazare shoma neshon bedid.bedrod AMIR

Unknown گفت...

اگرهمه دردوبلا ازدست اسلام است پس لطف نموده یک پیشرفت ترقی ایران قبل ازاسلام رانام ببرید همش کشتارلشکرکشی برضدهمیایگان ویونان فقط بخاطرخودخواهی وتوسعه طلبی بود.اسلام به ایران هویت دادکه حالابرضدش پروپاگندمیگویی.اسلام دین خوبی نیست پس دین شما خوب است که اعراب رانجس میگویید به کدام حق?اگربادولت فعلی مشکل داری اونا اول ایرانی هستندبعدمسلمان هردینی که توهم برشان بدهی بازهم بخاطرقدرت هرچه دلشان بخواهد میکنند.وایات قران هرکدام اش علت نزول دارددرغیران الکی نمیگوید که بکشیدبلکه میگویدکسانیکه قصدکشتارتان رادارند درمقابل شان بایستید..این که میگویی اسلام به زن حق نداده یا حق زن کمترازحیوان است اگرازخرهم پرسان کنی قبول نمیکندچون میداندکه یک شخص متعصب چنین کاری میکند.این که میگوید مادر سه حق داردوپدریک حق .این که میگویدجنت زیرپای مادر است.ایم که زن را عزت داده .از وسیله بودن نجاتش داده حقش راخورده حیف.....خداوند خودش میگوید که کسانیکه قلب شان ازتعصب پرباشدکور هستند وکر.

Unknown گفت...

go to youtube/drzakirnaik

Translate

بايگانی وبلاگ