ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

دانستم تا نرم‌افزار حاکم بر مغزها اصلاح نشود اصلاح سخت‌افزاری بی‌معناست.

در سایت بالاترین نوشته‌ای گذاشته شد مبنی بر اینکه الله به کر و لالها توهین می‌نماید.

الله این آیات بطور واضحی به کر و لالها توهین می‌نماید.

این نوشته چون به مزاق اسلامیون خوش نیامد شروع به منفی دادن کردند تا جائیکه در بخش نظرات یکی از همین اسلامیستها مدعی شد که چنین آیاتی در قرآن وجود ندارد.

دیگری برای اینکه کار الله را توجیه کند، چنین استدلال کرد که الله شرم نمیکند از اینکه مثال حتی از مگس هم بیاورد.

این توجیه حقیقتا من را عصبانی و متأسف نمود که چرا هم‌میهنان ما تا این اندازه در تعصب غرق هستند، که نه تنها حقیقت را نمی‌بینند؛ بلکه برای توجیه باطل، دست به هر کاری می‌زنند.

آیا برای توجیه این امر که چرا الله برای بیان رذایل، مثال کر و لالها را می‌زند، لازم است که گفته شود الله نه تنها از این مثال شرم نمی‌کند، بلکه مثال بدتر از مگس را هم می‌زند و شاید منظور وی از مثال بدتر از مگس همین کر و لالهائی باشند که باز طبق اعتقاد اسلامی این الله است که آنها را اینگونه آفریده است:

إِنَّ اللَّهَ لا يَسْتَحْيِي أَنْ يَضْرِبَ مَثَلاً ما بَعُوضَةً فَما فَوْقَها فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا فَيَعْلَمُونَ أَنَّهُ الْحَقُّ مِنْ رَبِّهِمْ وَ أَمَّا الَّذِينَ كَفَرُوا فَيَقُولُونَ ما ذا أَرادَ اللَّهُ بِهذا مَثَلاً يُضِلُّ بِهِ كَثِيراً وَ يَهْدِي بِهِ كَثِيراً وَ ما يُضِلُّ بِهِ إِلاَّ الْفاسِقِينَ(بقره/26)
خداى را از اينكه به پشه‏‌اى -يا فروتر [يا فراتر] از آن- مَثَل زند، شرم نيايد. پس كسانى كه ايمان آورده‏اند مى‏دانند كه آن [مَثَل‏] از جانب پروردگارشان بجاست؛ ولى كسانى كه به كفر گراييده‏اند مى‏گويند: «خدا از اين مَثَل چه قصد داشته است؟» [خدا] بسيارى را با آن گمراه، و بسيارى را با آن راهنمايى مى‏كند؛ و[لى‏] جز نافرمانان را با آن گمراه نمى‏كند
.

پس از دیدن این توجیهات به درستی راهی را که در پیش گرفته‌ام یقین کامل حاصل نمودم و دانستم تا نرم‌افزار حاکم بر مغزها اصلاح نشود اصلاح سخت‌افزاری بی‌معناست.

آیا می‌دانید که خرافه‌ترین خرافات در قرآن است؟


هیچ نظری موجود نیست:

Translate

بايگانی وبلاگ