ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

سرنوشت کافران در قصا و قدر الهی

اسلام انسانها را به دو دسته تقسیم نموده است:
     1- خودی یا همان مسلمان مومن.
     2- غیر خودی یا همان کافر.
      در اینجا به بحث کافر می‌پردازم و سرنوشتی که پس از مرگ، در انتظار آنهاست را مورد بررسی قرار می‌دهم.
     کافرکیست؟
      قرآن بیان می‌نماید، هر کس که عقیده و یا دینی غیر از اسلام برگزیند، او کافر است و همه‌ی کافران نیز اهل جهنم هستند:
وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الإِسْلاَمِ دِينًا فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ (ال عمران 89) و هر كس جز اسلام آييني براي خود انتخاب كند، از او پذيرفته نخواهد شد، و او در آخرت، از زيانكاران (اهل جهنم) است.
هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ (صف/9) او(الله) كسى است كه فرستاده ی خود را با راهنمائی و آيين درست روانه كرد تا آن را بر هر چه دين است فائق گرداند، هر چند مشركان از آن بیزارند.
     حتی اهل کتاب نیز کافر و از جهنمیان هستند( مسیحیان و یهودیان ):
إِنَّ الدِّينَ عِندَ اللّهِ الإِسْلاَمُ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِينَ أُوْتُواْ الْكِتَابَ إِلاَّ مِن بَعْدِ مَا جَاءهُمُ الْعِلْمُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ وَمَن يَكْفُرْ بِآيَاتِ اللّهِ فَإِنَّ اللّهِ سَرِيعُ الْحِسَابِ (آل عمران/19) دين در نزد الله، (فقط) اسلام است و كساني كه كتاب آسماني به آنان داده شد (اهل کتاب) اختلافي (در آن) ايجاد نكردند مگر بعد از آگاهي و علم (با علم آنرا تحریف نمودند)، آن هم به خاطر ظلم و ستم در ميان خود، و هر كس ‍ به آيات الله (قرآن) كفر ورزد، الله زود حسابرگر است (زود به حسابش می‌رسد).
     در این آیه از "ال" قبل از اسلام بکار برده شده که به معنای همین اسلام می‌باشد؛ البته از دید اسلام پیروان سایر ادیان به شرط عدم پیروی از دین تحریف شده  تا پیش از آمدن اسلام  مسلمانان بشمار می‌آیند، البته کسانیکه تابع دین تحریف شده بودند در ان زمان هم کافر محسوب می‌گردد.
پیروان بیچاره‌ی آنها پیش از این کشف بزرگ اسلام از کجا می‌دانستند که دینشان تحریف شده اند؟
    پس برطبق آیات بالا، هرکس که از پذیرش اسلام امتناع ورزید کافر است؛ البته در حالت کلی هر کس دستوری از دستور مسلم اسلام را نپذیرد کافر محسوب می‌گردد.
   قرآن پا را از این فراتر گذاشته و عقیده‌ی تمام مسیحایان را کفر می‌نامد:
    لَقَدْ كَفَرَ الَّذِينَ قَالُواْ إِنَّ اللّهَ هُوَ الْمَسِيحُ ابْنُ مَرْيَمَ وَقَالَ الْمَسِيحُ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اعْبُدُواْ اللّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ إِنَّهُ مَن يُشْرِكْ بِاللّهِ فَقَدْ حَرَّمَ اللّهُ عَلَيهِ الْجَنَّةَ وَمَأْوَاهُ النَّارُ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنصَارٍ (مائده/72) یقینا كسانى كه گفتند الله همان مسيح پسر مريم است قطعا كافر شده‏اند و در حالی که مسيح مى‏گفت "اى فرزندان اسرائيل، پروردگار من و پروردگار خودتان را بپرستيد كه هر كس به الله شرك آورد قطعا الله بهشت را بر او حرام گردانیده و جايگاهش آتش است و براى ستمكاران هیچ یاری دهنده‌ای وجود ندارد.
    لَّقَدْ كَفَرَ الَّذِينَ قَالُواْ إِنَّ اللّهَ ثَالِثُ ثَلاَثَةٍ وَمَا مِنْ إِلَهٍ إِلاَّ إِلَهٌ وَاحِدٌ وَإِن لَّمْ يَنتَهُواْ عَمَّا يَقُولُونَ لَيَمَسَّنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِنْهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ (مائده/73) كسانى كه  گفتند الله سومين سه است بدون شک كافر شده‏اند و حال آنكه هيچ خدائی جز الله نيست و اگر از آنچه می‌گويند دست نکشند، به کسانی از ایشان که کافر شدندعذابى دردنک خواهد رسيد.
    اما مشرک کیست؟
    شرک حالتی است خاص از کفر، هر کس که در عبادت برای الله شریک قائل شد و او را با واسطه هائی مورد پرستش قرار داد مشرک است:
    أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاء مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ (زمر/39 ) آگاه باشيد دين خالص از آن الله است (اسلام)، و آنها كه غير از الله برای خود اولیائی قرار دادند دليلشان اين بود كه اينها را نمي‏پرستيم مگر به خاطر اينكه ما را به الله نزديك كنند، الله روز قيامت ميان آنها در آنچه اختلاف داشتند داوري مي‏كند، الله آن كس را كه دروغپرداز ناسپاس است را هدایت نمی‌کند.
     اعمال نیک کافران، مانند سرابی است که در ابتدا گمان میکنند چیز واقعی است و بدردشان میخورد، اما هنگامیکه با معیار عدل الهی آنرا می‌سنجند، مانند سرابی است پر از توهم:
     وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَعْمَالُهُمْ كَسَرَابٍ بِقِيعَةٍ يَحْسَبُهُ الظَّمْآنُ مَاء حَتَّى إِذَا جَاءهُ لَمْ يَجِدْهُ شَيْئًا وَوَجَدَ اللَّهَ عِندَهُ فَوَفَّاهُ حِسَابَهُ وَاللَّهُ سَرِيعُ الْحِسَابِ (نور/39) و كساني كه كافر شدند کارهایشان مانند سرابي در کویر است ، كه انسان تشنه آن را از دور آب مي‏پندارد، اما هنگامي كه به سراغ آن مي‏آيد چيزي نمي‏يابد! و الله را نزد آن می‌‏يابد و حساب او را صاف مي‏كند، و الله زود حسابگر است (زود به حسابشان میرسد).
     این کارها، بدون شک کارهائی بوده که به درد انسانها می‌خورده است مانند خدمات دانشمندان، زیرا اگر کارهای بدی بوده است، مانند سراب برای آنها جلوه نمی‌کرد؛ منظور قرآن این است که آنها تصور شان این است که چنین اعمالی بدردشان میخورد که اینگونه نیست و آنها اهل جهنم هستند، یا اینکه اعمالشان اینگونه است:
      أَوْ كَظُلُمَاتٍ فِي بَحْرٍ لُّجِّيٍّ يَغْشَاهُ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ سَحَابٌ ظُلُمَاتٌ بَعْضُهَا فَوْقَ بَعْضٍ إِذَا أَخْرَجَ يَدَهُ لَمْ يَكَدْ يَرَاهَا وَمَن لَّمْ يَجْعَلِ اللَّهُ لَهُ نُورًا فَمَا لَهُ مِن نُّورٍ (نور/40) يا همچون تاریکی است در يك درياي پهناور، كه موج آن را پوشانيده، و بر فراز آن موج ديگري است، و بر فراز آن ابري تاريك، تاریکیها(لایه لایه) یکی بالای دیگری است آنچنان كه هر گاه دست خود را خارج كند ممكن نيست آن را ببيند! و كسي كه الله نوري براي او قرار نداده، نوري براي او نيست!
     اما بدترین حالت، حالت فرد مسلمانی است که اسلام را انکار نماید، در این صورت نه تنها تا ابد اهل جهنم است، بلکه توبه او مرگ است و الله به هیچ عنوان او را به صف مسلمانان راه نخواهد داد:
     إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ بَعْدَ إِيمَانِهِمْ ثُمَّ ازْدَادُواْ كُفْرًا لَّن تُقْبَلَ تَوْبَتُهُمْ وَأُوْلَئِكَ هُمُ الضَّآلُّونَ (آل عمران/90) كسانى كه پس از ايمان خود كافر شدند سپس بر كفر [خود] افزودند هرگز توبه آنان پذيرفته نخواهد شد و آنان خود گمراهانند.
     اما چرا از ابتدا، الله همه را مسلمان نکرد تا این همه اختلاف پیش نیاید؟
     چرا دین اسلام را در کل گیتی گسترش نداد؟
       گناه جنگل نشینان، ساکنان جزایر دور افتاده و اسکیموها و مانند اینها چیست؟
     گناه کسی که از مادر مسیحی و یا یهودی و یا پیروان سایر اعتقادات، زاده میشود چیست؟
     آیا نوزادان کافرین هم به جهنم می‌روند؟
     نوزادن مسلمان چگونه؟
      آیا دیوانه های کافر هم اهل جهنم هستند؟
     دیوانه های مسلمان چگونه؟
     کسیکه از اسلام فقط اسم آنرا شنیده است، آیا باید اهل جهنم باشد؟
     آیا جنایتکاری که آخرین کلامش لا اله الا الله باشد اهل بهشت است؟
     آیا چنین سخنی منطقی است؟
     آیا منطقی است که اگر کسی لا اله الا الله بگوید، اهل بهشت است؟
    چرا اگر کسی که یکی از پدر یا مادرش در هنگام انعقاد نطفه‌اش مسلمان باشند؛ او راهی جز پذیرش دین اسلام را ندارد و در غیر این صورت مرتد محسوب می‌گردد؟
     و خلاصه:
     آیا منطقی است که جنایتکارارنی چون خامنه ای و صدام، با گفتن لا اله الا الله به بهشت وارد شوند؛ اما انساندوستانی چون فلمینگ و ادیسون سرازیر جهنم گردند؟!
آیا برای این دین، انسانیت مهم است یا انسانها را تبدیل به بنده کردن؟


الله کافران را برای جهنم آفریده است.

۴ نظر:

کاوه گفت...

سوالهایی که در انتها پرسیدید همه پاسخ دارند. جدی می گم همه. منتها اگه کسی نخواهد که بفهمد نمی فهمد. به خودتون لطف کنید و دست از گوش و چشمتون بردارین تا ببینین. بازم می گم به خودتون لطف کنین. من چیزیم نمی شه اگه شما مومن باشید یا کافر.

Ht گفت...

به خداااا تو کتاب تعلیمات دینی پنجم دبستان همه رو توضیح داده!!!! :)))
جالب اینه که تو فضای سایبری که نمی تونه بی منطقیش رو با زور ثابت کنه رو به چه روشهایی میاره!!!!!
آره تو چیزیت نمی شه فعلا زور دست شماست.

ناشناس گفت...

باز هم روایت مهمل وبی مبنایی را دسناویز قرار داده برای بی اعتبار کردن دین اسلام شما از کدام ایه قران دریافتید که هرکس در زمان مرگ با گفتن لا اله الا الله تمام گناهانش بخشوده شده ودر کمال ارامش به بهشت رهنمون میگردد با کمی مداقه در قران متوجه خواهید شد که در روز قیامت سنجش های دقیق نهاده خواهد شد حتی در حد سنگینی یک دانه خردل همه اعمال با دقت تمام محاسبه وهر کسی با توجه به عملکرد خود در نزد خداوند دارای درجه ای مشخص است ونضع الموازین القسط لیوم القیامه فلا تظلم نفس شیا وان کان مثقال حبه من خردل اتینا بها 47 انبیا واز سویی دیگر لکل درجات مما عملوا وما ربک بغافل عما یعملون 132 انعام پس چنین که شما تصور کرده اید نیست وبررسی ها بسیار دقیق وعادلانه است از طرف دیگر شما ایراد گرفته اید که تکلیف سایر ادیان وسایر افراد که دسترسی به کتاب وهدایت را ندارند ویا ساکن نقاط دیگری هستند چه خواهد شد اولا خدا شناسی وانسانیت در فطرت انسانها نهادینه شده وهر انسانی بر حسب فطرت هم خدا را میشناسد وهم خیر وشر رااما اگر خودخواهی وزیاده طلبی وسایر خصایص رذیله بر او غالب شد به انکار خدا ورسول وکتاب میپردازد در حالیکه کتاب وهدایت وپیامبران یک لظف وامتیاز اضافی است که از سویی خداوند به بشر ارزانی گردیده وبنابر گفته قران محتوا ومفاهیم تمامی کتب اسمانی همه یکی است لیکن در کتبهای پیشین تحریف صورت گرفته اما قران ایات ان از تحریف مصون مانده وخداوند این مورد را تضمین نموده به این دلیل تنها کتاب مطمین جهت هدایت همانا قران است البته تصور اینکه عیسی پسر خداست سخنی بسیار غیر منطقی ومخالف عقل است

ناشناس گفت...

بدون توجه به کتب اسمانی وهدایتهای الهی که یک لطف اضافی برای هدایت بشر است همچنانکه خداوند برای راه رفتن دو پا وبرای انجام کار دو دست به انسان عطا نموده وبدون انها نه میتواند راه برود ونه میتواند کار انجام دهد برای پی بردن به چگونگی افرینش وتفکر در ساز وکارهستی به انسان عقل واندیشه داده که بتواند تفکر کند وخیلی از مسایل بسیار بدیهی را به اسانی دریابدگردش شب وروز با دقت وبا برنامه ای دقیق واز پیش تعیین شده انجام میگیرد بارش باران وگردش بادها وصدها اتفاق دیگر همه وهمه با حساب وکتاب وبسیار سنجیده وحساب شده اتفاق میافتد وهمه این اتفاقات چنانچه همان عقل واندیشه درست بکار گرفته شود انسان را به حقیقتی بزرگ وانکار ناشدنی بنام خداوند رهنمون میسازد عقل حقیقت بین ومنصف بهیچوجه نمیتواند منکر این حقیقت شود چنین حقیقتی که تمامی تار وپود زندگی ما را فرا گرفته وبدون رضایت وخواست او کوچکترین قدمی نمیتوانیم برداریم برای ما دو حالت کلی متصور است یا این حقیقت غیر قابل انکار را نپذیریم وبه اصطلاح کافر شویم ویا در مقابل این حقیقت سر تعظیم فرود اوریم ومومن شویم بدیهی است که انکس که این حقیقت مسلم ومحض را که در جهت منافع او طراحی شده وبرایگان بسیاری از نیازهای او را مرتفع مینماید وووعده صدها بار نیکوتر از ان را به او وعده داده انکار کند خشم خدای خود را بر خواهد انگیخت وطبیعتا مجازات این است که نه تنها همه این نعمتها را از او پس بگیرد بلکه بخاطر انکار این واقعیت محض وغیر قابل انکار او را سخت مجازات بنماید تا به او حالی کند در عمل وبا درد فراوان که این یک حقیقت محض است چرا که با حرف وتذکر ونصیحت زیر بار حقیقت نرفت واما بر عکس ان که به ندای درون گوش داد وفکر خود را بکار گرفت وبا تشخیص شرایط به حقیقت دست یافت و با تدبیر تسلیم محض خدای توانمند ویگانه شد وخیره سری وطغیان نکرد نه تنها مجازات نمیشود بلکه صدها برابر بهتر از نعم دنیا به او عطا خواهد شد تازه از او نیز تشکر فراوان بعمل خواهد امد

Translate

بايگانی وبلاگ