ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

علی ابن ابی طالب: شاش شتر بهتر از شیر آن است و جواز خوردن شیر خر.

      عقایدی را در اسلام مشاهده می‌نمائیم که بدون شک هیچگونه جنبه ی علمی ندارد و بر گرفته از اعتقادات پیشنیان و فرهنگ اعراب    بدوی ناشی گردیده است، همچنین داستانهائی را در این دین مشاهده می‌نمائیم که با هیچ منطقی تطابق ندارد، در نوشته های زیر به برخی از این اعتقادات میپردازیم ؛
      احکام فقهی در رابطه با بول:
      بول انسان و هر حیوان حرام گوشتی که دارای خون جهنده باشد، نجس است.
      آیا ادرار حیواناتی که خون جهنده ندارند، نجس نیست؟
      تمام جانورانی که دارای قلب هستند به نوعی خونشان جهنده است، و این جهندگی در جانوران مختلف با توجه به ساختار قلبشان به حالتهای گوناگونی دیده می‌شود.
     چه فرقی است بین جانورانی که جهندگی خونشان آشکار است و یا نهان؟
      چه فرقی است بین ادرار جانورانی که دارای قلب هستند و آنها که نیستند؟
اما از دید فقهی؛
      این حکم تنها به استناد روایاتی است که به بحث حلال گوشتی و خون جهنده داشتن حیوانات پرداخته اند:
     حر عاملی صاحب کتاب وسائل الشیعه، بابی دارد با عنوان مجوز خوردن شاش شتر و گاو و گوسفند....(1)      
خوردن ادرای حیوانی که گوشتش حلال است اشکالی ندارد(2)
     ادرار شتر از شیرش بهتر است (به رغم اینکه) الله در شیرش شفاء قرار داده است.(3)
    ادرار شتر شفای هر دردی است و برای غسل بدن هم مناسب است.(4)
   کلینی در اصول کافی/جزء/ص57 بابی دارد با همین عنوان(5)
     خرید و فروش و نوشیدن بول برخی از چارپایان، به ویژه شتر به دلیل مستندات روایی و خواص دارویی آن جایز بوده است تا آنجا که در برخی روایات بول شتر را از شیرش سودمندتر دانسته اند.(3) 
   حیله المتقین 
علی ابن ابی طالب: شیر گاو دوا باشند و شاش شتر بهتر از شیر آنست. آسمان و جهان/ ترجمه كتاب السماء و العالم/ بحارالانوار ، مجلسی/ مترجم: محمد باقر كمره‏اى‏، ناشر: اسلامیه‏، تهران‏/ جلد6.
    همچنین مجلسی در بحار الانوار حدیثی را از علی ابن ابی طالب نقل می‌کند که ادرار شتر از شیرش بهتر است(6)
   
      مجوز خوردن شیر خر
       ... محمد بن عيسى  از عبد الرحمن بن ابی نجران ازصفوان بن يحيى  از عيص بن القاسم از ابی عبدالله(ع)(7) که فرمودند: من شام با این (اشاره به شیر خر) خوردم، پس به من گفت:
       آیا می‌دانی این چیست؟ 
       گفتم: 
       نه.
       گفت:
 این شیر بسیار خوشمزه‌ای است از شیر الاغ (8)، آن را برای بیماری از ما گرفتیم، اگر دوست داری بخوری پس بخور.(وسائل الشیعه/حدیث شماره 31370) باب جواز اکل لبن الاتن و شربه.)
    این حدیث هم در التهذیب جلد 9 صفحه 101 هم بیان شده است.
   علاوه بر روایت یاد شده‌ی بالا روایات زیادی در وسائل الشیعه که از کتب 4 گانه‌ی صحیح شیعه است نیز وجود دارد که همگی دال بر خاصیت شفابخشی و همچنین خوشمزگی شیر خر است(10)
    این موضوع مختص شیعه نیست، در صحیح بخاری وجود دارد با عنوان درمان با ادرار شتر " باب الدواء بابوال الابل".
برای دیدن احادیث معتبر اسلامی این مورد و همچنین خوردن ادرار گوسفند و گاو و آب دهن آنان از زاویه‌ای دیگر، اینجا را کلیک کنید.
=======================================
      (1)  باب جواز شرب ابوال الابل و البقر و الغنم و لعابها و الاستشفا بابوالها و بآلبانها
(2) وسائل الشیعه حدیث شماره (31363): .... لاباس ببول ما اكل لحمه.
    (3) وسائل الشیعه حدیث شماره (31364): .....ابوال الابل خيرٌ من البانها و يجعل الله الشفاء فی البانها.
    (4) وسائل الشیعه حدیث شماره (31367): .....فيه شفاء من كل داء وعاهه فی‌الجسد و هو ينقی البدن  يخرج درنه و يغسله غسلا.
  (5) باب "ابوال الدواب و اوراثها"
   (6) بحار الأنوار/جلد 63 / ص103....سمعت أبا الحسن(ع)يقول:
 ابوال الابل خير من البانها و يجعل الله الشفاء فی البانها.
(7) در اینجا منظور امام صادق است.
(8)در زبان عربی به الاغ ماده"الاتن" می‌گویند.
(9) وسائل الشیعه حدیث شماره (31371) ... كنا عند ابی عبدالله(ع)  فاتينا بسكرجات  فاشار بيده نحو واحده منهن و قال:
هذا شيراز الاتن اتخذناه لعليل لنا فمن شاء فلياكل و من شاء فليدع. 
وسائل الشیعه حدیث شماره (31372)... سالت ابا عبدالله (ع) عن شرب البان الاتن؛ فقال: اشربها.
 و این روایات تا حدیث شماره 31376 ادامه دارد (برای کسانیکه مایلند از روی منبع اصلی تحقیق نمایند.
(10)  بحار الانوار  جلد 63 /ص95.... سالت اباعبد الله (ع)عن البان الاتن للدواء يشربها الرجل؛ قال:
 لاباس به.
 بحار الانوار، جلد 63/ ص100... سالته عن البان الاتن تشرب للدواء او تجعل فی الدواء؟ قال:
 لا بأس. 
بحار الأنوار/جلد 63 /ص103... سالت أباعبد الله(ع) عن شرب البان الأتن، فقال:
   اشربها.
 بحار الأنوار/جلد 63 /ص103

۸ نظر:

سعيد گفت...

مسلمانان عزيز خصوصا شيعيان غيور از نوشيدن شاش شتر لذت ببريد!

ناشناس گفت...

ساخت دارویی از سم مار و عقرب برای مهار ۴ نوع سرطان
استفاده از حشرات مفید در علم پزشکی
در طی سالهای جنگ جهانی اول
دکترBaer متوجه شد که زخم سربازانی که چند ساعتی روی زمین جبهه استراحت کرده اند دچار عفونت نشده و حتی زود تر از زخم های پانسمان شده التیام می یابد.تحقیقات نشان داد که زخم افراد پانسمان نشده مورد حمله لاروهایی از خانواده دوبالان(مگس ها)قرار گرفته و این لاروها با نفوذ به درون زخم تمامی بافتهای مرده،عفونی و فاسد را خورده و از بین برده بودند.امروزه از این لاروها دارویی به نام آلانتوئین تهیه شده که از آن برای پانسمان و التیام زخم ها استفاده می شود.
گروهی از محققان آمریکایی با روکش مومی شاخک حشرات، نانوحفره‌هایی تولید کرده‌اند که می‌توانند به شکلی قابل پیش‌بینی مولکول‌ها را گرفته، تغلیظ کرده و جابه‌جا کنند.
از کرم حشرات انتی بیوتیکی تولید شده که در درمان باکتری MRSA که به درمانهای دارویی مقاوم است ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
اين محققين احمق هم از حشرات استفاده داروئي كرده اند ، محقيق عزيز از نوشيدن و استفاده كردن مگس و كرم و ... ديگر حشرات لذت ببريد !!!

ناشناس گفت...

شما مغرض عستید دلیلش: اولا آیا تاریخدانان یک واقعه را بدون بررسی سند تایید میکنند یا نه!! آیا یک علم بدون دلیل و محل اثباتش تایید می شود یا نه ؟!! احادیث دارای دروغ هایی است که انسان های مغرض دیگری آن را به خورد مردم بیسواد داده اند تا بر آن ها حکومت کنند.!!! بخصوص کتب شیعه!!! مثلا بحارالانوار صد و ده جلد است مگر چه کسی بوده این همه روایات را گفته باشد؟!!! کمی به عقل خود رجوع کنید!! ثانیا اگر این کار توصیه شده بود بخصوص از پیامبر مطمئن باشید عرب ها مسلمان این کار را امروزه انجام میدادند!!! پس این دلیلی است بر مغرض بدن شما دنبال عیب میگردید خوبی ها را فراموش میکنید و دیدتان فقط دنبال عیب است که خودتان را اقناع کنید!!

Unknown گفت...

ادرار شتر در امریکا و کانادا کلینیک هایی هست که که خیلی مریض ها را با ادرار درمانی شتر میباشد و در و در بخشی از چین پیران این مناطق بیش از صد سال میباشند از هزاران سال پیش یک لیوان شا خودشون را اول صبح نوش جان میکنند و در مدارس این منطقه شاش بچه هی مدرسه جمع اوری میشود برای ابیاری مزارع و درختان میوه و در هلند لابراتواری هست که از شاش هیدروزن ساخته میشود همانند سوخت موشکهای که به فضافرستاده میشود.. تحقیقات خودتان را انجام بدهید حدود دو سال راجبه این قضیه تحقیق کردم...

Unknown گفت...

چند سالی هست غرب که سمبل علم خیلی ها شده به این پی برده که سلولهای خیلی مقاوم در ادرار شتر جواب خیلی از مشکلات سلامتی میباشد. و تازگی ها به دلیل اینکه کسی راضی به نوشیدن ادرار شتر نیست داروهایی از ان ساخته میشود و مثلا یکی از بهترین داروی کلسترول و گرونترین در غرب ادرار شترهای صحرای جنوب الجزایر مراکش و عربستان تهیه شده. این هم چند مطلبی بود که نمیتونستم بدون کوم بگذارم

Unknown گفت...

ادرار شتر در امریکا و کانادا کلینیک هایی هست که خیلی مریض ها را با ادرار درمانی شتر میباشد و در بخشی از چین آدمهای و پیران این مناطق بیش از صد سال عمر و خیلی کم در معرض بیماری میباشند گویا از هزاران سال پیش یک لیوان ادرار خودشون را اول صبح نوش جان میکنند و در مدارس این منطقه ادراربچهه های مدرسه در مخازن جدا گونه ای جمع اوری میشود برای ابیاری مزارع و درختان میوه و در هلند لابراتواری وجود دارد که از شاش هیدروزن ساخته میشود همانند سوخت موشکهای که به فضا فرستاده میشود.. تحقیقات خودتان را انجام دهید حدود دو سال راجب به این قضیه تحقیق کردم و خیلی مستندهای به زبان فرانسوی دیدم و مطالب زیادی خوندم و دنبال کردم مدارک و تحقیقات علمی خیلی زیادی در این زمینه وجود دارد. ..

Unknown گفت...

خیلی اسکلی که فرق ادرار رو با بقیه چیزا نمیدونی

Unknown گفت...

منم دیدم ولی آیا این دلیل بر استفاده از ادرار میشه یه خانمم تو آمریکا هر روز شاش خودش میخوره و میگه نتیجه هم گرفتن خب این دلیل میشه بریم شاش بخوریم
برای هر دردی هزاران درمان وجود داره و درضمن اگه این حرفا تو دینی غیر از اسلام بود بازم واسش توجیه می آوردید

Translate

بايگانی وبلاگ