ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

اگر اینجوری باشه پس: مصلحت بی مصلحت!

اگه قرار باشه که من ساکت بنشینم و تو لینک تبلیغ دین رو بفرستی، مطمئن باش که ما توانائی پاسخی کوبنده را خواهیم داشت.

در این مدت که بنابه مصلحت چیزی نگفتم می‌بینم که آقایان مذهبی با تکرار همان مسائل و اوهامی که در تلویزیون جمهوری اسلامی خمینی گفته میشه، هجومی تازه را آغاز کرده‌اند.

اگر اینجور باشه پس خواهم گفت و با قدرت نیز خواهم گفت که اسلام چیزی غیر از خرافاتی آشکار که با عقل بشر در تناقض است نیست این هم نمونه ای از این خرافات:

قرآن: امکان رفتن به کره‌ی ماه وجود ندارد!


۳ نظر:

ناشناس گفت...

من اعتقاد دارم اسلام یعنی همین حکومت اسلامی ایران شما از اسلام بیشتر میدونید یا این اقایان؟پس الکی نظر ندید که اسلام این نیست اتفاقا اسلام واقعی همینه.

من نه منم گفت...

سلام
من درست متوجه حرفهایتان نشدم ( چرا دروغ )
اما اینی که نوشتید ( قرآن : رفتن به کره ماه غیر ممکنه، )از کجا آوردید ؟
آدرس بدید تا ما هم ببینیم
می بخشید اما وبلاگتون خیلی عوامانه است و بی منطق در آن صحبت می شه
هرچند من نظر دوستمون را هم قبول ندارم که میگه اسلام یعنی همین حکومت ایران

arsh irani گفت...

روی رفرنس داده شده(آبی) کلیک کن.

Translate

بايگانی وبلاگ