ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

آیا رحلت امام خمینی از شهادت 6 امام معصوم مهم‎تر است!

      14 خرداد هر سال در جمهوری اسلامی به مناسبت رحلت جانگذار و ملکوتی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی تعطیل است، روز 15 خرداد هم که گرچه در ظاهر به مناسبت قیام سال 42 است ولی در حقیقت علت تعطیلی آن را باید در 14 خرداد جست؛ با خود گفتم که چه اشکالی داره؟ بهر حال امام است و احترامش بر مریدان واجب؛ ولی بلافاصله یاد 12 امام افتادم که غیر از مهدی بقیه شهید شدند، با خود اندیشیدم که اگر تنها به خاطر همین موضوع به ازاء هر امام تنها یک روز تعطیل گردد می شود 11 روز و این موضوع را با (به تازگی) شهادت محمد و فاطمه و اضافه کنیم می‌شود 13 روز و اگر هم ضربت خودن علی و تاسوعا را به این جمع اضافه نمائیم می‌شود 15 روز که با رحلت امام خمینی جمعا به عدد 16 می‌رسیم.
        نگاه به تعطیلی کشورهای پیشرفته انداختم، دیدم که مثلا در آمریکا به خاطر مرگ کسی حتی یک روز هم تعطیل نیست؛ با خود گفتم که بهر حال آنها کافرند و عقیده‌ی کفر همواره بر باطل است؛ تقویم ایران را با دقت مرور کردم و متوجه موضوع عجیبی شدم و آن اینکه سال‌مرگ خمینی تعطیل است ولی شهادت امامان سجاد، باقر، کاظم، تقی، نقی و عسگری تعطیل نیست، در این میان امام ئقی تنها امامی است که نه به خاطر خودش کشور را تعطیل کرده‌اند و نه به خاطر پدرش تقی و فرزندش حسن، البته این را باید به فال نیک گرفت چون دیگه داستان خیلی شور می‌شد؛ البته این موضوع خیلی برایم عجیب بود، یعنی آیا مردن خمینی برای جمهوری اسلام مهم‎تر از شهادت 6 امام معصومشان است!
    با دقت در نظرات خمینی متوجه شدم که قطعا چنین است، زیرا ایشان موفق شد افکار یک مرد عرب را در جامعه‌ی عجم پیاده کنند، کاری که هیچ امامی موفق نشد، بنابراین نتیجه گرفتم که حتی تعطیلی به خاطر 5 امام دیگر هم اضافی است و به جایش باید به مناسبت رحلت امام خمینی قدس سره الشریف 6 روز تعطیل گردد، زیرا رفتار امام خمینی شباهت عجیبی به سیرت رسول الله دارد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

مگه خبر نداشتی که امام خمینی در سید یک قرار دارند، آخه این تقی مقیها مگه تونستن تو ماه برند پیامبر ماه و نصف کرد و امام خمینی هم به به خود ماه تشریف برد.

ناشناس گفت...

در اینکه این حکومت داره آبروی اسلام رو میبره شکی نیست ...

ناشناس گفت...

حکومت آبروی اسلام را نمی برد چون آنها قسمتی از اسلام را اجرا می کنند اسلام یعنی استفاده از موقعیت برای خود از محمد پیامبر اسلام بگیر که دنبال زن و شهوت بود تا آخوندهای الان

لیست زن های محمد پیامبر اسلام
1- خدیجه دختر خویلد بن اسد بن عبدالعزی‌
2- عایشه دختر ابوبکر صدیق
3- صفیه دختر حیی بن اخطب‌
4- زینب دختر خزیمه
5- زینب دختر جحش
‌6- ام سلمه دختر امیه بن المغیره
‌7- سوده دختر زمعه بن قیس
8- ام حبیبه دختر ابوسفیان بن الحرب‌
‌9- حفصه دختر عمر بن الخطاب
10- جویریه دختر حارث بن ابوضرار
‌11- میمونه دختر حارث الهلالیه
12- زینب دختر عمیس
13- خوله دختر حکیم سلمی(خود را به پیامبر بخشید)
14- ماریه دختر شمعون قبطی
15- ریحانه خندفیه
16- عمره دختر یزید
17- سناء بنت سفیان

حضرت علی چهارمین خلیفه راشدین و علی اولین امام شیعیان و علی داماد و پسر عموی حضرت محمد و نیز علی از اولین کسانی است که به اسلام روی آورد.
و به لیست زنان حضرت علی توجه فرمایید:

1- فاطمه زهرا
2- خوله بنت ایاس حنیفه
3- لیلی بنت مسعود نهشلیه
4- اسماء بنت عمیس
5- فاطمه بنت حزام مکناه به ام البنین
6- ام سعید بنت عروه بن مسعود ثقفی
7- امامه بنت ابو العاص بن ربیع

از حضرت علی 34 فرزند بجا ماند.

فرزندان دخترامام علی : 16 نفر
فرزندان پسرامام علی : 18 نفر

حالا شما قضاوت کنید آیا اسلام از ریشه خراب نبوده است ؟
چرا بعد از مرگ محمد کسی حق نداشت با زنان محمد ازدواج کند ؟
آیا صحیح بوده است که محمد با سن 53 سالگی با عایشه که در سن 7 سالگی به عقد نکاح هم در آورده شوند ؟

Translate

بايگانی وبلاگ