ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

کمک به روزنامه‌نگاران مهاجر فراموش نشود.

تمام لینکهای فرستاده شده را چک کردم؛ در میان این لینکها، لینکی درباره‌ی کمک به روزنامه‌نگاران مهاجر را ندیدیم؛ ظاهرا کمپین کمک بالاترینی‌ها به روزنامه‌نگاران، بازتاب درستی در بالاترین ندارد.

همه‌ی ما یک مجموعه هستیم، چه کسانیکه عضو بالاترین هستند و چه آنانی که عضو نیستند. زیرا اکثر قریب به اتفاق کاربرهای بالاترین، افراد ناشناخته هستند؛ پس هیچ تفاوتی بین اعضا و غیر اعضا نیست؛ اگر هم باشد در ریسک‌پذیری کاربرانی است که از داخل کشور فعالیت می‌نمایند.

همانگونه که در وبلاگ بالاترین گفته شده، سازمان روزنامهنگاران بدون مرز در حال جمع‌آوری کمک برای این عزیزان می‌باشد. از آنجائیکه روزنامه‌نگاران هم‌میهن، دچار وضعیت آوارگی بی‌سابقه‌ای هستند، این سازمان با کمبود مالی روبرو شده است؛ آیا رواست که سازمان روزنامهنگاران بدون مرز از دیگران درخواست کمک نماید؟

کمک‌هائی که از سوی بالاترینیها جمع‌آوری خواهد شد، بنابه به گفته‌ی این سازمان مستقیما صرف هزینه‌ی اسکان و درمان عزیزان خواهد شد.

یادمان باشد که این روزنامه‌نگاران، کسانی هستند که در بدترین شرایط خفقان، اقدام که نوشتن می‌کردند.

پس از کلیه‌ی متمولینی که توانائی ارسال کمک را دارند، انتظار می‌رود که از کمک کردن به این عزیزان دریغ ننمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

Translate

بايگانی وبلاگ