ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

خدایا! ما را از دست پیروان الله نجات بده.

خدایا!

خامنه‌ای خودش رو ولی فقیه می‌دونه؛ می‌دونی یعنی چه؟!

یعنی همانطور که امام‌های الله و پیامبرانش بر جهان ولایت تکوینی دارند، خامنه‌ای هم داره.

شاید بپرسی ولایت تکوینی یعنی چه؟

یعنی اینکه بر کل کَـون(گیتی) تسلط داره، البته ما که می‌دونیم اینگونه نیست، اما این ولایتش بر ما سایه افکنده و ادعا داره که حرف من سخن الله است؛ مثلا یکی از هم‌میهنان ما رو محکوم به اعدام کردند و جرمش مرگ بر خامنه‌ای گفتنه!

خدایا!

همین ولی فقیه هر چی پول و سرمایه‌ی مردم ایرانه، به حزبِ الله می‌ده و یا با این سرمایه‌ها، تیر و باتوم می‌خره تا ما رو بزنن و بکشن؛ اگه اعتراض کنیم چماقدارانی بدتر از شعبان بی مخ داره که فکر کنم رحم تو هم نکنن؛ آخه خیلی خیلی بی‌رحمند!

خدایا!

الان آخر ساله، برخی از هم‌میهنان ما، حتی نون شب هم ندارن؛ این در حالی است که آخوندها و فرزندانشون بهترین امکانات کشور رو در اختیار گرفتند؛ مثلا همین مجتبی پسر ولی فقیه، از بس که پول مملکت رو خورده قیافه‌اش عین دیو میمونه.

خدایا!

میدونی که در کشور ما دهها کارخانه‌ی تولید آخوند وجود داره؟

سود آخوند برای ایران ما چیه؟

البته من از تو گله‌ای ندارم؛ اما این اللهِ خیلی نامرده؛ بش بگو که تو رو خدا شر نماینده‌ی نماینده‌ات(امام زمان) رو از سر ما کوتاه کن.

به الله بگو که اگه همچنان ساکت باشی، خامنه‌ای تو رو هم پائین می‌کشه!

خدایا!

ساکتی نه؟

کاری نکن که به تو هم چیزی بگم؛ آخه خیلی دلم پره!

منو به جهنم می‌فرستی؟

به جهنم که جهنم فرستادی!

۱۵ نظر:

روزبه گفت...

این یارو اگه فارسی بلد بود که...
فکر کنم اگه جواب هم بده یه چیزی راجع به پایین تنه پیامبرش باشه مثل همیشه!!!

سید گفت...

بیا جناب صاحب وبلاگ. اینم از دوستان شما كه باهاشون می خواین انقلاب كنین (جناب روزبه). تا ادب و منطق رو به مردم نیاموختیم هر چقدر رژیم عوض كنیم بازم آش همان و كاسه همان.

kazemita گفت...

چون می دونم كه شما به نقد حرفهاتون بها می دین ذكر چند نكته رو بی فایده نمی بینم:
۱. ولایت فقیه تشریعی است نه تكوینی. ولایت او هم تا وقتی معتبر است كه مخالف حرف خدا و پیغمبر نباشد.
۲. مجتبی خامنه ای -داماد حداد عادل و پسر رهبر كنونی ایران- وضع مالی چندان خوبی ندارد؛ خود خامنه ای هم آدم ساده زیستی است.
۳. قبل از انقلاب حكومتیان به مراتب اشرافی تر زندگی می كردند و حلبی آباد هم كم نبود.
۴. نهایتا هم توصیه می كنم مساله اختیار انسانها را با خودتان حل كنید. حداقلش این است كه مظالم مرتكب شده توسط انسانها شما را كمتر آزار خواهد داد. نگاه واقع گرایانه به آدمها و اتفاقات هم از همی دست است.

روزبه گفت...

سید

خوشحالم اگر دردی از خواندن خود مطلب صاحب وبلاگ در وجودتان نمی پیچد، طنز تلخ بر پایه حقیقت خوب تکانتان می دهد. خوب شد معنی تحمل مذهبی را متوجه شدیم. فرق طنز و هجو را متوجه نمی شوید و از ادب صحبت می کنید.

kazemita گفت...

روزبه
"خوشحالم اگر دردی از خواندن خود مطلب صاحب وبلاگ در وجودتان نمی پیچد، طنز تلخ بر پایه حقیقت خوب تکانتان می دهد."

نمی دانم از كدام حقیقت حرف می زنید. شاید اینكه ۱ درصد كل قرآن در مورد ازدواج و طلاق است؟ ولی به هر حال "خوشحالم كه خوشحالید".

سید

روزبه گفت...

باز که درصد نوشتی سید! به همون خدایی که می پرستی این درصد و عددها را از تو هوا نمیارن :)
منبع این عدد 1 درصد را ذکر کنید؟!!
البته اگر توهین به اسلام نیست...
(به طنز عرض شد)
باعث بسی مسرت است که می فرمایید : "نمی دانم از كدام حقیقت حرف می زنید." بنده می توانم امیدوار باشم که می دانید از کدام "درد" صحبت می کنم.

سید گفت...

۲۳ بار در قرآن از ریشه "ط ل ق" (طلاق و مسایل مربوطه)
۲۳ بار از ریشه "ن ك ح" (ازدواج و مسایل مربوطه)
و ۹ بار از ریشه " ف ر ج" استفاده شده است.

مجموع می شود ۵۵ كه از ۱ درصد آیات كمتر است (كل آیات =۶۲۳۶)
بگذریم كه بعضی كلمات چند بار در یك آیه آمده و برخی از كلمات این ریشه ها آن معنی مذكور را نمی دهند.

عكس های مربوط به نرم افزار جستجوگر مورد استفاده در آدرس زیر موجود است:

http://profile.imageshack.us/user/kazemita/

روزبه گفت...

ضمن تشکر از ارائه روش پیدا کردن آیاتی از قرآن که به امر ازدواج و طلاق اختصاص دارد. باید عرض نمایم آیات قرآنی در مورد ازدواج و طلاق و سکس را نمی‌توان به 3 ریشه (طلق، نکح وفرج) محدود دانست و حتی در این مورد برای بنده عجیب است چرا ریشه اصلی (زوج) را حذف نموده‌اید زیرا بسیاری از آیات قرآن با ریشه زوج به همبستر شدن و ازدواج اشاره دارد.

روزبه گفت...

به عنوان مثال این آیه که بطور اختصاصی جهت رفاه زندگی جنسی محمد فرستاده شده فاقد ریشهای (طلق، نکح و زوج) می‌باشد.
يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنَّا أَحْلَلْنَا لَكَ أَزْوَاجَكَ اللَّاتِي آتَيْتَ أُجُورَهُنَّ وَمَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ مِمَّا أَفَاء اللَّهُ عَلَيْكَ وَبَنَاتِ عَمِّكَ وَبَنَاتِ عَمَّاتِكَ وَبَنَاتِ خَالِكَ وَبَنَاتِ خَالَاتِكَ اللَّاتِي هَاجَرْنَ مَعَكَ وَامْرَأَةً مُّؤْمِنَةً إِن وَهَبَتْ نَفْسَهَا لِلنَّبِيِّ إِنْ أَرَادَ النَّبِيُّ أَن يَسْتَنكِحَهَا خَالِصَةً لَّكَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ قَدْ عَلِمْنَا مَا فَرَضْنَا عَلَيْهِمْ فِي أَزْوَاجِهِمْ وَمَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُمْ لِكَيْلَا يَكُونَ عَلَيْكَ حَرَجٌ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا (احزاب/50)
ای پیامبر! ما براى تو آن همسرانى را كه مهرشان را داده‏اى حلال كرديم و کسانی (زنان و دختران کافری) را كه الله از غنيمت جنگى در اختيار تو قرار داده و دختران عمويت و دختران عمه‏هايت و دختران دايى تو و دختران خاله‏هايت كه با تو مهاجرت كرده‏اند و زن مؤمنى كه خود را به پيامبر ببخشد در صورتى كه پيامبر بخواهد او را به زنى گيرد. ويژه توست نه ديگر مؤمنان؛ ما نيك مى‏دانيم كه در مورد زنانشان و زنان و دخترانی کافری که در جنگ بدست می آورند چه بر آنان مقرر كرده‏ايم تا براى تو مشكلى پيش نيايد و الله همواره آمرزنده مهربان است.
همانگونه که مستحضر هستید، علرغم عدم وجود 3 ریشه (طلق، نکح و فرج) در آیه، این آیه فقط به رفاه زندگی جنسی محمد اختصاص دارد.

روزبه گفت...

یا مثلا این آیه:
وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا (نساء /24) و زنان شوهردار (بر شما حرام است؛) مگر آنهائی كه مالك (آنها در جنگ) شده‏ايد، اينها احكامي است كه الله بر شما مقرر داشته و زنان ديگر غير از اينها (زنانی که در جنگ به غنیمت گرفته اید) در صورتی برای شما حلال است كه با اموال خود آنها را اختيار كنيد در حالي كه پاكدامن باشيد و از زنا خودداري نماييد, پس هنگامیکه از آنها بهره بردید واجب است که مزد آنها را بپردازيد و گناهي بر شما نيست نسبت به آنچه با يكديگر توافق كرده‏ايد بعد از تعيين مهر، الله دانا و حكيم است.
همانگونه که روشن است در این آیه هم اثری از ریشه‌های (ط ل ق، ن ک ح، ف ر ج) استفاده نشده است ولی آیه به روشنی به رفاه جنسی زندگی مسلمانان اختصاص دارد.

روزبه گفت...

یا این آیه:
حُرِّمَتْ عَلَيْكُمْ أُمَّهَاتُكُمْ وَبَنَاتُكُمْ وَأَخَوَاتُكُمْ وَعَمَّاتُكُمْ وَخَالاَتُكُمْ وَبَنَاتُ الأَخِ وَبَنَاتُ الأُخْتِ وَأُمَّهَاتُكُمُ اللاَّتِي أَرْضَعْنَكُمْ وَأَخَوَاتُكُم مِّنَ الرَّضَاعَةِ وَأُمَّهَاتُ نِسَآئِكُمْ وَرَبَائِبُكُمُ اللاَّتِي فِي حُجُورِكُم مِّن نِّسَآئِكُمُ اللاَّتِي دَخَلْتُم بِهِنَّ فَإِن لَّمْ تَكُونُواْ دَخَلْتُم بِهِنَّ فَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ وَحَلاَئِلُ أَبْنَائِكُمُ الَّذِينَ مِنْ أَصْلاَبِكُمْ وَأَن تَجْمَعُواْ بَيْنَ الأُخْتَيْنِ إَلاَّ مَا قَدْ سَلَفَ إِنَّ اللّهَ كَانَ غَفُورًا رَّحِيمًا(نساء/23) حرام شده است بر شما، مادرانتان، و دختران، و خواهران، و عمه‏ها، و خاله‏ها، و دختران برادر، و دختران خواهر شما، و مادراني كه شما را شير داده‏اند، و خواهران رضاعي شما، و مادران همسرانتان، و دختران همسرتان كه در دامان شما پرورش يافته‏اند از همسراني كه با آنها آميزش جنسي داشته‏ايد - و چنانچه با آنها آميزش جنسي نداشته‏ايد، (دختران آنها) براي شما مانعي ندارد - و (همچنين) همسرهاي پسرانتان كه از نسل شما هستند (- نه پسر خوانده‏ها -) و (نيز حرام است بر شما) جمع ميان دو خواهر كنيد؛ مگر آنچه در گذشته واقع شده؛ چرا كه خداوند، آمرزنده و مهربان است.
که به چیزی جز سکس و ازدواج اشاره ندارد ولی اثری از 3 ریشه مورد مطالعه شما در آن نیست و از ریشه (د خ ل) برای عمل سکس استفاده شده است.

روزبه گفت...

الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيًّا کبیرا (نساء/34) مردان قیم زنانند به دليل آنكه الله برخى از ايشان را بر برخى برترى داده و [نيز] به دليل آنكه از اموالشان خرج مى‏كنند پس زنان درستكار فرمانبردارند [و] به پاس آنچه الله [براى آنان] حفظ كرده اسرار [شوهران خود] را حفظ مى‏كنند و زنانى را كه از نافرمانى آنان بيم داريد [نخست] پندشان دهيد و [بعد] در خوابگاه‏ها از ايشان دورى كنيد و [اگر تاثير نكرد] و آنها را بزنید پس اگر شما را اطاعت كردند بر آنها هيچ مجوييد كه الله والاى بزرگ است.
یا این آیه که الله روش برخورد صحیح! با زنان در خوابگاه را آموزش می‌دهد و به نقش اثر عدم سکس در برخورد با زنان اشاره دارد ولی باز هم خبری از 3 ریشه مورد مطالعه شما در آن نیست.

روزبه گفت...

یا این مورد دیگر:
هُوَ الَّذِي خَلَقَكُم مِّن نَّفْسٍ وَاحِدَةٍ وَجَعَلَ مِنْهَا زَوْجَهَا لِيَسْكُنَ إِلَيْهَا فَلَمَّا تَغَشَّاهَا حَمَلَتْ حَمْلًا خَفِيفًا فَمَرَّتْ بِهِ فَلَمَّا أَثْقَلَت دَّعَوَا اللّهَ رَبَّهُمَا لَئِنْ آتَيْتَنَا صَالِحًا لَّنَكُونَنَّ مِنَ الشَّاكِرِينَ (اعراف 189) او کسی است كه شما را از یک تن آفريد و همسرش را نيز از او آفرید تا در كنار او آرامش گیرد سپس هنگامي كه با او نزديكي كرد (او) حملي سبك (منی) برداشت كه با وجود آن به كارهاي خود ادامه مي‏داد، و چون سنگين شد، هر دو از الله , پروردگار خويش خواستند اگر فرزند صالحي به ما دهي از شاكران خواهيم بود.
که روشن است از عبارت "تغشاها" برای نزدیکی استفاده شده است و اثری از 3 ریشه مورد بحث شما در آن نمی‌توان یافت.
مثالها آنقدر فراوانند و دقت شما در آن مطالعه! آنقدر پایین که خیلی راحت می‌توان شما را به تعصب ورزیدن در مطالعه متهم دانست.

سید گفت...

-از ریشه (ف ر ج) كه درباره مسایل مربوطه باشند: ۷ آیه

-از ریشه (ن ك ح) ۱۹ آیه
از ریشه (ط ل ق) ۲۱ آیه كه كلا ۸ آیه از آنها یا معنی جدایی زن و شوهر را نمی دهند یا برخی هم مشترك با (ن ك ح ) هستندكه مجموعا می شود ۱۳ آیه

-از ریشه (ز و ج) ۱۲ آیه كه مربوط به مسایل زناشویی هستند و ریشه های شمرده شده پیشین در آنها نیامده اند.

-از ریشه ( ح ل ل) ۴ آیه كه در مورد مسایل زناشویی هستند و ریشه های (ف ر ج)، (ن ك ح)، (ط ل ق) و (ز و ج) در آنها نیامده است.

-از ریشه (ح ر م) ۱ آیه كه در مورد مسایل زناشویی است و ریشه های (ف ر ج)، (ن ك ح)، (ط ل ق) ، (ز و ج) و (ح ر م) در آنها نیامده است.

-از ریشه (ز ن ی) در مورد زنا ۴ آیه كه در آنها از ریشه های شمرده شده تا حالا یعنی ریشه های (ف ر ج)، (ن ك ح)، (ط ل ق) ، (ز و ج) و (ح ر م) در آنها نیامده است.

-از ریشه (ف ح ش) آیاتی كه معلوم است در مورد زنا صحبت می كند و ریشه های پیشین در آن نیامده است ۶ آیه

-از ریشه (ل و ط) و (د خ ل)‌ آیه ای كه تا حالا شمرده نشده باشد پیدا نشد.

-از ریشه (ح ص ن) ۳ آیه در مورد مسایل زناشویی كه ریشه های قبلی در آن نباشد

-از ریشه ( ه ج ر) و ( ض ج ع)‌ به معنای زناشویی كلا همان یك آیه ای بود كه شما نوشتید (در بستر ها از آنها دوری كنید و ...)

-از ریشه (غ ش و) به معنای مسایل زناشویی هم فقط همان یك آیه بود (اعراف ۱۸۹) كه اشاره كردید

-از ریشه (ق ر ب) به معنای مسایل زناشویی فقط یك آیه بود كه ریشه های قبلی در آن نیامده باشد.

-از ریشه ( م ت ع) به معنای مسایل زناشویی كه ریشه های پیشین در آنها ذكر نشده باشد فقط ۳ آیه.

-كلمه نسا كه در آن از ریشه های بالا استفاده نشده باشد آیه ای دیگر نبود.



*سر جمع می شود ۷۲ آیه كه معادل است با ۱.۲ درصد (یك ممیز دو دهم درصد) كل آیات قرآن

ناشناس گفت...

خدا نعلت کند برتو نویسنده بی دین ولا مذهب

Translate

بايگانی وبلاگ