ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

الله مردمی که گناه کنند را دچار زمین لرزه می نماید.

در دین اسلام از بلایای طبیعی بعنوان نشانه‌ی وجود الله یاد می شود؛ البته به این نشانه‌ها باید خورشید گرفتگی و ماه‌گرفتگی را نیز افزوده شود.

زمین‌لرزه یکی از بزرگترین این نشانه‌هاست؛ اسلام از چند بلایای طبیعی دیگر، مانند آتشفشان و یا سونامی یادی نمی‌کند. شما تصور کنید که اسلام از سونامی خبر داشت، چه داستانهائی در باره‌ی آن می‌نوشت! آقای صدیقی، اما جمعه ی موقت تهران با عدم درک زمانی که در آن زندگی می‌کند؛ بیان نمود که زمین‌لرزه به سبب گناهان مردم ایجاد می‌شود. ضمنا از دید اسلامی، این گفته‌های او کاملا درست است؛ زیرا خدای مسلمانان،الله، بسیاری از اقوام گذشته را اینچنین مورد شکنجه قرار داده است.

در اینجا به بیان دلایلی قرآنی زمین لرزه می‌پردازم.

آیات قرآن خود گویاست و نیازی به شرحی اضافه را نمی بینم:

هُنَالِكَ ابْتُلِيَ الْمُؤْمِنُونَ وَزُلْزِلُوا زِلْزَالًا شَدِيدًا (احزاب/11) آنجا مؤمنان در آزمايش قرار گرفتند و لرزیده شدند زمینلرزه‌ای شدید.

وَإِذْ يَقُولُ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ مَّا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ إِلَّا غُرُورًا (احزاب/12) و هنگامى كه منافقان و كسانى كه در دلهايشان بيمارى است مى‏گفتند خدا و فرستاده‏اش جز فريب به ما وعده‏اى ندادند.

وَإِذْ قَالَت طَّائِفَةٌ مِّنْهُمْ يَا أَهْلَ يَثْرِبَ لَا مُقَامَ لَكُمْ فَارْجِعُوا وَيَسْتَأْذِنُ فَرِيقٌ مِّنْهُمُ النَّبِيَّ يَقُولُونَ إِنَّ بُيُوتَنَا عَوْرَةٌ وَمَا هِيَ بِعَوْرَةٍ إِن يُرِيدُونَ إِلَّا فِرَارًا (احزاب/13) و چون گروهى از آنان گفتند اى مردم مدينه! ديگر شما را جاى درنگ نيست برگرديد و گروهى از آنان از پيامبر اجازه مى‏خواستند و مى‏گفتند خانه‏هاى ما بى‏حفاظ است و بى‏حفاظ نبود جز گريز چيزى نمى‏خواستند.


آیات پیش از این آیه ها:

یا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ جَاءتْكُمْ جُنُودٌ فَأَرْسَلْنَا عَلَيْهِمْ رِيحًا وَجُنُودًا لَّمْ تَرَوْهَا وَكَانَ اللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرًا (احزاب/9) اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد نعمت‏ الله را بر خود به ياد آريد آنگاه كه لشكرهايى به سوى شما آمدند پس بر سر آنان تندبادى و لشكرهايى كه آنها را نمى‏ديديد فرستاديم و الله به آنچه مى‏كنيد همواره بيناست.

إِذْ جَاؤُوكُم مِّن فَوْقِكُمْ وَمِنْ أَسْفَلَ مِنكُمْ وَإِذْ زَاغَتْ الْأَبْصَارُ وَبَلَغَتِ الْقُلُوبُ الْحَنَاجِرَ وَتَظُنُّونَ بِاللَّهِ الظُّنُونَا (احزاب/10)هنگامى كه از بالاى شما و از زير شما آمدند و آنگاه كه چشمها خيره شد و جانها به گلوگاهها رسيد و به الله گمانهايى مى‏برديد..

أَمْ حَسِبْتُمْ أَن تَدْخُلُواْ الْجَنَّةَ وَلَمَّا يَأْتِكُم مَّثَلُ الَّذِينَ خَلَوْاْ مِن قَبْلِكُم مَّسَّتْهُمُ الْبَأْسَاء وَالضَّرَّاء وَزُلْزِلُواْ حَتَّى يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ مَعَهُ مَتَى نَصْرُ اللّهِ أَلا إِنَّ نَصْرَ اللّهِ قَرِيبٌ (بقره/214) آيا پنداشتيد كه داخل بهشت مى‏شويد و حال آنكه هنوز مانند آنچه بر پيشينيان شما آمد بر شما نيامده است آنان دچار سختى و زيان شدند و به تكان درآمدند(دچار زمین لرزه شدند) تا جايى كه پيامبر (آن زمان) و كسانى كه با وى ايمان آورده بودند گفتند پيروزى الله كى خواهد بود هشدار كه پيروزى الله نزديك است.

تازه کجاش رو دیدی؟

زمین‌لرزه‌ی رستاخیر خیلی ترسناک‌تر است:

يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمْ إِنَّ زَلْزَلَةَ السَّاعَةِ شَيْءٌ عَظِيمٌ (حج/1) اى مردم! از پروردگار خود پروا كنيد، چرا كه زمین‌لرزه‌ی رستاخيز امرى هولناك است.

هیچ نظری موجود نیست:

Translate

بايگانی وبلاگ