ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

قرآن لذت جنسی انسان(مرد) از زن را در ردیف چهارپایان قرار داده است!

قرآن زنان را انسان به حساب نمی آورد:

"زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِينَ وَالْقَنَاطِيرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَيْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِكَ مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ) آل عمران /14 (برای انسان‌ها لذت شهوت از زنان و پسران و سرمایه‌ی زیاد داشتن از طلا و نقره و اسب‌های ممتاز و دام‌ها و کشاورزی، جلوه داده شده است، اينها کالاهای زندگي دنیا هستند، و سرانجام نيك، نزد الله است.


در این آیه، الله انسانیت را تنها در مردان می‌بیند و زنان کالائی هستند در خدمت همین انسانها. حب شهوت از زنان را مخصوص مردان می‌داند، زیرا زن و فرزند را در ردیف سایر کالاهای زندگی مانند دام‌ها و اسب و طلا و نقره قرار داده است و در پایان آیه بیان می‌نماید که این نعمت‌ها کالاهای این دنیا برای شما (مردان) هستند و در آخرت نعمت‌های بسیار بیشتری در انتظار شماست، یکی از بزرگترین نعمتها، نعمت ازواج مطهره است که مخصوص مردان می‌باشد و قرآن از آنها بعنوان حوری یاد می‌نماید.

در آیه‌ی پس از این آیه بیان می‌نماید که آیا به شما از نعمتی بهتر خبر ندهم؟ این نعمت چیزی جز باغی با تمام امکانات و زنانی پاک نیست:

قُلْ أَؤُنَبِّئُكُم بِخَيْرٍ مِّن ذَلِكُمْ لِلَّذِينَ اتَّقَوْا عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتٌ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَأَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ (آل عمران/14) بگو آيا شما را به بهتر از اينها خبر دهم براى كسانى كه تقوا پيشه كرده‏اند نزد پروردگارشان باغهايى است كه از زير آنها جوی‌ها روان است در آن جاودانه بمانند و همسرانى پاكيزه و خشنودى الله، و الله به بندگان بيناست.

مطهره صفتی است زنانه که برای بیان ازواج در بهشت از آن استفاده شده و قطعا این ازواج زنان هستند و برای زنان خبری از ازواج مطهر نیست.

در تمام آیات قرآن این‌گونه بیان شده است که زن تنها و تنها برای آرامش جنسی مرد آفریده شده است؛ این در حالی است که حتی یک آیه هم وجود ندارد که بیان نماید مرد برای آرامش زن آفریده شده است!

۲ نظر:

سید گفت...

"در این آیه، الله انسانیت را تنها در مردان می‌بیند و زنان کالائی هستند در خدمت همین انسانها"

جهت اطلاع شما "شهوات" بار منفی دارد. وگرنه دوست داشتن همسر و محبت به فرزند كه در اسلام چیز خوبی محسوب شده است. مقصود آیه با نیل به بار منفی كلمه "شهوات" این می شود (همان طور كه مرحوم علامه در المیزان می گوید):

هوسرانی، فرزند پسر فراوان داشتن (برای تفاخر و تكاثر)، حرص و اشتیاق جنون آمیز برای داشتن مال و منال و حیوانات فراوان برایتان فایده ندارد؛ خدایی زندگی كنید.

ناشناس گفت...

مربوط به آل عمران 14
در عربی اگر در جمعی هزار زن و یک مرد باشد آن جمع را با صیغه و نام "مردان" می خوانند.دراینجا هم مقصود همین بوده است.مقاله شما از همون اول اشتباهه.

Translate

بايگانی وبلاگ