ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

محمد ابن عبدالله پیامبر شهوتران !

۸ نظر:

ناشناس گفت...

بهتره که شما،مثل کبک سرتون روزیربرف نکنید وبجای باور کردن این خرافات حرف های باطل ودروغ کمی مطالعه تون رو بالاببرید. اگه فقط یه خرده عقل ومنطق ومطالعه داشتید خیلی بهتر بود این هانشون دهنده ضعف وبی سوادی شماست مخصوصا شما که این سایتو راه انداختی.
درجواب شماباید بگم که ما رباط نیستیم شما رباط اید چون مغزتون روپر کردن ازیه سری چرت و پرت وشماهم طبق همون برنامه مزخرف ثبت شده تومغزتون زندگی میکنید وهیچی ازیک زندگی واقعی رونمی فهمید.

ناشناس گفت...

بیشرف شرم کن

ناشناس گفت...

بهتره بی تعصب سخن بگوییم. فرض کنیم که محمد یه شخصیه. قبل از محمد خداوند بارها تو کتاب انجیل و تورات گفته که در سرزمین مکه پیامبری به نام احمد ظهور خواهد کرد. پس نتیجه میگیریم که ظهور محمد رو خدا از قبل به بشریت نوید داده بود.
حالا برسیم به خود محمد. محمدی که نه مادر داشت و نه پدر، طبق رسم اعراب آموزش ندید (از لحاظ سواد) و به دست دایه ای بزرگ شد. وقتی که ببزرگ شد روایت بود که تو اون موقع تو شبه جزیره عربستان تنها چندین نفر شخص باسوادی بود. اینکه محمد یک شبه عالم بشه نمیشه باور کرد. و بعدش بیاد سخنانی در رابطه با حکومت، جهاد، پاکیزگی، سخنان علمی و ... هم سخن بگه هم نمیشه باور کرد. آیا اینا همشون دلیل قاطعی بر حقانیت وی نیست؟ آیا قبول ندارید که نیرویی خارجی باعث شده که فرد بی سواد، یک شبه از همه دانشمندان عصر خود باسوادتر باشد؟
پیشنهاد می کنم که سخنان دانشمندان بزرگی چون اینشتین، پروفسور هانری کربن، دکتر گوستاو لوبون و لئون تولستوی در رابطه با قرآن رو بخونید و بعدا نتیجه بگیرید. حالا باز هم همه اینا به کنار. شما ها چرا نمیگید که توی دنیا بزرگترین دین چرا اسلامه؟ چرا تعداد مسلمونا بیشتر از بقیه هستن؟ چرا گاهی اوقات مردمانی اسلام میاورند؟ من قبول دارم که حاکمان دینی اسلام بی کفایت هستند. اما همینو خود محمد پیشبینی کرده که روزی خواهد شد که حاکمان دینی بی کفایت ترین مردمان خواهند شد. روزی خواهد شد که مسجد مسلمونا آباد، ولی سازندگانشون بدترین مردم خواهند بود. روزی میشه که مسلمونا به راحتی گناه خواهند کرد و اونو امری طبیعی جلوه خواهند داد. روزی میشه که از اسلام هیچ نشانی باقی نخواهد ماند و از قرآن تنها نمادی یاد می شود. بله همه اینا رو محمد پیشبینی کرده (که یک دلیل برای اثبات حقانیت وی است) و حالا هم همه اینها اتفاق افتاده. محکد گفته که اگر همه اینا اتفاق بیافتند، به نشانه اینه که مهدی (عج) ظهور خواهد کرد.
یادتون باشه که شب ها موقعی که محمد قرآن رو با لحن خاصش میخوند، کافران مکه شب ها میومدن و از کنار خونش به قرآن خوندنش توجه می کردند و یکی از اونا اعتراف کرده بود که قسم میخورم که این ها هیچ کدام حرف های محمد نیست!!!
دوست عزیز، من به عنوان یک هم وطن بهت پیشنهاد می کنم که بدون تعصب همه کتاب ها رو بخونی. هم مخالفان و هم موافقان. بعدا عقلت رو داور کن و ببین که کدوم راست میگه!
موفق باشید!

ناشناس گفت...

سلام.تا چه وقت و هنگام ب پیامبری ک پیامبران قبل ب اومدنش بشارت میدادن بهتان میزنید؟ این قران مجید که اینقدر ازش بد یاد میکنید چه بدی ازش دیدین؟مگر تو قران نیومده ک در اقیانوسها رودهایی وجود داره؟،مگه تو قران نیومده که ابهای شور و شیرین در تماس باهم هستند اما مخلوط نمیشن؟،مگه تو قران نیومده ک انسان را از اب جهنده ای که ازبین دو استخوان خارج میشه افریدیم؟،مگه تو قران نیومده که که زمین گرده ؟مگه تو قران نیومده......که همه ی اینها با پیشرفت علم هویدا شد و خود غربیها اذعان کردن ب صحتش ؟پس چرا؟چرا؟چرا؟ چرا بهتان؟چرا تهمت؟چرا؟این چرا ها یک جواب داره و اون هم پیروی از لوسیفر(شیطان) هستش که قران اونو دشمن اشکار انسان نام برده.

ناشناس گفت...

همین انسان گمراه زمانی ک ابراهیم(ع) اومد ودیدن ک اون حضرت برحقه توسط شیطان تحریک شد و به اتش انداختش.از سلیمان نبی(ع) ب عنوان جادوگر نام برد .در نبود موسی(ع) گوساله سامری رو پرستید.زکریا(ع) رو دروغگو خطاب کردن عیسی(ع) رو ب خیال خامش ب صلیب کشید و حالا به پیامبری ک همه ی پیامبران بشارتشو دادن افترا میزنن.ب راستی ک نبرد حق و باطل از افرینش انسان بوده وتا پایان زندگی ادم خاکی هم وجود خواهد داشت و ب وعده خدا و همه ی پیامبرانش پیروزی نهایی از ان حق و حقیقت است.اللهم عجل لولیک الفرج

Unknown گفت...

انسان از بین دوتا استخوان پایین نمیاد از کمر باباش یکی از اشتباهات فاحش قرانه اینه یکی دیگش اینکه ماه و خورشید از خودشون نور دارند و اون یکیش اثرانگشت هیچکس شبیه هم نیست ....... خیلی زیاده اما عقل بدون تعصب جاهلانه میخاد

Unknown گفت...

انسان از بین دوتا استخوان پایین نمیاد از کمر باباش یکی از اشتباهات فاحش قرانه اینه یکی دیگش اینکه ماه و خورشید از خودشون نور دارند و اون یکیش اثرانگشت هیچکس شبیه هم نیست ....... خیلی زیاده اما عقل بدون تعصب جاهلانه میخاد

Unknown گفت...

من هیچ جایی پیدا نکردم و نخوندم که توی انجیل یا تورات بشارت پیامبری به نام احمد داده باشن یا مهدی،این حرفارو اخوندا در آوردن و تحریف کردند،در ضمن نگاه کنید ببینید و تحقیق کنید،الکی با تعصب کور کورانه توهین نکنید به نظرات دیگران،اگرم میگین که اشتباهات کوچیک پیامبروبزرگ جلوه میدن یا از هر جایی یک تیکه پیدا کردن میچسبونن به هم،مگه خدا یا پیامبر اشتباه میکنن که بخواد کوچیک باشه یا بزرگ،قران بخونید متوجه میشوید که در مخصوصا سوره های مدنی اکثرا منافع خودشو گفته،در ضمن در اون زمان تقریبا اکثر بزرگای عرب سواد خواندن و نوشتن داشتن و محمد نیز با سواد و بلکه شاعری بزرگ و برجسته بوده،و اینکه میگین شما چه سودی میبرین باید بگم ماهم ایرانی هستیم و توی همین جامعه بزرگ شدیم و با دزدیها و خیانت های این آخوندها زندگی کردیم و تعقل و تحقیق کردیم و همون چیزی که به شما بخاطر دفاعتون از محمد میرسع به ما نمیرسه چون قطعا شما خیلی سود میبرین از قران واین مزخرفات

Translate

بايگانی وبلاگ