ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

ذوالفقار چگونه بوده است؟

بنابه این دلایل، هم ذوالفقار اینگونه نیست و هم "لافتی الا علی و لاسف الا ذوالفقار" لغو است:

1-فقر در زبان عربی به معنای شکاف میباشد।


2- شمشیر علی آنگونه که بیان میشود دارای یک شکاف بوده।


چرا آنرا را ذوالفقر ننامیدند؟


3 -اگر فقر را لبه‌ی تیز معنا کنند؛ پس باید آنرا ذوالفقرین بنامند।


4-این شمشیر در جنگ از کفار(دگراندیشان) به غنیمت مسلمانان درآمد.
آیت الله برقعی معتقد است که شمشیر ابوجهل بوده است।


5- شمشیر علی ابن ابیطالب در همین جنگ شکسته میشود।


6- شمشیر ذوالفقار را که از کفار به غنیمت گرفته شده را به علی می دهند।


7- آنگونه که ادعا می‌گردد، فرشتگان در این جنگ میگفتند که لافتی الا علی و لا سف الا ذوالفقار(جوانمردی غیر از علی و شمشیری(تیز) غیر از ذوالفقار (در گیتی) وجود ندارد.
پس فرشتگان الله از شمشیری تعریف می‌کردندکه بدست کفار ساخته شده و متعلق به آنها بوده است!

۳ نظر:

هیربد گفت...

اسلام دین غارت و دزدی است. هر چه دارد از راهزنی بدست آورده. من جایی از قرآن ندیدم دستور به کشاورزی یا دامداری و سایر مشاغل رایج آن روزگار بدهد. ولی تا بخواهید توصیه به جنگ و غارت دگراندیشان دارد. دزدی شغل مسلمانان بوده.

سید گفت...

"من جایی از قرآن ندیدم دستور به کشاورزی یا دامداری و سایر مشاغل رایج آن روزگار بدهد. ولی تا بخواهید توصیه به جنگ و غارت دگراندیشان دارد. دزدی شغل مسلمانان بوده."
به همین دلیل است كه پیشوای اول شیعیان، كه از قضا از نظر قدرت جسمی هم كم نداشته، یك نخلستان بزرگ كشت كرد كه سالهای سال از آن برداشت می شد؟ یا چاه می كند و به آبیاری می پرداخت؟!

قرآن گفته با دگر اندیشان با روش نیكو مباحثه كنید. ولی هر كسی، فارق از اینكه دگراندیش باشد یا نباشد- اگر در مقابل حكومت شمشیر بكشد نباید انتظار نوازش داشته باشد. در این مساله بین جامعه مدرن و باستانی فرقی نیست. چرا مغلطه می كنید؟

صالح گفت...

شما با حكومت مخالف هستيد و داريد پا روي حقايقي ميذاريد كه مثل روز روشن هستن و تاريخ و دوست ودشمن به اونها اذعان دارن؟؟ واقعا كه با اين كارها نشون ميدين كه حقير هستيد و خودتون هيچ چيز مثبتي نداريد و ناچاريد تخريب هويت كنيد... انقد زور بزنيد تا خسته شيد!! وعده خدا حقه

Translate

بايگانی وبلاگ