ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

بررسی مجوز تجاوز جنسی به زنان شوهردار در اسلام از زاویه‌ای دیگر.


      هنگامیکه گفته می‌شود دین اسلام چیزی جز جهل قومی وحشی نیست، مسلمین این جمله را توهین تلقی می‌نمایند؛  اگر بتوان از تمام خرافات دین اسلام گذشت و آن را عقیده‌ی شخصی افراد تلقی نمود، اگر بتوان بی‌حیائی محمد ابن عبدالله در ماجرای عشق او به زینب بنت جحش که پس از تماشای او در حالت برهنه عاشق این زن شوهردار شد را نادیده گرفت و آنرا منش رسول الله دانست، اما هرگز نمی‌توان در مقابل زیر پا گذاشتن ابتدائی‌ترین اصول حقوق بشر از سوی این دین جنایت‌پرور به سادگی گذشت و آنرا عقیده‌ی یک ملیارد و پانصد ملیون انسان دانست، چند درصد از این تعداد مسلمان از دستوارات جنایتکارانه‌ی اسلام آگاه هستند؟ این چه دینی است که به پیروان جنایتکارش مجوز تجاوز جنسی به زنان و دخترانی که در جنگ به اسارت آنان در آمده باشند را می‌دهد و آنان را ملک یمین خویش می‌خواند! وجدان بشریت غرق در عرق خواهد شد هنگامیکه می‌شوند دینی وجود دارد که مجوز همخوابگی با زنان شوهردار را می‌دهد! اگر در حال حاضر این دستورات اجرا نمی‌شوند تنها و تنها به خاطر ضعف قشر ملاست وگرنه شکی نکنیم که اگر این جنایتکاران خود را در حاشیه‌ی امنیت ببینند این دستور صریح دینشان را اجرا خواهند کرد.
این آیه را می‌گویم:
       وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا (نساء/24) و زنان شوهردار (بر شما حرام است؛) مگر آنهائی كه مالك (آنها در جنگ) شده‏ايد، اينها احكامي است كه الله بر شما مقرر داشته و زنان ديگر غير از اينها (زنانی که در جنگ به غنیمت گرفته اید) در صورتی برای شما حلال است كه با اموال خود آنها را اختيار كنيد در حالي كه پاكدامن باشيد و از زنا خودداري نماييد, پس هنگامیکه از آنها بهره بردید واجب است که مزد آنها را بپردازيد و گناهي بر شما نيست نسبت به آنچه با يكديگر توافق كرده‏ايد بعد از تعيين مهر، الله دانا و حكيم است.
      این آیه عطف یه آیه‌ی پیش از خود است:
      حُرِّمَتْ عَلَيْكُمْ أُمَّهَاتُكُمْ وَبَنَاتُكُمْ وَأَخَوَاتُكُمْ وَعَمَّاتُكُمْ وَخَالاَتُكُمْ وَبَنَاتُ الأَخِ وَبَنَاتُ الأُخْتِ وَأُمَّهَاتُكُمُ اللاَّتِي أَرْضَعْنَكُمْ وَأَخَوَاتُكُم مِّنَ الرَّضَاعَةِ وَأُمَّهَاتُ نِسَآئِكُمْ وَرَبَائِبُكُمُ اللاَّتِي فِي حُجُورِكُم مِّن نِّسَآئِكُمُ اللاَّتِي دَخَلْتُم بِهِنَّ فَإِن لَّمْ تَكُونُواْ دَخَلْتُم بِهِنَّ فَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ وَحَلاَئِلُ أَبْنَائِكُمُ الَّذِينَ مِنْ أَصْلاَبِكُمْ وَأَن تَجْمَعُواْ بَيْنَ الأُخْتَيْنِ إَلاَّ مَا قَدْ سَلَفَ إِنَّ اللّهَ كَانَ غَفُورًا رَّحِيمًا (نساء/23) حرام شده است بر شما، مادرانتان، و دختران، و خواهران، و عمه‏ها، و خاله‏ها، و دختران برادر، و دختران خواهر شما، و مادراني كه شما را شير داده‏اند، و خواهران رضاعي شما، و مادران همسرانتان، و دختران همسرتان كه در دامان شما پرورش يافته‏اند از همسراني كه با آنها آميزش جنسي داشته‏ايد - و چنانچه با آنها آميزش جنسي نداشته‏ايد، (دختران آنها) براي شما مانعي ندارد - و (همچنين) همسرهاي پسرانتان كه از نسل شما هستند (- نه پسر خوانده‏ها -) و (نيز حرام است بر شما) جمع ميان دو خواهر كنيد؛ مگر آنچه در گذشته واقع شده؛ چرا كه خداوند، آمرزنده و مهربان است.
       قبلا این آیه از دید قرآن توضیح داده شده است، اما بخوانید نظر علامه سید محمد حسین طباطبائی صاحب تفسیر المیزان را در مورد تفسیر این آیه:
      این واژه یعنی کلمه‌ی "محصنات" عطف است به کلمه‌ی "امهات" و معنای آیه چنین می‌شود: حرام است بر شما ازدواج با مادران و ... و همچنین ازدواج با زنان شوهردار – البته مادام که شوهر دارند-؛ بنابراین جمله‌ی " إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ"  در این مقام خواهد بود که حکم منعی که بود از کنیزان بردارد، یعنی بفرماید زنانی که ازدواج کرده‌اند، و یا بگو شوهر دارند، ازدواج با آنها حرام است به استثنای کنیزان که در عین اینکه شوهر دارند ازدواج با آنها حلال است به این معنا که صاحب کنیز که او را شوهر داده می‌تواند بین کنیز و شوهرش حائل شود، و در مدت استبراء نگذارد با شوهر تماس بگیرد و آنگاه خودش با او همخوابگی نموده، دوباره به شوهرش تحویل دهد که سنت هم بر این معنا وارد شده است.... (ترجمه تفسیر المیزان/ جلد 4 / صفحه 425)
      بخوانید نظر شهید اول در مورد احکام نزدیکی با کنیزی که شوهر دارد و سرنوشت فرزند او:
      فرزند کنیز، در صورت تحقق شرایط سه گانه (یعنی نزدیکی و به دنیا آمدن بچه پس از گذشت شش ماه یا بیشتر تا حداکثر زمان حمل) به شوهر تعلق دارد، همچنین در ازدواج موقت(چنین است) اما اگر مولا(صاحب کنیز) یا شوهر(برده) آن را از خود نفی کنند (هر کدام بگویند که فرزند من نیست) در این مورد فرزند بدون لعان از مولا یا شوهر نفی می‌شود، اگر چه( او با نفی فرزند از خودش) کار حرامی انجام داده است، و اگر(شوهر) دست از انکار بردارد و اعتراف نماید که فرزند از آن اوست، این اعتراف صحیح است و فرزند به او ملحق می‌شود. (لُمعه دمشقیه)
این جملات بزرگان دین به قدری واضح است که من نیاز بر شرح نوشتن را نمی‌بینم، شهید اول یزرگترین فقیه شیعه است و کتابهایش مخصوصا کتاب "لمعه دمشقیه" او در مقطه فوق لیساس حقوق تدریس می‌شود از پایه اصول قضاوت در ایران ماست!!!

۱۱ نظر:

parsa گفت...

گرامی، زمانیکه میگویید «دین اسلام چیزی جز جهل قومی وحشی نیست»، مسلمانان به سایر گفته‌های شما هم شک خواهند کرد. چرا که از خود میپرسند که، پس آنهمه گفته‌های انسانی و حکمت آمیز که از محمد و امامان آمده، از کجاست؟ (البته در اینجا چرند‌های آنها را در نگر نمیگیرم) بهتر است در جایی این موضوع را نیز روشن نمایید. به واقع آن قوم وحشی که میگویید به نظر من خیلی با مثلا قوم مغول و دیگر زرد پوستان همراه (آلتایی) که به ایران حمله کردند فرق دارد، در عین اینکه آن دینی را که آوردند باطل نیز است. مطلق گرایی , شیوه تبلیغی که گاهی بکار میبرید، به تارنمای شما صدمه میزند.

arsh irani گفت...

یکی از این گفته‌های حکمت آمیز را بیان بفرمائید.
آن چیزی که مربوط به خود اسلام است، همین جمله‌ای است که نوشتم ، بقیه از فرهنگ‌های مجاور اقتباس شده است.

ناشناس گفت...

شرمنده شما دینتون چیه؟
اگه دین ندارین به چه اصولی پایبندین؟

ناشناس گفت...

حال که این همه دلیل برای مردود بودن این دین آورده اید ، روشنگری را کامل کرده و روی دیگر سکه را که به دور از این عیوب است و انسان کامل را آنجا می توان یافت ، به ما نیز نشان دهید .
و لطفا از قوانین حاکم امروزه که قوانین زمینی ست نیز بگویید .. به هر حال این روزها هرکس به دین بتازد وی را ارج می نهند و چون یک روشنگر او را ستایش می کنند .

ناشناس گفت...

درود به همه
من ادم خشک مذهبی نیستم ولی به هر چی مقدساته قسم راجع به دینم خیلی تحقیق کردم.بچه ها ایا زن گرفتن ویا مالک شدن مرد نسبت به زن تو دین اسلام از طریق جنگه یا از طریق ازدواج و مقدمات شرعیش؟بخدا قسم من تعجب میکنم چرا دارین ایه قران رو اون جوری که دوست دارین تفسیر میکنین.تو چند ایه اومده که زنا نکنید یا حتی به نامحرم نگاه نکنید؟کسی که این همه نسبت به زنا یا محرم نامحرمی سفارش کرده حکم تجاوز به همه زنای اسیر یا شوهردار رو میده؟ خدا فرموده با زنای شوهر دار به هیچ وجه حق ازدواج ندارین الا زنان(شوهرداری)که مالک انها شدین حال شرط مالک شدن زن شوهر دار جز اینه که شوهرش فوت کرده باشه و عده وفاتش تموم شده باشه؟بچه ها خداوند خودش گفته ایاتمو با تعمل بخونید.حواستون باشه ذهنتونو با دروغ و شبهه منحرف نکنن.ممنون

ناشناس گفت...

دوست عزیزی که نوشتی من خشکه مذهب نیستم و باید آیات رو با دقت خوند و در موردش تامل کرد ، خوب چرا خود شما این کار رو نمیکنی و چرا به ترجمه و تفسیر آیه که توسط شخصی گفته شده که همه شیعیان قبولش دارن دقت نمیکنی ، این آیات برای زنان شوهر مرده نیست و یا میدانی و نمی خاهی قبول کنی ، زن شوهر مرده تکلیفش کاملن روشنه ،بعد از نگه داشتن عده و مطمین شدن از اینکه حاملگی رخ نداده میتواند ازدواج کند ، اینجا بحث زنان آزاده و کنیزان است که الله عادل زنان یا بهتر بگویم بنده گان خودرا به آزاده و کنیز تقسیم کرده و میگوید زنی که توسط مولای خود خریده شد و بعد که مولا دیگر کارش با کنیز تقریبن تمام شد ، اجازه ازدواج به کنیز میدهد و هر وقت که هوس کنیز به سرش زد به سراغ او رفته و هنگامی که هنوز در عادت ماهیانه میباشد او را از شوهرش جدا کرده و مطمین باشد از شوهرش حامله نیست و چون فکر میکردند که درست بعد از اتمام عادت ماهیانه زن اگر همبستر شوند لقاح صورت نمیگیرد ، مولا یا صاحب زن کار زن را میسازد و بعد زن را تحویل شوهرش میدهد ، خداییش من هم اول که این مطلب را خوندم باورم نشد ، اول به قران رجوع کردم دیدم معنیش درسته و بعد رفتم تفسیر المیزان آیت الله طباطبایی رو دانلود کردم و دیدم ایشان قاطعانه همانچیزی را که نوشتم را بدون چون وچرا تفسیر کرده و شما هم میتوانید خودتان این کا رو انجام دهید ، خوبی اینترنت و دسترسی سریع اطلاعات اجازه میده که خودمون واقعیت رو ببینیم . پس قبل از اینکه احساسی چیزی رو بگید خوبه که در موردش تحقیق کنید ، راستش از اینکه خدا هم بین بندگانش تبیض قایل شده و زنها رو فارغ از انسان بودنشون به خودی و غیر خودی ( آزاده و کنیز ) تقسیم کرده برام بیشتر عجیب بود تا کار اون مولا !!!!

Unknown گفت...

ایا خدایی که به ما سفارش میکند یتیمان را نوازش کنید انسان های گرسنه را غذا دهید اوارگان را جا و مکان دهید وطن خود را دوست بدارید به پدر و مادر خود نیکی کنید حیوانات را زخمی نکنید و ان ها را در جایی زندانی نکنیم و ما را از کارهایی که به ضرر خودمان است منع میکند ایا این خدا پرستیدنی نیست
ایا انسانی که حاضر میشود صبح تا شب را با کودکان بازی کند تا دل تنها را نشکند و درباره خدایی با خصوصیاتی که ذکر شد می گوید ایا او پیامبر خدا نیست ؟
به راه راست هدایت شوید و نگذارید این انسان احمق که نویسنده این وب است شما را از ایمان خودتان روی گردان کند و در روز اخرت شرمنده خدا شوید
شاید بگویید که‌ اخروی وجود ندارد
اما تا بحال به این فکر کرده اید که هدف ما انسان ها در این دنیا چیست چرا ما دارای عقل و شعور هستیم اما حیوانات نیستند لطفا فکر کنید برای خودتان فکر کنید

ناشناس گفت...

There is not a single GOOD and NEW teaching in islam. All its teachings are plagiraized. Excvept the evil teachings which are exclusive for islam.
Islam is and has always been the main cause of evil in the world.

I love you for this blog.
Keep it up.

ناشناس گفت...

احسنت
برادرم این شخصی که این چرت و پرتها را سر هم کرده یک ابله به تمام عیار است.
اگر کسی که عربی هم بلد نیست در آیه اولی که این مرتد تفسیر کرده نگاه کند خودش متوجه میشود که این شخص یا اوسگل است یا مرتدی که میخواهد جوانان را به راه شیطان بکشد...
در آن آیه فرموده زنان شوهر دار که منظورش حرام بودن آنها است و در ادامه می فرماید مگر آنهایی که به حکم کتاب خدا مالکش شده اید که همان عقد خودمان است و در ادامه می فرماید که بعد از تصاحب یعنی ازدواج تمام چیزهایی که با او عهد کرده اید که همان مهریه و باقی وظایف زناشویی است را برای او فراهم کنند
آخه این بدبختا از من و شما بهتر میدونن این دین یعنی رستگاری ولی کاریشون نمیشه کرد اینا با کس دیگه ای عهد بستند
یا علی...

ناشناس گفت...

درود، یه مساله ای که خیلی از مسلمونا بهش تاکید می کنند اینه که همیشه و توی تمامی وقایع و آیات و احادیثی که در مورد جنگ و جهاد گفته شده میگن منظور «جهاد دفاعی» هست و اینکه خیلی از مسلمونا مساله «جهاد ابتدایی» و نوع جنگ و جهادی که شروع کننده اش خود مسلمونا هستند رو نفی و انکار می کنند!
موضوعی که من در مورد آیه 29 سوره توبه بهش فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که این آیه صد در صد در مورد مفهوم «جهاد ابتدایی» و نوع جنگ و جهادی هست که توی اون خود مسلمونا شروع کننده جنگ هستند اینه که:
وقتی که جنگی بین مسلمونا و کفار و مشرکین درمیگیره چهار حالت ممکنه برای کفار و مشرکین اتفاق بیفته:
یک. کفار و مشرکین پیروز بشند.
دو. کفار و مشرکین توی جنگ کشته بشند.
سه. مسلمون بشند
چهار. به اسارت گرفته بشند (به کنیزی و بردگی گرفته بشند).
توی سه حالت اول که تکلیف مشخصه. ولی، توی حالت چهارم اگه بخوایم حکمی که توی آیه 29 سوره توبه اومده رو اجرا کنیم یه تناقض بزرگ پیش میاد. چون توی این آیه گفته با اهل کتاب (که به نظر قرآن کافر و مشرک هستند) بجنگید تا یا به دین حق (اسلام) بگروند و یا اگر مسلمون نشدند جزیه بپردازند.
پرسشی که اینجا پیش میاد اینه که توی سه حالت اول که گفتم که تکلیف مشخصه. ولی توی حالت چهارم مساله ای که پیش میاد اینه که کسانی که شروع کننده جنگ با مسلمونا بودند و به عنوان کنیز و برده به اسارت گرفته شدند اون وقت چطوری می تونند به حاکم اسلامی جزیه بپردازند!!!؟؟؟ چون اون طوری که توی خود آیات قرآن مثل آیه 75 سوره نحل اومده توی عبارت «ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا عَبْدًا مَمْلُوكًا لَا يَقْدِرُ عَلَىٰ شَيْءٍ» گفته میشه که برده هیچ چیزی از خودش نداره و هیچ مال و اموال و حتی اختیاری از خودش نداره و همه چیزش به غنیمت گرقته میشه حتی زن و بچه هاش و در مورد کنیزان هم همین طوره و اونها هم هیچ مال و اموال و اختیاری از خودشون ندارن و همه چیزشون تحت مالکیت و اختیار صاحب و مولاشونه که به اسارت و غنیمت گرفتنشون! حالا پرسشی که پیش میاد اینه که بردگان و کنیزانی که به اسارت و غنیمت گرفته شدند و هیچ چیزی از خودشون ندارند چطوری قراره و می تونند به حاکم اسلامی جزیه بپردازند!!!؟؟؟ اونا که مال و اموال و هیچی از خودشون ندارند طبق آیه 75 سوره نحل و حتی اختیار زن و بچه و زندگی خودشون هم ندارند. پس از کجا میخوان جزیه به حاکم اسلامی بپردازند!!!؟؟؟
حتی اگه مسلمونا بگن این آیه صرفا در مورد «اهل کتاب» هست و در صورتی مصداق پیدا می کنه که حالت دفاعی داشته باشه و شروع کننده جنگ خود اهل کتاب باشند، میشه گفت مگه قبیله بنی قریظه و بنی نضیر جزو اهل کتاب نبودند و حتی اگه فرض کنیم که شروع کننده دشمنی و جنگ خود اهل کتاب قبیله بنی قریظه و بنی نضیر بوده باشند مگر غیر از این بود که یا به دست مسلمونا کشته شدند و یا به بردگی و کنیزی گرفته شدند!!!؟؟؟ حالا اون اهل کتاب بنی قریظه که مقصر و شروع کننده دشمنی و جنگ با مسلمونا بودند و یا کشته و یا به بردگی و کنیزی گرفته شدند مال و اموال و اختیارات شون طبق خود آیات قرآن کجا بود که بخواند جزیه به حاکم اسلامی بپردازند!!!؟؟؟
چیزی که به نظر من میرسه اینه که این آیه با آیات دیگه قرآن که در مورد جنگ و جهاد گفته شده در صورتی که بپذیریم که همشون در مورد جهاد دفاعی هست کاملا ضد و نقیض هست و تنها راهی که داره اینه که بپذیریم که این آیه صد در صد برای مواقعی گفته شده که خود مسلمونا برای زیاده طلبی، کشورگشایی و چپاول ملل دیگه که جزو اهل کتاب هم هستند گفته شده و به نوعی یه نوع تخفیف مجازات هست برای اینکه اولا اونها اهل کتاب یا جزو غیرنظامی ها و شهروندان و مردم عادی بودند که اصلا با مسلمونا دشمنی و کاری نداشتند و خود مسلمونا بهشون حمله کردند که یا مسلمون بشند و یا جزیه بپردازند و دوما اونها جزو اهل کتاب بودند و بت پرست و خداناباور نبودند و این به نوعی تخفیف مجازات براشون محسوب می شده که البته در اون صورت هم کاملا ناعادلانه و غیر انسانیه، چون اون اهل کتاب ها اصلا با مسلمونا کاری نداشتند!!! در مورد کفار و مشرکین بت پرست و خداناباور هم که کاملا آیات قرآن مشخصه: یا مسلمون باید بشند، یا به بردگی و کنیزی گرفته میشند و یا کشته بشند!!!

ناشناس گفت...

در پاسخ به دوستی که گفته:
«احسنت
برادرم این شخصی که این چرت و پرتها را سر هم کرده یک ابله به تمام عیار است.
اگر کسی که عربی هم بلد نیست در آیه اولی که این مرتد تفسیر کرده نگاه کند خودش متوجه میشود که این شخص یا اوسگل است یا مرتدی که میخواهد جوانان را به راه شیطان بکشد...
در آن آیه فرموده زنان شوهر دار که منظورش حرام بودن آنها است و در ادامه می فرماید مگر آنهایی که به حکم کتاب خدا مالکش شده اید که همان عقد خودمان است و در ادامه می فرماید که بعد از تصاحب یعنی ازدواج تمام چیزهایی که با او عهد کرده اید که همان مهریه و باقی وظایف زناشویی است را برای او فراهم کنند
آخه این بدبختا از من و شما بهتر میدونن این دین یعنی رستگاری ولی کاریشون نمیشه کرد اینا با کس دیگه ای عهد بستند
یا علی...»

میشه توضیح بدند زنان شوهر داری که به حکم خدا مالکشان شده اید رو چطوری میشه دوباره به عقد یکی دیگه یا صاحبشان درآورد!!!؟؟؟ مگه خودتون نمیگید «زنان شوهردار»!!!؟؟؟

Translate

بايگانی وبلاگ