ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

ارزش زن در دنیای فانی و باقی! ظلمی خود خواسته یا حقی برباد رفته؟

الله در ابتدا گِلی رو سرشت و از اون مردی بنام آدم درست کرد، مرد بیچاره تنها بود و آرامش نداشت، الله هم دلش به حال اون بیچاره سوخت و از زیر دنده‌هاش و قسمت چپ اون، زنش رو درست کرد، حالا بگذریم که این زنه چطور از مرد درست شده! خدا هم طی یک عملیات برق آسا یهو اونو بزرگ کرد و به آدم گفت: بر او آرامش بگیر! اما کجا؟ مگه تو آسمون هم جای آرامش گرفتن بر زن بود؟ الله فکری کرد و گفت: شما فعلا تو بهشت برید و من این ابلیس لعنتی رو که بر تو سجده نکرد، رو مسئول گول خوردن شما قرار میدم، تو اون وسط یه درختی کاشت؛ حالا اسمش هر چی باشه، آخه این خدا خوب می‌دونست که قرار چه بلائی سر اینا در بیاد! آدم برای کاری رفته بود و این ابلیسه سراغ حوا رفت، به اون گفت: این درخت عالیه برو میوه‌شو بخور که جاوید می‌شی، شاید هم فرشته شی، حوا هم رفت و از اون درخت خورد، به آدم هم داد، خدا روز بد نیاره! لباس بهشتی اینا فرو ریخت اون هم چه فرو ریختنی! انگار اسید سولفوریک رو اونا ریختند، هر دو لخت شدند،رفتند خودشونو از خدا قایم کردند و با برگ درخت سَواتشان را پوشوندند؛ الله هم گفت: ای نمک به حروم! ما رو باش که به ابلیس گفتیم بر تو سجده کنه. آدم گفت: تقصیر این بود؛ این منو اغفال کرد، حوای بیچاره سخنی برای گفتن نداشت، خدا گفت زود باشید؛ جل و پلاساتونو جمع کنید که میخام شما رو سرازیر زمین بکنم و همین کار رو هم کرد.

در زمین از امتزاج این دو هابیلی درست شد و قابیلی درست شد و خلاصه همینطور ادامه داشت تا اینکه خدا دید فرزندانشون دارند زیاد میشن، شروع به پیامبر فرستادن نمود، و تا زمان حاجی محمد ابن عبدالله می گویند تعداشون به124000 رسید که حتی یکی‌شون هم زن نبودند، آخه خدا خوب میدونست که این زنان انسان درجه‌ی دوم هستند، این خدا هم اسمشو از یهوه به الله تغییر داد و به محمد دستور داد تا می‌تونید به این زنا ظلم کنید شاید تلافی اون از بهشت بدر کردن‌تون در بیاد؛ حاجی محمد هم طی یک اقدام ظلم‌آسا به مردا دستور داد که تا می‌تونید به زنهای کافر تجاوز کنید و از زنان محصنه هم چهارتا چهارتا برای خودتون داشته باشید، اینا علی‌الحسابه و تو بهشت که دیگه نگو، برای اینکه حقارت زنا رو تکمیل کنه دستور داد دیه‌ی زن مسلمان از دیه ی بیضه ی مرد مسلمان هم کمتر باشه تا این زنا بدونن که دیگه نباید گول شیطون بخورن، ضمنا برای اینکه مردا را به گناه نیندازن دستور داد اونا خودشون رو لای جل‌باب بپوشانند تا خدای نکرده مردی وسوسه نشه. آخه اهل جهنم بیشتر از خانم‌هائی است که سبب گناه مردان می‌شوند.

ادیان چیزی جز خرافه نیستند، به زن‌های ما اینگونه القا نمودند که مردان بر آنان برتری دارند، جالب اینکه بسیاری از زنان، سینه چاکان اسلام هستند و این ظلم خود خواسته را به فرزندانشان منتقل می‌نمایند، ارمغانی که اسلام برای زنان آورده چیست؟ آیا چیزی غیر از فلاکت و بدبختی و نکبت می‌باشد؟ در داستان خلقت چیزی جc تحقیر زن مشاهده نمی‌گردد.

قابل توجه خانم هایی که ندانسته سنگ اسلام و ائمه را به سینه می‌کوبند!

هیچ نظری موجود نیست:

Translate

بايگانی وبلاگ