ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

الله: دانستیم که شما شب‌های رمضان چه کارهائی انجام می‌دهید، لذا سکس را در این شب‌ها آزاد کردیم!


     محمد به عادت یهودیان سکس در ماه روزه را مطلقا حرام کرد، اما متوجه شد که مسلمانان بر خلاف دستوری که او از قول الله بیان نموده در شبهای رمضان سکس دارند، لذا سکس تو شب‌های رمضان را آزاد نمود. جالب‌تر از این، این موضوع است که الله پس از پی بردن از این گناه الله پرستان، بجای آنان توبه نمود و توبه هم پذیرفت، نکته‌ی دیگری که در این آیه وجود دارد این است که الله‌پرستان از سکس با زنان روزه دار در هنگام اعتکاف در مسجد منع شده‌اند، این بدان معناست که احتمالا کسانی در هنگام روزه تو مسجد آن کار دیگر می‌کردند:

    أُحِلَّ لَكُمْ لَيْلَةَ الصِّيَامِ الرَّفَثُ إِلَى نِسَآئِكُمْ هُنَّ لِبَاسٌ لَّكُمْ وَأَنتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ عَلِمَ اللّهُ أَنَّكُمْ كُنتُمْ تَخْتانُونَ أَنفُسَكُمْ فَتَابَ عَلَيْكُمْ وَعَفَا عَنكُمْ فَالآنَ بَاشِرُوهُنَّ وَابْتَغُواْ مَا كَتَبَ اللّهُ لَكُمْ وَكُلُواْ وَاشْرَبُواْ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لَكُمُ الْخَيْطُ الأَبْيَضُ مِنَ الْخَيْطِ الأَسْوَدِ مِنَ الْفَجْرِ ثُمَّ أَتِمُّواْ الصِّيَامَ إِلَى الَّليْلِ وَلاَ تُبَاشِرُوهُنَّ وَأَنتُمْ عَاكِفُونَ فِي الْمَسَاجِدِ تِلْكَ حُدُودُ اللّهِ فَلاَ تَقْرَبُوهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللّهُ آيَاتِهِ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَّقُون َ ) بقره/187) در شبهاى روزه هم‌خوابگى با زنانتان بر شما حلال گرديده است آنان براى شما لباسى هستند و شما براى آنان لباسى هستيد الله می‌دانست كه شما با خودتان ناراستى می‌کرديد، پس به جای شما توبه نمود و آنرا پذيرفت و از شما درگذشت پس اكنون با آنان هم‌خوابگى كنيد و آنچه را الله براى شما مقرر داشته طلب كنيد (رابطه‌ی جنسی) و بخوريد و بياشاميد تا رشته سپيد بامداد از رشته سياه بر شما نمودار شود (قبل از اذان صبح) سپس روزه را تا شب به اتمام رسانيد و در حالى كه در مساجد معتكف هستيد،  درنياميزيد؛ اين است‏ حدود احكام الهى پس بدان نزديک نشويد اين گونه الله آيات خود را براى مردم بيان می‌کند تا پرهیزگاری نمائید.

     البته الله، خدای وهمی محمد، پیش از این تصور دیگری داشت و حساب اینجای کار رو نکرده بود. لذا گفت "من فهمیدم شما چه کار می‌کنید" و این بدان معناست که قبلا تصورم چیز دیگه‌ای بود.

اما احادیث در این مورد:

1- لب گرفتن و لیسیدن زبان روزه دار ایرادی ندارد.

    ابی بصیر گفت: به ابا عبدالله (امام صادق) گفتم آیا روزه دار را می‌توان بوسید؟ گفت: بله و زبانش را به او بدهد تا آن را لیس بزند. و در حدیث بعدی همین لفظ به اضافه اینکه گفته که یا زن این کار را انجام دهد. (تهذیب الاحکام / شیخ طوسی / جلد 4 / صفحه 319) (1)

2-  سکس مقعدی با زن روزه دار نه موجب بطلان روزه است و نه وجوب غسل!
   از ابی عبدالله در مورد مردی که از پشت با زنش در حالی که روزه است نزدیکی کند پرسیده شد، فرمود: روزه‌اش باطل نمی‌شود و غسلی هم بر او نیست .(تهذیب الاحکام / شیخ طوسی / جلد 4 / صفحه  319 و 320 و جامع الاحادیث شیعه/ آیت الله بروجردی/ جلد 20 / صفحه 218)(2)
برای دیدن شرح تناقضات قرآن در باب روزه، اینجا را کلیک کنید
=======================================================
(1)  ابی بصير قال " قلت لابی عبد الله عليه السلام الصائم يقبل؟ قال: نعم و يعطيها لسانه تمصه.
  عن علی بن جعفر عن اخيه موسى عليه السلام قال سالته عن الرجل الصائم اله ان يمص لسان المرأة أو تفعل المراه ذلک؟ قال "لا باس".
(2)  عنه عن بعض الكوفيين يرفعه الى ابی عبد الله عليه السلام قال: فی الرجل ياتی المراه فی دبرها و هی صائمه،  قال: لا ينقض صومها و ليس عليها غسل.
عن رجل عن ابی عبد الله عليه السلام قال ذا اتى الرجل المراه فی الدبر و هی صائمه لم ينقض صومها و ليس عليها غسل.
 محمد بن احمد بن يحيى عن احمد بن محمد عن علی بن الحكم عن رجل عن ابی عبد الله عليه السلام قال اذا اتى الرجل المراه فی الدبر و هی صائمه لم ينقض صومها و ليس عليها غسل.

۳۸ نظر:

alinasri1 گفت...

بسه دیگه این مزخرف گویی های شما! به دین مردم چی کار دارید آخه؟؟؟ خدا نیاره اون روز رو که امثال شما تو ایران قدرت بگیرند

ناشناس گفت...

با ابلهی مثل تو چه میتوان گفت؟

ناشناس گفت...

واقعآ خسته نشدید شما انقدر به دین و مقدسات مردم حمله کردید؟؟؟؟ خدا اون روز رو نیاره که شما به قدرت برسید در ایران. هیچ فرقی با جمهوری اسلامی ندارید

ناشناس گفت...

آقا مشکل شما با دین چیه؟ فکر میکنی دنیا بدون اعتقاد به دین و خدا خیلی جای بهتری میشه؟؟ کمی روش فکر کن. تو چه بخواهی چه نخواهی تحت تاثیر آموزشهای اخلقی دین هستید. واقعا اگر دین قرار است کاری کنه که حداقل یه سری از آدما اخلاقیات و انسانیت را رعایت کنند خیلی خوبه که. متاسفم ولی یه بار برای امتحان توی یاهو انسرز بپرس چند نفرشون در کودکی توسط یک عضو خانوادشون مورد تجاوز قرار گرفته باور کن بیش از 50 جواب مثبت در همان زمان دریافت خواهید کرد باور کن. اگر قرار دین و اعتقاد به خدا از یه همچین چیزی جلوگیری کنه پس من یک دیندار و معتقد هستم.

ناشناس گفت...

" الله مى‏دانست كه شما با خودتان ناراستى مى‏كنید"
در معنی آیه به وضوح پیداست ک الله از قبل این موضوع را می دانسته

ناشناس گفت...

شما یا دارای شبه هستیدیا می خواهید با شبه قکنی به هدف خاصی برسیداگر دارای شبه هستید به کارشناسان موضوع مراجعه کنید پاسحی در خور دریافت خواهید کرد اما اگر قصد شبه افکنی دارید تکلیفتان روشن است

ناشناس گفت...

محمد قوانین اسلام رو به وضوح از روی قوانین یهودیت کپی کرده بود. بعداً هرجا که به مشکل اجرایی برمیخورد، مجبور به عوض کردن آنها میشد. در این مورد خاص هم بخصوص چون خودش شخص بسیار سکس دوستی بود، مجبور به این تغییر قانون شد.

سید گفت...

"چون خودش شخص بسیار سکس دوستی بود، مجبور به این تغییر قانون شد"

واقعا؟! پس چرا از ۱۵ سالگی تا حدود ۵۰ سالگی (مرگ خدیجه) این قدر پاكدامن بوده است؟ در حالی كه هم ثروت داشت، هم از خانواده باكلاسی بود و هم خوش سیما بود.
نكند می خواهید بگویید از ۱۵ سالگی تصمیم به پیامبری گرفت و به خودش گفت باید صبر كنم و بعد شهوترانی كنم. بنابراین به مدت ۳۵ سال -و زمانی كه در اوج غریزه جنسی بود-صبر كرد و بعد كه در مدینه ریاست قوم را بر عهده گرفت -در سنین پیری - شروع به هوسرانی كرد. انتخابش با شماست.

ناشناس گفت...

اخه کسی بهش پا نمیداده.انسان همیشه تو همه مراحل زندگی تو اوج غریزه جنسی هست
اسلام دین کثیف و نکبت بارییه. محمد کلاش لجن بخاطر سفرهای زیادش از افسانه های ادیانهای دیگه دوزدی کرد و قران نوشت.
ملت ایران چشماتون روباز کنید .این مکتب کثیف و غیر انسانی عرب ملخ خورو بریزید تو توالت.

سید گفت...

جناب ناشناس، معلوم است كه اصلا از اوضاع زنان دوران جاهلیت اطلاعی ندارید و دارید آنها را با خانومهای الان مقایسه می كنید!

جناب وبلاگ نویس، آیا واقعا می خواهید با این لشكر انقلاب كنید؟ لشكری كه هم بی ادبی می كند هم بی منطقی و هم نژادپرستی؟ فكر می كنید ایران بعدی واقعا از اینی كه هست بهتر شود؟

من آن دسته از مقاله های شما كه رسم فرزانگی را ارج می نهد، برای كشورم مفید می دانم. با اینكه با محتوایش مخالفم. چه مذهبی باشید چه نه باید قبول كنید كه رسم فرزانگی (و خیلی اصول اولیه دیگر) تا در كشور ما جا نیفتد انتظار تغییر واقعی بیهوده است.

هیربد گفت...

"واقعا؟! پس چرا از ۱۵ سالگی تا حدود ۵۰ سالگی (مرگ خدیجه) این قدر پاكدامن بوده است؟ در حالی كه هم ثروت داشت، هم از خانواده باكلاسی بود و هم خوش سیما بود."

برادر مسلمان! این توجیه شما به هیچ وجه جوابگوی رفتار جنسی بیمارگونه کسی که به گفته طبری 15 زن گرفته (+ دو کنیز)، و دوره‌ای را در زندگی دیده که 11 زن بطور همزمان داشته!، نمی‌باشد. جناب ایشان با یک گروهان کامل زن همبستر شده. از این نظر هیچ فرقی با سایر پادشاهان نداشته...
حالا حتما می‌فرمایید اکثر زنان ایشان پیر و برای چندمین بار ازدواج کرده‌اند! این مورد هم از کج سلیقگی فرد است و عدم امکانات...
صفت باکلاس!!! برای خانواده محمد رو خیلی خوب اومدید :))

سید گفت...

هیربد!
خانواده پیامبر اسلام بسیار با نفوذ بود. این قدر كه مشركین با وجود اینكه به خونش تشنه بودند نمی توانستند با او كاری داشته باشند.
در مورد سكس دوستی، چیزی كه برای من غیر قابل درك است این است كه چرا چنین اتفاقی در اوج جوانی رخ نداده است. چرا همه این اتفاقات در بین سنین ۵۳ تا ۵۷ سالگی رخ داده است. همان طور كه گفتم او اگر می خواست می توانست در جوانی -حتی قبل از ازدواج با خدیجه- به خواسته های جنسی اش برسد ولی چنین نكرد.
تنها جوابی كه به ذهن من خطور می كند - و اتفاقا با مطالعه زنان پیامبر هم جور در می آید- این است كه در این سنین او در حال تشكیل حكومت بود و ازدواج در جامعه آن زمان وسیله ای برای پیوندهای قبیله ای بود.

ناشناس گفت...

"در مورد سكس دوستی، چیزی كه برای من غیر قابل درك است این است كه چرا چنین اتفاقی در اوج جوانی رخ نداده است."

محمد بن عمر واقدی، از موسی بن محمد بن ابراهیم از پدرش ما را خبر داد که می‌گفته است: رسول خدا می‌فرموده است من از کسانی بودم که در جماع کردن نیروی کمی دارند تا خداوند برای من دیگچه‌یی که در آن گوشت پخته بود فرو فرستاد و از آن پس هر گاه آهنگ آن کار می‌کردم نیروی آن را در خود می‌دیدم.

[طبقات، محمد بن سعد کاتب واقدی، ترجمه دکتر محمود مهدوی دامغانی جلد 8 ، صفحه 200]

اگر امروز زنده بود باید مستقیم با آمبولانس به اورژانس روانپزشکس منتفل می‌شد!

ناشناس گفت...

اولا قانون هرچی سختگیرانه باشه از بی قانونی بهتره، دوما دین مجموعه ای از قوانینه برای اینکه به اصطلاح عامیانه سنگ روی سنگ بند بشه. حالا تفسیر این دینها از اسلام و مسیحیت گرفته تا اخر بماند، مهم پیام این دینها است که همه اونها یکیه و اونم پایمال نکردن حقوق انسانها و احترام به نظر و عقیده دیگران، یهنی انسانیت که اگه کسی نداشته باشه تو هر دینی که باشه یه جونور تمام عیاره و خارج از دین حساب میشه.

ناشناس گفت...

در ادامه حدیث سکس مقعدی آمده:قال محمد بن الحسن: هذا لخبر غير معمول عليه وهو مقطوع الاسناد لا يعول عليه

این خبری غیر معمول با اسناد قطع شده است و غیر قابل استناد.
همین طوری آیات و روایات رو بررسی میکنید

ناشناس گفت...

شما مثل آدمهایی که با وصله پینه کردن حرفهای یک سخنران سعی می کنید حقیقت را معوج جلوه دهید عمل کرده اید. بلی برای کسی که با ساختار این کتاب آشنا نیست جزع 975 چنین معنایی دارد اما دو سه بند پایین ترش را نخوانده اید یا نخواسته اید بخوانید برادر

من اینجا می آورمش:

(٤٥ (٩٧٧ - ﺃﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻦ ﻋﻠﻲ ﺑﻦ ﺍﻟﺤﻜﻢ ﻋﻦ ﺭﺟﻞ ﻋﻦ
ﺃﺑﻲ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻗﺎﻝ: ﺇﺫﺍ ﺍﺗﻰ ﺍﻟﺮﺟﻞ ﺍﻟﻤﺮﺃﺓ ﻓﻲ ﺍﻟﺪﺑﺮ ﻭﻫﻲ ﺻﺎﺋﻤﺔ ﻟﻢ ﻳﻨﻘﺾ ﺻﻮﻣﻬﺎ ﻭﻟﻴﺲ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻏﺴﻞ.
ﻗﺎﻝ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺍﻟﺤﺴﻦ: ﻫﺬﺍ ﻟﺨﺒﺮ ﻏﻴﺮ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﻫﻮ ﻣﻘﻄﻮﻉ ﺍﻻﺳﻨﺎﺩ
ﻻ ﻳﻌﻮﻝ ﻋﻠﻴﻪ.

به عبارتی محمد بن الحسن گفته که این خبری غیر معمول است و خیلی رویش نمی توان حساب کرد. اصلا کلا کتابهایی نظیر این کارشان این است که انواع اقوال را بازگو کرده وسپس بر اساس سابقه راوی، سندیت سایر احادیث نقل شده اش و ...بگویند تا چه حد یک نقل قول قابل اعتماد است. حالا در طول این همه خاندانهای اموی و بنی عباسی با پولی که به پفیوزها و دین به دنیا فروشانی مثل خودت می داده اند بعید نبوده چنین احادیثی به ائمه وصله شده باشند. اما شما که روایت می کنید کامل روایت کنید تا مردم را به ضلالت نکشانید بخصوص اگر مثل من حوصله پیدا کردن کتاب و دقت در موضوع را نداشته باشند

ناشناس گفت...

در مورد لیسیدن زبان زن در رمضان و حلال بودن آن هم دو سه خط پایین ترش به صراحت از ابی عبدالله آمده که :

ﺳﺄﻟﺖ ﺃﺑﺎ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻦ ﺭﺟﻞ ﻻﻣﺲ ﺟﺎﺭﻳﺔ ﻓﻲ ﺷﻬﺮ ﺭﻣﻀﺎﻥ
ﻓﺄﻣﺬﻯ ﻗﺎﻝ: ﺇﻥ ﻛﺎﻥ ﺣﺮﺍﻣﺎ ﻓﻠﻴﺴﺘﻐﻔﺮ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺳﺘﻐﻔﺎﺭ ﻣﻦ ﻻ ﻳﻌﻮﺩ ﺍﺑﺪﺍ ﻭﻳﺼﻮﻡ ﻳﻮﻣﺎ ﻣﻜﺎﻥ
ﻳﻮﻡ ﻭﺇﻥ ﻛﺎﻥ ﺣﻼﻻ ﻳﺴﺘﻐﻔﺮ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﻻ ﻳﻌﻮﺩ ﻭﻳﺼﻮﻡ ﻳﻮﻣﺎ ﻣﻜﺎﻥ ﻳﻮﻡ.

اگر کمی عربی بلد باشید خودتان می توانید ترجمه کنید.

و تزل من یشا

arsh irani گفت...

اگر شما می خواهید جرح و تعدیل نمائید راهش این نیست که به روایتی متوسل بشید که از لحاظ سندی ربطی به این روایاتی که من نوشتم ندارد، شما باید روات این حدیث را یکی یکی بنویسید و بعد اگر از علم رجال آگاهی دارید یکی یکی را نقد کنید نه این برای رد آن به روایت دیگری متوسل بشید.

صادق گفت...

من 50 درصد از مطالب سایتت رو خوندم ادم خیلی مذهبی هم نیستم چیز زیادی هم از دین نمیدونم در حد نماز خوندن و قران خوندن فقط اینو میدونم که
ترجیح میدهم خدا رو عبادت کنم و برم اون دنیا و متوجح بشم خدایی نیست تا انکه خدایی رو عبادت نکنم و برم اون دنیا ببینم خدایی هست....

arsh irani گفت...

در اعتقادات مردم هزاران خدا وجود داشته و دارد که الله خدای مسلمین یکی از آنان است، چرا اگر به این خدا که خودش را پنهان نموده و بوسیله کسی که جانی و جنایتکار و شهوتران بود با ما حرف می زنه نگیم که تو خدا هستی باید تا ابد بسوزیم؟ ایا فکر نکردی که با این اعتقاد زندگی ات را خراب می کنی؟
ایا فکر نکردی که دنباله روی از هرکدام از خدایان یعنی پیروی از رهبران دینی مدعیان آن خدا تا شما را مطیع خود سازند؟
تخریب زندگی برای اینکه پس از مرگ زندگی بهتری نمائیم یعنی تخریب انسانیت انسان.
پاینده و پیروز باشید!

ناشناس گفت...

سلام نوشتید تاریخ طبری ج2 ص 287 اولا جلد دوم از 483 تا 788میباشد در چاپ اول که سال 1352بوده دومامحمدص انقد با گذشت بود ده ها بار یک یهودی بهش سنگ و ... مینداخته و یک روز دید که ان شخص نیس بهش سنگ بندازه جویا شد گفتند بیمار شده و محمد ص به عیادتش رفته و احوالش را پرسیده و شخص یهودی شرمنده شده و به اسلام گرویده و هزاران اعمال و گذشت محمد ص را از تاریخ طبری که میگویید جویا شوید
من خودم هم مسلمان و به اسم شیعه هستم مسلمانی شیعه و سنی ندارد در تفکر من و لعنت میفرستم به اخوندها و انچه به دینمان اسلام از زمان صفویان لطمه زدند لعنت به صفویان و لعنت به شما که اهانت میکنید . من هم به این حکومت که با نام اسلام خون مردم را میمکند مخالفم و ضمنا اسرائیل هم با دین یهود متجاوز و غاصب گره با این وبلاگ ها فقط دشمن جمع میکنیدنه دوست . و هیچ وقت این لعنتی هارا نمیتوان با این وبلاگ ها از بین برد . لعنت خدا بر شما و این حکومت که هیچ کدام مقصود کمک به مردم نیستید

ناشناس گفت...

خود تو ودینت مزخرفه یه نگاه به اطرافت کن ببین تعصبات امثال تو با این کشور چه کرده؟!

ناشناس گفت...

با همین مزخرفات یک کشور چند هزار ساله را بی آبرو کردند نزد جهانیان اونوقت میگن چکار به دین مردم دارین!
آخه اینم دین هست؟ جدا خجالت نداره این دین؟
کشت و کشتار و غارت و تجاوز و برده داری؟
این دینه؟
اگه دین اینه که باید ...!

ناشناس گفت...

چرا پرتوپلا مینویسی، فقط زر میزنی همین. خجالت نمیکشی که اینهمه مهملات را سمبَل کردی تو این صفحه؟ من بی دین اما وقتی این اراجیف را خوندم دلم نیامد جواب چرت را با چرند نَدَم. دلت از حکومت پره چرا از کون مُرده میخوری!

ناشناس گفت...

حماقت بشر دین را آفرید و دین حماقت بشر را جاودانه کرد.

ناشناس گفت...


انسانها نادان به دنیا می آیند
نه احمق
آنها توسط آموزش اشتباه
احمق می شوند.

ناشناس گفت...

سکس از عقب با شتر حکمش چیه؟

ناشناس گفت...

بسه دیگه ! به دین مردم چی کار دارید آخه؟؟؟

مگه نمی دونین دین چیز خیلی خیلی خوبیه؟

1- اجازه میده افراد مفت خوری بنام آخوند سوار ملت بشن
2- اجازه کشتن بیگناهان رو به بهانه های واهی میده: مشرک، مفسد فی الارض، مرتد، زندیق ، محارب ووو ...
3- اجازه میده زن تبدیل به یک کالا و وسیله شهوترانی مرد بشه.
4- باعث میشه عمر ملت صرف کارهای بیهوده ای مثل نماز و روزه، عزاداری ، زیارت و ... بشه

من تردیدی در وجود خدا ندارم، ولی قبول اینکه خدا کسی رو انتخاب و یکسری دستوراتی که بعدا باعث جنگ و بدبختی بشه (چون هزار جور تعبیر و تفسیر برمیداره) واقعا احمقانس ...

مسلمان سابق

ناشناس گفت...

دوست عزیز، در احادیث شیعه اباعبداله برای امام حسین بکار میرود نه امام صادق. لطفا قبل از انتشار مطالب کمی بیشتر تحقیق کن.
در ضمن من شکی درباره اینکه سکسی بودن این حضرات ندارم ولی این دلیل نمی شود که هر مزخرفی را ار هر کسی منتشر کنیم. بسیاری از این مطالب من درآوردی هستند.

arsh irani گفت...

درود بر شما!
اباعبدالله هم به حسین و هم به جعفر می گویند، ابی بصیر که درصد بالایی رو از احادیث شیعه نقل کرده در زمان جعفر بوده.
پیروز باشید!

Unknown گفت...

مطمئنی اصل حدیث این نبوده ؟! :

امام سارق حشری (ع) خطاب به شیعیان فوق شهوتی : لیسیدن مَقعد زَن روزه‌ِدار و سکس دهانی ( لیسیدن و بوسیدن لب پایینی زن روزه دار ! ) با وی روزه را باطل نمی‌کند ... !

یه خورده تحقیق کن ! تا اونجایی که من میدونم تو کتاب تحفه الادرار فی مقعد الابرار جلد 63 صفحه 384 حدیث شماره 12458 این حدیثی که من گفتم ذکر شده نه حدیث شما ... ! به نظر من و اکثر فقهای شیعه حدیث شما به احتمال خیلی زیاد جعلیه دوست من ... !

شما داری جعل حدیث میکنی دوست خوب من ! چرا ؟! واقعا چرا این کار رو میکنی ؟! میخوای شیعیان رو بد نام کنی ... ؟! زهی خیال باطل ... !

Unknown گفت...

اعلامیه رسمی صیغه توسط آستان قدس رضوی با نرخ و شرایط
بسم ا لله ا لر حمن ا لرحیم
النکا ح السنتی. (رسول اکرم ص)
آستان قدس رضوی جهت ارتقای فضای معنوی جامعهٔ و ایجاد شرایط مناسب روحی‌ و آرامش خیال برای برادران زائری( خصوصا برادراني كه از كشورهاي اسلامي ديگر آمده اند) که در مدت زیارت حرم مطهر امام هشتم از همسر خود دور می‌باشند اقدام به برگذاری مرکز صیغه های کوتاه مدت در جوار حرم رضوی نموده است. در این راستا از کلیهٔ خواهران باکره که سن آنها بین ۱۲ تا ۳۵ سال است دعوت به همکاری مینماید . هر یک از خواهران بر اساس قرارداد ۲ ساله‌ای که با آستان قدس رضوی منعقد مینمایند موظفند که ماهانه حد اقل ۲۵ روز به صیغه برادران زوار در آیند. مدت قرار داد جزو سابقه اشتغال متقاضی محسوب میگردد مدت هرصیغه از ۵ ساعت تا ۱۰ روز متغیر میباشد . مبلغ پرداختی بابت هر صیغه بدین شرح است:
صیغه های ۵ ساعته: مبلغ پنجاه هزار تومان
صیغه های ۱ روزه هفتاد و پنج هزار تومان؛ ٢ روزه صد هزار تومان؛ ٣ روزه يكصد و پنجاه هزار تومان و از ۴ روز تا ۱۰ روز سيصد هزار تومان
خوهران باکره که برای اولین بار صیغه میشوند مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان اضافه بابت برداشته شدن پردهٔ بکارت دریافت خواهند نمود.
بعد از انقضای قرارداد ۲ ساله در صورتی که سن خوهران به حد نصاب ۳۵ سال نرسیده باشد در صورت تمایل میتوانند در لیست انتظار صیغه های دایم قرار بگیرند. خواهران موظفند ۵ در صد از مبلغ دریافتی هر صیغه را به ضریح مطهر واریز نمایند. از کلیه خواهران علاقه مند در خواست میشود ۲ قطعه عکس تمام قد (با حجاب اسلامی) ، آخرین مدرک تحصیلی، وضعیت بکارت و گواهی‌ سلامت کامل روانی‌ و جسمانی از سازمان بهداشت شهرستان محل سکونت خود را حداکثر تا ۳۱ تير ماه ١٣٩٤ به آدرس ذیل ارسال نمایند
(توجه : برای خواهران کمتر از ۱۶ سال رضایت رسمی پدر یا جد پدری یا عمو الزامی میباشد )
آدرس: مشهد – بارگاه امام رضا -خیابان شهید نواب صفوی -صحن کوثر – دفتر امور صیغه
جهت اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۰۹۸۵۱۱۲۲۲۵۷۹
حاج آقا محمود ممتاز ( جاکش ) تماس حاصل فرمائید
و یا به نشریه آستان قدس مراجعه نمایید
اینم از مملکت اسلامی و فاحشه گری به ر‌وش اسلامی
اگه ایرانی هستی کپی کن و به اشتراک بزار تا همه بفهمیم دارن به اسم دین ناموسمون رو به عربها هدیه میدن

ناشناس گفت...

دوستی فرمودند من در وجود خدا تردید ندارم اما باور ندارم که این خدا فردی را برای جنایت واعمال غیر معقول بفرستد وزندگی راحت مردم را با اعمال بی فایده خراب کند ویا مدیر محترم وبلاگ در کمال شگفتی میفرماید خدایی که خود را مخفی کرده ونمیتوان دید چگونه باور کنیم همین سخن را هم افراد معاصر محمد بوضوح مطرح کردند اما پاسخ قران چه بود وقال الدین کفروا لولا انزل الیه الملایکه او نری الله قداستکبروا فی انفسهم وعتوا عتوا کبیراکفار گفتند چرا فرشتگان به همراه محمد نازل نشده اند وما چرا خدا را نمیبینیم جواب قران اینست که خیلی خودت را بزرگ دیده ای وخواسته ات سخنت گستاخانه وطغیانگرانه است خدا ذاتی است که جهان به این گستردگی را افریده وتو موجود بسیار ریز وناچیزی هستی که حتی اعضا درون بدنت را هرگز تا هنگام مرگ نمیتوانی ببینی با این ظرفیت کوچک وناچیز افریننده این جهان را چگونه میخواهی ببینی این در خواست تو بسیار بزرگتر از ظرفیت وتوان توست اگر تو بتوانی در ان واحد همه چیز را ببینی انگاه میتوانی در خواست دیدن خداوند را بنمایی چرا که او همه جا حضور دارد اگر مورچه ای به یک انسان نزدیک شود وبه او بگویند این یک انسان است با توجه به ظرفیت شنیداری ودیداری وتوان جسمانی ان مورچه او چگونه میتواند هیبت یک انسنان وتوانمندیهای او را درک کند واما پاسخ ان دوست عزیز که خدا را قبول دارد اما پیامبرانش را انکار میکند خداوند در کتابش به صراحت اعلام نموده اگر من در روز جزا افرادی را بدلیل ظلم وجرم وبی ایمانی مجازات کنم ایا انها از من نمیپرسند چرا ما را بدون اینکه کسی را برای هدایت ما بفرستی مجازات میکنی در اینصورت حق به جانب ایشان است ودر ایه معروف الست بربکم......واذاخذ ربک من بنی ادم من ظهورم.............ان تقولوا یوم القیامه انا کنا عن هذا غاففلین اوتقولوا انما اشرک اباونا من قبل وکنا ذریه من بعدهم افتهلکنا بما فعل المبطلون ایات172و173 اعراف نیز اشاره میکند که من در هر زمان رسولان را برای هر قومی فرستادم وان رسولان را به شهادت گرفتم که مردمان هر عصر نگویند رسولی را فرستادی ونسلهای بعد گمراه شدند وما نیز پیرو گمراهی انان به گمراهی افتادیم این بدین دلیل است تا حجتی بر خدا نباشد وبگوید من رسولانی را با معجزات وبیانات واضح فرستادم لیکن شما از حقیقت گریختید وبه هدایتهای من بی توجهی کردید بنابر این مجازات شما اکنون عادلانه میباشد وشما حق اعتراض بر من ابرازپشیمانی ندارید

ناشناس گفت...

سعید طوسی اعتراف کرده که از برگه های قرآن بجای دستمال توالت استفاده میکرد تا ماتحتش نورانی بشه ...

ناشناس گفت...

عایشه می گوید: دختری شش ساله بودم که نبی اکرم مرا به نکاح خود در آورد. سپس به مدینه هجرت کردیم و در محله بنی حارث بن خزرج منزل گرفتیم، در آنجا تب شدم که به علت آن موهای سرم ریخت، پس از مدتی دوباره رویید تا اینکه به شانه هایم رسید. سرانجام روزی با دوستانم مشغول تاب بازی بودم که مادرم ام رومان آمد و مرا صدا زد، نزد او رفتم ولی نمی دانستم که از من چه می خواهد، او دستم را گرفت و مرا که نفس نفس می زدم کنار دروازه خانه نگهداشت، اندکی آرام گرفتم و نفس زدنم برطرف گردید، آنگاه کمی آب برداشت و به سر و صورتم زد و دستی بر آنها کشید، سپس مرا به داخل خانه برد. چند زن انصاری در آنجا نشسته بودند، مادرم مرا به آنها سپرد و آنان مرا آراستند و هیچ چیز مرا نترساند مگر دیدن رسول خدا که به هنگام ظهر آمد و مرا به او سپردند، در آن هنگام من دختر نه ساله ای بودم.

{مختصر صحیح بخاری، ترجمه عبدالقادر ترشابی، حدیث (۳۸۹۴) ۱۵۷۲}

ناشناس گفت...

گاهی اوقات نویسنده مطلب از نااگاهی خواننده استفاده نموده ومطالب مورد نطر خود را در لابلای ایات قران قرار میدهد تا ذهن خواننده را به سمت نظر خود هدایت کند از جمله میفرماید قبلا مسلمانان در مسجد با زنان امیزش میکردند که بعدا با حکم این ایه از ان منع شدند اولا مسجد همانطور که از نام ان پیداست جای سجده کردن وعبادت است نه محلی برای امیزش با زنان وهیچ فرد غیر مسلمانی هم حاضر نیست که در یک مکان عمومی ومقدس مرتکب چنین کاری شود ثانیا چون دو جمله قران در کنار هم قرار گرفته ان دو را ناشیانه به هم پیوند داده ونتیجه مورد نظر را از ان اخذ نموده اید این که قران میفرماید که با زنان مباشرت نکنید عطف به جمله قبلی است که میفرماید بخورید وبیاشامید وبا زنان مباشرت کنید تا هنگام فجر واز ان پس نخورید ونیاشامید وبا زنان مباشرت نکنید ودر طول روز بجای ان(ودنبال تجارت وسرگرمی) در مسجدها اعتکاف کنید(پابند باشید ومشغول دکر وعبادت)پس شما چگونه چنین برداشت ناصوابی را بعمل اورده اید واما چرا امیزش با زنان در شبهای ماه رمضان ازاد شد وبه مسلمین تخفیف داده شد خداوند بر اساس علم ازلی خود میدانست که مسلمین توانایی اینکار را ندارند اما میخواست به مسلمین بفهماند که حکم اصلی این است ودر حقیقت باید تا پایان ماه با زنان امیزش ومباشرت نکنید اما چون اینکار بر شما سخت ودشوار است من(خداوند)برای شما تخفیف قایل شدم ودر واقع منتی بر شما گذاشتم وبر شما سخت نگرفتم

ناشناس گفت...

علم الله انکم تختانون انفسکم کلمه علم فعل ماضی است یعنی خداوند از قبل میدانسته که شما خیانت به نفس خود کرده وتاب امساک از زنان را در طول ماه رمضان ندارید پس تنها نتیجه ای که میتوان از این ایه گرفت این است که به مسلمین حالی کند که حکم اصلی ان است ودر واقع شما مشمول تخفیف شده اید

Unknown گفت...

اولا ما داریم درباره اعراب فوق شهوتی چهارده قرن پیش حرف می زنیم که به غیر از سکس و جماع به چیز دیگری فکر نمی کردند! بنابراین اصلا از آنها بعید نیست که حتی در مسجد هم اینکار را می کردند و سپس با حکم این آیه از سکس در مسجد منع شدند. شما نتوانستید خوب این آیه را ماست‌مالی کنید، آیه به صراحت می گوید هنگامی که در مساجد معتکف هستید با زنان آمیزش نکنید.

Translate

بايگانی وبلاگ