ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

رنجنامه‌ی یک مادر.

رنجنامه‌ی یک مادر، مادری که بخاطر فرزندش سختی‌های زیادی کشید، فرزندی که قانون اسلام او را به رسمیت نمی‌شناسد، قانونی که تنها و تنها بخاطر اینکه محمد بتواند با زن پسرخوانده اش ازدواج نماید، وارد اسلام شد، او باز الله را به خدمت گرفت تا بتواند با زینب بنت جحش ازدواج نماید؛ اسلام دوران پیش از خود را دوران جاهلیت می داند، دورانی که قانون پسرخواندگی در میان اعراب رواج داشت .

متن زیر عین این نامه است که با اجازه‌ گرفتن از این مادر مهربان در اینجا می‌گذارم، البته با حذف نام خودش و شوهر مهربانش بهمراه حذف نام پسرشان:

من اصلا نتونستم بخوابم ! دوباره زخم قدیمي سر باز کرده بود و چنان بیرحمانه سر به سوزش برداشته بود که خواب از چشمانم ربود ! سراسر شب بالای سر بهشت نازنینم بیدار نشستم و زمزمه کردم چقدر گرانبهایی تو که من به خاطرت از خيلی آدما گذشتم ! میدونی بهشت من چقدر زیباست ؟؟ موهایی بلند --- و چشمانی به رنگ --- با پوستی به سپیدی برف ! بهشت نازنین درد کشيده من تصویر فرشته ی کوچکیست در قاب یک انسان ! گاهی که به سختی هایی که در سال اول زندگیش کشیده ، فکر می کنم ، دلم میلرزه ! بهشت شباهت عجیبی به --- داره ! هیچ کس فکر نمیکنه که بچه بیولوژیکی ما نیست ! نمیدونم چرا دیشب انقدر راحت همه چیزو به تو گفتم ! من معمولا به راحتی با کسی حرف نمیزنم ! عذر خواهی دوباره منو به ....... ! بهت قول ميدم که..... ! تو باور ميکنی من هر روز و همیشه پاهای کوچولوي بچه هامو میبوسم و قربون صدقه اشون میرم !! بهشت من میخنده و میگه مامان نکن و بعد از خنده ریسه میره ! توی دلم خونه ! خون که اگر روزی بفهمه من نقشی در به دنیا آوردنش نداشتم !!دکترای روانشناس میگفتن که قبل از اینکه مدرسه بره بهش بگین که من نذاشتم ! بهشت نازنین من از بچه هایی که توی پرورشگاهن و پدر مادر ندارن متنفره و این یعني که ضمیر ناخوداگاهش داره بهش میگه که در کودکي چه اتفاقی براش افتاده !برای همینه که از بچه هایی که پدر و مادراشون مثل والدين بیولوژیکی خودش نامهربون و بی احساسن ، متنفره !!دعا کن که من صبور باشم و منطقي ! برام دعا کن که دخترم زمانی احساس منو برای انجام اینکار درک کنه ! زندگی من و --- و --- دو سال دستخوش بازیهای عجیب قصه بهشت شد ! خدا کنه بهشت من خیلي خوشبخت و موفق بشه تا من پیش وجدانم سر افکنده و خجل نباشم !

این مطلب(متن رفرنس شده ی زیر) را به دوست خوبم ا م و همسر مهربانش و ا تقدیم می‌نمایم، پدر و مادری که بخاطر دخترشان بهشت کوچولو از همه چیزشان گذشتند. والدینی مهربان که بهشت کوچولو را به فرزندی پذیرفتند و در این راه، سختیهای زیادی را چه از جانب نظام قضائی جمهوری اسلامی و چه از جانب خانواده تحمل کردند ، خانواده‌ای که به امور غیر اخلاقی این دین پایبند هستند. ارزش کار این عزیزان زمانی آشکار می‌گردد که دانسته شود خود نیز دارای فرزند هستند.

برای دیدن متن اینجا را کلیک نمائید.


هیچ نظری موجود نیست:

Translate

بايگانی وبلاگ