ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

عجب خدای بی‌نزاکتی! الله: مریم فرجش را حفظ کرد و ما در فرج او دمیدیم.

 قرآن کریم: ما از روح خویش در آلت مریم دمیدیم!
   نطفه‌ی تمام انسانها از درآمیختن اسپرم مرد و تخمک زن بوجود می‌آید که در حالت طبیعی اسپرم مردان از راه واژن وارد رحم زنان می‌گردد، اما در این مورد یک استثنا وجود دارد، زایش عیسی بدون پدر، اما چگونه؟ قرآن کریم به این معما پاسخ می‌دهد:
الله برای اینکه تأکید نماید، مریم بدون تماس جنسی حامله شد، بیان می‌کند که او فرجش را حفظ کرد.
     فرج  در زبان عربی به سَوآت (1) (آلت تناسلی) گفته می‌شود. این الله باز بی‌نزاکتی را تکمیل می‌نماید و بیان می‌کند که ما در آنجایش دمیدیم و در نتیجه از این دمیدن ما عیسی درست شد:
     وَمَرْيَمَ ابْنَتَ عِمْرَانَ الَّتِي أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا فَنَفَخْنَا فِيهِ مِن رُّوحِنَا وَصَدَّقَتْ بِكَلِمَاتِ رَبِّهَا وَكُتُبِهِ وَكَانَتْ مِنَ الْقَانِتِينَ (تحریم/12) مريم دختر عمران، همان كسى كه فرجش(آلت تناسلی‌اش) حفظ کرد و ما از روح خود در آن(فرج) دميديم و سخنان پروردگار خود و كتاب‌هاى او را تأیید نمود و از فرمان‌بران بود.
     در اینجا از ضمیر فیه استفاده شده که به فرج بر می‌گردد، یعنی الله در فرج او دمید.البته به نظر می‌رسد که الله متوجه این اشتباه شرم‌آور خویش شده باشد و در این آیه از واژه‌ی فیها استفاده نموده است که به شخص مریم برمی‌گردد ولی ظاهرا رسول الله فراموش کردند که این آیه را منسوخ نمایند:
     وَالَّتِي أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا فَنَفَخْنَا فِيهَا مِن رُّوحِنَا وَجَعَلْنَاهَا وَابْنَهَا آيَةً لِّلْعَالَمِينَ (انبیاء/91) و آن (مریم)كه فرج خود را حفظ کرد و از روح خويش در او دميديم و او و پسرش را براى جهانيان نشانه‌ای قرار داديم.

به نظر می‌رسد که اساس این داستان از ادیان ایرانی وارد مسیحیت شده است.
================================
(1) والفَرْجُ شِوارُ الرجل والمرأَة، والجمع فُرُوج.
والفَرْجُ
 اسم لجمع سَوآت الرجال والنساء والفِتْيان وما حَوالَيْها، كله فَرْج،وكذلك من الدَّوابِّ ونحوها من الخَلْق.
قاموس محیط: والفَرْجُ: العَوْرَةُ، والثَّغْرُ، ومَوْضِعُ المَخافَةِ، وما بين رِجْلَي الفَرَسِ، وكُورةٌ بالمُوْصِلِ، وطَريقٌ عندَ أُضاخَ.
وفي حديث أَبي جعفر الأَنصاري: فَمَلأْتُ ما بين فُروجي، جمع فَرْجٍ، وهو ما بين الرجلين. يقال للفرس: مَلأَ فَرْجَه وفُرُوجَه إِذا عَدا وأَسْرَع به.
وسُمِّي فَرْجُ المرأَة والرجل فَرْجاً لأَنه بين الرِّجْلين.


۲۴ نظر:

nasrin گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
Amir گفت...

@Nasrin:

شما اول ثابت کن که الله خالق دنیا و ... هست، بعد به شخصیت منتقدان گیر بده.
آخه کی گفته که الله قداستی داره؟ کی میگه که اصلا پیامبری فرستاده که حالا اون پیامبر هم بخواد جانشین تعیین کرده باشه ( که محمد نکرد همچین کاری رو) که حالا کسی نباید به اینا توهین کنن.
قران یک کتاب هست که محمد برای ارضای عقده های جنسی و شخصیتیٍ خودش اونا و نوشته و متاسفانه آنقدر باهوش بوده که این تفکراتش هنوز بعد از 1500 سال داره پایه های انسانیت رو میجوه.
تاسف شایسته شماست که عقلی رو که خداوند حقیقی در اختیار انسان قرار داده رو بردید زیر سایه نحس و کثیف دین. تنها فرستاده و راهبر انسان در طول زندگی همین عقل و خرد هست و بس.

ناشناس گفت...

دوست عزیز،
در هنگامی که به آیین اسلام می‌پردازید بهتر آن است که در نوشته‌ها و گفته‌های خود از الله استفاده کنید. چون این الله است که آنها می‌پرستند نه یهوه، نه روح‌القدس، نه خدا و نه یزدان.

ناشناس گفت...

آقا شما هربرداشتی که دوست داری از قرآن میکنی.شما از کجا مطمئنی که ضمیر فیه به فرج برمیگرده؟مریم هم اسم مونث است.درضمن خدا میگوید مال از روح خود در انسان دمیدیم و او زنده شد.یعنی در آلت تناسلی انسان دمید؟بهتره قبل از اطهار نظر کمی فکر کنی.

ناشناس گفت...

بدون تعصب میگم که جنابعالی بدون آموختن کامل زبان عربی که خودش ۶-۷ سالی وقت میبره نمیتونی در این مورد نظر بدی
فرج رو برای مرد هم بکار میبرن پس دلالت بر واژن یا عضو جنسی زنان نیست همون چیزیه که تو فارسی میگن دامن یعنی پاکدامنی
مطالعه کن عزیزم

ناشناس گفت...

آقا ما اصلا عربی بلد نیستیم
شما تمام ترجمه و تفسیر ها رو یه نگاهی بکن
تو تمامش این دو تا آیه رو ترجمه کردن رحم یا فرج
نه دامن و پاکدامنی ....

دشمن الله و عرب گفت...

به اون دوتا ناشناس های با سواد و بی دقت احتمالا محترم که عربی بلدند! عرض کنم که مریم مونث حقیقی است و فرج مذکر مجازی و علامه های دهر عزیز مستحضر هستند که در زبان زشت و کثیف و حلقی استفراغی عربی، ضمیر باید از لحاظ جنس و شمار با اسم مطابقت داشته باشد لذا در آیه وَمَرْيَمَ ابْنَتَ عِمْرَانَ الَّتِي أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا فَنَفَخْنَا فِيهِ مِن رُّوحِنَا
ضمیر "ه" در "فیه" مذکر است پس اینجا اتفاقا به فرج بر می گردد نه به مریم! یعنی الله به اونجای مریم فوت کرده! حالا از روی دامن یا از زیر دامن اونو جبرئیل بهتر می دونه!

ناشناس گفت...

خودمونیما!
یارو عجب آدم تیزی بوده. کارش رو کرد و انداخت تقصیر خدا !!!

خدا و قرآن گفت...

نگاه کردن به آلت تناسلی زن باعث کوری ميشود! - النظر الی فروج النساء يورث العمی
من لا يحضره الفقيه -جلد ۳ ص۵۵۶

حضرت صادق علیه السلام فرمود: کسی که به شطرنج یا نرد نگاه کند چنان است که به فرج مادر خود نظر کرده باشد.
مجمع المعارف و مخزن العوارف
.......................................

ولی الله گفت...

آقایون شماروچی جرو بحث میکنین.فرج یعنی شرمگاه.خوب شامل زن ومرد میشود.امادرفارسی لغات غلیظ تری هم برای این هاهست خوب درعربی هم هست.اماالله ازفرج که به معنای شرمگاه است استفاده کرد.اگرشخصی کمی فکرشو بکاربگیره اینومیفهمه لازم به جروبحث نیست.

ناشناس گفت...

فیلم های برنده جایزه اسکار ۲۰۱۳

۱- فیلم واقعی گائیده شدن امام زمان مهدی (عج) در عصر غیبت صغری و کبری توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی و اثبات کونی بودن آن حضرت.

http://rezaazad4u.blogspot.ca/2011/07/blog-post_2228.html

۲- فیلم واقعی گائیده شدن نرجس مادر امام زمان مهدی (عج) توسط آیت الله العظمی نوری همدانی.

http://rezaazad4u.blogspot.ca/2012/05/18_30.html

ناشناس گفت...

از این علمای اسلام بصورت اکید بخواهید که جواب این حرفها را بدهند مگر نه صادق و باقر افتخار میکردند که حتی با بدون دین ها مناظره کنند ای علمای محل و اسلام و سایرینی که نون مفت اسلام عزیز را نوش جان میکنید خوب این جا راه باز هست که جواب بدهید اگر امروز جواب ندهید فردا خاک بر ستون خواهند کرد از ما گفتن

احمد رامز فاروق گفت...

اسلام و علیکم و رحمه الله و برکاتهُ!
------------------
همانگونه که سوره ی 112 قرآن یعنی « اخلاص » اشاره دارد که خداوند بی نیاز است و نه کسی را زاده و نه او از کسی زاده شده و او کاملاً بی نیاز است»
--------------------
بگو: او خدای یکتاست؛
خدای بی نیاز [همه موجودات هستی که نیازمند و عین فقرند برای رفع نیازشان روی به او کنند و از حضرتش گدایی نمایند.]
نه زاده، و زاییده نشده است،
و هیچ کس [در ذات و صفات] همانند و همتا و شبیه او نمی باشد.
------------------------
پس واضح است که خداوند از همه چیز بی نیاز است، و این تفسیری که شما کرده اید، فکر کثیف و پر از سکس شما را نشان می دهد. و در کنارش بی خبری از قرآن را. فکر کنم مغرضانه نقد کردن فایده ی ندارد. وصلاه و سلام.

ناشناس گفت...

این مغالطات نیاز به جوابگویی ندارد

ناشناس گفت...

اقا شما که ریدی به اسلام و مسلمین!

ناشناس گفت...

فرج واژه مذكر هست و فيه واژه مؤنث و براى خود مريم به كار برده شده نه فرج! شما خودتان خواهر مادر نداريد؟ يكم حيا هم خوبه واقعاً... اگه كتب سيد احمدالحسن ع وصى و فرستاده امام مهدى ع را مطالعه كنيد تمام ابهامات و شبهاتتون مرفوع ميشه لطفا دقت كنيد!

ناشناس گفت...

فرهاد خيرخواه:
أحصنت فرجها يعني پاکدامني پيشه کرد
ونفخنا فيه اشاره به نفخ جبرئيل است که در گريبان پیراهن حضرت مريم عليه السلام دميد واو به وسیله همان دميدن باردار شد
موضوعی که شما در عنوان مطلب اشاره کرده اید صحت ندارد

ناشناس گفت...

تو دمیدی یا یوسف نجار االله جون این مریم که با یوسف نجار دم خور بود بیچاره االله هر کی هر فسادی میکنه میندازه گردن الله

ناشناس گفت...

خیلی آدم بی شعوری هستی. تو که به خداوند اعتقاد نداری پس چه طور رفتی وقرآنی رو که سخن خداوند هست را میخونی واز قرآن کریم هرچی که دوست داری استخراج میکنی تو اول به ماهیت فرستاده شدن قرآن کریم پی ببر بعد از خودت هرجه که میخاهی استخراج کن.در ضمن تو که به این بی شخصیتی به خداوند بزرگ اهانت میکنی.خداوند در قرآن به مسائلی 1400سال قبل اشاره کرده که بشر تازه به اون پی برده مثل نبون اکسیژن در اسمان و وجود چندین بعد در جهان

Unknown گفت...

خاک تو سرت کسخل الاغ تو معلومه عربیت در حد پشم کیر خرم نیست . من ۶ سال کامل تو دبیرستان عربی خوندم عربیمم از همه بهتر بود .فرجها یعنی فرج او . ها برای مونثه اگه ه بود میشد مذکر نفخنا هم نا ضمیره یعنی ما
یعنی دمیدیم در فرج او(موتث) ریدم تو ذهنیتت اونم که تو زر زر کردی مال یه آیه و سوره دیکس هیچ ربطیم به این نداره . ماستمالی نکردی ریدددی حالم از خریت این بشر تو قرن ۲۱ بهم می خوره اه اه اه

Unknown گفت...

خاک تو سرت کسخل الاغ تو معلومه عربیت در حد پشم کیر خرم نیست . من ۶ سال کامل تو دبیرستان عربی خوندم عربیمم از همه بهتر بود .فرجها یعنی فرج او . ها برای مونثه اگه ه بود میشد مذکر نفخنا هم نا ضمیره یعنی ما
یعنی دمیدیم در فرج او(موتث) ریدم تو ذهنیتت . فرج یعنی پاکدامنی !؟؟؟ یعنی معنی این ایه میشه دمیدیم در پاکدامنی او ؟ کسکش تو که عربی بلد نیستی چی میلی زر زر می کنی ؟ حالم از خریت این بشر تو قرن ۲۱ بهم می خوره اه اه اه

Unknown گفت...

پدرسگا عربی در حد مرحبا هم بلد نیستن میان افاضه فصلم می کنن اه لعنتی از عصبانیت سرم درد گرفت

Unknown گفت...

کسکش مادرجتره فیه مونثه ؟ در مریم دمیدیم ؟ خاک تو اون سرت تو که پشمم از عربیت حالیت نیست گوووه نخور ه ضگیر مذکره ها ضمیر مونث گوه خور من کافر لامصب از توی خیر سرت مسلمون عربیم بهترخ فیه اشاره مدکره و اینا فرج مذکره مریم مونثه

ناشناس گفت...

فرج يعني شكاف و برا همين هم به آلت زنانه ميگن فرج اینو برا اون احمقایی نوشتم که میگن به آلت مردانه هم فرج گفته میشه پس معنیش میشه کُس التی احصنت فرجها یعنی آنکه کسش را حفظ کردیم حالا میخوای چه توجیهی بیاری

Translate

بايگانی وبلاگ