ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

آیا شوهران حوری برای زنان بهشتی وجود دارد؟

      اسلام دینی است مردسالار؛ این دین نه تنها در دنیا زن را کالائی جنسی در خدمت شوهر می‌داند که باید در خانه بماند، بلکه پس از مرگ نیز هیچ حقی برای آنان در نظر نگرفته؛ یکی از این حقوق ضایع شده‌ی آنان، حق داشتن همسر و در صورت جهنمی بودن شوهر، داشتن همسرانی مانند حوری است؛ قرآن یکی از نعتمهای بهشتی را علاوه بر حوری، پسرانی نوجوان به نام غلمان می‌نامد و با توجه به اینکه قرآن برای مالکیت این پسران بی‌نهایت زیبا از ضمیر "لـــهم"  استفاده کرده پس جای شکی باقی نمی‌ماند که این پسران نوجوان زیباروی هم برای مردان همجنسگرای بهشتی در نظر گرفته، اما بررسی و شرح کامل وضعیت زنان بهشتی: 
  در قرآن به مردان مؤمن وعده داده شده است که الله آنها را به ازدواج حورالعین در می‌آورد، اما آیا برای زنان و دختران مومن بهشتی، در آنجا همسرانی مشابه حورالعین وجود دارد؟
     در اینجا چند فرضیه مطرح می‌گردد:
     1- الله همین زنان مومن را حورالعین قرار میدهد.
     2- الله حورالعین مذکر نیز جهت آنها می‌آفریند.
     3- آنها را به ازدواج مردان مومن بهشتی در می‌آورد.
     4- آنها در آنجا بلاتکلیفند.
     اکنون به بررسی هر‌کدام از این احتمالات می‌پردازم.
     برای رد کردن حالت نخست، کافی‌است بدانیم که الله بیان می‌نماید، دست هیچ جن و یا انسی پیشتر به آنها (حورالعین) نرسیده است:
فِيهِنَّ قَاصِرَاتُ الطَّرْفِ لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانٌّ (رحمن/56) در آنها (باغها‌ی بهشتی) زناني هستند چشم نگه‌دار از نامحرم و هيچ انس و جن قبلا با آنها تماس نگرفته است.
لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانٌّ (رحمن/74) زناني كه هيچ انس و جن قبلا با آنها تماس نگرفته.
     بررسی حالت دوم.
برای رد کردن این حالت، کافی‌است به این آیه دقت نمائیم که الله بیان می‌نمائید که ما آنها را باکره قرار می‌دهیم:
فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْكَارًا (واقعه/36) پس ما آنها را (در بهشت) باکره قرار میدهیم.
     اگر بیان شود که منظور زنان مومن هستند که در بهشت باکره می‌شوند، پس باز هدف رضایت مردان است.
ضمنا در تمام آیاتی که وصف حوریان شده از ضمیر مونث استفاده گردیده است و این بدین معناست که این حوریان فقط دختر هستند.
     پذیرش حالت سوم، بدان معناست که برای آنها، همین مردان مومن دنیا در نظر گرفته شده است، مردانی که هر‌ اندازه مایل باشند از حوریان بهره‌مند هستند.
     اما در برخی از روایات اسلامی و آیات قرآن گفته شده که زنان بهشتی به ازدواج شوهرانشان در می‌آیند؛
     اُدْخُلُوا اَلْجَنَّةَ أَنْتُمْ وَ أَزْواجُکُمْ تُحْبرُونَ (زخرف/70) «شما (مردان)و همسرانتان در نهایت شادمانی وارد بهشت شوید. 
   اگر چنین باشد چند حالت پیش می‌آید:
     نخست اینکه اگر شوهرانشان جهنمی باشند در آن صورت تکلیف آنها چیست؟
     دوم: اگر شوهر بهشتی باشد ولی در مرتبه‌ی متفاوتی از همسر، در آن صورت تکلیف چیست؟
     سوم: تکلیف دختران مومن مجرد چه می‌شود؟
     چهارم: اگر مردی چند‌همسره باشد و همه‌ی زنان همراه شوهرشان بهشتی باشند،آیا دوباره سر آنها هوو وجود دارد؟
     پنجم: تکلیف دوجنسه‌ها چیست؟
     ششم: اگر زنی همسر اولش از دنیا رفت، او دوباره ازدواج نمود و هر دو همسرش به همراه خودش بهشتی شدند، تکلیفش چیست؟ او زن کدامیک از آنها می‌گردد؟
      اما در آنجا نوجوانانی پسر که مانند حوریانند، نیز وجود دارند.
     اگر گفته شود که آنها برای این زنان و مانند حوریان مردانند پس:
     وَيَطُوفُ عَلَيْهِمْ غِلْمَانٌ لَّهُمْ كَأَنَّهُمْ لُؤْلُؤٌ مَّكْنُونٌ (طور/24) و بدور آنها(مردان) غلمانی (پسران نوجوان) می‌گردند که برای آنها هستند و آنها(غلمان) مانند مروارید پنهان(دست نخورده) هستند.
      همانگونه که ملاحظه می‌نمائیم در این آیه، پسران نوجوان برای مردان بهشتی هستند نه زنان، زیرا از ضمیر مونث "هن" استفاده نشده است؛ ضمنا صفاتشان، صفات زنانه است.
    اگر تمام حالات گفته‌ شده‌ی بالا رخ ندهد، پس:
    زنان بهشتی بلاتکلیف می‌مانند؛ بنابراین احتمالا میل جنسی از آنها گرفته می‌گردد، که به‌ نظر می‌رسد گزینه‌ای جز همین گزینه باقی نماند.

۳۴ نظر:

ناشناس گفت...

با تشكر. بله دقيقا همينطوره. دليل ديگه اش اينه كه قران رو محمد نوشته و همه دستورات زايده تفكر و برداشت او كه مدانه بوده. حالا اينا ميگن كه قران رو الله نوشته كه پس مهلوم ميشه اونم مرد بوده.

ناشناس گفت...

جواب به ناشناس
اولا خجالت بکش از خداورسولش.دومش.پیامبر اکرم ص سواد نوشتن و خواندن نداشتند.پس این دلیل اعجاز قران و نزول ان از طرف خداوند است.ثالثا.الله اعلم. و الله یخلق من یشائ.
خداوند هرچه بخواهد میافریند.(زمانی از پیامبر خانمی که در هنگام نزول یک همچین ایه ای بود.پرسید حتی در اون دنیا هم بین زن ومرد فرق میکند. دوباره ایه نازل شد که برای تمام مردان و زنان مومن در بهشت هرچی بخواهند فراهم است. و زن مفهوم انرا دانست.)اگر نمیدانی بدان.مردان عرب مثل بربرها بودند و زنان را کالاهای خود میدانستند و هر امتیازی برای انان را کسر شان خود میدانستند. چه برسد ایه ای نازل میشد که انطور باشد که عربهای دیوونه جان پیامبر را تهدید به مرگ میکردند و وضع اسلام به سختی میرفت.اگر نمیدانی بدان جان پیامبر و اسلام نزد خداوند خیلی بالاتر از جوابگویی به زنان مومن بود.باید پیامبر و اسلام بماند تا به همه رحمت خداوند نازل میشد.
اما دلیل دیگرش. خداوند بارها بارها فرمودند برای مردان و زنان مومن و پاکیزه پاداشهای بزرگی در نظر گرفته که از ان لذت ببرند که در ان جاودانه بمانند. ولی از پاداش زنان چیزی نفرمودند در حالیکه بر ان تاکید میکنند که وجود دارد تا مردان عرب وعجمها به جان پیامبر اسیب نرسانند و زنان در این دنیا تمام محبت خود را به همسرشان داشته باشند و پاکیزه باشند و وسوسه اخرت انها را گمراه نکند.و نسبت به همسر خود بی اعتنا نشوند. خداوند بزرگ و حکیم و عادل هستند و رحیم هستند بر تمامی مومنان و مومنات.
امیدوارم در رفع شبهه شما کاری کرده باشم. فقط تروبه پروردگار مهربانمان قسمت میدهم . دیگر به پیامبر عظیم الشان ما حضرت محمد ص و خاندان پاکش بی احترامی نکن.ایشان و دین اسلام مایه رحمت و نجات بشریت هستند و کامل کننده تمام ادیان قبلی. ولی تمام ادیان الهی و پیامبرانشان پاکیزه و بزرگ و مورد قبول و پذیرش و تایید همه ما مسلمانان است. و تمام کسانی که به خداوند ایمان دارند و دارای پیامبر و کتاب اسمانی هستند با ما هیچ فرقی ندارند و میتوانیم در غذا و لباسهای پاک و حلال با هم شریک شویم.اللهم صل علی محمد و آل محمد.

دان گفت...

خدمت دکتر با ایمان باید بگم که:

تنها چیزی که بشر باید ازش خجالت بکشه، جهله و نتایج اونه...

به بعضی ابهام ها و پرسش ها، فقط پاسخ های خام و مبهم می دید...

استدلال بی سواد بودن محمد، برای منصوب دونستن قرآن به الله یک نمونه است: اولاً با نگاهی ابتدایی به تاریخ اسلام، می بینیم که قرآنِ مکتوب به دست میرزا بنویس هایی در سال های پس از محمد شکل گرفته، یعنی -صرفنظر از احتمال تحریف و تغییر که در اینجا موضوع ما نیست- محمد بن عبدالله (که مسلماً فرد باهوش و مستعدی بوده) برای گفتن این اشعار باصطلاح آیات نیازی به توانایی خواندن و نوشتن نداشته! حرف که می تونسته بزنه... حتی اگر هم نیاز به سواد میداشت، 40 سال وقت مناسبی برای آموختن آن در تنهایی بوده.

ناشناس گفت...

سلام
من خودم شدیداً با خرافاتی که به اسم دین، حالا هر دینی که میخواد باشه، به مردم خورانده میشه مخالفم. اما در قرآن اعجازی هست که من همیشه در مقابلش کم آوردم. اعجاز عددی قرآن، اونهم 1400 سال پیش. چطور یک همچه نظمی ممکنه کار بشری باشه که تو عربستانی مبعوث شده که تعداد با سواداش از تعداد انگشتهای دست کمتر بوده.
فکر میکنم ما یکم باید مسئولانه تر نسبت به افکارمون و گفتارمون قضاوت کنیم.
قرآن کار بشر نیست. نمیگم هیچ ایرادی بهش وارد نمیشه کرد ولی کار بشر نیست اون هم 1400 سال پیش
بخشی از ابعامات ما از علم اندک ما ناشی میشه. امیدوارم راه به سوی نور و خقیقت برای هممون باز بشه. اما باید از هر اندیشه و فکری که گفتار و افکار دیگر رو منصفانه به چالش میکشه استقبال کنیم. اگه این کتاب از طرف خداست باید استدلال خدا از بنده اش قوی تر باشه که من فکر میکنم همینطوره.

ناشناس گفت...

آقاي ناشناس آدم عاقل كه از خدا و پيغمبر خجالت نميكشه اين تويي كه بايد از بشريت خجالت بكشي سه تا دروغ تاريخي به بشريت گفته شده اوليش دينه دوميش دينه الهي و سوميش آخرين دين الهي
تمام اديان و مخصوصا اسلام زاييده ذهن انسانهاي باهوش و با استعدادي مانند محمد است .من خيلي آرزو ميكنم كه بميرم و پس از مرگم به تمام آدمهايي كه مثل احمقها نماز ميخوانند و روزه ميگيرند بخندم
پس از مرگ ميبينمت

ناشناس گفت...

در مورد وضعیت زنان در بهشت باید یه چیزی بگم. دو حالت وجود داره:
۱- زنان فقط با شوهر دنیایی خودشان می‌توانند در بهشت سکس داشته باشند. این مورد غیر عقلانی است چون هدف خدا این است که کسی با غیر از شوهر خود نباشد ولی تکلیف زنانی که در این دنیا شوهرشان از دنیا می‌رود و بعد دوباره شوهر می‌کنند معلوم نیست. پس این شرط غلط است.
۲- زنان می‌توانند با هر مردی در بهشت سکس داشته باشند. در این صورت منتظرم فاطمه زهرا رو گیر بیارم تا از خجالت علی و محمد حسابی در بیام.

سيما گفت...

اين چه دين الهي-معنوي است كه همه ايده ال هاي زندگي بشري ،مادي است، تخت و خورد و خوراك و جنس. ايا اين پيغامي به متربيان اين دين نيست كه نهايت لذت همينهاست؟ ايا اين يك تربيت درست است؟ لذايذ ميتواند بسيار بالاتر از اينها باشد و اگر اينها كلام خداوند عظيم بود ميتوانست از لذايذ بالاتر از لذايذ حيواني سخن بگويد و ما را آموزش ديگر دهد و مسير ما را به نيازهاي بالاتر سطوح بالاتر و انساني تر هم سوق دهد و ما را به راه 'راست' هدايت كند.
شايد به همين دليل و دلايل مشابه است كه پيروان اين دين عمل خير را فقط و فقط بخاطر انسانيت نمي توانند انجام دهند، مدام در حال معامله با خدا و بشرند و چيزي كه كاملا فراموش شده است انسانيت است. من اينجا يك پيغام براي همه آنها دارم، بياييد يكبار هم كه شده از يك انسان دستگيري كنيد و براي يك لحظه، فقط ان يك لحظة خدا و اخرت و جوي شير و عسل و حوري را فراموش كنيد و درد همان انسان را سعي كنيد با وجود خودتان احساس كنيد و مشكلش را حل كنيد انكاه لذت و معني ان را خواهيد فهميد كه بسيار بالاتر از آن لذتهاي سطح اول بشري است و بدانيد كه خداوند عظيم از اين هم آگاهي داشته و دارد!
بسيار متشكرم

ناشناس گفت...

اگه آدم عاقل یه کم فکر کنه میفهمه که همه مردم الان تو بهشتن.
در روایات اومده که مردم همین طور که الان زندگی میکنن به بهشت و جهنم میرن.
این جسم ما هم که بعضی نیازها داره. مثل آب و غذا و خواب و ...
پس باید تو بهشت خونه باشه (چون الله رحمن و رحیم پس هر خونه ای که خواستیم به ما میده:10 طبقه 100 طبقه کاخ و ...)
اگه حوصلمون سر بره باید خودمونو یه جوری سرگرم کنیم اونجا (تلوزیون ماهواره فیسبوک و ...)
اگه گرسنمون بشه چی باید بخوریم؟ (پیتزا؟ همبرگر؟ چی؟ ...)
و خیلی چیزها میشه پیدا کرد که میزارم به عهده ی شما.
پس زیاد الله پرستا به خودتون فشار نیارین.

ناشناس گفت...

براي اينكه تاحدي پاسخ خودتو در مورد حوري بهشتي بگيري به وبلاگ shahin1051.blogfa.com مراجعه كن پس اول مطالعه ي عميق، بعد نظر بديد آقاي محقق!!!!

ناشناس گفت...

مي گويم در بهشت حوري چشم سبز هم وجود دارد

ناشناس گفت...

جهنم خيلي بهتر از بهشت همه خوشگلا آنجايند به استثناء احمدي نژاد وآقا ولي تو جهنم يه مشت آخوند و چادري همش دارن قران مي خونند

سارا گفت...

به نظر من این که قرآن و اسلام و اینا خرافاته شکی درش نیست و جزء بدیهیات هست که هر انسان عاقلی با کمی فکر کردن بهش پی میبره.
همینکه در قران (مثلا کتاب خدا) ، خدا واسه خودش یک ضمیر مجزا و منحصر به فرد بکار نبرده و همه جا خودشو مرد فرض کرده کافیه ..... دیگه تا تهش برید.....

ولی به هرحال نادانی انسانها تمامی نداره و گاه گاهی نیاز دارند کسی بهشون کمک کنه عمیقتر فکر کنند. این مطالب به کساییکه اهل فکر و مطالعه هستند کمک میکنه که عمیقتر تامل کنند ولی انسانهای تعصبی بهره ای نمی برند.
من شخصا پس از مطالعه ی قران با معنیش فهمیدم تا الان پیرو چه مزخرفاتی بودم.
هرکسی باید خودش دنبال راه صحیح که رستگاری انسان و رسیدن به جایگاه بلند انسانیت هست باشه.
بدون تعصب فقط به دنبال حق باشید!
حق نگهدارتون.

ناشناس گفت...

دین وموادمخدرهردوفردوخانواده ودرنهایت جامغه رابه نابودی میکشند

صبا گفت...

من بدون هیچ قضاوت قبلی قران رو به عنوان یک کتاب مطالعه کردم و با تموم وجود به بزرگی خالقش ایمان آوردم

neda گفت...

دلتان را خوش نکنید هیچ خبری نیست برای همینه که اخوندها همه را خر میکنند و از ان استفاده میکنند.

ناشناس گفت...

من ادیان زیادی رو مطالعه کردم در طی سالیان متمادی و هیچ دینی را از اسلام کاملتر نیافتم ، اتفاقا آخرین دین مورد مطالعه من اسلام بود حقیقتا اسلام دین کامل وبرحقی است ذکر این کلمات برای من هیچ سودی ندارد وبا گفتن یا نگفتن آنها چیزی دست گیر من نمی شود ولی آیا کسانی که برای اسلام اشکال تراشی میکنند هم چنین تفکری دارند. درمورد دوستی که گفته من نماز نمیخوانم وبعد از مرگ به شما میخندم باید گفت :اولا اینکه به بعد از مرگ اعتقاد داری پس به معاد ایمان داری از طرفی فرض کن من نماز میخوانم ویک کار بیهوده انجام میدهم و پس از مرگ تو به من خندیدی ،من چیزی رااز دست نداده ام فقط یک نفر به من خندیده است خوب الان هم خیلی ها به یکدیگرمیخندند ولی اگر حق با من باشد و...خودت قضاوت کن از طرفی مگر شما که اتومبیل و خانه و... بیمه میکنید مطمئن هستید که ممکن است بلایی به سرتان بیایید خوب اگر مطمئن هستید همان سالی را که قراراست برایتان اتفاق بیفتد بیمه پرداخت کنید چرا همه عمر این کار رامیکنید.پس حداقل نماز بخوان واین کار بقول خودت بیهوده را انجام بده شاید روزی به آن احتیاج پیدا کردی . و من مطمئن هستم اگر مدتی این کار را انجام بدهی هم بخداایمان می آوری و نسبت به ادیان حق بینانه تر نگاه میکنی .متشکر وسپاسگذارم.

ناشناس گفت...

own[b]امام زمان :
بگو اين ميمونها را از قم بيرون بريزن.(خاتمی و مهاجراني و عبدالله نوري)[/b]

http://www.dailylink.ir/news.php?link=33618

ناشناس گفت...

اگر بخواهیم دلایل و نشانه های جن را بررسی و نقد کنیم وارد یک سری مطالب پوچ و بی معنی وذهنی می شویم. چون چیزی به عنوان جن وجود خارجی ندارد واگر داشت علم آن را ثابت می کرد واکر هست وهیچ تاثیری در زندگی ما ندارد مانند نبودن است
بهشت هم همین گونه است اثبات نشده، تاثیری در زندگی ما ندارد و وسیله ای است برای گول زدن ما وقتی که حقوق زمینی انسانها پا مال می شود. فکر می کنم هر گونه بحث و جدل بر سر یک موضوع واهی حتماَ واهی خواهد بود.

بهروز رحمانی گفت...

با سلام.بعضیها ادعا دارند که قران کلام خدا نیست بلکه اشعاریست که محمدبن عبدالله سروده است،از 1400سال پیش تا الان در این قرآن آیاتی وجود دارد که مردم را به تحدی طلبیده است.اگر ساخته دست بشر هست پس دور هم جمع بشوید و یک سوره ای مانند سوره های قرآن بیاورید.یعنی دانسمندان قرن 21 توانایی ساختن یک سوره مانند سوره های قرآن را ندارند؟چطور آن عربهای جاهل سوسمار خور توانستند چنین کتاب بینظیری تالیف کنند اما دانشمندان قرن 21 نمیتوانند؟!!!بدون تعصب به این قضیه فکر کنید

بهروز رحمانی گفت...

در قرآن و احادیث جزییات دقیق از بهشت و جهنم نیامده بلکه بصورت کلی بیان شده است اما نکته مهم اینجاست وقتی که شخصی خدا و قرآن و پیامبر اسلام را باور داشته باشد میداند که خداوند به کسی ظلم نمیکند و آقای نویسنده مطلب بالا خیالت راحت باشد خدای مسلمانان به کسی ظلم نمیکند مگر اینکه شخص خودش به خودش ظلم بکند.

ناشناس گفت...

آقای رحمانی ....... قرآن چه چیز بی نظیری داره ؟ من که هر چی خوندمش چیز بی نظیری توش ندیدم .......اتفاقا اگر شما با دقت و بدون تعصب مطالعه اش کنی میبینی که پر از ضد ونقیضه...... راجع به ظالم بودن یا نبودن خدا مطالب زیادی هست که میتونم بگم اما حوصلشو ندارم.

ناشناس گفت...

بد نيست بدونين در عربي براي هر چيز ناشناخته اي يا گروهي نامعلوم يا مختلط از لحاظ جنسيتي ضمير مذكر به كار ميبرند بنابراين اين كه در مورد غلمان ضمير هم آورده شده به معني اينست كه اين فرشتگان به مردان و زنان مومن خدمت مي كنند.

ناشناس گفت...

همچنين اين نعمتها به عنوان نمونه ذكر شده اند و هميشه در آيات مربوط به بهشت به لذتهاي معنوي اشاره شده و گفته شده براي ما قابل درك نيست و گفته شده رضايت خدا از هر چيز بالاتر است.

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید شاپرک شارژ
تمامی نظرات را خواندم و این نظر برای کسانی مگذارم که در جهل و تاریکی زندگی میکنند و پیام خداوند بزرگ و متعال را که توسط حضرت محمد (ع) نازل شده است را انکار میکنن و میگویند که حضرت محمد (ع) قرآن زاده ذهنشان بوده است من با چند تا مثل به تمامی بازدید کنندگان ثابت میکنم که قرآن فرستاده خداوند است با چند تا سوال شروع کنم آیا تابه حال شده به آفرینش خودت فکر کنید که چرا آفریده شدید؟ یا قبل از این که به این دنیا بیایم کجا بودیم؟ بهشت جای چه کسانی هست؟ جای انسانهای که به ناموس مردم تجاوز میکنند قتل انجام میدهن حق دیگران را ازشون میگیرن دروغ میگویند به فکر جنسیت هستند آیا جای اینگونه افراد است؟ اگر بود که بهشت رو به لجن میکشند بهشت جای انسانها درست کار است نه جای حیوان جنسیت در این دنیا هست برای تولید مثل لذتها بهشتی چیز دیگری است که اگه الن میدونستید دست به خودکشی میزدید قرآن از نظر دید این دنیا فرستاده شده است اگر فراتر از این بود هیچ بنی بشیری قرآن را قبول نمیکرد اگر قرآن زاده ذهن حضرت محد بود ایشان از کجا میدانستند که روزی خورشید نابود خواهد شد قرآن کریم در سوره التکویر آیات اول و دوم به موضع تمام شدن سوخت ستارگان و تیره و تاریک شدن آنها اشاره می کند

إِذَا الشَّمْسُ کُوِّرَتْ ﴿۱﴾ وَإِذَا النُّجُومُ انکَدَرَتْ ﴿۲﴾
در قرن 21 شرکت هوافضا با این همه امکانات اسبات کرده است که چند سال هزار سال بعد خورشید نابود خواهد شد
حضرت محمد (ع) از کجا میدانست که روزی تغییر جنسیت رخ خواهد دادنخستین و مهم‌ترین دلیل مخالفان تغییر جنسیت‌، آیه صدونوزده سوره مبارکه نساء است:(وَ لَأُضِلَّنَّهُمْ وَ لَأُمَنِّیَنَّهُمْ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَیُبَتِّکُنَّ آذانَ الْأَنْعامِ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ وَ مَنْ یَتَّخِذِ الشَّیْطانَ وَلِیًّا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْراناً مُبِیناً)

«و [شیطان گفت:] آنها را گمراه مى‏کنم! و به آرزوها سرگرم مى‏سازم! و به آنان دستور مى‏دهم که گوش چهارپایان را بشکافند، و آفرینشِ خدایى را تغییر دهند، و هر کس شیطان را به جاى خدا ولى خود برگزیند، زیانِ آشکارى کرده است.»

در این آیه شریفه‌، خداوند سخنان شیطان و دستور‌های او برای پیروانش را بازگو می‌کند که از جمله‌، به آنان دستور می‌دهد تا خلقت خدا را تغییر دهند.
همین قدر برای کافرآن کافیست این مشتی بود بر دهانه شیطان پرستان حال برید محمد و خاندان ایشان را به تمسخر بگیرید

ناشناس گفت...

سلام علیکم.تقاضا دارم قبل از باور حرف های هرکسی ابتدا به تحقیق بپردازیم خصوصا اینکه در فضای مجازی درست و غلط کنار هم قرار میگیرند.حتما به منابع معتبر رجوع کنید...ان شائالله که خدا همه ی ما رو هدایت کنه..یادمون باشه قبل از انتقال تفکراتمون که گاهی از روی عقده های شخصی و باورهای غلطمون شکل میگیره به این فکر کنیم که ما کسی نباشیم که با انتقال این تفکرات انسان هایی رو از خدا دور کنیم....
در جواب اجمالی می توان گفت که فرد بهشتی هر چه طلب کند، برایش برآورده می شود و در بهشت احساس محرومیت نسبت به امری وجود ندارد. اما درباره مساله همسر بهشتی برای زنان باید گفت که: در قرآن مجید این بشارت داده شده است كه مؤمنان در صورتى كه همسران و فرزندانشان نیز مؤمن باشند در كنار یكدیگر خواهند بود. بنابراین برقرار بودن زناشویی مختص مردان نیست و حکم همسری برای زنان نیز صدق می کند.
«ادْخُلُوا الْجَنَّةَ أَنْتُمْ وَ أَزْواجُكُمْ تُحْبَرُونَ؛[زخرف/۷۰] وارد بهشت شوید شما و همسرانتان در نهایت شادباشى»
«هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِكِ مُتَّكِؤُنَ؛[یس/۵۶] آنها و همسرانشان در سایه‏ هاى قصرها و درختان بهشتى بر تختها تكیه كرده ‏اند»
«رَبَّنا وَ أَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتی‏ وَعَدْتَهُمْ وَ مَنْ صَلَحَ مِنْ آبائِهِمْ وَ أَزْواجِهِمْ وَ ذُرِّیَّاتِهِمْ إِنَّكَ أَنْتَ الْعَزیزُ الْحَكیمُ؛[مؤمن/۸] پروردگارا، آنان را به باغهاى جاوید كه وعده شان داده ‏اى با هر كه از پدران و همسران و فرزندانشان كه به صلاح آمده ‏اند داخل كن؛ زیرا تو خود ارجمند و حكیمى»
«جَنَّاتُ عَدْنٍ یَدْخُلُونَها وَ مَنْ صَلَحَ مِنْ آبائِهِمْ وَ أَزْواجِهِمْ وَ ذُرِّیَّاتِهِمْ وَ...؛[رعد/۲۳] بهشتهاى عدن كه آنان با پدران و همسرانشان و فرزندانشان كه درستكارند، در آن داخل مى ‏شوند و...»

اما درباره حور العین اختلاف نظر است، عده ای مثل آیت الله مکارم معتقدند که حوری مذکر نیز داریم: «حور" جمع" حوراء" و" احور" به كسى گفته مى ‏شود كه سیاهى چشمش كاملا مشكى و سفیدى آن كاملا شفاف باشد، و یا به طور كلى كنایه از جمال و زیبایى كامل است، چرا كه زیبایى بیش از همه در چشمان تجلى مى ‏كند، و" عین"جمع" اعین" و "عیناء" به معنى درشت چشم است، و به این ترتیب كلمه" حور" و" عین" بر مذكر و مؤنث هر دو اطلاق مى‏شود و مفهوم گسترده ‏اى دارد كه همه همسران بهشتى را شامل مى‏شود، همسران زن براى مردان با ایمان و همسران مرد براى زنان مؤمن»[۱]

و برخی نظیر علامه طباطبایى(ره) حور العین را مونث دانسته اند: كلمه "حور" جمع حوراء است، كه به معناى زنى است كه سفیدى چشمش بسیار سفید، و سیاهى آن نیز بسیار سیاه باشد، و یا به معناى زنى است كه داراى چشمانى سیاه چون چشم آهو باشد. و كلمه "عین" جمع كلمه "عیناء" یعنى درشت چشم است.[۲]
البته باید به این نکته نیز توجه کرد که علیرغم وجود نکاح با حور العین، هر جا که سخن از حور العین هست، منظور نکاح نیست: « " وَ زَوَّجْناهُمْ بِحُورٍ عِینٍ"[طور/۲۰]- منظور از" تزویج" قرین شدن دو نفر با همند. و معناى جمله این است كه: ما ایشان را قرین حور العین كردیم، نه اینكه میان آنان عقد زناشویى برقرار ساختیم، به دلیل اینكه فرموده:" بحور عین" و تزویج را با حرف" باء" متعدى كرده و اگر منظور از تزویج نكاح به عقد بود احتیاج به حرف باء نبود»[۳]

دلیل مسلم اینکه منظور از زوجیت در همه جا، نکاح نیست، آیه زیر می باشد:
«یهَبُ لِمَن یَشَاءُ إِنَثًا وَ یَهَبُ لِمَن یَشَاءُ الذُّكُورَ * أَوْ یُزَوِّجُهُمْ ذُكْرَانًا وَ إِنَثًا وَ یجَعَلُ مَن یَشَاءُ عَقِیمًا؛[شوری، آیات ۴۹-۵۰] به هر كه بخواهد دختر مى‏ بخشد و به هر كه بخواهد پسر مى‏ بخشد. * و یا هم پسر دهد و هم دختر. و هر كس را بخواهد عقیم مى‏ گرداند.»
در این آیه همراه بودن دو فرزند پسر و دختر برای یک شخص با عبارت "یزوجهم" آمده است.

در پایان تاکید مجدد بر این نکته لازم است که بهشت، محدودیتی در مقابل خواسته های انسان ندارد.
«فیها ما تَشْتَهیهِ الانْفُسُ وَ تَلَذُّ الاعْیُنُ؛[زخرف/۷۱] در بهشت آنچه دل خواهد و چشم از آن لذت مى‏ برد موجود است»
هر چند ممکن است بعضی خواسته ها از طبع ناسالم باشد. که شخص بهشتی از آن مبرا باشد.(دقت کنید)

[۱]. تفسیر نمونه، ج‏۲۲، ص۴۲۸.
[۲]. ترجمه المیزان، ج‏۱۸، ص۲۲۸.
[۳]. ترجمه المیزان، ج‏۱۹، ص۱۶.

ناشناس گفت...

تفسیر ایات قران بوسیله اهل بیت میباشد نه توسط جنابعالی .
شخصی مثل کربلائی کاظم بی سواد به علت رعایت مسائل شرعی قران را به شکل نور میبیند و از حفظ و حتی برعکس میخواند . و همینطور دانشمند ی مثل اینشتین در اواخر عمر شیعه دوازده امامی میشود . و شخص با سوادی مثل شما مرتد . لکم دینکم و لی دین

ali گفت...

با سلام
خدمت اون دوستمون که گفته بود : اگر قرآن زاده ذهن حضرت محد بود ایشان از کجا میدانستند که روزی خورشید نابود خواهد شد، باید عرض کنم که جناب نوستراداموس هم پیشگویی هایی کردن که بعضی هاش درست از اب در اومدن.
همه این چیزایی که میگین در مورد قران ، میتونه با یه اشکال و خطا زیر سوال بره
در مورد قران ابهامات و اشکالات بسیار جدی مطرح هست ک به نظرم به خیلی از اونها جواب قانع کننده ای داده نشده
دوستان لطفا به جای قضاوت متعصبانه نظرشون رو با دلیل و منطق بیان کنن.

Unknown گفت...

من به صحبت های شماها کاری ندارم...ولی اگر به اون اسمان و فضای بی کران با ستاره هایی عظیم و بسیار دور و هوایی تازه و سیاهی عجیب و تمام ناشدنی نگاه کنید ناخوداگاه به یک نیروی عظیم پی خواهید برد که هیچ کسی از ما و موجودات نمیتونه همچین چیزیو خلق کنه...پس هموطن گرامی اگه جنمشو داری دینتو تغییر بده اگه هم از سر لج که به خواسته هات نرسیدی داری چرتو پرت میگی اون دیگ مقصرش خدا نیس مقصرش تویی که از شدت نیاز جنسی خودتو داری اینطوری تخلیه میکنی.اگر ادعای دانایی میکنید چرا تاحالا چیزی کشف و اختراع نکردی؟فقط به فکر نیاز جنسیتی...افرینش همتون بیهوده بوده.شما به درد زیر خاک پوسیدن میخورید.

Unknown گفت...

جناب ناشناس...کسی که قران رو به اون صورتی که شما ادعا میکنی مطالعه کردی یا مرجع هست یا یکی از علما پس شما یک فرد عادی الکی نمیتونی بدون هیچ مقدمه ای بری سر تفسیر قران...خود اخوندها چندین سال روی یک متنش تامل میکنند بعد شما ادعا داری که کلشو خوندی اونم چند بار؟؟خخ جالبه دروغ ازین گنده تر...
در ضمن دوست گرامی اگه خیلی ناراحتی کافر شو چرا میای ذهنیت بقیه رو خراب میکنی.و حرف اخرم اینه که فقط یک کلمه تعصب یاد گرفتین اصلا معناش یعنی چی؟ تعصب مخصوص مسائل مادی و کم ارزش هست نه موضوعات معنوی پس دین و پرستیدن یک خالق واحد رو با تعصبات ایرانی مزخرف خودت اشتباه نگیر.

Unknown گفت...

دوستان عزیز قابل توجه همه ی مراجعه کنندگان به این مطالب ضد دینی؛
افرادی که در زندگیشان چه گذشته و چه حال دچار سرخوردگی حقیری یا چیزهایی رو که میخواستند و بهش نرسیدند شدند اینها شده عقده براشون و میان در بین افکار عمومی مطالب ضد دین رو پخش میکنن تا دین رو بد جلوه بدن در صورتی که هر انسانی قوه ی اختیار و درک درست رو داره لازم نیست کسی چیزی بگه پس کسایی که ادعای کافری میکنی خودتو نکش کافراشم کم کم دارن مسلمان میشن...
کافر گرامی همینکه تنت سالمه گوشات کر نیس و توانایی این رو داری ک حرف بزنی برو کلاتو بنداز اسمون.چون خیلیا ارزوی اینو داشتن که یک لحظه جای تو باشن.

ناشناس گفت...

شما اگه یکم عقلتون رو به کار بندازی میبینید که در دینهای دیگه چقدر به زن احترام میزارن
قشنگ میشه فهمید که همه اینارو محمد نوشته در رویاهای خودش به سر میبرده
واقعا واستون متاسفم به جای اینکه دنبال دین درست باشید یه دین غیرالهی رو انتخاب کردید که فقط به دنبال لذت جنسی و غیر جنسی مرد در این دنیا و دنیای دیگه است(دنیای دیگه اسلام!!!! خنده داره)

Unknown گفت...

محمد؟؟؟پسر عمت که اینطوری حرف میزنید...در ضمن دین درست همون دینی هستش که حضرت محمد گفته اتفاقا دین نادرست دین شماست که دنبال تقلید از جوامع غربی هستین.

ناشناس گفت...

در مورد بهشت وجهنم ووضعیت زنان در بهشت خداوند متعال فقط چشمه بسیار کوچکی از ان را بسیار مختصر وکوتاه بیان نموده وتقریبا موضوعات را کلی بیان نموده اما از بعضی از ایات فراستمندان میتوانند به زیبای مسحور کننده وبی پایان ان پی ببرند یکی اینکه بهشت ابدی وجاودان است دوم اینکه لایبغون عنها حولا هرگز بهشتیان نمیخواهند ودوست ندارند که این وضعیت تغییر کند وضعیتی که در ان بسر میبرید وقرار است ابدی باشد وتو حاضر به تغییر ان نیستی نوید فضایی را به تو میدهد که انقدر زیبایی وتنوع ولدت در ان نهفته است که علیرغم طولانی بودن ان تا ابد تو هرگز خواهان تغییر ان وضعیت نیستی واین نشانگر انست که انقدر سرگرمی ولدت متنوع وجود دارد که به تصور هیچکس نمی اید وانعمی که چشمها از دیدن ان لدت میبرد ونفس انسان هر چه بخواهد برای او فراهم است ضمن اینکه خداوند خود نعمتهای بدیعی را هم بعنوان پاداش وسورپرایز در نظر گرفته که هیچ نفسی در تصور خود ندارد که ان را درخواست نماید لهم فیها ما یشاون ولدینا مزید یعنی اضافه بر درخواستهای انها چیزهای اضافه ای هم داریم که به انها بدهیم که هرگز در تصور انها نیست وجز خواسته های انان نیست از طرفی در قرن حاضر ما کم وبیش به وسعت بینهایت اسمانها پی برده ایم وقتی قران میگوید بشتابید بسوی امرزش وبهشتی که وسعت وپهنای ان به اندازه اسمانها وزمین است اشاره اشکاری است که در جهان اخرت نعمتها وامکانات وسرگرمیها بسیار فراتر از اندیشه وتصورات ماست واما در مورد سرنوشت زنان گویا از ایه 23 سوره رعد غفلت کرده اید جنات عدن یدخلونها ومن صلح من ابایهم وازواجهم ودریاتهم زنان مومن نیز وارد بهشت میشوند وهمچنانکه در دنیا بر اساس قانون الهی هر مرد میتواند چند همسر بگیرد اما هیچ زنی نمیتواند همزمان دو شوهر داشته باشد در انجا نیز این قانون برقرار است اگر زن وهمسر در مرتبه شوهر خود باشد همسر او خواهد بود در کنار حوران بهشتی واگر بهر دلیل در مرتبه شوهر نباشد میتواند به همسری مردی هم رتبه خود در اید البته باید رفت ودید وانگاه بهتر میتوان چگونگی کار را دریافت اما اکنون با توجه به استحکام وماندگاری ایات قران باید به ایات خدا معتقد بود وبسادگی بدلیل موضوعاتی که فعلا چگونگی ان بر ما بدلیل کم دانشی وکم ظرفیتی معلوم نیست ایات قران را انکار نکنیم چون ما بر همه دانش عالم مسلط واگاه نیستیم که بسادگی بعضی از مسایل را زیر سوال ببریم نچه که مهم است این است که اگر قران ساخته ذهن بشر بود این همه قرن با وجود پیشرفت شگفت انگیز علم طی 14 قرن تاکنون پابرجا ومطرح نبود

ناشناس گفت...

لااله اله الله محمدرسول الله ۲۴حرفه ...‌‌یک شبانه روز هم ۲۴ ساعت ..زندگی مسلمان باید در هر شبانه روز طبق حکم الله و طریقه نورانی رسول الله باشد تادر هر دو جهان خوشبخت باشید.آمین.

Translate

بايگانی وبلاگ