ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

احکام سکس و جماع در اسلام به نقل از حلیه المتقین علامه مجلسی!



      حضرت رسول به حضرت امیرالمؤمنین وصیت نمود:
      یا علی! چون عروسی داخل خانه‌ی تو شود، کفشهایش را بکن تا بنشیند و پاهایش را بشوی و آن آب را از در خانه تا منتهای خانه بپاش، چون چنین کنی الله هفتاد هزار نوع رحمت بر تو بفرستد که بر سر عروس فرود آید، تا انکه آن برکت بهر گوشه‌ی خانه برسد و ایمن گردد عروس از دیوانگی و خوره و پیسی تا در آن خانه باشد و منع کن عروس را تا هفت روز از خوردن شیر و سرکه و گشنیز و سیب ترش.
       پس حضرت امیرالمؤمنین گفت:
      یا رسول الله! به چه سبب منع کنم او را از اینها؟ فرمود:
      زیرا که رحِم به سبب خوردن اینها سرد و عقیم می‌گردد و فرزندی نمی‌آورد، حصیری که در ناحیه‌ای از خانه افتاده باشد بهتر است از زنی که فرزند از او بوجود نمی‌آید؛ پس فرمود:
       یا علی! جماع مکن با زن خود در اول ماه و میان ماه که دیوانگی و خوره و خبط دماغ به آن زن و فرزندان راه می‌یابد.
       یا علی جماع مکن پس از پیشین(ظهر) که اگر فرزندی به هم رسد احول( کسی که چشمش چپ است) خواهد بود.
       یا علی! در وقت جماع با زنت سخن مگو که اگر فرزندی حاصل شود، ایمن نیستی که لال باشد و نگاه نکند احدی به فرج زن خود و چشم بپوشد در آن حالت که نظر کردن به فرج در آن حالت باعث کوری فرزند می‌گردد.
       یا علی! به شهوت و خواهش زن دیگری با زن خود جماع مکن، زیرا اگر فرزندی به هم رسد مُخنث(ک و ن ی) یا دیوانه باشد.
       یا علی! هر کس جنب زن خود در فراش خوابیده باشد و قرآن نخواند می‌ترسم از آسمان آتشی بر هر دو نازل گردد و بسوزاند ایشان را.
       یا علی! جماع مکن با زن خود مگر تو از برای خود دستمالی داشته باشی و او هم برای خودش و هر دو با یک دستمال پاک نکنید که میان شما دشمن پیدا شود و آخر به جدائی می‌کشد.
      یا علی! ایستاده با زن خود جماع مکن که آن فعل خران است و اگر فرزندی به هم رسد مانند خران بر رختخواب بول کند.
       یا علی! در شب عید فطر جماع مکن که شر بسیار از او بوجود آید؛ یا علی! در شب عید قربان جماع مکن اگر فرزند به هم رسد شش انگشت یا چهار انگشت در دست داشته باشد. 
      یا علی! در زیر درخت میوه‌دار جماع مکن که اگر فرزندی به هم رسد جلاد و کشنده‌ی مردم یا رئیس و سر کرده‌ی ستم باشد.
       یا علی! در برابر آفتاب جماع مکن مگر آنکه پرده بیاویزی که اگر فرزندی بوجود آیدهمیشه در بد حالی و پریشانی باشد تا بمیرد.
      یا علی! در میان اذان و اقامه جماع مکن که اگر فرزندی بوجود آید در خون ریختن جری باشد.
      یا علی! چون زنت آبستن گردید با او بدون وضو جماع مکن که از چنین کنی فرزندی که به هم رسد کوردل و بخیل باشد.
      یا علی! در نیمه‌ی شعبان جماع مکن که اگر فرزندی حاصل شود شوم باشد و در رویش نشان سیاهی باشد.... 
      یا علی! در دوشنبه جماع کن که اگر فرزندی به هم رسد حافظ قرآن باشد و اگر در شب سه شنبه جماع کنی بعد از سعادت اسلام او را روزی شود که دهانش خوشبو و دلش رحیم و دستش جوانمرد و زبانش از غیبت و بهتان پاک باشد.
       یا علی! اگر در شب پنجشنبه جماع کنی یا حاکمی از حکام شریعت یا عالمی از علماء باشد و اگر در پنجشنبه وقتی که آفتاب در میان آسمان باشد با زن خود نزدیکی کنی فرزندی که به هم رسد شیطان نزدیک او نشود تا پیر شود و اگر در شب جمعه جماع کنی فرزندی که به هم رسد خطیب و سخنگو باشد و اگر در روز جمعه پس از پسین(عصر) جماع کنی فرزندی که به هم رسد از دانایان مشهور باشد.
       یا علی! اگر در ساعت اول شب جماع کنی فرزندی که به هم رسد از جادوگر شود و دنیا را بر آخرت اختیار نماید.
      یا علی! این وصیت را از من بیاموز چنانچه از جبرئیل آموختم.
      همچنین از حضرت امام صادق منقول است:
       هر کس با زن خود در حالت حنا بستن جماع کند فرزندی که به هم رسد مخنث(ک و ن ی) باشد.
      از امام باقر نقل است که فرمود: زن آزاد در برابر زن آزاد جماع نباید بکند، اما کنیز می‌تواند در برابر کنیز جماع کند.
حلیه المتیق / باب در آداب مجامعت

۵ نظر:

بيخدا گفت...

از نظر حضرت رسول كه خود از خدايش اموخته زن به درد نميخورد ولي بنظر ميرسه خدايش يادش رفته زن رو خودش افريده اگه ايرادي داره نقص خودشو ثابت ميكنه من در عجبم كه چطور خدا در مورد همچنين مسئله اي توضيح داده مو به مو ولي در مورد اداب انجام اعمال نماز و روزه در كره ماه هيچ توضيحي نداده است حتما اينقدر حواسش به پايين تنه انسان بوده اين مسئله رو فراموش كرده!!!

سید گفت...

حداقل فایده كار شما برای من مسلمان این است كه مثلا برای خواندن كتابی مثل حلیه المتقین وقت نگذارم. چون احادیث غیر موثق هم در آن موجود است. می گویند مرحوم مجلسی وقتی بحارالانوار را جمع آوری می كرد برایش خیلی مهم نبود كه چقدر حدیث معتبر است؛ فقط می خواست احادیث از دست نروند. الان هم اگر به آدمهای آگاه مراجعه كنید پیشنهاد نمی كنند كه همین جوری سراغ خواندن كتابهای مرحوم مجلسی بروید. در این مساله قطعا نظر دوستانی كه نگاه انتقادی به مذهب سنتی داشتند بی تاثیر نبوده است؛ گرچه در دوره خودشان حتی تكفیر هم شده اند (مثل مرحوم دكتر شریعتی). بنابراین به عنوان یك مسلمان از شما و بقیه منتقدین مودب مذهب سپاسگزارم.

arsh irani گفت...

اصول دین تشیع از همین کتب گرفته شده است. یک منبع معتبر را معرفی نمائید.

سید گفت...

"((همین جوری)) سراغ خواندن كتابهای مرحوم مجلسی " نروید. یك چیزی هم هست به نام علم رجال و علم درایه. و البته اختصاصی هم به تشیع ندارد.

ناشناس گفت...

یه جایی تو همین کتاب از پیامبر نقل کرده بود که وقتی مگسی داخل غذا افتاد اونو خوب توش قلت بدید تا هر دو بالش بره تو غذا چون خداوند یک بال مگس رو شفا قرار داده یک بالو مرض وقتی این کارو میکنید اون بالی که شفاست اثر اون یکی بالو خنثی میکنه!
ببخشید عینا مثل کتاب ننوشتم ولی همین بود تو قسمت حرام یا حلال بودن غذاها بود

Translate

بايگانی وبلاگ