ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

دستورات اسلامی در مورد کسی که بر امام معصوم بشورد.

    ریشه‌های تمامی بلاهائی که بر سر کشورمان می‌آید در اسلام است؛ در این دین اگر کسی بر امام معصوم بشورد فردی است باغی که تجاوز جنسی بر زنان و دختران وی نیز جایز شمرده شده، خمینی در نظریه‌ی ولایت فقیه خویش همان نقشی که برای امام معصوم قائل بود در زمان غیبت برای ولی فقیه نیز صادق می‌دانست.
     اسلام ادعای برابری انسان‌ها در خلقت و رعایت عدالت و مساوات را دارد، اما آنچه که از رفتار و کردار و دستوارات صریح اسلامی بر می‌آید این است که این دین برابری و عدالت را تنها برای پیروان خویش می‌خواهد، دستورات اسلام مبین همین موضوع است؛ هر مسلمانی در برابر قانون با سایر مسلمانان برابر است، البته محمد ابن عبدالله و اولی‌الامر مسلمین در این زمینه یک استثنا هستند.
     خمینی در نظریه‌ی ولایت فقیه خویش، اطاعت از ولی فقیه را مانند اطاعت از امام معصوم واجب می‌داند، او معتقد است که در زمان غیبت امام معصوم، اختیارات وی به فقیهی عادل و جامع‌الشرایط (مانند خود او) واگذار می‌شوند؛ لذا هر حکمی که در زمان حضور امام معصوم بر مسلمین واجب است در زمان ولایت ولی فقیه نیز واجب خوهد بود.
      بر طبق فهم بزرگان اسلام (در اینجا شیعه که مذهب غالب کشور است) کسی که از اطاعت امام معصوم خارج گردد، باغی نامیده می‌شود و جنگیدن با چنین فردی، حتی اگر مسلمان معتقدی هم باشد واجب و مانند جنگ با کفار است، او باید یا به اطاعت از امام معصوم درآید و یا کشته شود. باز طبق دستورات صریح اسلامی، اگر مردی در میدان جنگ به اسارت گرفته شود، نیز باید کشته شود؛ زنان و دخترانی هم که به اسارت گرفته می‌شوند، ملک یمین(کنیز) جهادگران هستند.
همانگونه که در زیر مشاهده می‌کنید، مخالفت علنی با ولی فقیه(طبق نظر خمینی) مجازاتی جز کشته شدن را ندارد و رفتار با آنها نیز درست مانند رفتار با کفار خواهد بود. 
پس برای مبارزه با حکومت اسلامی، هرگز نمی‌توان با ابزار خود حکومت به مبارزه با آن پرداخت؛ مبارزه‌ی حقیقی یعنی مبارزه با این افکار:

کسی که علیه امام معصوم خروج کند(علنا دست از اطاعت او بردارد)  باغی نامیده می‌شود، چه یک نفر باشد و چه بیشتر؛  جنگیدن با چنین فردی(یا افرادی) همانند جنگ با کفار از واجبات است تا اینکه یا به اطاعت امام درآید و یا کشته شود(شوند)
در جنگ، زنان و اطفال پس از اسارت به ملکیت(برده یا کنیز) در می‌آیند، مردان بالغ اگر در حال جنگ به چنگ مسلمین بیفتند حتما باید کشته شوند، مگر اینکه اسلام آورند. اگر مردان پس از خاتمه‌ی جنگ به چنگ افتند، نباید کشته شوند، بلکه امام مخیر است که بر آنان منت گذارد یا فدیه‌ای از آنان بگیرد و یا انان را برده‌ کند که در این صورت جزء غنیمت محسوب می‌شوند. اگر اسیر از راه رفتن عاجز باشد، کشتن او جایز نیست.
در بلوغ مردان روئیدن مو(صورت یا دستگاه تناسلی) شرط است(1). ] اگر در یکی از نقاط یاد شده موئی روئیده باشد، حکم بالغ را دارد و در صورت اسیری در میدان جنگ باید کشته شود[.
اموال غیر منقول و غیر قابل تحول، متعلق به همه‌ی مسلمانان است . اموال منقول پس از کنار گذاشتن هزینه‌ی قراردادها و بخش‌های اندک(که امام به برخی می‌دهد) و مقدار خمس و آنچه که امام بعنوان مازاد بر سهم به برخی می‌دهد و آنچه که امام برای خود بر می‌گزیند، باید بین همه‌ی جهادگران و کسانیکه در جنگ حاضر بوده‌اند، حتی طفلی که پس از جمع‌آوری غنائم و قبل از تقسیم آنها متولد شده، تقسیم می‌گردد........
منبع: لمعه دمشقیه اثر شهید اول، بزرگترین فقیه شیعه
شرح مفصل رفتار اسلام با کنیزان و بردگان جنگی و هم چنین دیدن تناقضات این دین در رفتار با آنان حتی اگر هم مسلمان شوند اینجا را کلیک کنید.

====================================================

(1)    رفتار مسلمانان زمان محمد با پسران نوجوان یهودی از قبیله‌ی بنی قریظه اینگونه بود که در صورت ریش نداشتند، طبق روایات صحیح اسلامی شلوارهایشان را پائین می‌کشیدند تا از نبود مو در دستگاه تناسی‌شان مطمئن شوند؛ پس اگر مو داشتند، همانجا کشته می‌شدند و اگر نیز بدون مو بودند به بردگی گرفته می‌شدند.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

دوستانی که مطالع وسیع داشته اند از جمله 00iran با کارشناسان دینی که در سایت پاسخگو هست میتونند یه مناظره خیلی توپ داشته باشند
لینک زیر را ببینید
http://balatarin.com/permlink/2010/9/28/2203403
و نتایج این مناظره را منتشر کنند تا مردم ببینند کارشناسان این ها با اون همه ادعا - دم از علم و منطق زدن چه خضبلاتی تحویل میدهند

arsh irani گفت...

در پاسخ باید گفت که امنیت مهمترین پارامتره.
به نظر من مسنجرها امنیتشون خیلی کمه و ممکنه دگراندیشان ردیابی بشن.

ناشناس گفت...

انجمنهای گفتگو برای اینگونه همنگریها بهتر است. هم با فیلتر شکنهای معتبر (Tor, Ultrasurf) امنیت تا حد زیادی تامین میشود و هم هر دو سو زمان بسنده برای اندیشه دارند. در مسنجرها باید سریع پاسخ داد و گاهی سفسطه بازان و حاضر جوابان (نه لزوما درست گویان) دست بالاتر دارند و روحانیون هم که در حرافی و آسمان ریسمان کردن و حاضر جوابی دوره دیده‌اند!

سید گفت...

"هر مسلمانی در برابر قانون با سایر مسلمانان برابر است، "

نمی دانم این حرفتان را باور كنم یا اینكه می گویید:

"اعراب قوم برگزیده اند"

arsh irani گفت...

بحث قومیت است نه فرد.

سید گفت...

لطفا مشخص كنید كه برگزیدگی كه از آن برای قوم عرب صحبت می كنید چه مزایایی برای آنها دارد. چون می گویید كه از نظر قانون با بقیه مسلمانان با آنها یكی برخورد می شود.

ناشناس گفت...

فکر کنم فهمیدم حسین را چرا مسلمانان کشتند!

ب.بیدار گفت...

اعراب مسلمان از سایر مسلمین خود را برتر میدانند
این موضوع را با مراجعه به تاریخ وبه استنادقرآن میتوان دریافت
اعراب ایرانیان مسلمان را موالی(مسلمان درجه 2)مینامیدند
ایرانی مسلمان حق پیشنمازی بر اعراب را نداشت
ایرانی مسلمان حق دختر گرفتن از اعراب را نداشت
ایرانی مسلمان در جنگ حکم سپر بلا را برای اعراب داشت
ایرانی مسلمان اگر سواره بود در راه اگر به عربی پیاده برمیخورد باید از مرکب خود پیاده میشد تا عرب برآن سوار شودو...

ناشناس گفت...

گاهی مطالبی را مینویسید که بسیار خنده دار وبسیار دور از ذهن است مثلا پسران بنی قریظه را ااگرمسلملنان بدون ریش می یافتند در حالیکه به سن بلوغ رسیده اند میکشتندبراستی چه حکایت محکم ومستندی اگر سراسر ایات قران را مرور کنیدهرگزدر مورد داشتن ریش وترکیب ارایش فردی ومحسوب شدن ان بعنوان یک حسن ویا امری واجب در نظر گرفته نشده وعقاب وثوابی بر ان مترتب نیست بسیار عجیب است که خود قران هرگز وارد جزییات زندگی افراد نمیشود اما افرادی چون شما این جزییات را به مسایل اصلی تبدیل میکنید وبظور کلی قران مردم را از گناهان کبیره ووواضح برحدر میدارد وحتی این مزده را بصراحت اغلام کرده که اگر از گناهان کبیره دوری کنید خداوند از گناهان کوچک شما صرفنظر میکند در قران به نکات مهم واساسی میپردازد وهیچگاه به جزییات کاری ندارد وان را به افراد وسلیقه خودشان واگذار کرده است واما گناهان کبیره گناهانی است که خداوند بصراحت انسانها را از ان منع کرده وبرای ان وعده عداب الیم داده است واین گناهان شاید از شمار انگشتان دست فراتر نرود گناهان کبیره بترتیب اهمیت بشرح زیر است 1- شرک به خدا2-کفرو انکار خدا3-انکار روز رستاخیز4-انکار کتاب خدا ومسخره نمودن ایات ان 5-قتل نفس بیگناه6 -شرابخواری وقمار7 -زنا8 -حیف ومیل اموال ینیمان بناحق 9 -ترک نماز ویاد خدا10-عدم پرداخت زکات و عدم انجام اعمال صالح اینها موارد بسیار مهم واساسی هستند که قران از انها شدیدا نهی کرده وسایر گناهان را در صورت عدم انجام گناهان فوق از سوی خداوند قابل بخشش میدانذ وخداوند هیچگاه بر بنده خود سخت نمیگیرد کما اینکه این موضوع را صراحتا اعلام نموده لایرید الله بکم االعسر بل یرید بکم االیسر انگاه با وجود چنین ایاتی موضوع ریش و یا موارد مشابه ایا اصلا قابل بحث هست

ساقی گفت...

سید جمال الدین اسد آبادی گفت:
به غرب سفر کردم، اسلام دیدم مسلمان ندیدم
به شرق سفر کردم مسلمان دیدم اسلام ندیدم. ...
حالا چه فرقی می کنه؟ اون ور دنیا، شیطان پرست و مسلمان و مسیحی و هم جنس گرا در کنار هم زندگی می کنند. ما ایرانی ها فق ط می خوایم بگیم ما خوبیم اونا بدن.... بابا ول کنین. یه عمر ما رو انداختند به جون هم. این ها برای هیچ کدوم مون نون و آب نمیشه.
اعتراض هم بکنید، فردا باید برید سره کار. فرقی که نمی کنه. آش همون کاسه همون. جمع کنید بریم دیگه

Translate

بايگانی وبلاگ