ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

الله: میمون و خوک از مخالفین من پدید آمده‌اند!

الله بیان می‌نماید که من کافران (کسانیکه اسلام را قبول ندارند) را لعنت کرده‌ام:

إِنَّ اللَّهَ لَعَنَ الْكَافِرِينَ وَأَعَدَّ لَهُمْ سَعِيرًا (احزاب/64) الله كافران را لعنت كرده و براى آنها آتش سوزناکی آماده نموده است.

اما کسانیکه لعنت‌شان نموده چه عذابی در انتظارشان است؟:

قُلْ هَلْ أُنَبِّئُكُم بِشَرٍّ مِّن ذَلِكَ مَثُوبَةً عِندَ اللّهِ مَن لَّعَنَهُ اللّهُ وَغَضِبَ عَلَيْهِ وَجَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَالْخَنَازِيرَ وَعَبَدَ الطَّاغُوتَ أُوْلَئِكَ شَرٌّ مَّكَانًا وَأَضَلُّ عَن سَوَاء السَّبِيلِ (مائده/60) بگو! آيا شما را به بدتر از اين كيفر در نزد الله با خبر سازم؟ آن کسانیکه الله لعنتشان كرده و بر آنان خشمگین شده و از آنان میمون‌ها و خوک‌ها پديد آورده و (کسانیکه) طاغوت را بندگی کردند ایشان هستند كه از جایگاه بدتری برخوردارند و از راه راست گمراه‏تر هستند!

این آیه به قدری شرم آور می‌باشد که انسان از خواندن آن شرمش می‌آید.

آیا هیچ وجدان بیداری به خود اجازه می‌دهد خود را پیرو چنین خدائی بداند که معتقد است خوک و میمون از اسان‌هائی درست شده‌اند که الله را قبول ندارند؟

این سخن نهایت توهین به شعور بشری است.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

خیرخواه می گوید:
اولا خوک و میمون از دشمنان خدا آفریده نشده اند بلکه برخی از دشمنان خدا که از دستورات صریح او سرپیچی کرده و بی اعتنایی پیشه کردند به فرمان خداوند به شکل بوزینه و خوک مسخ شده و تغییر شکل یافته و پس از سه روز به هلاکت رسیدند.
ثانیا این سخن خداوند است که: من خدایی هستم که جز من خدایی نیست هر کس به تقدیر من {و تبعیت از دین من} راضی نیست برای خودش خدایی غیر از من پیدا کند. {که هرگز پیدا نخواهد کرد}
شما هم مجبور نیستی و می توانی هر چیزی که خواستی بپرستی از جمله هوس و شهوت و لذتجویی را.
اما «وای اگر از پس امروز بود فردایی»
«فتمتعوا فسوف تعلمون» (نحل/۵۵)

parsa گفت...

در پیام بالا اشکال در این است که نویسنده الله را با خدا کاملا یکی دانسته و مدعی است هر کس به الله او ایمان نیاورد حتما باید هوس و شهوت و لذتجویی را خدای خود کند. این هم از توهماتی است که مسلمانان افراطی به آن دچار هستند.

کسی میتواند به الله با آن ویژگیهایی که در اسلام ذکر شده و با آن روشهای خوب و بدی که دارد (از جمله اهانت به هر که با او هم نوا نیست) معتقد نباشد ولی به خدا باور داشته باشد.

الله تنها خدا نیست، بلکه فقط یک نوع خدا است. البته منظورم این نیست که خدا واحد نیست.

در واقع مسلمانان به ظاهر به یک خدا (الله) باور دارند ولی وقتی به دیدگاه آنها در مورد خدا دقت میکنی هر کدام یک خدا دارند که در بیشتر موارد هم دقیقا آن الله ذکر شده در قرآن و اسلام نیست. مثلا اعوان و انصار ولی فقیه کار خود را الاهی میدانند، طالبان هم که با آنها هم جبهه نیست همینطور، وهابیها هم همینطور، مسلمانان آمریکا هم که اکثرا دموکرات هستند و تره برای جمهوری اسلامی خرد نمیکنند، دید دیگری نسبت به خدا دارند، موسوی و کروبی و خاتمی هم همینطور و جز آن. میبینید که حتی برای مسلمانان هم یک الله وجود ندارد. هر کس برای خود تعبیری و خدایی دارد.

باز موضوع صفر و یکی نیست که بخواهید بگویید هر کس از خط شما خارج شد به دام شهوت و هوس می‌افتد.

ناشناس گفت...

خیرخواه:
برداشت من این بود که شما مطلقا قصد انکار خر آنچه که مربوط به خدا باشد را دارید. البته باید بگویم داستان مسخ متعدیان روز شنبه مربوط به یهود است و ابتدای آن در اسلام و قرآن نیست.
از سوئتفاهم پیش آمده عذر خواهی می کنم
خدایی که شما می جویید { که فقط محبت و ناز و نوازش و قربان صدقه در کارش است}
در هیچ یک از ادیان یافت نمی شود مگر آنکه آن دین مخصوص راهبان عزلت نشین باشد (مانند بوداییان) وگرنه هر دینی که بخواهد اجرایی و عملی باشد باید در کنار جاذبه دافعه هم داشته باشد.

پارسا گفت...

نویسنده این تارنما را نمیدانم ولی من هنوز خدا (نه لزوما الله) را کنار نگذاشته‌ام (توجه کنید که لازم نیست همه یک جور باشند. همانطور که هزار جور مسلمان داریم با ۷۲ فرقه ی رسمی)

باز هم به نظر اشتباه کردید. خدا میتواند فقط اهل «محبت و ناز و نوازش و قربان صدقه» نباشد و در عین حال اهانت نکند. یک بی عرضه هم میتواند فحش بدهد، دیگران را اذیت کند و حتا کسی را بکشد (مثلا خنجر از پشت)، یعنی به اصطلاح اهل تنها محبت نباشد. علت اشتباه شما این است که روحانیت و علمای اسلام این الله را برای شما کامل و بی نقص تصویر کرده‌اند، و شما هم فکر میکنید که حتما باید اینطور باشد.

در ضمن خدا کجاست که آن (مثلا) جباریتش را اعمال کند؟ هیچ اثری از جباریت او دیده نمیشود (حال ممکن است جبار باشد یا نباشد). جباریت و خشم الله را شما و روحانیت دارید اعمال میکنید و آنرا به نام او مینویسید. هیچ شاهدی بر «اعمال جباریت » او وجود ندارد و قابل اثبات نیست. شما جباریت را خود اعمال میکنید و به نام الله مینویسید و فکر میکنید او جباریتش را اعمال کرده. در واقع مکانسیم شما این است: ثابت شده که الله جبار هم است پس ما هم نباید همیشه نازک نارنجی باشیم. مخالفان را به همین دلیل باید کشت!

پارسا گفت...

از این بحثها فقط یک جیز درمیآید که انسان هنوز در حال جستجوست که خدا را بفهمد و اینکه همه باید به عقاید هم احترام بگذاریم و من حق ندارم سیستمی سیاسی بر مینای عقیده خودم درست کنم و آنرا بر دیگران موستولی نمایم. وقتی مسلمانان هم هنوز در مورد خدا متفق القول نیستند، چگونه میخواهند حکومت اسلامی برقرار کنند؟ این تنها با زور و تحمیل ممکن است.

آریابد گفت...

خیر خواه، شما باور کرده اید که قرآن کتاب خداست و با این پیش فرض به معانی آیات نگاه می کنید.
شما به جای اینکه به معنی اصلی آیه نگاه کنید ، آن را برای خود تفسیر میکنید و هر چه دوست دارید از آن برداشت میکنید.
اینگونه تفاسیر و برداشت ها که از هیچ گونه منطقی پی روی نمی کنند و فقط می خواهند به نفع قرآن تمام شوند همان تحریف هستند
اگر اینطور برداشت کردن درسته من هم برداشت میکنم که : فرگشت نظریه اشتباهی است چون اول انسان ها بوده اند و بعد خدا خوک و میمون رو از انسان آفریده!

ناشناس گفت...

خیرخواه:
اولا جباریت خداوند با خشم و غضب او دو چیز متفاوت است. مثلا شما دبستان کودکتان را انتخاب می کنید در حالیکه در این جبر هیچ غضبی نهفته نیست بلکه عین رافت است.
جباریت خداوند را با کمی دقت می توانید بسادگی بیابید/ رنگ پوستتان زبان تکلمتان پدر و مادر و کشور و همه چیزهایی که در انتخاب آنها از شما سوال نشده است. اینها تازه فقط جبر محیطی است. گاهی ما تمام نیرو و فکر و مقدمات را برای عملی فراهم می کنیم اما به انجام آن موفق نمی شویم و بالعکس بدون آنکه ما و هیچ کس دیگری بخواهد عملی واقع می شود. (این موضوع در پزشکی و درمانگری نمود بیشتری دارد)
و این جبر افعالی است. بلی خداوند جبار است اما نه غضبناک است و نه ظالم.
و اما در جواب دوست دیگرمان:
عصای موسی و شتر صالح و بوزینه و خوک یهود همه و همه در صورت اثبات فرگشت را بعنوان مبدا خلقت جانوران نقض می کند. اما باور آن اعتقادی است و دلیل شهودی بر وقوع آن در دست نیست.

ناشناس گفت...

با سلام، من می‌خواستم از آقای ناشناس بابت توضیحات قشنگشان هرچند غلط یا درست تشکر کنم، چون حد عقل منطقی‌ و قابل به باور بودند،ضمنا به آقای پارسا هم بگویم که اگر در اسلام نجس و بد بودن سگ مسخره است مقدس بودن آنهم در زرتشت به همان اندازه مسخره و بی‌ دلیل است،ضمنا من یک انتقاد به آقای ناشناس داشتم و اینکه هر کسی‌ مخالف برداشت شما از قرآن باشد به معنی دنیایی بودن و شهوت ران بودن و هوسران بودن نیست و شما که اینقدر قشنگ و علمی‌ به سوالات همه جواب می‌دهید لطف کنید این طرزفکر خود را هم تصحیح کنید تا بیشتر در جذب امثال من موفق باشید..این جبهه گیریها که در این سایتها می‌بینید نتیجه افراطگری دوستان شماست که همه را هوسران و شهوترن و دنباله رو شیطان می‌دانید، درست این است که هر کس به طریقی راه الله میپوید و با دل‌ خود الله را میجوید‌..تحمیل عقاید به دیگران کار اشتباهیست آنهم بدون منطق و صرف وقت

ناشناس گفت...

این کسانی که نظر میدهند واقعاچه قدر مسخره و کم عقلانه نظر میدهند یکی میگه خدا سرنوشت را تعیین کرده و اگر قبول نداری برو دنبال خدایی دیگر ای ادم بیشعور باید بگم تو بیشعوری چرا مگر خدا ادمهکه بخواد اینجوری صحبت کنه که منو نمیخوای برو سراغ کس دیگه نمیدونم شما تو مغزتون چیه بعدش شامپانزه 8 میلیون سال پیش تکامل یافت و خدا حالا چرا انسان رو به شامپانزه ونه مثلا موش درنیاورده این حرفها چیه مگه خدا آدمه انتقام بگیره مگه خوزه مورینیو هست که کاسیاس رو حرفش حرف بزنه نیمکت نشینش کنه یا جمهوری اسلامیه هرکی مخالفش باشه باید حبس بکشه.....

Translate

بايگانی وبلاگ