ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ مهر ۱۷, جمعه

هم میهن گرامی من!

     وظیفه‌ی روشنگری هم‌میهنان، وظیفه‌ی تنها من نوعی نیست؛ همه باید دست در دست هم، مردم خویش را از خوابی مصنوعی که برایشان درست کرده اند بیدار سازیم.
     هم میهن گرامی من، سوگند به ایرانم که هدفم چیزی جز روشنگری تو نیست!
     ای کسانیکه انواع دشنام‌ها و تهمت‌ها را به من نوعی روا می‌داری، آیا دین شما تا این اندازه ضعیف است، علیرغم اینکه دارای دهها حوزه‌ی به قول خودتان علمیه که در واقع خانه‌ی جهلیه هستند و به همین اندازه هم کانالهای تلویزیونی کشورم را ناجوانمردانه غصب کرده اید؛ از پاسخ عاجزید، که به ناسزا گوئی روی آروده اید؟
      من دستورات اسلامی را بسان ویروسی میبینم که خویش را در زیر جامه ی زیبای عدالت پنهان نموده تا تنگدستان معتقد به دادگری آفریدگار، منتظر رسیدن به زندگی بهتری پس از مرگ بنشینند و فقر را افتخار بنامند.
      آیا فکر نمی کنید که تقسیم جامعه به خودی و غیر خودی ریشه ای دینی دارد؟
      آیا درست است که برخی از هم میهنان من و تو را مانند جانوران و یا به قول قرآن؛ "کالانعم بل هم اضل" بنامند؟
      آیا باید به تفکری احترام گذاشت که معتقد است دگراندیشان را باید به بدترین نحو شکنجه داد و آنها را از بین برد؟
      آیا درست است که هم میهن غیر مسلمان من و تو، حق رسیدن به حکومت را نداشته باشد؟
     آیا می‌دانید که دلیل این کار تنها و تنها دینی است و اسلام با دمکراسی بسان دو موازی با جهت های مخالف هستند؟
    آیا میخواهید من، هم میهنانم را از دلیل تجاوزات جنسی، آگاه نسازم؟
    آیا می‌دانید که اسلام اجازه ی تجاوز جنسی به زنان و دختران غیر مسلمانی که مسلمانان با آنها در ستیزباشند را می‌دهد؟
     آیا می‌دانید که اگر کسی بر حکومت اسلامی بشورد مرتد و زنان و دخترانش نیزمانند اسیر جنگی یا به قول قرآن" ملکت ایمانکم" می‌باشند که مسلمانانی مانند بسیجیهای مخلص می‌توانند به آنها تجاوز نمایند و این از صفاتی است که قرآن برای مومنان بیان نموده است؟
هم میهنم!
      من هم میدانم که قرآن با اقتباس از ادیان ماقبل خویش، سخنانی سنجیده دارد ولی، آیا کسی حاضر است از غذائی استفاده نماید که در آن خطرناکترین ویروسها در لابلایش نهفته باشد؟
      بیائید ویروسی خطرناک که در مغز جوانان ما قرار داده اند را با سلاح آگاهی، نابود سازیم.
      چه خوب فردوسی به اقتباس اسلام از ادیان ایرانی در داستان فریدن و ضحاک اشاره دارد؛ آنجائیکه بجای اژدهاک، از کلمه‌ی فارسی دیگر که همان ضحاک باشد استفاده می‌نماید .
      ضحاک (کلمه ای هم فارسی و هم عربی، که درعربی و به معنی کسی است که خنده ی بسیار مینماید « صفت مشدده ی ضحک ») تا هر روز مغز جوانی ایرانی را نخورد، آرام نمی‌گیرد؟
     آیا به خود اندیشیده اید که ضحاک فردوسی همان اسلام است؟
ای روشنفکر دینی که گمان داری میتوانی از اسلام چهره ی متمدن امروزی را بسازی!
      آیا از فریدون فردوسی نیرومند تری؟
     اگر فریدن توانست تنها مارهای ضحاک را بکشد بدون آنکه به خود او آسیبی برساند؛ تو هم میتوانی دو مار کتاب الله و روش اهل بیت و یا به قول اهل سنت، روش پیامبر را اصلاح نمائی؛ این دو اصلاح پذیر نیستند.
     من و تو وظیفه داریم جوانان ایران زمین را از خطراتی که تفکر ضحاکی کشورمان را تهدید مینماید، آگاه سازیم. باشد که از دل همین آگاه سازی محدود ما، فریدونی پهلوانانه سر بر آورد و ریشه ی ضحاکان را از این سرزمین پاک پوران آریائی برچیند و جامعه ای آینده ی ما شایسته سالار باشد.
     من و تو باید با فداکاری، بستری مناسب را برای فرزندانمان آماده سازیم.
     ای هم میهن که سالهاست تو را با چوب جهنم، فرمانبر خویش ساخته اند!
     لختی به خود آی و در این راهی که میروی اندیشه کن.
برای دیدن شرح این موضوع و اینکه ضحاک کیست، اینجا را کلیک کنید.

۸ نظر:

ب بیدار گفت...

ای انسان دلیر و آزاده بر پشت سر خود بنگر تا خیل جوانانی را که با تو ودر کنار تو ایستاده اند را ببینی ما دست در دست تو نهاده ایم و در مقابل سیل ویرانگر خرافات از تو و تمام روشنگران حمایت میکنیم
مصمم باش و به راهی که در پیش گرفته ای ادامه بده

arsh irani گفت...

از نظرات دلگرم کننده‌ی جوان خوب سرزمینم سپاسگزارم، باشد که همگان سهمی در راه روشنگری داشته باشیم.
پیروز باشید!

ب بیدار گفت...

تقدیم به تو وتمام بیخدایان جهان

بیخدایم بیخدایم بیخدا گشتم آزادو زپندارش جدا
بشنو آری من زسر کردم برون آن خیالی را که باتوست هرکجا
آنچه خالق خوانیش د رلامکان نیست جز زاییده ذهن شما
درچه حالی در چه فکری هان بگو تا به کی بردرد جهلی مبتلا
همچنان در بند پای عقل تو تا نگردی که زبند او رها
آدم و حوا و فردوس و جحیم وارهان خود را ازین افسانه ها
راز این گردون پر نقش ونگار نیست در عمامه و زیر عبا
خشم وجبرو کین ومکرو کیدو غدر این دگر چنگیز باشد نی خدا
اندکی باچشم عقلت سیر کن در جهان بی حدو بی انتها
کاندر این عالم بسان ذره ای ذره عاجز چه داند از بقا؟
مدعی گوید که مارا افرید؟ بی سبب بودست آیا کارها؟
هر حدوثی را دلیل و علتیست هم دراین دنیا نه بل در ماورا
گفتی اندر فهم ناید ذات او فهم نافهمیدنی باشد هوا
هم شنیدستی زآن مرد حکیم؟ مولوی آن شاعر زرین بها
عقل ناقص ناتوان از وصف عشق! عقل باشد در کف کوران عصا
ای حکیم عارفان افسوس و آه حیف باشد چون تو مردی درفنا
این سخن را نیست چندان اعتبار نزد ناآگاه جهلست در قفا
غیر عقل اینک بگو معیار چیست بازگوی آنرا و بنمایان به ما
آنچه تاییدست جز از عقل نیست مابقی جهلست و وهمست و خطا
وندر آخر وا رسانید این پیام ازبرای زاهد پر مدعا
گو عدو اندیشه گر را گر کشی هم توانی بر کنی اندیشه را؟

ب.بیدار 25ساله

ب بیدار گفت...

راستی
سال نو پیشاپیش مبارک

arsh irani گفت...

نوروز شما و همه‌ی دوستداران این فرهنگ باستانی را شادباش می‌گویم، جشن واقعی ما زمانی است که اندیشه‌ی ضحاک مغز خور (اسلام) از مغز یکایک جوانان میهن پاک شود.
پیروز باشید!

ناشناس گفت...

من هم دقیقا نظرم این بود که ان مطلب را فقط خودت بخوانی که خواندی امیدوارم کمی تامال کنی

ناشناس گفت...

کاش قدری بین کلام متولیان دینی که ادعای هدایت مردم را دارند اما در واقع دین را ویسیله ای برای فریب مردم وکسب در امد قرار دهند با اصل کلام خدا تفاوتی قایل میشدید در سراسر کلام خدا فرستادگان اصلی یعنی پیامبران تک به تک از زبان انها عنوان گردیده که بابت رسالت وروشنگری خود هیچ مزدی دریافت نمیکنند ودر واقع تعالیم انان رایگان است بنابر این هر شخصی ئر حوزه دین بهر شکلی مطالبه پول کند بی تردید متقلب وبی دین است خمس در قران مربوط به غنایم جنگی است که چهار پنجم ان مربوط به جنگجویانی است که در جنگ شرکت داشته اند ویک پنجم ان مربوط به سایر هزینه ها از جمله تجهیز لشگر وکمک به مستمندان وبیچارگان است وعوامل تقسیم ان بین فقرا وهیچ سهمی به متولیان دینی تعلق نمیگیرذ واما خود قران بصراحت بسیاری از به اصطلاح دانشمندان دینی وروحانیون را گمراه دانسته وگمراه کننده مردم میداند وخصلت بارز انان را مال اندوزی میداند ان کثیرا من االاحبار واالرهبان لیاکلون اموال الناس باباطل ویضلون االناس عن سبیل االله ویکنزون االذهب واالفضه پس باید حساب انان را با انچه در کتاب خدا امده جدا کردوبی طرفانه قضاوت کرد بله ان ویروس خطرناک متولیان نابکار وطماع هستند نه ایات کتاب خدا

ناشناس گفت...

میگویید قران کتاب دینی مسلمانان برخی از هموطنان مرا چون چهارپایان میداند بلکه بدتر اولا این توهین مختص هموطنان ما نیست بلکه اگر به ایات قبلی عنایتی داشته باشید خطاب این ایه عموم جن وانس است ومختص مکان وزمان مشخصی نیست ثانیا شما به علت اینکه قران بعضی از افراد را همتای چهارپایان یا گمراهتر از انها میداند توجه نکرده اید در همین ایه قران میفرماید ما افرادی از جن وانس را افریده ایم که با وجودیکه به انها قلب(اشاره به محل تفکرکه همانا مغز است)داده ایم بوسلیه ان تفکر نمیکنند وبا وجودیکه به انها چشم داده ایم واقعیات هستی را نمیبیندد ویا خود را به کوری میزنند وهمچنین به انها گوش داده ایم اما به نصایح وپند واندرزها گوش فرا نمیدهند یعنی براحتی امکان فهمیدن ودیدن وشنیدن را دارند اما برای طغیان وزیاده روی وجاه طلبی وصفات رذیله دیگر از این امکانات که به انها داده شده اما به حیوانات داده نشده استفاده نمیکنند وچون حیوانات امکان تفکر ندارند وبا چشم خود وگوش خود نمیتوانند انچنانکه انسان میتواند ببینند وبشوند لدا چنین افرادی در زمره چهار پایان ودر حد انها هستند واگر به ایه قبلی دقت کنید از فواید انعام برای انسانها سخن گفته شده ووجود انها برای انسانها را مفید میداند وانسانها از انها برای باربری ووازپوست انها اثاثیه فراهم میکنند ودر ایات دیگر ازاستفاده انسان از انها برای سواری یاد میکند واز گوشت انها بهره برداری میکند بنابر این چون افراد منحرف وبی تفکر که چشم وگوش یسته روزگار میگذرانند مقام وجایگاه انان برای خودشان ودیگران هیچ سودی ندارد لذا از این لحاظ از چهار پایان هم پست ترند چرا که انعام حداقل به انسانها سود میرسانند ودر جایگاه خود سودمند وسر براهند اما این افراد نه تنها به خود سودی نمیرسانند بلکه با افکار گمراه کننده مردم را به گمراهی وضلالت سوق میدهند
پس لطف کنید قسمتی از هر ایه را برای القای مطلب خود مصادره بمطلوب نکنید وصادقانه وبا حفظ امانتداری ایات را ترجمه وتفسیر کنید

Translate

بايگانی وبلاگ