ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۳ شهریور ۸, شنبه

بهشتیان با عربی و جهنمیان با زبان زرتشتیان (فارسی) سخن می‌گویند.

   اسلام دینی است که در آن به وضوح برتری عرب و زبانشان را بر سایر ملل می‌بینیم، اعراب و یهودیان خود را از نژاد ابراهیم می‌دانند، یکی خود را از نوادگان اسحاق و دیگری اسماعیل؛ بُعدی از قرآن که کمتر بدان توجه شده، بعد نژاد پرستی در این کتاب است:
   وَمَن يَرْغَبُ عَن مِّلَّةِ إِبْرَاهِيمَ إِلاَّ مَن سَفِهَ نَفْسَهُ وَلَقَدِ اصْطَفَيْنَاهُ فِي الدُّنْيَا وَإِنَّهُ فِي الآخِرَةِ لَمِنَ الصَّالِحِينَ (بقره/130) چه كسی جز افراد سفيه و نادان از آئین ابراهيم رويگردان خواهد شد؟ ما او را در اين جهان برگزيديم و او در جهان ديگر از صالحان است.
و حسد ورزی به قوم برگزیده را نیز برای سایر ملل ممنوع کرده:
  أَمْ يَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلَى مَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ فَقَدْ آتَيْنَآ آلَ إِبْرَاهِيمَ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَآتَيْنَاهُم مُّلْكًا عَظِيمًا (نساء/54) یا اينكه مردم در برابر آنچه الله از فضلش به آنها بخشيده، حسد می‌ورزند (چرا حسد مي‌ورزند) با اينكه به آل ابراهيم (یهودیان و اعراب) كتاب و حكمت داديم و حكومت عظيمی در اختيار آنها قرار داديم.
و خطاب به اعراب آن زمان می‌گوید "ما قرآن را به زبان عربی فرستادیم تا شما در  آن تعقل کنید":
أَنزَلْنَاهُ قُرْآنًا عَرَبِيًّا لَّعَلَّكُمْ تَعْقِلُونَ (یوسف/2) ما آنرا قرآن عربي نازل كرديم تا شما (عربها) تعقل کنید.
  كِتَابٌ فُصِّلَتْ آيَاتُهُ قُرْآنًا عَرَبِيًّا لِّقَوْمٍ يَعْلَمُونَ (فصلت/3) كتابی كه آياتش هر مطلبي را در جاي خود بازگو كرده است، به زبان عربى براى مردمى كه می‌دانند.
و البته اعراب پس از تعقل، نقش پیامبر را هم بازی نمائید:
  وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ هُوَ اجْتَبَاكُمْ وَمَا جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ مِّلَّةَ أَبِيكُمْ إِبْرَاهِيمَ هُوَ سَمَّاكُمُ الْمُسْلِمينَ مِن قَبْلُ وَفِي هَذَا لِيَكُونَ الرَّسُولُ شَهِيدًا عَلَيْكُمْ وَتَكُونُوا شُهَدَاء عَلَى النَّاسِ فَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّكَاةَ وَاعْتَصِمُوا بِاللَّهِ هُوَ مَوْلَاكُمْ فَنِعْمَ الْمَوْلَى وَنِعْمَ النَّصِيرُ (حج/78) در راه الله جهاد كنيد و حق جهادش را ادا نمائيد او شما را برگزيد و در دين كار سنگين و شاقي بر شما نگذارد اين همان آئين پدر شما ابراهيم است او شما را در كتب پيشين و در اين كتاب آسماني مسلمان ناميد تا پيامبر شاهد و گواه بر شما باشد و شما گواهان بر مردم بنابراين نماز را بر پا داريد و زكات را بدهيد و به الله تمسک جوئيد كه او مولای شماست چه مولاي خوب و چه يار و ياور.
 زیرا این امت، بهترین امت و امت برگزیده هستند:
    كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلَوْ آمَنَ أَهْلُ الْكِتَابِ لَكَانَ خَيْرًا لَّهُم مِّنْهُمُ الْمُؤْمِنُونَ وَأَكْثَرُهُمُ الْفَاسِقُونَ)آل عمران/110 ) شما بهترين امتى بودید (هستید) كه براى مردم پديدار شده‌اید (شما) به كار نیکو فرمان مى‏دهيد و از كار ناپسند باز می‌داريد و به الله ايمان داريد و اگر اهل كتاب ايمان آورده بودند، قطعا برايشان بهتر بود برخى از آنان مؤمنند و بيشترشان نافرمانند.

    به نظر می‌رسد اسلام روی دشمنی با ایرانیان و فرهنگ ایرانی، حساب ویژ‌ه‌ای باز کرده، آنجا که علی می‌گوید "زبان بهشتیان عربی و زبان جهنمیان فارسی است".
امیر المومنین از قول الله تعالی ما را آگاه کرد:
   از او در مورد زبان اهل بهشت پرسیده شده، فرمود: زبان اهل بهشت عربی است و از زبان اهل جهنم پرسیدند، فرمود آنان با زبان زرتشتیان سخن می‌گویند. (علل الشرائع / شیخ صدوق / جلد 2 / صفحه 597 - عیون اخبار الرضاء / جلد 2 / صفحه 223 - بحار الانوار / جلد 8 / صفحه 286 ) (1)
 و
 زبان جهنمیان فارسی است و کسی که با زبان فارسی سخن بگوید بر پلیدی‌اش افزود می‌شود و دچار کمبود ادب می‌گردد. (فتح الباری فی شرح صحیح البخاری/ ابن حجر عسقلانی/ کتاب الجهاد و السیر/ باب من تلکم بالفارسیه) (2)


 بهترین شما کسی است که با زبان عربی سخن بگوید، هیچکس با فارسی سخن نگوید که این زبان نفاق را به ارث می‌گذارد (المستدرک/ حاکم نیشابوری/ جلد 4/ صفحه 87) (3)

زیرا عربها بهترین امت و امت برگزیده هستند:
  كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلَوْ آمَنَ أَهْلُ الْكِتَابِ لَكَانَ خَيْرًا لَّهُم مِّنْهُمُ الْمُؤْمِنُونَ وَأَكْثَرُهُمُ الْفَاسِقُونَ)آل عمران/110 ) شما بهترين امتى بودید (هستید) كه براى مردم پديدار شده‌اید (شما) به كار نیکو فرمان می‌دهيد و از كار ناپسند باز می‌داريد و به الله ايمان داريد و اگر اهل كتاب ايمان آورده بودند، قطعا برايشان بهتر بود برخى از آنان مؤمنند و بيشترشان نافرمانند.
محمد  ابن عبدالله هم معتقد است که جنس عرب بر سایر انسانها برتری دارد 
=============================================

(1) امير المؤمنين اخبرنا عن قول الله تعالى:
ساله عن كلام اهل الجنه، فقال "كلام اهل الجنه بالعربیه و ساله عن كلام اهل النار؛ فقال "بالمجوسيه"... 
 (2)  كلام أهل النار بالفارسیه و كحديث من تكلم بالفارسيه زادت فی خبثه و نقصت من مروءته.
 (3) من احسن منكم ان يتكلم بالعربيه فلا يتكلمن بالفارسيه فإنه يورث النفاق.

۱۳ نظر:

Unknown گفت...

این جوره؟

ناشناس گفت...

ریدم به عقایدتون

arsh irani گفت...

به من که هیچی؛ نزدیک به 1400 ساله که مشغول ... به شعور انسانیت هستید.
امیدوارم که شما به عنوان انسان روزی از اسارت عقایدی که چنین بلائی بر سرت آورده آزاد بشی و به عنوان انسان به هم نوعانت احترام بگذاری؛ یاد بگیری آن چیزی که محترم است انسانیت است نه باورهای آنان.

ناشناس گفت...

بزرگترين بت كعبه لات
تو عربي چون اسمه اولش بذار ال مي شه اللات
تو عربي ت اخر اسم مى چسپه به حرفه قبلي و مى شه ة مثل فاطمة فاطمه و.اللات مشه
اللاة =الله

ناشناس گفت...

با سلام
یه چیز جالب بگم به قول معروف حالشو ببرین:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَلاَ يَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِكَ فَضْلُ اللّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاء وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ(مائده 54)
ای کسانی که ايمان آورده ايد ، هر که از شما از دينش بازگردد چه باک ، ،زودا که خدا مردمی را بياورد که دوستشان بدارد و دوستش بدارند در برابر مؤمنان فروتنند و در برابر کافران سرکش ، در راه خدا جهاد می کنند واز ملامت هيچ ملامتگری نمی هراسند اين فضل خداست که به هر کس که خواهدارزانی دارد ، و خداوند بخشاينده و داناست
همین جا بود که بزرگان اقوام اعراب پرسیدند آن قوم کیست؟
و حضرت با دست بر شانه سلمان زد و گفتند: هذا و ذووه

کسایی که اینجا فعالیت میکنین دیگه فایده نداره به جای این کارا دنبال حق برین حق بگین
قوم وعده داده الهی هم ایرانیان هستند.
صدق الله العلی العظیم

ناشناس گفت...

با سلام و یاد و نام خدا
1. هرچند روایاتی وجود دارند که عربی را زبان اهل بهشت می دانند، [1] و ایرادی هم در این زمینه وجود ندارد، اما با مراجعه به کتب روایی معتبر، حدیثی را نیافتیم که زبان اهل جهنم را فارسی قلمداد نماید و اگر هم حدیثی در این ارتباط وجود داشته باشد، قابل استناد نخواهد بود، چون قرائن و شواهد بسیاری بر خلاف این ادعا وجود دارد، از جمله این که:

1-1. پیامبر (ص) در حضور سلمان فارسی فرمودند: اگر ایمان به ستاره ثریا هم آویزان باشد، رادمردانی از فارس (ایران)، بدان دست خواهند یافت. [2]

2-1. ابو هاشم جعفری نقل می کند: با امام هادی (ع) نشسته بودم و او با برخی غلامانش به فارسی و صقلبی (زبان یکی از اقوام موجود در قفقاز) سخن می گفت. [3]

3-1. شخصی از اهل خراسان نزد امام دهم آمده و با زبان عربی، با آن امام سخن می گفت، اما امام پاسخ او را با زبان فارسی می داد که این موضوع، باعث تعجب آن فرد ایرانی شد. [4]

4-1. به روایتی، سلیمان نبی (ع) که با زبان های مختلف، حتی زبان پرندگان آشنا بود، در جنگ ها با زبان فارسی سخن می گفت. [5]

5-1. گروهی از ایرانیان در محضر امام صادق (ع) بودند در حالی که ایشان مشغول موعظه بود. آنها با خود گفتند که ما به دلیل ناآشنایی با زبان عربی، متوجه سخن ایشان نمی شویم، امام با شنیدن این سخنان، نصیحت خود را با زبان فارسی نیز تکرار نمود که "رکه درم اندوزد، جزایش دوزخ باشد". [6]

سخن گفتن پیشوایان دینی با زبان فارسی و نیز احترام فوق العاده آنان به ایرانیان، تا حدی که مولا علی (ع) به دلیل چنین احترامی، مورد اعتراض برخی اطرافیان متعصب و نژادپرست خود قرار گرفت، [7] شاهدی بر این موضوع است که این زبان نمی تواند زبان اهل جهنم باشد و از همه مهم تر، که هیچ توصیه ای نشده که ایرانیان مسلمان، زبان خود را از فارسی به زبان دیگری تغییر دهند.

[1] مجلسی، محمد باقر، بحار الانوار، ج 11، ص 56، ح 57، مؤسسة الوفاء، بیروت، 1404 ه ق.
[2] همان، ج 22، ص 52، ح 2.
[3] همان، ج 49، ص 87، ح 2.
[4] ک لین ی، محمد بن یعقوب، کا ف ی، ج 1، ص 285، ح 7، دار الکتب الاسلامیة، تهران، 1365 ه ش.
[5] بحار الانوار، ج 14، ص 110، ح 2.
[6] همان، ج 47، ص 119، ح 162.
[7] ابن ابی الحدید، شرح نهج البلاغة، ج 19، ص 124، کتابخانه آیت الله مرعشی، قم، 1404 ه ق.
خدانگهدار

ناشناس گفت...

ابن حجر خودش قبل از اینکه این قول رو بیاره میگه که ضعیف هست و به حاکم نیشابوری هم اشاره میکنه دقیقا چند کلمه قبل از متنی که آوردید:
وَأَشَارَ الْمُصَنِّفُ إِلَى ضَعْفِ مَا وَرَدَ مِنَ الْأَحَادِيثِ الْوَارِدَةِ فِي كَرَاهَةِ الْكَلَامِ بِالْفَارِسِيَّةِ كَحَدِيثِ كَلَامِ أَهْلِ النَّارِ بِالْفَارِسِيَّةِ وَكَحَدِيثِ مَنْ تَكَلَّمَ بِالْفَارِسِيَّةِ زَادَتْ فِي خُبْثِهِ وَنَقَصَتْ مِنْ مُرُوءَتِهِ أَخْرَجَهُ الْحَاكِمُ فِي مُسْتَدْرَكِهِ وَسَنَدُهُ وَاهٍ وَأَخْرَجَ فِيهِ أَيْضًا عَنْ عُمَرَ رَفَعَهُ مَنْ أَحْسَنَ الْعَرَبِيَّةَ فَلَا يَتَكَلَّمْنَ بِالْفَارِسِيَّةِ فَإِنَّهُ يُورِثُ النِّفَاقَ الْحَدِيثَ وَسَنَدُهُ وَاهٍ أَيْضًا ثَانِيهَا حَدِيثُ أُمِّ خَالِدٍ بِنْتِ خَالِدٍ وَسَيَأْتِي بِهَذَا الْإِسْنَادِ فِي كِتَابِ الْأَدَبِ وَيَأْتِي شَرْحُهُ فِي اللِّبَاسِ وَالْغَرَضُ مِنْهُ

ناشناس گفت...

البانی هم در مورد جدیث مستدرک حاکم میگه:عمرو بن هارون كذبه ابن معين وتركه الجماعة

ناشناس گفت...

آرش ایرانی عزیز.
واقعا دست مریزاد.
واقعا که زحمت کشیده و مشغول بیدار کردن هموطنان گول خورده ما میباشی.
بنده شخصا جنابعالی را یک آدم بسیار شجاع و توانا و با سواد و بسیار با هوش میدانم و با آنکه شما را ندیده ام شما را بسیار دوست دارم.
امیدوارم که هر روز بیش از روز قبل پیروز و کامروا باشید.
امیدوارم که روزی مردم ایران بتوانند پاسخ زحمتهای جنابعالی را داده و دست شما را بخاطر این قلم زدنها بوس کنند.
دورادور دست شما را میبوسم.

ناشناس گفت...

این حدیث:من يحسن أن يتكلم بالعربية فلا يتكلم بالعجمية فانه يورث النفاق حدیثی موضوع و دروغ است.علما اهل سنت راجعش گفتند:
اء في ( سلسلة الأحاديث الضعيفة) ( 2 / 12) :
523 - " من أحسن منكم أن يتكلم بالعربية فلا يتكلمن بالفارسية ، فإنه يورث النفاق " .
موضوع .رواه الحاكم ( 4 / 87 ) من طريق عمر بن هارون : حدثنا أسامة بن زيد الليثي عن نافع عن ابن عمر مرفوعا . سكت عليه الحاكم ورده الذهبي بقوله : " عمر كذبه ابن معين ، وتركه الجماعة " . وقد سود السيوطي " جامعه " بهذا الحديث ، فتعقبه الشارح بكلام الذهبي هذا ، ثم قال : " فكان ينبغي للمصنف حذفه ، وليته إذ ذكره بين حاله " .



و جاء فيها أيضا ( 13 / 412) :
6190 - ( مَن تكلَّم بالفارسيَّةِ ؛ زادت في خُبثه ، ونَقَصَتْ من مُروءته ) .
موضوع .
أخرجه الحاكم (4/88) ، وابن عدي في "الكامل " (4/109) ، ومن طريقه ابن الجوزي في "الموضوعات" (3/ 71) من طرق عن أبي فروة يزيد بن
محمد بن يزيد بن سنان : حدثنا أبي : حدثنا طلحة بن زيد الرقي عن
الأوزاعي عن يحيى بن أبي كثير عن أنس بن مالك قال : قال رسول الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : ...
فذكره . وقال ابن عدي :
"حديث باطل بهذا الإسناد" . ذكره في ترجمة طلحة هذا ، وروى عن
البخاري أنه قال فيه :
"منكر الحديث " . ثم ساق له أحاديث أخرى وأبطلها ، وقال الذهبي في
" الميزان" :
"إنها موضوعة" . وذكر عن ابن المديني أنه قال :
"كان طلحة بن زيد يضع الحديث " .
وأما الحاكم فسكت عنه ؛ فتعقبه الذهبي في "تلخيصه " بقوله :
"قلت : ليس بصحيح ، وإسناده واٍه بمرة" .
وتعقبه العراقي أيضاً فقال في "محجة القرب " (ق 56/2) :
"وقد تساهل الحاكم في إيراده هذا الحديث وما يشبهه في كتاب "المستدرك
على الصحيحين " ؛ فإنه حديث ضعيف جداً ، وقال ابن عدي : حديث باطل ،
وطلحة بن زيد ، قال البخاري : منكر الحديث . وقال النسائي : متروك . وقال ابن
حبان : منكر الحديث جداً ، لا يحل الاحتجاج به " . ولما قال ابن الجوزي في هذا
الحديث :
" موضوع " ؛ تعقبه السيوطي في "اللآلي" (2/ 281) ، وابن عراق في "تنزيه
الشريعة" (2/ 291) بأن له شاهداً من حديث ابن عمر مرفوعاً بلفظ :
"من أحسن منكم أن يتكلم بالعربية ؛ فلا يتكلمن بالفارسية ؛ فإنه يورث
النفاق " .
قلت : وهذا شاهد قاصر - كما ترى - ، يختلف عن حديث الترجمة لفظاً
ومعنى ، هذا لو صح ، فكيف وهو موضوع أيضاً ؟! وقد تقدم تخريجه ، وبيان علته
في المجلد الثاني برقم (523) .
ثم إن في إسناد الحديث عللاً أخرى :
1 - الانقطاع بين يحيى بن أبي كثير وأنس ؛ فإنه لم يسمع منه .
2 - محمد بن يزيد بن سنان : ليس بالقوي - كما في "التقريب " - .
وأما ابنه - أبو فروة يزيد بن محمد - : فأورده ابن أبي حاتم (4/2/288) بروايته
عن جمع ، ثم قال :
"كتب إلى أبي ، وإليّ " . ولم يزد! وذكره ابن حبان في "الثقات " (9/276)
وقال :
"حدثنا عنه أبو عروبة ، مات بـ (الرها) سنة تسع وستين ومائتين " .
قلت : أبو عروبة - اسمه : الحسين بن أبي معشر - وهو أحد الطرق المشار إليها
عنه في هذا الحديث ، فهو صدوق إن شاء الله تعالى .
(تبيه) : قوله : "خبثه " هكذا وقع في "المستدرك " وفي مخطوطة "الكامل"
نسخة الظاهرية (ق 205/ 1) ، ووقع في المطبوعة منه وفي غيره : "خبه" بالخاء
المعجمة والباء الموحدة . ولعل الصواب الأول . والله أعلم .
وأما حديث : "من تكلم بالعربية ؛ فهو عربي " ؛ فضعيف جداً ، وقد مضى
تخريجه برقم (926) .

ناشناس گفت...

چه ضرورتی دارد که حتما زبان بهشتیان عربی باشد وکدام ایه قران به این موضوع اشاره کرده است فضا وموقعیت جهان اخرت انقدر گسترده ومتنوع است که هرگز با یکنواختی ویکسانی جور در نمیاید وتنوع در همه چیز در ان جهان در حد اعلا میباشد وهمچنانکه در این جهان صدها زبان مختلف وجود دارد وساکنان این کره خاکی با زبانهای مختلف در تعامل وتبادل افکار هستند ومشکلی از این بابت پیش نیامده مطمینا در ان جهان نیز مشکلی پیش نخواهد امدوهمچنانکه خود قران اشاره کرده زبان ورنگ وجنسیت وقومیت ملاک برتری نیست وانچه شان ومرتبه انسان را ارتقا میدهد تقوا وپرهیز از گناه برای کسب رضایت پروردگار جهانیان است

ناشناس گفت...

آرش جان جواب این سایبری هارو نده ارزش ندارن اینا بخاطر اینکار پول میگیرن

ناشناس گفت...

ریدم تو این دینو پیامبراش

Translate

بايگانی وبلاگ