ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۳ تیر ۳۰, دوشنبه

حدیث در مورد افتادن مگس و سوسک سیاه در غذا

         هنگامی که مگسی در ظرف غذایتان افتاد، مگس را در آن (غذا) فرو ببرد؛  در یکی از بال‌هایش درد و در دیگری درمان است، زیرا مگس با بالی که درد است فرو می‌رود، پس  مگس را به طور کامل در آن فرو کنید، سپس بیرون بیاورید. (مکارم الاخلاق / شیخ طبرسی / صفحه 152 (1)- و با اندکی اختلاف در واژه، در بحار الانوار / جلد 61 / صفحه 312 (2))
   و همین حدیث خرافی که نشانه‌ای است از خرافات بزرگ اسلام، در معتبرترین منبع احادیث اسلامی یعنی صحیح بخاری که تمام احادیثش نقل قول محمد ابن عبدالله پیامبر اسلام است، نیز آمده است:
    اگر مگسی در ظرف غذایتان افتاد، تمام مگس را در آن غذا فرو ببرد، سپس بیرونش بکشد؛ زیرا در یکی از دو بالش درمان است و در دیگری درد. (صحیح البخار / کتاب الطب / باب اذا وقع الذباب فی الاناء)(3)
و همچنین ابن حجر عسقلانی در شرح صحیح بخاری می‌گوید: روایتی است  از ابی داود که ابن حبان آن را صحیح می‌داند دال بر اینکه مگس همیشه با بالی که درد در آن است می‌افتد" و من متوجه نشدم که کدام بالش درد است اما برخی علما متوجه شدند که مگس همیشه با بال چپش  می‌افتد، پس در بال راستش درمان است. (فتح الباری فی شرح صحیح بخاری / ابن حجر عسقلانی / کتاب الطب / باب اذا وقع الذباب فی الاناء)(4)
   اما احادیث در مورد مردن سوسک سیاه، مگس، ملخ، مورچه و مانند اینها در شیر، روغن زیتون و روغن حیوانی و ...
    از ابی عبدالله (امام صادق) در مورد اینکه اگر سوسک سیاه، مگس، ملخ، مورچه و مانند اینها در شیر، روغن زیتون، روغن حیوانی و مانند اینها  بمیرد حکمش پرسیده شده؛ گفت (آن نوشیدنی می‌توان خورد) ایرادی ندارد. (المعتبر / محقق حلی / جلد 1 / صفحه 101 - الاستبصار / شیخ طوسی / جلد 1 / صفحه 26 - .وسائل الشیعه (آل بیت) / حر عاملی / جلد 1 / صفحه 241 - کتاب الطهاره / شیخ انصاری / جلد 2 / صفحه 340) (5)
   از امام صادق در مورد حکم مردن سوسک سیاه، مگس، ملخ، مورچه و مانند اینها در  چاه، روغن زیتون، روغن حیوانی مانند اینها پرسیده شد؛ فرمود "(افتادن و مردن) چیزی که خون ندارد، ایرادی ندارد.(تهذیب الاحکام / شیخ طوسی / جلد 1 / صفحه 285)(6) و همین حدیث از قول امام صادق در تذکره الفقهاء علامه حلی / جلد / 1 صفحه 7 (7)
   خمینی هم در کتاب الطهاره جلد 3 صفحه 78 با استناد به همین روایت، خوردن موارد غذائی مایعی که سوک سیاه، ملخ و مگس در آن مرده باشد را جایز می‌داند. (8)
 خوردن آبی که موش از آن خورده باشد ایرادی ندارد
   علی (ع) فرمود: خوردن ابی که موش از آن خورده باشد ایرادی ندارد و با آن می‌توان وضو گرفت. وسائل الشیعه (آل بیت) / حر عاملی / جلد 1 / صفحه 241  (9)

=========================================================
(1)  قال رسول الله (صلى الله عليه وآله وسلم): إذا وقع الذباب في إناء أحدكم فليغمسه، فإن في أحد جناحيه داء وفي الاخر شفاء وإنه يغمس بجناحه الذي فيه الداء، فليغمسه كله ثم لينزعه.
(2)  أبي جعفر الباقر عليه السلام قال: قال رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم: إذا وقع الذباب في إناء أحدكم فليغمسه فيه فان في إحدى جناحيه شفاء وفي الأخرى سما وإنه يغمس جناحه المسموم في الشراب ولا يغمس الذي فيه الشفاء فاغمسوها لئلا يضركم.
(3)  حدثنا قتيبه حدثنا اسماعيل بن جعفر عن عتبه بن مسلم مولى بنی تيم عن عبيد بن حنين مولى بنی زريق عن ابی هريره رضی الله عنه ان رسول الله صلى الله عليه و سلم قال "اذا وقع الذباب فی اناء احدكم فليغمسه كله، ثم ليطرحه؛ فان فی احد جناحيه شفاء و فی الاخر داء. 
(4)  فی روايه ابی داود و صححه ابن حبان  من طريق سعيد المقبری عن ابی هريره "و أنه يتقي بجناحه الذی فيه الداء  و لم يقع لی في شیء من الطرق تعيين الجناح الذي فيه الشفاء من غيره، لكن ذكر بعض العلماء انه تامله فوجده يتقی بجناحه الايسر فعرف ان الأيمن هو الذی فيه الشفاء 
(5)  عن ابی عبد الله عليه السلام أنه سئل عن الخنفساء و الذباب و الجراد و النمله و ما اشبه ذلک يموت فی اللبن و الزيت و السمن و شبهه؛ قال كل ما ليس له دم فلا باس.
(6)  و سئل عن الخنفساء و الذباب و الجراد و النمله و ما اشبه ذلک تموت فی البئر و الزيت و السمن و شبهه؛ فقال "كل ما ليس له دم فلا بأس 
(7)  و لقول الصادق (ع) و قد سئل عن الخنفساء و الذباب كل ما ليس له دم فلا باس
(8)  و الاقوى ما هو المشهور، بل عليه الاجماع فی محكی الخلاف و الغنيه و السرائر و المعتبر و المنتهى لقول الصادق عليه السلام فی موثقه عمار الساباطی قال " سئل عن الخنفساء و الذباب و الجراد و النمله و ما اشبه ذلک يموت فی البئر و الزيت و السمن و شبهه؛ قال "كل ما ليس له دم فلا باس"
(9)  ان عليا (عليه السلام) قال "لا باس بسؤر الفار ان تشرب منه و يتوضا.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

ممنون از آقای ایرانی

Unknown گفت...

عزیزان عنایت داشته باشین این همون پیامبر اسلامه که گفته بود : به زنان نخ ریسی و سوره نور یاد بدهید ! ولی نوشتن به آنها یاد ندهید و زنان مهبل و واژن هستند و واژن هایتان را دوست بدارید ! امروز تو ورژن جدید ( ژولای 2014 ) حدیث فرمودن : اگر مگس گوزید تو لیوان آبتون ابتدا مگس رو بخورید و آب رو بدید همسایتون بخوره ! اگه موش شاشید تو ظرف سوپتون اشکال نداره ! صلوات بفرستین و سه بار ( دقیقا سه بار !) به موش بگید : ای بیشرف ... ای بیشرف ... ای بیشرف ... سوپتون تمیز میشه ! اگه پشه افتاد تو لیوان آبتون اول بگیرید لنگ سمت چپ پشه رو با خونسردی هرچه تمام تر(!) بشکنید بعدش اگه با او آب وضو بگیرید حدیث متواتر داریم از امام جعفر باقر(ع) که فرمودن : به خدا قسم دیگه گوز 7 ریشتری بنفش هم نمیتونه وضوتون رو باطل کنه ! .
- کتاب تحفه الابرارمن مجاری ادرار - شیخ ابو احمق شافعی - جلد 59 -
صفحه 5
- کتاب حقوق الضعفا فی ماتحت الفقها - تالیف ابن ملخ سوسماری - صفحه 598 - پاراگراف سوم
- کتاب شریف تفسیر پشه - علامه شیخ مگس علی بغدادی و پیشگفتار مرحوم آیت الله قنبل زاده اراکی - جلد 10 - صفحه 4521
- شرح احادیث ابن جعفر قورباغه - جلد نداره ! چند تا ورق کاغذه ! - دومین ورق کاغذ ( همونی که بالای سمت راستش رو موش خورده ! )

باران گفت...

من موندم این مثلا احادیث رو از کدوم آستینتون در میارین
خداییش خودتون حالتون بهم نخورد از چرندیاتی که می نویسید
براتون متاسفم

ناشناس گفت...

با سلام خدمت دین پژوهان
بنده تو کتابی به اسم "گزیده ای از آخرین رساله ی اینشتن" خوندم که کاشف پنی سیلین جناب فلمینگ به اینیشتن نوشته بود که روی مگس یه قارچی است که درمان اون یا به اصطلاح پاد قارچ هم باز روی مگس وجود داره پس وقتی مگس تو غذا افتاد بیماری منتقل نمیشه اما نشستن مگس روی غذا احتمال بیماری وجود داره! من که از پزشکی سر در نمیارم، این رو گفتم شاید واقعا علتش همین باشه؟ صحتش رو شما تحقیق کنین مارم تو جریان بگزارید ممنون

یا الله گفت...

جناب نویسنده ی مطلب باز شیطونی کردید و مردم را گول زدید!
من کتاب شیعیان روایات و احادیثشان را 90% قبول ندارم و این 10% هم اگر واقعا با قرآن در تناقض نباشد و یا سند آن صحیح باشد مقبول است.
اما شما خودتون گفتید که صحیح بخاری تمام نقل قول های محمد بن عبدالله پیامبر اسلام است! و فقط در مورد مگس که درمان است فرموده است. الان دانشمندان کشف کرده اند که در بال مگس شفا وجود دارد!
وقتی مطلب رو می نوشتی، شرمت نیامد و با خودت فکر نکردی که این جز صدق نبوت پیامبر نیست ؟! فقط یک لحظه فکر کن بیش از 1400 سال پیش بدون هیچ ابزار طبی این سخن را فرموده است و الان صحتش را تشخیص دادند که مگس بالهایش شفا وجود دارد ...

ناشناس گفت...

ای کاش این "یا الله" بالایی که میگه دانشمندان کشف کردند در بال مگس شفا وجود دارد، هرروز تا میتونه مگس بخوره. اصلاً اگه همه مسلمانان به این دستور امام و دانشمندان عمل کنند، ما هم از دستشون خلاص میشیم.
سوسک هم خوبه ها. سوسک با شاش شتر. بخورید دیگه امام پیغمبرتون گفتن. میگید دانشمندها هم که ثابت کردند. معجزه است دیگه.

یا الله گفت...

جناب "ناشناس" کجای این احادیثی که در صحیح بخاری بیان شد، فرموده است که انرا بخورید؟!
ذهن ملحدان از میمون تکامل یافته (!) مملو از خرافات و اباطیل و سکس و تجاوز و بی رحمی و خیانت کاری و لختی و... است و جایی برای پذیرش حق در قلبهایشان باقی نمانده است!
جوآن کلارک بعد از تحقیقاتش در استرالیا به این نتیجه رسید که مگسی که بیماری ها را حمل می کند، بیشترین پادزهر نیز حمل می کند، بنابراین در مگس شفای بیشتر بیماریها وجود دارد.

بنابراین ما دو حقیقت علمی داریم:‏
‏1- سطح خارجی مگس حاوی پادزهرهایی است که میکروبها و ویروسها را از بین می ‏برد.‏
‏2- بهترین شیوه برای آزادسازی این پادزهرها فروبردن مگس در مایعات است. ‏[همان حدیث صحیح نبوی 1400 سال پیش! سبحانه و تعالی انه الحق!]
حال چه جوابی دارید ای مبحد از میمون تکامل یافته؟! ناراحت نشوید این نظریه ی خود شماست که از میمون تکامل یافته اید!

ناشناس گفت...

یاالله. حقیقت علمیت کشت منو.
منم میگم هروقت مریض شدی مگس رو بکن تو مایعات بخور خوب شی دیگه. درست مثل همونی که پیغمبرت گفته.
نامردی اگه مریض شدی دارو بخوری ها. آخه همه اون داروها رو دانشمندای ملحد از میمون تکامل یافته درست کردن.

ناشناس گفت...

این مخالفان اسلام می نشینند چندین ساعت فکر میکنن دست آخر هم نمی تونن چیزی در بیارن یه دو تا جمله الکی راجع به دین سرهم میکنن و میگن اما وقتی جواب منطقی و دندان شکنی دریافت میکنن و نمی تونن جوابی برایش بدهند موضوع رو عوض میکنن و از جواب دادن طفره میرن.بسیاری از مطالب سایت غیر واقعی ودر منابع شیعه پاسخ های محکمی وجود دارد.این رو هم بگم این آقای آرش ایرانی اصلا وجود خارجی ندارد واین سایت کار گروهی است که وهابیون خرج کشور تغذیه می شوند

ناشناس گفت...

اگر قران را بدقت بخوانید کاملا متوجه خواعید شد که ان چه مورد نیاز مردم برای هدایت است در قران امده وبرای هدایت هیچ چیز اضافی بیش از قران لازم نیست ونزلنا علیک الکتاب تبیانا لکل شی از طرفی قران بروشنی اعلام نموده که این قران بسیار روشن وواضح وهمه کس فهم ودرک ان اسان شده ایا کسی هست ان را یاد کند وانزلنا ایات بینات ولقد یسرنا القران للذکر فهل من مدکر واز سویی دیگر خداوند حتی پیغمبرش را هدایت کننده افراد نمیداند وهدیات افراد را مختص خداوند میداند لیس علیک الهدی ولکن الله یهدی من یشا وباز هم در اغلب ایات قران اشاره شده که ای پیامبر چنانچه خلاف انچه بر تو نازل شده چیزی بگویی تو را سخت مجازات میکنیم وظیفه تو بیان روشن ان چیزی است که بر تونازل شده همه این عوامل موید این است که قران برای هدایت کافیست ونیازی به احادیث ساختگی که صحت ان هرگز قابل تایید نیست وخداوند صحت ان را تضمین ننموده وباز هم اگر به ایات قران رجوع کنید خداوند به اشکار وبدون هیچ ابهامی مژده وبشارت داده چنانچه شما از کبایر گناهانی که نهی میشوید اجتناب کنید ان گناهان جزیی که از انجام ان نهی شده اید در میگذرد وان را میپوشاند چون خداوند بسیار با گذشت ومهربان است ان تجتنبوا کبایر ما تنهون عنه نکفر عنکم سیاتکم وندخلکم مدخلا کریما بنابر این هرگز نیازی نیست که برای هدایت یافتن به احادیث من در اوردی وگمراه کننده وکاملا بی اعتبار وبسیار مضحک وخلاف واقع رجوع کرد برای اثبات بی اعتباری احادیث همین بس که راویان احادیث حتی کلام خدا را بروشنی تحریف نموده وبه میل خود حدیث میسازند انجا که خداوند مکررا اذر را پدر ابراهیم اعلام میکنند این دروغ گویان حدیث ساز او را عموی او میدانند یعنی انها فرض را بر این گذاشته اند که از خدا داناتر وعالم ترند وفکر نمیکنند که خداوند سراسرکتابش را بر اساس حقیقت .حقیقت گویی بنا کرده وهر کس را که خلاف حق بگوید ویا بخواهد حق را بپوشاند او را کافر ومستحق مجازات میداند انگاه خود بصراحت دروغ میگوید وعموی ابراهیم را بجای پدر او جا میزند واقعا تعقل وتفکر برای هدایت یافتن امری لازم وضروری است از این نکته نیز نباید غافل بود که خداوند حفظ کتاب خودرا از دستبرد مصون نموده وبرای اثباث صحت ودرستی ان کدها ونشانه های فراوانی قرار داده که اثبات ان بسیار اسان است اما بحث ان در این مقال نمیگنجد اما چگونه میتوان هزاران حدیث متناقض ومضحک وغیر قابل باور را اثبات کرد در حالیکه در عصر حاضر با وجود هزاران وسیله ارتباطی پیشرفته اخبار روز با شک وتردید وگاه اشتباه مخابره میشود واز میان دهها خبر راجع به یک موضوع نمیتوان خبر اصلی را پیدا نمود چه رسد به اخبار مبهم وگنگ
اعصاری که هیچگون وسیله مطمینی جهت ثبت وضبط اخبار وجود نداشته است

Translate

بايگانی وبلاگ