ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

سخنان زن‌ستیزانه‌ی علی ابن ابی‌طالب در نهج‌البلاغه.

   علی (ع): زنان توانائی کنترل شهوتشان را ندارند و رضایتشان در آلتشان است.
     مردی از یاران امیر المؤمنین از زنش به او شکایت برد، پس علی ایستاد و سخنرانی نمود، پس گفت: ای مردم، از زنان به هیچ عنوان پیروی نکنید و در مال به آنان اعتماد نکنید و مدیریت خانواده را به آنان وا مگذارید که ما را به نابودی می‌کشانند و از دستور شوهرسرپیچی می‌کنند، ما آنان را یافتیم که به هیچ عنوان توانائی خویشتن داری بر نیاز خویش را ندارند و توانائی کنترل شهوتشان را ندارند، درشتی در برابرشان لازم است، اگر خود را بزرگ دیدند غرور آنان را می‌گیرد، اگر ناتوان شدند، رضایتشان در واژنشان است، به هیچ عنوان شکر کارت را ندارند و اگر اندکی آنان را از کاری منع کنی خوبی‌ها را فراموش می‌کنند و بدی‌ها را یاد می‌کنند، با بهتان بستن سخن می‌گویند و شیطان را دنباله روی می‌کنند . (علل الشراتع / شیخ صدوق / جلد 2 / صفحه 512 ، جامع الاحادیث الشیعه / ایت الله بروجردی / جلد 20 / صفحه 258 ، وسائل الشیعه / حر عاملی / جلد 20 / صفحه 180) (1)

توهین زشت عَلی اِبن اَبی‌طالب به زن‌ها در نَهج البلاغه
   نوشته‌های زیر خود بهترین دلیل بر جایگاه زن در اسلام و نگاه پیشوایان این دین به زن است. به یقین علی ابن ابی‌طالب که او را مولای متقیان می‎خوانند یکی از زن‌ستیزان بزرگ در میان شخصیت‌های مقدس اسلامی است؛ در اینجا برخی از سخنان زن‌ستیزانه‌ی ایشان را به نقل از نهج‌البلاغه بیان می‌نمایم، این سخنان خود به اندازه‌ی کافی گویاست و نیازی به شرح اضافه دیده نمی‌شود:

و بپرهیز از مشورت با زنان که رأیشان پوچ و عزمشان سست است. بر چشمانشان پرده(حجاب) بینداز که هر چه این پرده استوارتر باشد، آنها به عفاف پایبندترند. بیرون رفتن زنان از خانه آنگونه زشت نیست که تو کسی را به خانه آوری که شایسته‌ی اعتماد نباشد! اگر می‌توانی آنگونه رفتار کن که غیر از تو کس دیگری را نشناسد. زن در کاری که با مقام او سازگار نیست تسلط نده که زن همچون گلی است خوشبو نه قهرمان و کارفرما. در احترام گذاشتن به او زیادروی نکن و چنان امیدوارش مکن که به شفاعت از دیگران بپردازد. بپرهیز از بدگمانی بیجا نسبت به زن که این کار زن تندرست را به بیماری و زن پاکدامن را به فکر گناه کردن می‌کشاند. برای هریک از خدمتکاران خویش کاری را تعیین کن تا در برابر تو جوابگوی آن باشد و انجام خدمت تو را به دیگری(کنیز) واگذار نکند؛ وابستگانت را گرامی دار! پس آنها بال‌های تو برای پرواز هستند و  اصل تو هستند که با آنان افتخار می‌کنی و دست تو هستند که با آن یورش می‌بری(می‌جنگی)
فقط این نکته را یاد‌آوری می‌کنم که او دیگران را مانند خویش قیاس می‌گیرد کسی که دارای چندین خدمتگذار در خانه است و همچنین دارای کنیزان زیادی است که .... .
او همچنین در اینجا به عایشه بعنوان یک زن توهین می‌نماید:
(شما ای مردان!) سربازان زنی هستید!؟ و پیرو جانور زبان بسته‌ای(شتر عایشه) شدید..... .(خطبه‌ی شماره‌ی 13)
و یا در اینجا:
ای مردنمایان نامرد! خَردتان مانند رؤیای کودکان و زنان پا به حجله گذاشته است. دلم می‎خواست که شما را نمی‌دیدم و نمی‌شناختم... . (خطبه‌ی 27)

هدف دام‌ها سیر کردن شکم‌هایشان است و هدف درندگان، دشمنی با دیگران! و مهمترین فکر زنان، زینت زندگانی دنیائی  و فساد در آن است . همانا مؤمنین فروتن هستند و همانا مؤمینی از خدا ترسانند. (خطبه‌ی شماره‌ی 154)

===============================
(1) شكى رجل من اصحاب امير المؤمنين عليه السلام نسائه، فقام علی  (ع) خطيبا، فقال: "معاشر الناس، لا تطيعوا النساء على حال و لا تأمنوهن على مال و لا تذروهن يدبرن امر العيال، فإنهن ان تركن و ما اردن اوردنا المهالک و عصين امر المالک فانا وجدناهن لا ورع لهن عند حاجتهن و لا صبر لهن عند شهوتهن البذخ لهن لازم و ان كبرن و العجب لهن لاحق و ان عجزن يكون رضاهن فی فروجهن لا يشكرن الكثير، اذا منعن القليل ينسين الخير ويذكرن الشر يتهافتن بالبهتان و يتمادين فی الطغيان و يتصدين للشيطان.

۲۱ نظر:

ناشناس گفت...

زن عشق مي كارد و كينه درو مي كند ...

ديه اش نصف ديه توست و مجازات زنايش با تو برابر ...

مي تواند تنها يك همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستي ...

براي ازدواجش در هر سني اجازه ولي لازم است و تو هر زماني بخواهي به لطف قانونگذار مي تواني ازدواج كني ...

در محبسي به نام بكارت زنداني است و تو ...

او كتك مي خورد و تو محاكمه نمي شوي ...

او مي زايد و تو براي فرزندش نام انتخاب مي كني ...

او درد مي كشد و تو نگراني كه كودك دختر نباشد ...

او بي خوابي مي كشد و تو خواب حوريان بهشتي را مي بيني ...

او مادر مي شود و همه جا مي پرسند نام پدر ...

و هر روز او متولد ميشود؛ عاشق مي شود؛ مادر مي شود؛ پير مي شود و ميميرد ...

و قرن هاست كه او عشق مي كارد و كينه درو مي كند چرا كه در چين و شيارهاي صورت مردش به جاي گذشت زمان جواني بربادرفته اش را مي بيند و در قدم هاي لرزان مردش، گام هاي شتابزده جواني براي رفتن و درد هاي منقطع قلب مرد سينه اي را به ياد مي آورد كه تهي از دل بوده و پيري مرد رفتن و فقط رفتن را در دل او زنده مي كند ...

ناشناس گفت...

این حرفا طلاست...اگر به سطح فکر زنای اون موقع توجه کنی بسیار هم خوبن... ایرادی توش ندیدم.

ناشناس گفت...

در پاسخ دوستي كه گفتن به سطح فکر زنای اون موقع توجه كنيم، عرض كنم حق با شماست. شما هم لطفاً به سطح فكر مرداي اون موقع توجه كنين و از ما نخواين تو قرن بيست و يكم پيروشون باشيم.

ناشناس گفت...

دانلود فايل هاي صوتي زير به هر مسلماني توصيه ميشود.

http://kheradvarzi11.blogspot.com/2010/10/blog-post.html#comments

ناشناس گفت...

این رفیق بالایی درست میگه. سطح فکر زنان و مردان (محمد و علی) در آن موقع همین بوده و اسلام برای آنها آمده. دستش هم درد نکند. حالا باید برود در سطل زباله.

ناشناس گفت...

خودمونیما، علی راست میگفت، نشون به اون نشون که در زمانه ما که به زن زیاد بها داده شد، شاهد هستیم که خانمهای محترم مرد رو موجود بی ارزشی به حساب مییارن، اونقدر بی ارزش که حتی لز کردن با یه زن دیگه واسشون بسیار هیجان انگیزتر از سکس با مرده!
نمونه اش خانم شادی امین که تا زمانی که تو ایران بود شپش در کونش چمباتمه میزد و تنها مونس وهمدمش یاهومسنجر بود، محیط مزخرفرف چتروم هم با او همان کرد که با خیلی از دخترای دیگه کرده بود! او رو لزبین کرد و شادی از پای یاهو مسنجر پا شد صاف رفت آلمان و پناهندگیشو گرفت! ایشون (و خیلی از فمینیستهای دیگه) معتقدن زن نباید با مرد ازدواج کنه، بلکه زن باید با زن ازدواج کنه و زنی که با مرد رابطه داشته باشه، یک زن واقعی نیست! و همچنین مردها هم بهتره فکر رابطه با زن رو از سرشون بیرون کنن و مردها بجای سکس با زن، باید برن همدیگه رو بکنن!!!
شادی امین تنها یک مورد بود، از این موارد زیاد داریم و روز به روز هم داره بیشتر میشه!
حالا میفهمم که حق با علی بود!

ناشناس گفت...

جناب ناشناس، اینطور نبود که شادی امین از پای یاهومسنجر پاشه بره آلمان، بلکه اول به آلمان رفت و سپس از اونجا بود که با نرم افزار یاهومسنجر خو گرفت و لزبینها شد. در ضمن او زن نیست، یک ترنسه.
وقتی اطلاعات نداری الکی نظر نده.

ناشناس گفت...

در مورد زن موافق صحبت علی هستم و زنها امروزه با درک خودخاهانه از حق برابری و کارائی بسیار پائین از زنان گذشته هم نالایق تر هستند

ناشناس گفت...

وبلاگ جالبی است خودش را جر میدهد تا ثابت کند اسلام به خصوص نوع شیعی اش عامل تمام مشکلات است و در این راه از هر درست و غلطی فروگذار نمیکند نمونه عناد بیش از حد و کورکورانه با شیعه است من قصد طرفداری از تشیع را ندارم ولی در اینجا تنها چیزی که دیدم عناد کورکورانه است تا دلیل

ناشناس گفت...

همه بریم یهودی بشیم.یهودیت بهترین دین دنیاست.فقط نمیدونم چرا توش زنان رو سنگسار میکنن.احتمالا اسلام رو یهودیت تاثیر بد گذاشته که ما از مسئولین خواهش میکنیم رسیدگی کنن.

امام زمان گفت...

مگه فاطمه زهرا زن نبود پس این کس کش علی ع از شهوت رانی فاطی فهمیده شهوت زن قابل کنترل نیست چون این جنده دو عالم تا 18سالگی هشت تا زاییده بود

ناشناس گفت...

I was reading old comments on this website About Mohammad killing 800-900 people from Jewish tribes around City of Medinah. I am surprised that nobody talks about Jews killing 75000 Persians. PLEASE READ THE BIBLE AND SEE THAT JEWS KILLED 75000 PERSIANS AND CALLED IT PURIM AND JEWS CELEBRATE THAT ONCE A YEAR.
This year Jewish Purim WHICH IS CELEBRATION OF KILLING PERSIANS WAS IN THE SAME TIME AS NOROOZ and it was a big surprise when REZA PAHLAVI in his NOROOZ celebration message to iranians he also congratulated the Jews for PURIM CELEBRATION and there were Iranians calling radio Israel in Farsi and they were congratulating Jews for PURIM when they do not know this celebration is about Killing Persians. Please read the bible ,I believe this story is in the chapter called ESTER.

ویکی پدیا گفت...

بسیاری از عقاید باطلی که در قرآن مطرح شده مثل 7 آسمان و اینها منشا یونانی دارند و یونان باستان چنین چیزهایی را در جواب به پرسش های پایه ای خلقت جهان میدادند که بعدا اسلام هم اومد ازشون دین ساخت!
حالا امروز یکی دیگه از منابع یونانی قرآن پیدا کردم باور نکردنیه!
قرآن میگه همه چیز را از آب آفریده الله!
در واقع این نظریه را تالس در یونان باستان مطرح کرده:
نظریات فلسفی تالس[ویرایش]
یونانیان باستان، طبیعت را در چهار عنصر خاک، آب، هوا و آتش خلاصه کرده بودند.[۱] تالس این فرضیه را مطرح کرد که همهٔ این اشکال را می‌توان در یک عنصر نخستین، وحدت بخشید.[۱] او این عنصر نخستین جهان یا آرخه(به انگلیسی:arxe) را آب دانست.[۱] امروزه نمی‌دانیم که منظور دقیق وی از این گفته چه بوده‌است. شاید او بر این اعتقاد بوده باشد که همه چیز از آب پدید آمده‌است و دوباره به آب مبدٌل می‌گردد.

اما چرا او آب را به عنوان آرخه معرفی کرده است؟ به احتمال قوی، این خاصیت آب که به وضوح و در برابر چشمان تالس می‌توانسته به صور بخار و یخ درآید و مجدداً به صورت آب ظاهر گردد، در طرح این فرضیه موثر بوده‌است. (در آن زمان مفاهیم انرژی و حالات سه گانه جامد، مایع و گاز برای ماده تقسیم بندی نشده بودند.)[۳]

لطفا مطلب مفصلی درباره منشا یونانی نظریات خنده آور مطرح شده در قرآن بیارید!
چرا تحقیق علمی نمیکنید!
گول خوردیم از این قرآن!
همش کپی برداری از دانش ملل بوده که حالا علم همشو رو میکنه!
چقدر دیگه ما باید از این مذهب دروغین کتک بخوریم؟!

معجزات یونانی قرآن! گفت...

این لینکو هم ببینید:
http://www.fozoolemahaleh.com/2014/02/10/%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86
ریشه یونانی به اصطلاح معجزات قرآن
این هم هست:
https://www.youtube.com/watch?v=NFttifQvmig
این دو تا نظری که دادم خودش کلی مقاله میشه!

سعید گفت...

متاسفم برات
چه ربطی داره
سکس فقط واسه زن و مرده
اشتباه دیگران دلیل ب درست بودن دین نیست
هرکی هرجور دوس داره میتونه باشه در صورتی که حق کسی رو ضایع نکنه
همه محترما چ با دین چ بی دین
هیشکی نمیتونه بزور کسی رو وادار به کار یا فکری کنه

ناشناس گفت...

با سپاس، مرجع آخرین جمله، خطبه ۱۵۳ است و نه ۱۵۴.

ناشناس گفت...

خاک توی اون سر ویکی پدیا.اخه بدبختا همه چیز از اب خلق شده یعنی اب منشاء آغاز حیات است.و تکامل جانداران از آنجا شروع می شود.

ناشناس گفت...

بهترین دانشمندان جهان نتونستن از قرآن ایراد بگیرن بعد شما ابله ها می خواین این غلط رو کنین؟نمیفهمم اگه انقدر باهوشین این جا چه غلطی می کنین؟!

ناشناس گفت...

خیلی از مطالب نسبت داده شده غلط است پس عزیزان لطفا به خود نهج البلاغه هم یه سری بزنید.بعدشم نهج البلاغه که قرآن نیست مردای حسابی ممکنه صحبت های امام مخصوص دوره یا قشر خاصی از بشر باشه چرا اونهاروبه خودتون نسبت میدید؟

ناشناس گفت...

شش دوره ی زمین شناسی وجو دارد همون کامبرین و ..و خدا آسمان ها و زمین را در شش روز یا به معنای دیگر کلمه در شش دوره آفرید حتی اگر بگوییم روز آن روز روز زمینی نبوده است خب چی شد کفتون بریدااا!آخه جوجه ها تا شما ناقص الاقل های تازه به دوران رسیده که خودتون رو روشن فکر می نامید در حالی که فکر نمیکنید و منبع تغذیه ی عقل ناقصتان رسانه هاست بخواهید از قرآن سر در بیارید امام زمان(عج) ظهور کرده.

ناشناس گفت...

دوست عزیز منبع سخنی که عنوان کردید را لطفاً بیان کنید مطمئنی که ایراد نگرفتند خود شما یکبار قرآن را فارسی و تحت الفظی خوانده ای فقط سوره احزاب و نسا را بخوان سوره تحریم و شأن نزول آن را بخوان کتاب دکتر سهی را بخوان ۲۳ سال علی دشتی را بخوان چند مدرک از دانشمندان و متفکران معروف جهان میخواهی تا برایت بفرستم از اشکالات نگارشی و مفهومی تا تکرار بیش از حد مطالب تا تناقض در بسیاری از موضوعات و اشتباهات فاحش علمی تا ناسخ و منسوخ و همچنین پرداختن به موضوعات شخصی پیامبر اسلام و همچنین نزول آیات قرآن همراه با اتفاقات روزمره

Translate

بايگانی وبلاگ