ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

تا چند زنم به روی دریاها خشت.

مسلمانان ادعا دارند که دینشان مخالف بت پرستی است و همزمان اعتقاد دارند که خدایشان برای خود در سرزمین عربستان خانه‌ای را بنا نموده است، خانه‌ای که پیامبر وهمی به نام ابراهیم آنرا تعمیر نمود، خدائی که سنگی را به نام حجرالاسود از بهشت در سرزمین عربستان فرو انداخت تا مؤمنان انرا ببوسند، با این اعتقاد که این بوسیدن آنان را به الله نزدیکتر می‌نماید. این دین پیروانش را مجبور می‌نماید در طول عمر خویش لااقل یک‌ بار به سرزمینی که خانه‌ی الله در آن قرار دارد رفته، به دور آن خانه هفت بار بگردند و به ستونی که شیطان را به آن بستند سنگ پرتاب نمایند. الله خدائی است که به پرستش‌کنندگانش دستور می‌دهد روز لااقل پنج 17 بار به سوی خانه‌ای که با نامش درست کرده‌اند خم و راست شوند.

اگر چنین کاری بت‌پرستی نیست، پس بت‌پرستی در دنیا وجود ندارد.

۴ نظر:

Unknown گفت...

دوست گرامی
لطفا در مورد ایه 23 سوره نسا هم که خدا تجاوز به زن اسیر رو حلال می کنه مطلب بنویسید

ناشناس گفت...

اگر اهل پژوهش در تبارشناسی الله باشید خواهید دید که الله یکی از اصنام شبه جزیره عربی بوده است که محمد (ص!) و اجدادش متولی معبدش بوده‌اند.

arsh irani گفت...

در مورد تجاوز جنسی من مطلب جامعی رو تهیه کردم می توانید در قسمت موضوعات بررسی شده(بالا):
 ستم اسلام به زنان-آیا اسلام مجوز تجاوز جنسی را می‌دهد؟
مراجعه نمائید.
پیروز باشید.

سید گفت...

البته شما احتمالا همی اینها را توجیه و مغلطه نام خواهید داد. ولی اسلام اولی دینی است كه به روشنی صفات آفریدگار شكست ناپذیر را توضیح داده است. مثلا اینكه گفته نمی توانیم برایش صورت بتراشیم(مادی نیست)، حضورش در همه جا هست، نزاده و زاده نشده، بر هر كاری تواناست.

می دانم كه شما آفریدگارتان را خدایی كه در قرآن آمده نمی دانید. ولی پیشنهاد می كنم به صورت فلسفی سعی كنید بعضی صفات آفریدگار را كشف كنید.

در مورد كعبه هم شما خوب می دانید كه حرفتان منصفانه نیست (مقصود تویی كعبه و بتخانه بهانه ...)

Translate

بايگانی وبلاگ