ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

سوره‌ی حمد، سخن محمد ابن عبدالله یا کلام خدائی بنام الله؟

    محمد ابن عبدالله بیان نموده است که قرآن کلام الله مجید است، الله‌ که خدای جهانیان می‌باشد و غیر از او خدائی در جهان نیست(لا اله الا الله).
     با مطالعه‌ی قرآن، به تناقضاتی آشکار در این مطالب برخورد می‌نمائیم، از سوره‌هائی که با قل(بگو) شروع می‌شود تا سایر تناقضات علمی و متنی قرآن.
    اما در این میان یک استثنای جالبی وجود دارد و آن سوره‌ای به نام حمد می‌باشد؛ این سوره به صورتی نوشته شده است که خواننده از الله درخواستی (دعا) را بیان می‌نماید و همزمان او را می‌ستاید؛ اگر کلام الله است، پس چه لزومی دارد که این خدا از خودش درخواستی را مطرح نماید و یا به شیوه‌ی بندگانش، خود را مورد ستایش قرار دهد:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ (حمد/1) به نام الله، رحم کننده‌ای مهربان.
     در این آیه که بخش از سوره‌ی حمد است؛ گوینده دعا را با نام الله، خدائی که بسیار رحم کننده است، آغاز می‌نماید؛ این رحم تنها شامل مؤمنان است و غیر مؤمنان را مانند چهارپایان به حساب می‌آورد.
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ (حمد/2) ستايش ویژه‌ی الله است، كه پروردگار جهانيان می‌باشد.
در اینجا گوینده یادآوری می‌نماید که تنها باید الله را مورد ستایش قرار داد و از ستایش دیگران خودداری نمود.

     در ادامه‌ی آیات، همین سیاق ادامه پیدا می‌کند؛ یعنی گوینده خطاب به الله می‌گوید که ما تنها تو را می‌پرستیم و تنها از تو یاری و مدد می‌جوئیم (خطاب به یا علی مدد گویان!)؛ پس تو ما را به راه راست هدایت بفرما، راه آن کسانی که آنان را هدایت نمودی؛ نه راه غضب شدگان بارگاه الهی و نه را گمراهانی که خود الله آنان را گمراه نموده است:
الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ (حمد/3) رحم کننده‌ای مهربان.
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ (حمد/4) خداوند روز جزا (است)
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ (حمد/5) (بار الها) تنها تو را می‌پرستیم و تنها از تو يارى می‌جوييم.
اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ (حمد/6) ما را به راه راست هدايت فرما.
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ (حمد/7) راه آنان كه گرامی‌شان داشته‌اى نه [راه] غضب شدگان و نه [راه] گمراهان.(ترجمه از فولادوند)
    با توجه به سبک این سوره، به نظر می‌رسد که محمد دعائی را از قول الله به پیروانش یاد می‌دهد و آنچنان تحت تأثیر این دعا قرار گرفته که دستور داده است در تمام رکعت‌های نماز(17 بار) در شبانه‌روز خوانده شود.
به نظر می رسد که اسلام نماز را از ادیان ایران باستان اقتباس کرده است.

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

یه خورده قوی تر مینوشتی ! این ایرادای بنی اسراییلی چیه دیگه ! واقعا مزخرف بود ! اگه اسلام انقده راحت خراب میشد 1400 سال سالم نمیموند!!! موندم چرا حتی یکی از دانشممندان و متکلمان و فیلسوفان معروف جهان حتی یکی از حرفهای شماها رو نزدن !

ناشناس گفت...

چون هیچ فیلسوفی در این باره سخنی نگفته پس حرفش باطله؟ به این میگن دلیل!

arsh irani گفت...

نظر این خواننده ی فحاش رو منتشر کردم تا بهتر به منطق اینا آشنا شوید.
1409 ساله که اینگونه زبانها را می برند.

ناشناس گفت...

به اوون نا شناس بی تربیت بگین اگه تو تاحالا سراغ نظرات هیچ فیلسوفی نرفتی و گوش به حرفهای آخوندهای بالا منبری دادی ما چیکار کنیم؟ شما اگر نظرات ولتر رو بخونی میفهمی که بیش از 800 تناقض آشکار توی قرآنتون دراورده از راسل و بقیه گرفته تا شجاع الدین شفا و احمد کسروی و حتی همین علامه مجلسی خودتون هم اعتقاد دارند که قرآن نوشته محمد نه الله خیالی که میپرستیدش ! من متاسفم برای شما...خواهش میکنم فقط یهکم تحقیق کنید...

mohsen گفت...

از اینکه آدم‌های با مغز هیپنوتیز شده در اثر روزی ۵ بار نماز خواندن قادر به درک این مطالب نیستند هیچ نگران نباش، از پی آمدهای اسلام (تسلیم شدن به اعراب) است. مسلمین (تسلیم شدگان به اعراب) به واژه‌های مذهب‌شان نمی‌اندیشند، مثلا نمی‌دانند که چرا مدهبشان را اسلام می‌خوانند و ریشه واژه الله (بتی سنگی در پیش از اسلام) از کجا است، آنها حتی نمیدانند که در هیچ کجای قرآن نامی از خدا نیامده، و این ترجمه مسخره الله را یکی از اسطوره‌های عربی می‌داند که در پی خدا بودن است.

علی گفت...

من اصلا نمی خوام به کسی توهین کنم.در مورد اون دوست که گفته علامه مجلسی اون حرفو زده باید بگم دروغ گویی هم حدی داره.بعد امثال من و شما می خوایم اون رییس جمهور دروغگو رو بر کنار کنیم.به آقای نویسنده هم باید بگم یا تو از جمهوری اسلامی بدت میاد این حرفارو به اسلام نسبت میدی یا واقعا یه خود فروخته به شیطانی.در هر صورت ایشالا خدا هدایتت کنه.در ضمن اگه واقعا به روز بخوایم فکر کنیم در فکر امروز هیچ خلطی نباید در مسائل باشه.یعنی اگه جمهوری اسلامی بده نباید نتیجه بگیریم اسلام بده.ادم عاقل از فرد به نتیجه نمیرسه.با امید هدایت و روشنی شما

arsh irani گفت...

لطفا لاتین ننویسید!
ضمنا اگه براتون ممکنه از گزینه ی ناشناس استفاده نکنید.

mozhy گفت...

من نظرات اکثر اون دانشمندا رو خوندم.اول بی اعتقاد شدم.اما بعد با چیزهای عجیبی که از این کتاب دیدم به چنان یقینی رسیدم که به وجود خودم اینقدر مطمئن نیستم.امیدوارم هممون روزی به حقیقت برسیم....

شاهد گفت...

با چه عجله ای داری سعی می کنی علیه اسلام مطلب بنویسی! من مسلمانم و نماز می خوانم ولی تناقضاتی که در دین اسلام هست رو خیلی بهتر از تو می شناسم! چرا اینقدر عجله داری؟؟ بهتر نیست اول تحقیق کنی بعد انتخاب؟ چرا اول ضدیت با اسلام رو انتخاب کردی و بعد داری سعی می کنی با دلیل تراشی انتخاب خودت رو در چشم دیگران هم موجه جلوه بدی؟ چرا برای رسیدن خودت به حقیقت مطالعه نمی کنی و نمی نویسی؟ تویی که هنوز تکلیفت با خودت روشن نیست و هیچ پشتوانۀ تحقیقاتی به غیر از تفکرات خودت نداری چطور به خودت اجازه دادی برای جامعه بنویسی؟؟

قویا بهت پیشنهاد می کنم اول فرآیند تحقیق رو دنبال کنی، بعد اگر به چیزی رسیدی که به نظر خودت حقیقت اومد، حقیقتی که بهش رسیدی رو با نوشته هات با دیگران در میون بگذاری! چرا قبل از اینکه خودت ساخته بشی، قصد داری جامعه رو بسازی؟

Unknown گفت...

عزيزان دلم الکي جوش نياريد يکم مطالعه کنيد براي اولين کتاب پندار خدا از ريچارد داوکينز رو پيشنهاد مي دم. اونوقت مي فهميد نه تنها اسلام دين جعلي و ساخته فرد با هوشي به نام محمدهست متوجه مي شيد که اصلا خدايي وجود نداره که داريد واسش اينطوري خودتونو جر مي ديد. واقعا براي بشر متاسفم که تو قرن 21 هنوز گيره چيزه بدرد نخوري مثل دين هستند
يکم از خواب خرگوشي بيدار شيد دين فقط و فقط يه وسيلست براي توجيه کارهاي بشر چه اسلام کثيف باشه چه مسيحيت احمقانه و چه يهوديت سراسر دروغ

ناشناس گفت...

salam,sharmande ke latine,font nadaram,bebin in harfe shoma be zaher sahihe,man bahsam in nis ke ghoran kalame allahe ya mohamad,man bahsam ine ke in ghazie estesna nist,kheili jahaye digeye ghoran hast ke az zaboone bashar ha ba khoda harf mizanand,inam chize ajibi nist,va in ghol ke gofti,vazehe ke manzure az ghol khandan baraye mardome,va goftane in mozoo,in ke chera ghol oomade man nemidonam,ama in ke bekhaim natije begirim ke choon ghoran kalame allah hast bayad mesle bakhshname haye edarat bashe,harfe jahelaneie,dar morede oon aghai ke az rasel va baghiyeye falasefe migand,be nazaram dark nakardane filsoof haye gharbi amri shaye hast dar iran,dovom,age gharare filsoof bazi konim,hegelo kierke goor o soghrat,emil botro,kan viliam jeimz,kasiirer,dorkim,max veber i,va.... ina ke pashm nistand,axaranam be vojoode motlaghi be har esmo rasmi bavar dashtan.be nazar mirese shoma ghorano ba ketabe fiziko shimie dabirestan eshtebah gerefti,shad bashid.dobare mazerat mikham.

صادق صادقی گفت...

در اسلام خداست که صحبت میکند. او می گوید که چه بگویید و اینگونه است که این حمد در نمازهای مسلمانان می آید.

آیا رئیس شما نحوه ی درخواست های اداری از خودش را به شما ابلاغ نمی کند؟!

اعراب اینقدر با خدا پرستی غریبه بودند که بایستی نحوه ی صحبت صحیح را بهشان می گفتند. عجیب است که هنوز هم بعد اینهمه پیشرفت مسلمانان این آیات ابتدایی خداوند را که به زبان انسان گفته چه بگویند فراموش می کنند و برای خدا شریک می آورند و از غیر خدا طلب یاری میکنند.
شماره یکی از روحانیون جز یکی از روستاهای ایران رو هم بگیری قشنگ تر از من می تونه بهت جواب بده دوست ساده من.

ناشناس گفت...

خداوند در فرآن می فرماید:
به کافران بگویید اگر راست می گویید شما هم منتظر باشید ما هم منتظریم!
.
.
.
بزودی همه چیز معلوم می شود... هروقت که با ضورت و بروی زانوهایتان به جهنم بردند و التماس می کردید: پاسخ می رسد این شزای اعمالی است که پیش تر فرستادید و امروز بازگشتی نیست!
.
.
.
ظاهرا خیلی ناراحتید...چرا صبر نمی کنید تا وافعیت مشخص شود؟! از چه جیز اینقدر ناراحتید؟ حقیقت که هیج وفت پشت ابر نمی مونه که؟؟؟!!!

یک موجود در کره زمین گفت...

اوووو ، چقدر جوش می زنید . خود خدا هم قدر شماها از این بنده هاش ناراحت نمی شه که شماها بر شون قهر می گیرید و فحش می دین و براشون دوزخ آرزو می کنید . مطمئن باشید اگر خدایی وجود داشته باشه حتما و حتما اینقدر بزرگ هست و اینقدر مهربون هست و اینقدر اگاه هست که چه کرده و چه آفریده و هر کدوم از بنده هاش چرا و چطور راه زندگی شون رو انتخاب کردن . فقط کافیه که خدا رو با همه وجودت درک کنی و بزرگی اش رو حس کنی . اونوقت هرگز هیچ جیزی رو به خدا نسبت نمی دی . خدا اگر وجود داشته باشه و اگر این نظام طبیعت که ذره ایش رو شماها درک کردید از اراده اون باشه هر گز نمی تونه به کسی بخاطر نوع تفکرش خشم بگیره . خدا آفریده خودش رو دوست داره . اصلا خدا خودش می دونسته چی داره می آفرینه . خدا هر گز از زجر بدترین موجوداتش هم لذت نمی بره . اگر خدایی وجود داشته باشه بیشتر از قهار و ستمگر و خشمگین ، بزرگ و بخشنده و رحیم هست . پس جوش نزنید . برید زندگی تون رو کنید و سعی کنید انسان باشید . همین . نیاز نیست که بخاطر ترس از خدا انسان بود . انسان باشیم چون انسان آفریده شدیم . و اگر خلاف غریزه و طبیعت انسانی زندگی کنیم فقط خودمون هستیم که آسیب می بینیم .به نظر من هر گونه نسبت دادن صفت انسانی به خدا فقط از دانش و درک پایین ما شکل می گیره . چون نمی تونیم فراتر رو ببینیم . چون محدود به ظرف زمان و مکان هستیم . اگر یکی به من که انسان هستم توهین کنه خاصیت انسانی من بنا به میزان توهین و ظرفیت من باعث می شه که عصابی نشم و تلافی کنم . این صفت انسانی است و خدا از اون منزه هست . ولی چون ما تعریفمون از خدا در سطح شعور و دانش فعلی بشر هست نمی تونیم فراتر رو ببنیم . پی جوش نزن جونم . اگر خدایی هم وجود داشته باشه اونی نیست که تا حالا بهت گفتن . سعی کن بهش نزدیکتر بشی تا ببینی که چیه. خدا با بنده های نافرمانش که کل کل نمی کنه . کل کل خاص ما انسانهاست . مثلا می گه اگر راست می گید منتظر باشید تا روز قیامت ببینیم که کی راست می گه . در این کلام خدا در سطح انسان پایین اومده . و بعد می خواد قدرت بی نظیرش رو به رخ بنده ناچیز خودش که شعور و دانشش آفریده خودش هست بکشه؟! عجب؟! در افتادن با ضعفا کار آسونیه . می گم ضعفا چون اگر من بینش اسلامی داشته باشم به نظرم کفار ضعیف هستن هر چند که دارای مال و ثروت و سپاه باشن . ضعیف نفس و شعور ی هستن که خود خدا آفرید .

احمد موسوی گفت...

لطفا" همه پیام ها رو با هم مقایسه کنیم برای یک لحظه!
ما نیاز به یکم تمرین داریم برای گفتگو با هم. نه؟ اونکسی که این نقد رو نوشته از چند حال خارج نیست. اسمش رو بگذاریم عناد با اسلام، حقیقت جویی، تیپ شخصیتی فکور... هر چیز که باشه یک نظر محسوب میشه و اگر کسی خودش رو در جایگاهی میبینه که برای رد یا تایید این مطلب حرفی برای گفتن داره، لطفا" مستدل و مودبانه مطرح کنه که کسی مثل من هم از خوندنش درسی بگیره.
ممنون از همه.

ناشناس گفت...

اینقدر اراجیف مینویسی خسته نمی شی ؟ حوصله و پشتکارت فوق العاده است. به مزخرفاتت ادامه بده که خیلی بامزه است واقعا حال میکنم!

Translate

بايگانی وبلاگ