ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

دگراندیشان: ای محمد! معجزه بیار؛ الله: همانا گواهی من بر حقانیت تو کافی است.

    محمد ابن عبدالله برای اثبات پیامبر بودن خویش، الله را گواه می‌گیرد؛ خدائی که تنها با او سخن می‌گوید.
آیا درست و منطقی است که ایشان برای اثبات حقانیت خویش، سخنانی را از قول موجودی که نه هیچ انسانی او را دیده است و نه توانائی درک او را دارد، بیان نماید و از قولش بگوید که:
     ای محمد، همانا گواهی من برای اثبات حقانیت تو کافی است؟!
     مَّا أَصَابَكَ مِنْ حَسَنَةٍ فَمِنَ اللّهِ وَمَا أَصَابَكَ مِن سَيِّئَةٍ فَمِن نَّفْسِكَ وَأَرْسَلْنَاكَ لِلنَّاسِ رَسُولًا وَكَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا (نساء/79) آنچه از خوبيها به تو (محمد) مى‏رسد از جانب الله است و آنچه از بدى به تو مى‏رسد از خودت است و تو را به پيامبرى براى مردم فرستاديم و گواه بودن الله بس است.
     لَّكِنِ اللّهُ يَشْهَدُ بِمَا أَنزَلَ إِلَيْكَ أَنزَلَهُ بِعِلْمِهِ وَالْمَلآئِكَةُ يَشْهَدُونَ وَكَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا (نساء/166) ليكن الله به آنچه بر تو فرو فرستاده است گواهى مى‏دهد آن را به دانش خويش فرو فرستاده است و فرشتگان گواهى مى‏دهند و كافى است‏ الله گواه باشد.
     وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُواْ لَسْتَ مُرْسَلًا قُلْ كَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ (رعد/43) و كسانى كه دگراندیش(كافر) شدند مى‏گويند تو فرستاده نيستى بگو كافى است‏ الله و آن كس كه نزد او دانش كتاب است ميان من و شما گواه باشد.
 در اینجا منظور از کتاب، قرآن است.
دگراندیشان زمان محمد از فرستاده‌ی الله، درخواستی مشخص، ملموس و منطقی را می‌نمایند، در خواست معجزه؛ درخواست درخواست‌کنندگان و پاسخ الله:
     وَقَالُواْ لَن نُّؤْمِنَ لَكَ حَتَّى تَفْجُرَ لَنَا مِنَ الأَرْضِ يَنبُوعًا (اسراء/90) و گفتند تا از زمين چشمه‏اى براى ما نجوشانى هرگز به تو ايمان نخواهيم آورد.
أَوْ تَكُونَ لَكَ جَنَّةٌ مِّن نَّخِيلٍ وَعِنَبٍ فَتُفَجِّرَ الأَنْهَارَ خِلالَهَا تَفْجِيرًا (اسراء/91)
يا براى تو باغى از درختان خرما و انگور باشد و آشكارا از ميان آنها جويبارها روان سازى.
أَوْ تُسْقِطَ السَّمَاء كَمَا زَعَمْتَ عَلَيْنَا كِسَفًا أَوْ تَأْتِيَ بِاللّهِ وَالْمَلآئِكَةِ قَبِيلًا (اسراء/92) یا چنانكه ادعا مى‏كنى آسمان را پاره پاره بر ما فرو اندازى يا الله و فرشتگان را در برابر آورى.
برای شناخت آسمان از دید اسلام اینجا را کلیک نمائید.
     أَوْ يَكُونَ لَكَ بَيْتٌ مِّن زُخْرُفٍ أَوْ تَرْقَى فِي السَّمَاء وَلَن نُّؤْمِنَ لِرُقِيِّكَ حَتَّى تُنَزِّلَ عَلَيْنَا كِتَابًا نَّقْرَؤُهُ قُلْ سُبْحَانَ رَبِّي هَلْ كُنتُ إَلاَّ بَشَرًا رَّسُولًا (اسراء/93) يا براى تو خانه‏اى از طلا باشد يا به آسمان بالا روى و به بالا رفتن تو اطمينان نخواهيم داشت تا بر ما كتابى نازل كنى كه آن را بخوانيم؛ بگو پاك است پروردگار من! آيا جز بشرى فرستاده هستم.
    وَمَا مَنَعَ النَّاسَ أَن يُؤْمِنُواْ إِذْ جَاءهُمُ الْهُدَى إِلاَّ أَن قَالُواْ أَبَعَثَ اللّهُ بَشَرًا رَّسُولًا (اسراء/94) و مردم را از ايمان آوردن باز نداشت آنگاه كه هدايت برايشان آمد جز اينكه گفتند آيا الله بشرى را به سمت رسول مبعوث كرده است؟
    قُل لَّوْ كَانَ فِي الأَرْضِ مَلآئِكَةٌ يَمْشُونَ مُطْمَئِنِّينَ لَنَزَّلْنَا عَلَيْهِم مِّنَ السَّمَاءِ مَلَكًا رَّسُولًا (اسراء/95) بگو! اگر در روى زمين فرشتگانى بودند كه با اطمينان راه مى‏رفتند البته بر آنان فرشته‏اى را بعنوان پيامبر از آسمان نازل مى‏كرديم.
برای شناخت فرشتگان الله، اینجا را کلیک نمائید.
     قُلْ كَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ إِنَّهُ كَانَ بِعِبَادِهِ خَبِيرًا بَصِيرًا (اسراء/96) بگو ميان من و شما گواه بودن الله كافى است چرا كه او همواره به بندگانش آگاه بينا است.
     آیه‌ی دیگر:
    قُلْ كَفَى بِاللَّهِ بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ شَهِيدًا يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالَّذِينَ آمَنُوا بِالْبَاطِلِ وَكَفَرُوا بِاللَّهِ أُوْلَئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ (عنکبوت/52) بگو كافى است ‏الله ميان من و شما شاهد باشد آنچه را كه در آسمانها و زمين است مى‏داند و آنان كه به باطل گرويده و الله را انكار كرده‏اند همان زيانكارانند.
هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَكَفَى بِاللَّهِ شَهِيدًا (فتح/28) اوست كسى كه فرستاده‌ی خویش را برای راهنمائی با آيين درست روانه ساخت تا آن را بر تمام اديان پيروز گرداند و گواه ‏بودن الله كفايت مى‏كند.
انسان با خواندن این دلایل کاملا غیر منطقی و مغلطه آمیز، یاد مثل معروف می‌افتد که:
از روباه پرسیدند: شاهدت کیست؟ گفت: دُمم!

     همانگونه که مشاهده می‌گردد، من در بیان این آیات، کوشش نمودم که حداقل شرح را بنویسم تا قضاوت بر عهده‌ی خوانندگان باشد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

در مورد حقانیت قران چند نکته قابل تامل وجود دارد پیش از انکه این موارد را ذکر کنم در نظر داشته باشید قران 1400 سال پیش ودر سرزمین عقب افتاده وتقریبا وحشی عربستان نازل گردیده قران در انزمان بر کسی نازل گردیده که علاوه بر اینکه وی در ان محیط رشد یافته بنابر اظهار قران ومخالفان محمد او
کاملا بیسواد بوده واز جایی درس نخوانده وسواد بسیار پایین ان زمان را نیز نداشته است سپس مجموعه ای از ایات را برای مردم بیان نموده که در حالت کلی موضوعات مورد اشاره او دارای انسجام حیرت انگیزی است یعنی در ابتدا از چگونگی خلقت انسان سخن گفته شده بعد موقعیتی که انسان در جهان هستی دارد چگونه است سپس راه هدایت وگمراهی شرح داده شده وپس از مرگ نیز وعده رستاخیز وحسابرسی داده شده سپس بعد از حسبابرسی جایگاه ابدی انان مشخص گردیده در این مدت نزول ایات نیز بسیاری از دستورات اخلاقی وتوصیه های مهم در زندگی و محرمات تذکر داده شده بکرات از سرگذشت پیشینیان مطالبی ارایه شده ونتیجه گیری شده ودر ضمن نزول ایات نیز جنگهای زیادی بوقوع پیوسته ودستورالعملهای حیرت انگیزی در چگونگی جنگ ومدیریت ان وچگونگی برقراری صلح صادر گردیده که در نهایت موجبات پیروزی بر دشمنان را فراهم نموده گاهی توصیه به ارامش وعدم برخورد ومدارا با دشمن گاهی ترغیب وتشویق برای جنگیدن وگاه تهدید مومنان برای جنگیدن ووعده عذاب برای نجنگیدن وصدها مطلب دیگر اما نکته جالب توجه وشگفت انگیزاین است که با وجود این همه شرایط متنوع وگرفتاریهایی متعدد ایات نازل شده که بیش از 6000 ایه میباشد از یک روال ثابت ولایتغیر برخوردار است به جز چند سوره کوچک اخر قران به این ترتیب که در کل قران اخرین کلمه هر ایه از یک روال ثابت پیروی میکند به شرح زیر
همواره یا حرف ماقبل اخرین کلمه هر ایه الف است ویا ی ویا واو یا در موارد اندکی حرف اخر هر کلمه اخر ایه به ه ویا الف ودال ورو ب وق ول ختم میشود واین قاعده کلی در تمام سوره های قران بجز چند سوره کوچک حکمفرماست شما اگر به سوره الرحمان توجه کنید تمامی کلمات اخر هر ایه حرف ماقبل ان الف است به استثنای دو ایه 17 و43 که انهم حرف ما قبل اخر ی و واو میباشد که مطابق با فرمول فوق میباشد ایا بنظر شما شخص بیسوادی که درگیر انهمه شرایط دشوار وسخت محاصره اقتصادی وجنگ وصدها مشکل دیگر بوده میتوانسته اینقدر هوشیار وتوانمند بوده باشد که این قواعد را طی 23 سال ودر 6600 ایه رعایت کند منصفانه فکر کنید ایا واقعا چنین چیزی ممکن است پیش از محمد هزاران پیغمبر بسوی بشر رسال گردیده ناگهان محمد با قاطغیت تمام اعلام میکند که او اخرین پیغمبر است وپس از او نه پیغمبری خواهد امئپد ونه دین جدیدی وامدن او بمعنی ختم نبوت است وپس از1400 سال تاکنون کسی نیامده که ادعا کند پیغمبر خداست وادعایش را ثابت کند دست کم تاکنون حرف او نقض نشده است

ناشناس گفت...

از دیگر مواردی که حقاتیت قران را ثابت میکند یکدست بودن قران وروایات داستانی ان است گرچه داستانهای متعدد از پیامبران وبزرگان از زوایای مختلف شرح داده شده با فواصل زمانی طولانی اما هیچگاه در حوادث توضیح داده شده راجع به هر پیغمبر دارای هیچگونه تناقضی نیست شما اگر تمامی ایات مربوط به موسی را در کنار هم قرار دهید حتی یک مورد تناقض نمیبینید گرچه در موردنوح وعاد وثمود وشعیب ولوط بکرات سرگدشت انان بیان گردیده اما هرگز در اعلام نحوه ای هلاک شدن انان کوچکترین تناقضی وجود ندارد وراجع هر موضوعی از زاویه ای نگاه شده با فضا وحقیقت ان در سایر ایات تناقضی دیده نمیشود در حکایت موسی شخصیتهای اصلی چون هارون ومادر موسی وخواهر موسی وفرعون وهامان وقارون هیچگاه در مورد عملکرد وبیان وضعیت انها تناقضی دیده نمیشود در حالیکه یک شخص عادی اگر بخواهد یک مطلب یک صفحه ای انشا کند در اولین باز خوانی ومرور ان متوجه خواهد شد که حتی بعضی از جملات را از لحاظ نگارش اشتباه نوشته است در حالیکه کتاب قران پس از 23 سال دارای انسجامی محکم ویک روال ثابت است واین در حالی است که در طی 23 سال هم شرایط جسمی وروحی محمد تغییر یافته هم شرایط مردم ومحیط در حالیکه انسانهای معمولی در طول حیات خود حتی نظرات وعقاید انها بارها دچار تحول ودگرگونی میشود

Translate

بايگانی وبلاگ