ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

محمد ابن عبدالله از قول خدایش: ای مؤمنان! الله جان شما را می‌خرد و در مقابل به شما بهشت می‌دهد.

      یکی از مهمترین و پرثواب ترین عبادت‌ها در اسلام، جنگ با مخالفان اسلام و کشتن کفار است، شکل گیری اسلام بر اساس کشتن و کشته شدن بود؛ محمد هم به این امر کاملا آگاهی داشت، او خوب می‌دانست که عزیزترین هستی انسان جان اوست، لذا برای تحریک پیروانش به جنگ در راه ایده‌ و عقیده‌ی خویش، وعده‌ها و امتیازات فراوانی را برای آنان قائل شده بود، از وعده‌های گوناگون پس از مرگ تا تکریم آنان و دفنشان بدون غسل و کفن، اما شاید قابل بحث ترین و در عین حال شیادانه ترین قسمت این وعده‌ها، بازی با احساسات پیروان خویش باشد، اگر امروز مشاهده می‌گردد که پیروان او خود را این چنین فدای هدفی که از اسلام می‌شناسند، می‌کنند؛ تنها و تنها باید در این دین جستجو نمود.
      چگونه از کسانیکه خود را منفجر می‌نمایند انتظار دارید که چنین کاری را نکنند در حالیکه همچنان نقد اسلام را تابو می‌دانید؟
      آیا کسانیکه با نام خدا به مردم وعده می‌دهند که اگر در راه این الله کشته شوید بهترین نعمتهای ممکن در انتظار شماست، دارای افکاری جز افکار فاشیستی هستند؟
این چه خدائی است که چنین با احساسات مردم بازی می‌کند و آنان را تشویق به معامله‌ای کثیف و شیادانه می‌نماید؟
      محمد از قول الله بیان می‌نماید که: ای مؤمنان به اسلام! چرا با الله معامله نمی‌کنید؟ او جان شما را می‌خرد و در مقابل به شما بهشتی می‌دهد که چنین است و چنان!:
     إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالإِنجِيلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ (توبه/111) همانا الله از مؤمنان جان و مالشان را خریده است تا اينكه بهشت براى آنان باشد همان كسانى كه در راه الله مى‏جنگند و مى‏كشند و كشته مى‏شوند به عنوان وعده درستی در تورات و انجيل و قرآن بر عهده اوست و چه كسى از الله به پیمان خويش وفادارتر است پس به اين معامله‏اى كه با او كرده‏ايد شادمان باشيد و اين همان شادکامی بزرگ است.
     جالبتر اینکه خود محمد در هیچکدام از جنگ‌ها شمشیر بدست نمی‌گرفت و این معامله را با خدایش- الله- انجام نمی‌داد؛ در تنها جنگی که زخمی شد، جنگ احد بود که به درون شکافی در کوه احد رفت و آنجا پنهان گردید.

۵ نظر:

سید گفت...

"جالبتر اینکه خود محمد در هیچکدام از جنگ‌ها شمشیر بدست نمی‌گرفت "

داشتیم؟!
غزوه، جنگ احد، شكسته شدن دندان پیامبر، ...

بازم ادامه بدم؟

arsh irani گفت...

منظور من پیشقدم بودن برای مبارزه است نه اینکه اگر مورد حمله قرار گرفت از خودش دفاع نمیکرد. در اینجا داوطلب بودن برای مبارزه است نه ذات شمشیر. لطفا در این مورد دلیلی از کتب معتبر خودتان بیاوردید.

روزبه گفت...

تاریخ طبری جلد 4 صفحه 1279 و 1280

پیامبر در 27 غزوه شرکت داشت.
اما تنها در 9 غزوه شخصا جنگ کرد: بدر، احد، خندق، قریظه، مصطلق، خیبر، فتح مکه، حنین، طایف

یعنی عملا در دو ثلث جنگها محمد اصلا دست به شمشیر نمی‌زده!

در ضمن از امتیازات دنیوی در این غزوات نباید غافل بود. بسیاری به طمع غنایم برای اسلام شمشیر زده‌اند نه برای الله!
اجر اخروی جنگیدن با کفار و طمع هم بستر شدن با حوریان بهشتی که هنوز هم انگیزه‌ای قوی برای مسلمانان است.

مثل این جمله از وصیت‌نامه محمد عطاء تروریست مسلمان در حملات 11 سپتامبر:
you should feel complete tranquility, because the time between you and your marriage in heaven is very short

arsh irani گفت...

بله محمد در این جنگها شرکت داشت نه به عنوان سرباز ، بلکه مانند پادشاهان.

ناشناس گفت...

چرا سعی دارید واقعیات را کتمان کنید سراسر ایات جنگی قران نشاندهنده فعالیت او وتشویق او به جنگیدن وروحیه دادن به مسلمانان بوده واو خود همواره در صف اول قرار داشته در حکایت جنگ احد بوضوح خشم محمد از کسانیکه مواضع خود را ترک کردند ویا پا بفرار گداشتند هویداست وبروشنی مقاومت او در برابر دشمنان علیرغم ترس وگریز بسیاری از فداکاران او\پیداستواو همچنان پایداری نموده واساسا اگر شجاعت وایمان وپایداری او که پرچمدار اسلام بود نبود هرگز لشگر اسلام در زمان او به ان موفقیتها وپیروزیهای اعجاب انگیز نایل نمیشد لطفا واقعیت را تحریف نکنید ومنصفانه قضاوت کنید

Translate

بايگانی وبلاگ