ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

آیا می‌دانید در ایران میزان ارث بردن فرد دوجنسه بر اساس خروج ادرار از آلت تناسلی‌اش تعیین می‌گردد؟

    یقینا جمهوری اسلامی با کاربرد قوانین شرع خرافی اسلام بیشترین ضربه را به کشور و حیثیت ملی ایران زده است، یکی از مواردی که در سنت محمد پیش بینی نشده است، میزان ارث فرد دوجنسه است؛ از دید اسلام سهم ارث دختر نصف پسر است، قرآن هم به طور واضح به این موضوع پرداخته است؛ اما اگر فردی دوجنسه باشد مقدار ارث او چگونه است، آیا بر مبنای دختر محاسبه می‌شود یا پسر؟   
  اصول قضاوت ایران بر مبنای فقه شیعه بنا نهاده شده است، کتاب "لمعه" شهید اول مبنای اصلی فقه این مذهب و پایه‌ی اصول قضاوت جمهوری اسلامی می‌باشد؛ بخوانید نظر شهید اول در مورد چگونگی تقسیم ارث دوجنسه‌ها:
    کسی که هم آلت تناسلی مرد داشته باشد و هم آلت تناسلی زن، بر اساس آلتی که بول(ادرار) ابتدا از آن خارج می‌شود، ارث می‌برد؛ پس اگر بول ابتدا از آلت مردانه‌ی او بیرون می‌آید، نصیب مرد را می‌برد و اگر ابتدا از آلت زنانه‌ی او بیرون می‌آید نصیب زن را می‌برد و در صورتیکه بول از هر دو باهم خارج می‌شود بر اساس آلتی که دیرتر بول آن قطع می‌گردد ارث می‌برد و اگر از این جهت هم فرقی میان دو آلت نبود نیمی از نصیب مرد و نیمی از نصیب زن ارث می‎برد.( لمعه دمشقیه نوشته ی شهید اول جلد دوم/ترجمه و تبیین علی شیروانی/ صفحه 214)
البته توهین به زنها در ذات اسلام نهادینه است.
پرسش:
   چه کسی این را تشخیص می‌دهد؟ جناب قاضی؟ یا ولی امر مسلمین؟
     چگونه تشخیص می‌دهد؟ آیا او جلو قاضی باید ادرار کند؟!
برای دیدن میزان و شدت ستم اسلام به زنان در باب ارث، اینجا را کلیک کنید.

۲ نظر:

داود یاغچی گفت...

دوست عزیز
تمام مطالبی را که مطرح فرموده اید تعدادی از آنها به اثبات رسیده و تعدادی به صورت فرضیه مطرح می شوند.
اما یک مطلب است که به طور کامل به اثبات رسیده و بیان آن نیازی به مطالب پیچیده علمی ندارد و آن انعکاسی بودن نور ماه است. توجه دارید که برای اولین بار مرحوم گالیله با کمک تلسکوپ اختراعی خودش این مطلب را کشف کرد.
حال سئوال من از شما که اعلام نموده اید اگر کسی یک مطلب علمی اثبات شده در قرآن نشان دهد من مسلمان می شوم اینست که همین آیه ای را که عنوان نموده اید که گفته (...و ما ماه را نور و خورشید را چراغ آفریدیم...)چگونه توجیه می فرمایید؟ چگونه ممکن است چند صد سال قبل از گالیله بدون استفاده از تلسکوپ در جایی مثل عربستان یک چنین مطلب علمی را به این صراحت بیان کرده باشد؟ آیا این نشاندهنده این مطلب نیست که این کتاب فراتر از فهم بشر تدوین یافته؟
امیدوارم جواب مستدل از جانب شما دریافت نمایم.
با ارادت
داود یاغچی

روزبه گفت...

به موضوع بسیار جالبی اشاره کردید. برای این افراد اصطلاحات گوناگونی وجود دارد. هرمافرودیت، اینترسکس و جنسیت سوم برخی از این تعابیر هستند که به افرادی اطلاق می‌گردد که از نظر فیزیک آلت تناسلی نه مرد هستند و نه زن. از نظر علمی برای تعیین جنسیت این افراد از آرایش کروموزومی آنها استفاده می‌شود. این حالت کاملا طبیعی است و بیماری طلقی نمی‌شود، مگر اینکه برای فرد در جامعه مشکل ایجاد کند. راه حلهای زیادی برای این افراد وجود دارد. امروزه به مدد جراحی حتی می‌توان جنسیت فیزیکی این افراد را به سمت مرد یا زن بودن سوق داد. ولی تعیین جنسیت از محل خروج ادرار !!!؟
دسته دیگری نیز هستند که از نظر فیزیکی و کروموزومی کاملا مرد و یا کاملا زن می‌باشند ولی تمایل دارند به شکل جنس مخالف خود درآیند. بر اساس فتوایی عجیب!(بنده رفرنسی در اسلام برای آن ندیدم اگر شما سراغ دارید لطفا به بنده هم اطلاع دهید) از خمینی در کتاب تحریر الوسیله این مجوز در صورت نظر پزشک به فرد داده می‌شود. این موضوع برای بنده از آن نظر جالب است که این افراد به ظاهر از سایر افراد این دسته مشکلات خوش شانس‌تر بوده‌اند. هر چند از نظر فرهنگی جامعه ما آنها را نمی‌پذیرد ولی لااقل شانس تغییر جنسیت به آنها داده می‌شود. اما مثلا در مورد هموسکسوالیتی که کاملا طبیعی است اسلام حکم بر حرام بودن داده است!

Translate

بايگانی وبلاگ