ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

اسلام: زناکاران باید زیر شکنجه بمیرند.

      اخیرا بحثی درگرفته که سگنسار مجازات اسلامی نیست، زیرا در قرآن نیامده است.
         باید خطاب به گویندگان این سخن گفت: 
        اولا طبق گفتار خود شما فرقی بین روش محمد با قرآن نیست و این موضوع بر طبق روایت و مستندات روائی از سنتهای محمد ابن عبدالله در شکنجه دادن (عذاب) به قول خودش زناکار بود است.
      ثانیا جمهوری اسلامی، اسلام را بهتر از من و شما می‌شناسد؛ من مستندات مجوز شکنجه دادن تا سرحد مرگ را در اینجا بیان می‌نمایم، اگر جمهوری اسلامی از بیان این مستندات خودداری می‌نماید، دلیلش تنها حفظ آبروی عقیده‌اش می‌باشد:
وَاللاَّتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىَ يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلًا (نساء/15) و از زنان شما كسانى كه مرتكب زنا مى‏شوند چهار تن (مرد) از ميان خود بر آنان گواه گيريد پس اگر گواهی دادند آنان را در خانه‏ها نگاه داريد تا بمیرند يا الله راهى براى آنان قرار دهد.
       مجازات بالا تنها یکی از راه‌های مجازاتی است که اسلام مجوز آن را به حاکم اسلامی داده است، این مجازات پیشنهادی است از سوی الله.
      هدف، کشتن آنان زیر شکنجه است، یعنی مرد و یا زن زناکار نباید یک دفعه بمیرند:
       وَاللَّذَانَ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُواْ عَنْهُمَا إِنَّ اللّهَ كَانَ تَوَّابًا رَّحِيمًا (نساء/16) و از ميان شما، آن دو تن را كه مرتكب زشتكارى (زنا) مى‏شوند آنها را آزار (شکنجه) دهید، پس اگر توبه كردند و درستكار شدند از آنان صرفنظر كنيد زيرا الله توبه‏پذير مهربان است.
    یکی از بهترین راههای شکنجه تا سرحد مرگ همین سنگسار است، هر اندازه سنگی که به سوی زناکار پرت می‌شود کوچکتر باشد به تقوا نزدیکتر است؛ زیرا بیشتر شکنجه خواهد شد.
        لازم نیست که قرآن بیان نماید آنان را رجم (سنگسار) کنید، مرگ زناکاران باید زیر شکنجه باشد، این شکنجه خواه سنگسار باشد خواه حفه شدن با طناب دار با بالا کشیدن تدریجی(اگر اعدامی در حالیکه طناب دار بر گردن دارد سقوط نماید او دردی نخواهد کشید زیرا مهره‌ی گردنش شکسته و نخاعش قطع خواهد شد؛ مانند اعدام صدام).
    پس اصل این موضوع یعنی مرگ با عذاب (شکنجه) در قرآن وجود دارد، کیفیت این شکنجه تا سر حد مرگ را سنت محمد ابن عبدالله مشخص می‌کند همانگونه که مثلا اصل نماز خواندن در قرآن هست ولی کیفیت آن و اینکه ظهر و ... چگونه خوانده شود باید در سنت محمد جست:
  اگر خواستند زنی را سنگسار کنند او را  تا وسط در گودال دفن می‌کنند و نخست امام و سپس بقیه مردم به سویش سنگهای کوچک پرت می‌کنند.
  تدفن المراه الى وسطها إذا أرادوا ان يرجموها و يرمی الامام ثم الناس بعد بأحجار صغار. (الکافی/ جلد 7/ صفحه 184)
  احادیث در این مورد بسیار زیاد است. 
حتی مرد دیوانه هم اگر زنا کرد باید سنگسار گردد:
    علی ابن ابراهیم (قمی).....  اگر مرد دیوانه و یا احمق زنا کرد باید شلاق بخورد و اگر دارای همسر بود باید سنگسار گردد، گفتم: فرق میان زن و مرد دیوانه و احمق چیست، گفت: این مرد است که برای زنا به سوی زن می‌آید، اگر عقل ندارد چگونه لذت می‌برد و زن از این امر بدش می‌آید و انجام می‌دهد و بدون اینکه فکر کند انجامش می‌دهد.    
   علی ابن ابراهیم ..... إذا زنى المجنون أو المعتوه، جلد الحد و ان كان محصناً، رجم؛ قلت:
     و ما الفرق بين المجنون و المجنونه و المعتوه و المعتوهه؟ قال: المرأه إنما تؤتی و الرجل يأتی و إنما يزنى؛ إذا عقل كيف يأتي اللذه و إن المرأه إنما تستكره و يفعل بها و هی لاتعقل ما يفعل بها. (الکافی/جلد/7/ صفحه192)
  هم در شیعه و هم در منابع اهل سنت احادیث به حد تواتر رسیده است
     

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

در آيه 15ازسوره مباره كه نسا منظور فحشاي جنسي آشكار است وياتين نه اتين دليلي است بر استمرار فحشا اين زنان بدون پروا در نهان واشكار به گونه اي كه امكان ديدنش براي 4نفر عادل باشد

saeed گفت...

وَاللَّذَانَ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُواْ عَنْهُمَا

دوست عزیز کاملآ ایه رو اشتباه معنی کردی
ممنظور روی گرداندن از انها است
اگر ما با حکومت مشکل داریم دلیل نمیشه
اسلام به مسخره بگیریم چون اسلام واقعی با این حکومت 180 درجه فرق داره بعدش خودمونیم تو این 30 سال چقدر این حکومت تاریخ رو تحریف کرده حالا فکرش بکن در 1400 سال ادامایی مثل اینا مب تونن چه چیزایی تحریف کنن که این همه حدیث و روایت جعلی که ادم خندش میگیره به وجود نمی امد اسلام دین اگاهی است نه خرافه و برای مبارزه با خرافات امد
یکی از امامام نمی دونم کدوم : اگر اسلام واقعی برای جوانان بیان شود عاشق ان میشوند
واقعآ این همان اسلام است
اگر همان بود که دیگه امام زمان ظهور نمی کرد

ناشناس گفت...

آقای سعید
آیه اشتباه معنی نشده، شما می تونید به چندتا قرآن مراجعه کنید و ترجمه همه همین هست (با کمی اختلاف)
این که شما می خواید به هر شکلی هست این دین و نجات بدید جای تعجب داره

bigli bigli گفت...

اين مذهبيون تاكي مي خوان روي اين دين ماله بكشن بعدش بچپوننش به ما ديگه نميره فهميدي ننننننننننننميره.

روزبه گفت...

اگر ترجمه اشتباه باشه پس چرا می کشن؟ اگه تحریف شده که از این دین تحریف شده به قول خودتون خنده دار بیایید بیرون. به نظر شما نمی شه مسلمان نبود ولی انسان بود!!؟؟؟چرا فلسفه بافی بی مورد می کنید؟ این دین حداقل دستور داده که برخورد بشه با دو انسانی که خود خواسته تصمیم به عشقبازی گرفتن. این رو که انکار نمی کنید؟ این نقض آزادی انسان است. زیاد تعجب برانگیز نیست که حکوت اسلامی حتی رنگ لباس رو هم مشخص شده بداند! من سوال دیگری رو مطرح می کنم: در طول عمر دراز دین اسلام چند نمونه خوب از حکومت اسلامی که حداقلی از رفاه را در جامعه در مقایسه با حکومتهای مشابه فراهم آورده باشد سراغ دارید؟ چرا رد خون و جنگ رو در پی اسلام در طول تاریخ انکار می کنید؟

روزبه گفت...

"یکی از امامام نمی دونم کدوم : اگر اسلام واقعی برای جوانان بیان شود عاشق ان میشوند"

این واقعا فریب است. چرا انکار می کنبد؟ آقا سعید این ادعا را کدام دین یا آیین یا حتی مکتب کوچک بشری و حتی یک دیکتاتور ندارد ؟؟؟ اگر اسلام جز شمشیر راهی برای گسترش داشت حتما در قرآن به وضوح دیده می شد. نه اینکه دینی ادعای بهترین برنامه هدایت نوع بشر را داشته باشد ولی در قرآن به سادگی نقض حقوق دگراندیشان توصیه شده باشد.
قابل درک است که انسان اندیشمند با ترسهایی در دل بزرگ شود ولی نفرت انگیز است که با همان ترسها بمیرد :)

سید گفت...

بحث كاملا حقوقی:
"با دو انسانی که خود خواسته تصمیم به عشقبازی گرفتن..."
اگر مساله خیانت بود هنوز هم كار آنها را قابل توجیه می دانید آقای روزبه؟

روزبه گفت...

"بحث كاملا حقوقی"

خیر کار آنها در تعریف بنده از اخلاق غیر اخلاقی است.

اگر اجازه بدهید بنده هم یک سوال حقوقی‌ بپرسم.

حتی اگر مسئله خیانت باشد آیا مرگ با شکنجه را مجازات مناسبی می‌دانید؟

خالو گفت...

آقای عزیز رجم از«اذوهما»ثابت نیست.ببخشیدیه سوالی داشتم.شماتفسیرقرآن کجاخوندین؟؟؟؟؟خیلی خوب تفسیر میکنین!!!!!!!آقا کشوراسلامی تنهاایران نیست برو به دیگرکشورهای اسلامی بنگر ببین که ناموس مردم باچه امنیت بالایی درکوچه وخیابان میگردند واین مجازات هافقط برای جلوگیری ازفسادهست.چراکشورهای اروپایی ازفساداخلاقی رنج میبرند؟تازه الله تعداد گواهان را4ذکرکرد تابه شدت این کاربیفزاید وزمینه برای تهمت زدن به هرکس فراهم نشود وهمچنین اگرتعدادشهودبه4تانرسد خودشاهد80ضربه شلاق میخورد زیرادرتلاش بوده که آبروی کسی راببرد.

ناشناس گفت...

من معمولا وبلاگ شما رو میخونم چون احساس میکنم بدون اظهار نظر شخصی و منطقی حرف میزنین ولی این دفعه احساس میکنم خیلی از انصاف فاصله گرفتین.
اولا شما خودتون این استدلال رو واقعا قبول دارین؟ "جمهوری اسلامی، اسلام را بهتر از من و شما می‌شناسد"! اگر اینطور هست که کلا وبلاگتون رو جمع کنین و هرچی جمهوری اسلامی درباره اسلام گفت قبول کنین دیگه. پس منطق و استدلال چی میشه؟

در ثانی وقتی آیه داره میگه که اذیتشون کنین (یا به قول شما شکنجه شون کنین) تا زمانی که توبه کنن، خوب فکر میکنم کاملا مشخص باشه که سنگسار یا خفه کردن راهی نیست که طرف در حین اون بتونه توبه کنه و اگر یکمی منصفانه به قضیه نگاه کنین، همین مورد نشون میده که *سنگسار* با این آیه همخونی نداره.

arsh irani گفت...

گرامی، اینکه سنگسار در قرآن نیست من با شما موافقم من هم نگفتم که سنگسار در قران وجود دارد.
اسلام ترکیبی است از قرآن و سنت محمد (یا به قول شیعه سنت امامان)، سنگسار از جمله مسائلی است که هر دو فرقه ی اسلام به آن اتفاق نظر دارند درست مانند 17 رکعت نماز خواندن که صد البته در قران نیست ولی اصل مرگ زیر شکنجه هست.
قرآن در نسائ/16 گفته که زنان و مردان زناکار باید زیر شکنجه بمیرند؛ کیفیت این مرگ را سنت محمد مشخص می کند.
پیروز باشید.

ناشناس گفت...

در مورد زنا وسنگسار دو مطلب را مخالفین در نظر نمیگیرند اولا به این نکته توجه ندارند که مجازات زنا که صد ضربه شلاق است در صورتی محقق میگردد که چهارنفر شاهد راستگو وعادل ونه هر شاهدی گواهی دهند که این اتفاق روی داده انصافا خود شما قضاوت کنید کدام ادم عاقلی این عمل زشت را در حضور چهار نفر انجام میدهد واگر خود شما زن ومردی را یافتید که این عمل را جلو چشمان شما انجام دادند چه حالی به شما دست میدهد ایا اگر کمی عقل وشعور حیا داشته باشید معترض انان نمیشوید از این چها ر شاهد کاملا اشکار میگردد که عمل زنا در خفا مجازاتش با خداوند وشاید هم در اخرت باشد ومجازات دنیوی ندارد ولی انجام این عمل در مقابل دیدگان مردم بسیار زشت مستوجب عقاب است انهم شلاق نه سنگسا ردر هیچ کجای قران سنگسار وجود ندارد اما در خصوص قصاص مخالفین قصاص همواره جانب ظالم را میگیرند مثلا اگر کسی چشم یکی را کور کرده وبرای همیشه او را از دیدن محروم نمودهمورد دفاع است وان بیچاره که کور شده مورد توجه نیست شما تاکور نشوید زجر کور شدن را نمیفهمید ان کسی که کور کرده اگر تا اخر عمر هم به زندان برود هرگز کجازاتش برابر عمل زشتی که انجام داده نیت شما خود را بجای فرد کور شده بگذارید ایا عمل او وحشیانه نبوده ثانیا مگر خداوند نمیگوید ما اختیار مقابله به مثل دقیقا به همان اندازه که جرم انجام شده را به مظلوم دادهایم ونه بیشتر واز ان مهمتر که اگر مظلوم از حق انتقام صرفنظر کند پادشش نزد خدا محفوظ است

بهروز گفت...

آقا به فرض محال قبول که دین اسلام در زمانهای گذشته با زور شمشیر رواج پیدا کرده و اصلا دین کاملی نیست و با عقل و منطق در تضاد هست،سوال:امروزه که مسلمانان قدرتی ندارند وه با زور شمشیر دینشون رو ترویج بدهند،پس چرا اروپاییان فوج فوج دارن به دین اسلام مشرف میشن...کشور فرانسه اینهمه مسلمان از گجا آورد؟چرا کشیش استیس مسلمان شد و تبدیل به یک دعوتگر شد؟ فرانک ریبری چرا مسلمان شد؟(حتما خالد بن ولید شمشیر گذاشته رو گردنش و گفته مسلمان بشو وگرنه میکشمت)
اون 1400نفری که در مجلس تلاوت عبدالباسط مسلمان شدن چجوری مسلمان شدن؟
چرا در شهر لندن 16مسجد وجود داره؟چه کسانی در اون مساجد نماز میخونن؟
فقط کافیه در گوگل یک سرچ کوچکی بکنید تا ببینید درصد مسلمان شدن کشورهای غربیه چقدر هست؟حتما با زور شمشیر بوده!!!

ناشناس گفت...

If two young people fall in love and have intercourse then islam stones them.
But if a if 53 years old ugly pedophile rapes a 6 years old he becomes a prophet!!!
Islam is the cause of evil in the whole world.

Unknown گفت...

تورخدا قسم خدارو وارد این مسایل ساخته بشری نکنید خداوند پاکتر از این حرفاست که بگه سنگسار کنید یا بگه بخاطر اسلام گردن بزنید یا بگه به زن و ناموس مردم تجاوز کنید یا زن مردم رو بفروشید یا امر به برده فروشی کنید ..اسلام ربطی به خدا نداره ساخته یک انسانه ک دلیلی واسه دزدی و قتل و تجاوز و فروش زنان مردم بوده و دنبال پرده داری کعبه بوده و ریاست و حکومت میخاسته.اسلام کپی از ادیان دیگست .. قرانی ک دربحث ارث اشتباه کرده بر خلاف علم و اخلاقه و گیج و مبهمه ک دو ایش حتی بهم ربط نداره.. در قرلن هیچ خبری از علم و شعور و بینش والای خداوندی خبری نیست حرفای معمولی و بی ارزش.. توصیه میکنم تاریخ واقعی اسلام و ترجمه قران رو بخونید فقط یه تمونه بگم ایات ۶۵و ۶۶سوره انغال ک خداوند درباره قدرت ادمها اشتباه میکنه و در ایه بعد اصلاحش میکنه خیلی خنده داره خدای عالم اشتباه میکنه از ایتده خبر نداره و فراموشکاره..خودتون رو بازی ندید عقلتون رو ملاک بگیرین...

Unknown گفت...

تورخدا قسم خدارو وارد این مسایل ساخته بشری نکنید خداوند پاکتر از این حرفاست که بگه سنگسار کنید یا بگه بخاطر اسلام گردن بزنید یا بگه به زن و ناموس مردم تجاوز کنید یا زن مردم رو بفروشید یا امر به برده فروشی کنید ..اسلام ربطی به خدا نداره ساخته یک انسانه ک دلیلی واسه دزدی و قتل و تجاوز و فروش زنان مردم بوده و دنبال پرده داری کعبه بوده و ریاست و حکومت میخاسته.اسلام کپی از ادیان دیگست .. قرانی ک دربحث ارث اشتباه کرده بر خلاف علم و اخلاقه و گیج و مبهمه ک دو ایش حتی بهم ربط نداره.. در قرلن هیچ خبری از علم و شعور و بینش والای خداوندی خبری نیست حرفای معمولی و بی ارزش.. توصیه میکنم تاریخ واقعی اسلام و ترجمه قران رو بخونید فقط یه تمونه بگم ایات ۶۵و ۶۶سوره انغال ک خداوند درباره قدرت ادمها اشتباه میکنه و در ایه بعد اصلاحش میکنه خیلی خنده داره خدای عالم اشتباه میکنه از ایتده خبر نداره و فراموشکاره..خودتون رو بازی ندید عقلتون رو ملاک بگیرین...

ناشناس گفت...

بسیاری از مطالب خلاف واقعی که به اسلام نسب داده میشود ساخته وپرداخته به اصطلاح علمای دینی اعصار گذشته است که برای فرمانروایی بر افکار ساده اندیشانه پیشینیان وسو اسفاده از انان ساخته شده است که تعداد ان نیز بسیار زیاد است یکی از خنده داررین ومضحکترین انها پل صراط است که بهیچوجه نه با عقل ونه با قران سازگاری دارد در تمام قران وعده داده شده به کرات که جزیی ترین اعمال شما بررسی وحسابرسی شده وکوچکترین ظلمی در پاداش ویا مجازات بعمل نخواهد امد وخیلی از این موارد حال انهمه دقت در حسابرسی چگونه با پل صراط قابل توجیه است همینطور عمل ساختگی سنگسار در اعمال حج که هفت رکن واجب دارد ودر قران ذکر شده1 طواف2تلاش بین صفا ومروه3اقامه نماز در جایگاه ابراهیم4حضور در صحرای عرفات5دعا در مشعر الحرام6تراشیدن سر7قربانی هیچگاه از سنگسار شیطان در قران مطلبی نیامده حتی قران سنگسار را به صورت نمادین توصیه ننموده اما همان افرادی که ذکر انان رفت سنگسار یا رجم شیطان را جز ارکان حج نموده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

ایات 15 و16 سوره نسا را به میل خود ترجمه نموده اید اولا ایات فوق اشاره به زنانی است که با وجود عقد شرعی وتعهد نسبت به شوهر خود دست به عمل فحشا که منظور زنا میباشد میزنند واین عمل بسیار زشت ومکروه وناپسند است اما برخلاف نظر شما حکم ان کشتن وشکنجه کردن نیست بلکه نگهداری انان در خانه تا زمان فرا رسیدن مرگ است وتازه ممکن است خداوند دستور ملایمتری را بعدا صادر کند وراه بخشش را باز گداشته وتازه این در صورتی است که چهار نفر از خود شما یعنی معتمدین ومومنین شهادت دهند که این کار زشت صورت گرفته این مجازات سنگین از ان رو صاذر گردیده که چنان عمل اشکارا وبی پروا صورت گرفته که چهار نفر ان را دیده ومشاهده نموده اند وابروی همسر را به فنا داده اند ودر مورد ایه بعدی اگر دقت کنیدوالدین یایتانها یعنی ان دو شخصی که به انجام این کار ادامه میدهند واز فعل بکار رفته مشخص میگرددمنظور افرادی هستند که به این کار زشت استمرار میدهند وشرط رهایی انان از ادیت وازار دست کشیدن انها از این کارزشت است یعنی مزاحم انها شوید تا از اینکار دست بکشند نه شکنجه کردن وکشتن همانطور که میبینید ترجمه وتفسیر شما بسیار متفاوت تر از چیزی است که واقعیت دارد

Translate

بايگانی وبلاگ