ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

عکس هائی از خانه ی خدائی به نام الله !



مکانی که ادعا می گردد جای پای ابراهیم است:
عکسی تاریخی از کعبه در سال 1880 میلادی:

خدا خانه اش را اسیر سیل کرده!
عکسی از این خانه در سال 1941 که سیل تا حجرالاسود بالا آمده:
عکسی قدیمی از حجرالاسود(سنگ سیاه)، سنگی که بوسیدن آن ثواب دارد:
ساختن لباس برای خانه ی خدا با سیمهائی از طلا بعنوان نخ و ابریشم خالص:
تعویض لباس خانه ی خدا:

در سال 1417 هجری قمری، ملک فهد بن عبدالعزیز آل سعود تصمیم گرفت که این خانه را تعمیر نماید، زیرا تقریبا در حال خراب شدن بود:
ترميم جدران الكعبة والصور

ترميم جدران الكعبة والصور

بنابراین تصمیم گرفته شد که این خانه بصورت اساسی تعمیر شود، این کار 4 ماه وقت گرفت:
ترميم جدران الكعبة والصور
ترميم جدران الكعبة والصور
ترميم جدران الكعبة والصور

۲۹ نظر:

خسرو قديرى گفت...

اگر من خدا بودم، تلفظ چهار حرف چ پ گ ‍ز را قبل از اينکه قرآن را به محمد وحى کنم، ياد مى‌گرفتم.

سید گفت...

خسرو خان این را از آن روی می گویی كه در فارسی ۴ حرف اضافه تر داریم. خوب اینكه هنر نیست. صداهای زیادی هست كه در فارسی هم نیست. اگر با یك نفر چینی صحبت كنی خیلی از كلماتشان را اگر ۱۰ بار هم برایت تكرار كنند نمی توانی تلفظ كنی.

هنر قرآن در این است كه از زبانی كه به قول شما كامل نیست قرآنی نازل كرده كه در قرن بیست و یكم دارد سرزمینهای سكولاری چون اروپا را فتح می كند. این بار دیگر شمشیری هم در كار نیست.

ناشناس گفت...

خوب اینم نتیجه همون دفعه های قبلیه که شمشیر هم درکار بوده !

ناشناس گفت...

یکی باید ملت خفته مارو از اسارت دین کثیف اسلام ازاد بکنه. جای تاسف که ایدئولوژی نکبت بار عرب ملخ خور بشه راه و روش زندگی ماایرانیان.
الله اسم بت قبیله قوم محمد بود
کتاب قران کتاب بی اساسیه. چرندیات زیاد توش می بینی.
امیدوارم بیشتر از این مطالب بنویسید
تشکر از مطلب تون

دشمن الله و عرب گفت...

آقا سید خوب گوش کن!
دلیل اینکه اسلام به خیال تو توی اروپا و آمریکا داره می گه من هم هستم دارم رشد می کنم بخاطر اینه که دولت های سکولار غرب بنا براصول دموکراسی و ضد فاشیستی شون پاپتی های جهان سومی و عرب و پاکی و بابا و ننه و خانباجی هاشون رو هم به اروپا راه داده و اجازه ی اقامت و زندگی دادند و از انواع کمک های مادی و حقوق پیشرفته ی اجتماعی بهره مند کردند این ها هم عین موش های فاضلاب بنا به عادت فرهنگی شرقی شون ده تا ده تا بچه پس انداختند و تصاعدی رشد کردند اینه که این سرطان اسلام داره کم کم برای غرب مشکل ایجاد می کنه می گی نه یه نگاهی بنداز به این همه ترکهای مقیم آلمان و ناهمگونی های فرهنگی شون با جامعه ی آلمان که بعد از این همه سال هنوز زبان آلمانی رو هم درست یاد نگرفتن و داد صدر اعظم آلمان رو هم درآوردن، نگاه کن چند درصد مردم فرانسه عرب الجزایری و تونسی هستند نگاه کن چند درصد مردم انگلیس عرب و پاکی و ایرانی هستن کانادا و آمریکا پیشکشت الان تازه اروپایی ها دارن متوجه این تهدید بالقوه می شن و مجالس سویس و هلند و فرانسه و ... یه حرکتهایی رو دارن نشون می دن آره باباجان و گرنه هیچ اروپایی نژاد عاقلی شیفته ی بی منطقی و قوانین بدوی و توحش این آیین عربی نیست که از این طریق بخواد مسلمون بشه و جمعیت امت اسلامی رو توی اروپا زیاد کنه

سید گفت...

آقای دشمن ا... و عرب،

اولا كه از سر تا پای حرفات بوی نژاد پرستی می آد كه به قول همون غربیهایی كه این قده بهشون می نازی كاری پست و حقیره.

دوم اینكه من خودم توی همین غرب دارم هر روز آدم -به قول خودت- "اروپایی نژاد" عاقل می بینم كه تغییر مذهب می دن و مسلمون می شن.

سوم اینكه همه این آدما مثل تو فكر نمی كنن و اسلام رو مستقل از مسلمونا نگاه می كنن:
http://www.youtube.com/watch?v=3Y2Or0LlO6g

دشمن الله و عرب گفت...

"...من خودم توی همین غرب دارم هر روز آدم -به قول خودت- "اروپایی نژاد" عاقل می بینم كه تغییر مذهب می دن و مسلمون می شن."
سید جان! هموطن! پسرعموی من!
می دونم که دروغ و اغراق در راه اسلام به مصلحته و گرچه خجالت هم در اسلام وجود نداره اما بد چیزی هم نیست!
یه کم شعار ندین واقع بین باشین! اولا که من قید "عاقل" رو بکار بردم! کدوم عاقلی آیین بدوی عرب و وحشیگری های قطع دست و پا و سنگسار و برده داری و جنس دوم بودن زن و ... رو می پذیره؟ برادر اگر جمهوری اسلامی داره به عقب می ره دنیا رو به عقب نمی ره!
درثانی من راجع به جیره خورهای تلویزیون معلوم الحال پرس تی وی یا کسانی که حقوق و درآمدشون می خواد به شیر نفت عرب های سوسمارخوار و شاش شترخوار (این که می گم توهین نیست برای این که ببینید برادرهای مسلمان عرب هنوز هم بعد از 1400 سال چه جوری در عربستان این ها رو می خورن به لینک های انتهایی نگاه کنید) وصل بشه صحبت نکردم!(مثل یه بازیکن پرتقالی عضو باشگاه امارات که حتی نمی دونه محمد کی بوده یا اون دخترهایی که بندرت تو اروپای شرقی به خاطر پول طرف و تو اروپای غربی از سر احساس اتفاقی عاشق یه ترک یا عرب می شن و برای ازدواج شرط مسلمون شدن رو می پذیرن که اکثرا هم حین زندگی با مسلمون های واقعی اش می فهمن که چه غلطی مرتکب شدن و طلاق می گیرن!!!) حقیقت همونی است که نوشتم و آمار هم نسبت مستقیم زادوولد مهاجرای مسلمون (و گرفتن پول از دولت در ازای هر بچه) رو با آمار ازدیاد جمعیت مسلمون ها در اون کشور نشون می ده.

دشمن الله و عرب گفت...

آدم های دانشمند بافرهنگ و فیلسوف و آگاه غرب یه نگاه که به قرآن بیاندازن به رسوایی اش براحتی پی می برن (مثلا به نظر پوشکین تنها از جنبه ی شعر هستش که می شه به بعضی جاهای قرآن توجه کرد وگرنه از نظر علم مخصوصا نجوم بسیار کودکانه است!)

حالا این حرف که هر روز!!!!!! داری مسلمون شدن یه اروپایی نژاد عاقل رو می بینی و توی غرب زندگی می کنی با توجه به مسلمون بودنت، برای آشنایان به ماهیت اسلام، گفتار غیر منتظره و غیرقابل درکی نخواهد بود!!!

خوردن ملخ و ادرار شتر
http://www.youtube.com/watch?v=jyPoaQniam8&feature=related

آماده کردن و پختن و خوردن سوسمار با برنج
http://www.cioocnews.com/read/newsID_66246.html
http://masomimohammad.mihanblog.com/post/38
http://mahsa6720002001.miyanali.com/337?start=10
http://www.youtube.com/watch?v=TIvy9H5Zpv4

دشمن الله و عرب گفت...

اون پیرزن هم تو کنفرانس تد قرائت خودشو از قرآن روایت می کنه و نهایتا می خواد بگه که قرآن کتابی برپایه ی تروریزم نیست! این هم گرچه به نظر من خلاف واقعه اما قابل درکه چون اروپا می خواد به سمت حساسیت زدایی بین اقوام و همزیستی مسالمت آمیز میان ادیان پیش بره و با این کار می خواد اولا امنیت پایدارتری توی کشورهای صنعتی ایجاد بشه و همچنین اصلی ترین پشتوانه ی مکتبی تروریزم اسلامی از تروریست ها گرفته بشه تا مبارزه و دفع اونها آسانتر بشه!

دشمن الله و عرب گفت...

بفرما آقا سید! تحویل بگیر! این هم اروپایی نژاد های عاقلی که ازشون حرف می زدی و هر روز دارن مسحور معجزه ی کلام عربی قرآن می شن و مسلمون های اروپا رو زیاد می کنن! روی تابلوها رو هم به دقت بخون

http://kamranroshangar.blogspot.com/2010/10/blog-post_05.html

ناشناس گفت...

من برای اون کسانی که بی احترامی می کنندبه قران واقعا متاسفم

ناشناس گفت...

اسلام دینی مبین است.

ناشناس گفت...

من به عنوان یک شیعه ی علی(ع)می گویم شماکه می گوییدعرب هاملخ خور هستند ازهمان عرب هاکسانی مثل حضرت ابوذر وسلمان وامثال آن هابیرون می آید

دشمن الله و عرب گفت...

"اسلام دینی مبین است."

واقعا مبین است! از شعارهای حقه ی روی پلاکاردها کاملا معلوم است!

امير گفت...

" ازهمان عرب هاکسانی مثل حضرت ابوذر وسلمان وامثال آن هابیرون می آید "
عزيزم . من متوجه نشدم . فكر مي كردم سلمان يا همان سلمان فارسي يه ايراني خائن بوده .
البته خوشا به سعادتش كه عرب ناميديش و اي كاش عرب بود و اين لكه ننگ و خائن به وطن وجود نداشت

ناشناس گفت...

نظر من اینه که ایرانیها بی غیرت ترین ملتهای دنیا هستند چرا که اجازه دادند قوم پست عرب با اون قوانین بیابانیش بر کشورمان مسلط شود و تا کنون نتوانسته ایم خود را از این خفت برهانیم ملیت خودمان را به دیانت فروختیم و اینه اوضاعمان بابا اینارو (غریبه های آخوند و وطن فرشان )را باید بیرون کرد و به سزای عملشان رساند تا در تاریخ ایران زمین ثبت شود زنده باد ایرانی و وطن پرست مرده باد جهل و بی غیرتی

(وطن پرست خوزستانی)

ناشناس گفت...

مغول
سید(آقا) وقتی مغولها سرمداران حکومت اسلامی را برانداختند, بعد به اسلام گرویدند, حالا غریی ها بر عکس آن را دارند انجام میدهند.

ناشناس گفت...

اسلام هم مثل بقیه ی دینها با اهداف سیاسی و مال اندوزی سردمداران دینی بنا شده. با بقیه ی دینها هیچ فرقی نداره با این تفاوت که دیکتاتوری در اون غوغا میکنه و میخواد به زور شمشیر بقیه رو مطیع کنه با اون کتابی که معلوم نیست عربا از کجاشون در اوردن و با چند تا جمله ی بدیهی اسمش رو گذاشتن معجزه!

لعنت به روح محمد که پاشو به این سرزمین نازنین گذاشت!

کجا رفت اون اقتدار و فرهنگی که ایران و ایرانی در دنیا داشت؟!
و لعنت بر روح سلمان فارسی و شاگردش تازی که ایران رو به ریش کثیف یک عرب فروختن!
و افسوس از این ایرانیهایی که دیگه کاملا شستشوی مغزی شدن و یادشون رفته قبلا چه مرتبه ای داشتن.
کجایی ایران.........

ناشناس گفت...

دوستان اگه میخواهید قرآن را بدرستی بناسید یک سری به ای سایت بزنید.ولی زود قضاوت نکنید.www.bayanic.com

amir گفت...

آخه نادون تاریخ نخونده اگه تمدن ساسانیانومیگی که جامعه روطبقه بندی کرده بودواشراف فقط حق ازدواج باخویشاوندان درجه یکوداشتند،تازه یزدگردوروچشمشون میزاشتن نه مثل یه بدبخت بکشندش،می تونی قتل عام پیروان مزداراهم بخونی

ناشناس گفت...

آقای دشمن...وعرب وآن که لعن کردی خاک به دهن کثیفتان تف بر آدامنهای پستی که شماراپروده اسم حیوان روی شما گذاشتن توهین به حیوان است .خیلی پست وذلیل وکودن هستید .معلوم نیست ازکجا خوردید که اینقدر عقده دارید.فقط بگویم ازخدا بترسید.عمر انسان خیلی زیاد نیست .

ناشناس گفت...

سلام برغیرمتعصبان.حرفهای مخالفان کاملانژادپرستانست خوب یه کم تحقیق کنین آیاهمه بدبختیا ازاسلامه؟خیر.ازپیروان اسلامه.اسلام کامل ترین دین است واین هم به راحتی فهمیده نمیشه وفقط محققین اینارومیفهمند واونا هم ازروی تعصب ودشمنی اینا روپنهان میکنن پس نتیجه میگیریم خودمون باید محقق بشیم.تعصب رو کناربذاریم وقرآن رو موردمطالعه قراربدیم.

ناشناس گفت...

همه ی ادیان مثل هم هستند یکی از دیگری دروغی تر. هیچ کدام اینها از خدا نیامده اند بلکه زاده ی دست بشر دوپا هستند.
رهبران دروغین و کثیفی که هر زمان خواستند مردم ناتوان رو به سلطه بکشند شروع به نوشتن کتاب (آسمانی؟!) و نفوذ بر قلب و ذهن مردم با سوءاستفاده از ذات یکتاپرستی انسان کردند.
نه خدا بیکار بوده که این اراجیف رو بنویسه و نه انقدر بیکار بوده که کسی رو به عنوان نمایندش منصوب کنه.

محض اطلاع هموطنان عزیزم، قرآن نوشته شده توسط اعرابی هست که خود آموزش زبان عربی را مدیون ۴ دانشمند زبان شناس ایرانی در اوایل اسلام هستند.
این ۴ دانشمند زبان شناس در آن زمان به کمک اعراب شتافتند و از آن پس خیلی از کلمات پارسی به عربی برگشتند و سپس بصورت تغییر یافته به پارسی برگشتند.
با کمی مطالعه به این مطالب میرسید، هیچگاه دنبال تقلید نباشید که همان باعث بدبختی ما ایرانیهاست.
شاد و سرزنده باشید.

ناشناس گفت...

بنیان هر جنایت و پلیدی در دنیا دین و دینداری است.
انسان ازاده و اگاه و با وجدان احتیاج به دین ندارد.

ناشناس گفت...

با درود , واقعا گیچ کننده است , ظاهرا اولین قومی که خدای نادیده را پرستش کردند یهودیان بودند که موسی با کتاب تورات بود , در این کتاب خیلی واضع و معلوم خدا از آمدن خودش در وجود یک انسان (اشیعا ۵۳ ) که عیسی مسیح میباشد اطلاع میدهد و اتمام و کامل بودن کار خداوند در جهان هستی . چیزی طول نکشید که محمد آمد با کتاب قرآن و حاکی بر اینکه من از طرف خدا آمده ام و از دوباره خدا میگه اینبار کامل شد کارهستی . در این کتاب موسی و عیسی را کامل تایید کرده. اول در کتاب انجیل عیسی بر خواهد گشت دوم در قرآن حضرت مهدی , اگر از قبل خدا عیسی را باز خواهد گشت چرا مهدی را در قران ؟ ای خدا من قربونت برم جریان چیه؟ ولی جدا این خدا هم کمی شوخ است و از همه اینها که بگذریم یه سوال مهم؟ پس چرا این خدا فرزندان پیامبران خود که خود فرستاده به دست پیغمبر خود محمد نابودمیکند؟ پس چرا کشورهای اسلامی مسلمانان را از خواندن کتاب انجیل منع و محروم کرده اند؟ چرا در ایران و کشورهای اسلامی کشیش ها را به زندان و میکشند؟ اینها که در باره همان عیسی میگویند که در قرآن بعنوان حضرت و روح خدا نامیده شده است؟ سردرد گرفتم به جرعت بگویم که من دیگه باور ندارم این همان خدای قبلی باشه. سپاس عزیزان

کوروش تهران گفت...

حیف به همه کسانیکه به اسلام توهین میکنند...نژادپرست ایرانی میشه کدام دست اورد کشورتان را قبل از اسلام نام بگیریEچندین هزارسال ناریخ دارین اما هیچ دست اورد ندارید...تنها دین زردستی که اون هم از ایران نه بلکه ار بلخ بود...کدام شاعر قبل از اسلام را فقط نام ببرEپی بعد از اسلام است که مسلمین درپی علم شتافتند واین همه دانشمندرااسلام تربیه کرده که به شما هویت بخشید...E

ناشناس گفت...

ناشناس کوروش تهران گفت..."بعد از اسلام است که مسلمین درپی علم شتافتند واین همه دانشمندرااسلام تربیه کرده که به شما هویت بخشید" مسلمون ها چه پیشرفتی داشتند که پز میدهید برق و انواع ماشینها حاصل پیشرفت مسلمونهاست یا غربیها

ناشناس گفت...

لعنت خدا بر دروغ گویان.چطور میگویید که قران تحریف شده ی تورات است.توراتی که خود به چهارکتاب متفاوت در زمینه های اساسی تحریف شده است.مگر کتابی که ناشی از دوبار تحریف شدن است میتواند 1400 سال بدون کم زیاد شدن یک کلمه یا حتی یک حرف باقی بماند.شما که میگویید نکات علمی قرآن در مورد دریا ونجوم و...بسیار ساده است چطور توقع دارید قران از مسایل پیچیده سخن بگوید در حالیکه در زمان پیامبر وتا مدت ها بعد مردم از فهم این نکات عاجز بودند و فقط قرآن را برای ثواب ان آیات تلاوت میکردند.من با اقای کوروش موافقم چون ایرانیان پس از پذیرش اسلام شروع به پیشرفت در زمینه های علمی و معماری کردند اما کشور ما بخاطر اینکه پادشاهان هوس بازی(علی الخصوص قاجار)که بر آن حکومت میکردند وهمچنین بخاطر استعمارانگلیس و آمریکاو...از پیشرفت باز ماندونتوانست در علم با آنان رقابت کند.مطلب بعدی که میخواستم در مورد آن چیزی بگویم این است که اینقدر به تمدن ایران ننازید.من یک ایرانی هستم و به کشورم عشق میورزم اما برخینکات است که کاملا ساختگی است مثلا در مورد کوروش چند مورد را بیان میکنم:
چرا باید انگلیسی ها کوروش را برای اولین بار به ما معرفی کنند.
چرا تا قبل از انقلاب هیچ کدام از مردم ایران نا کوروش را تداشتند در حامیکه نامهایی مثل اردشیر رستم داریوش خشایار خسرو در میان مردم متداول بوده است.
مگر کوروش شخصیت قابل ستایش و بزرگی نبوده است پس چرا حتی فردوسی که کتابش داستان شاهان است نامی از کوروش نبرده است؟فردوسی که ازشاهان وحکومت های قبل تر از هخامنشیان و بعد تر از آنها نام برده اما برای کوروش حتی یک بیت شعر هم نگفته است(در کتاب شاهنامه همه لغات موجود پارسی اند.
اگر خواستید دلایل دیگری هم برایتان می آورم.

Unknown گفت...

لعنت خدا به کسی که به پیامبر و امامان و قران اهانت کند لعنتیا شما از دین اسلام چه میدانید

Translate

بايگانی وبلاگ