ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

فرشتگان الله دارای بال هستند.

الله برای خودش فرشتگانی را در نظر می‌گیرد که می‌توانند از زمین تا نزد او طی طریق کنند.

برخی از این فرشتگان نیز مخصوص خود الله هستند که حاملین عرش نام دارند.

برای الله غیر قابل هضم است که فرشتگانش بتوانند فاصله‌ی بین زمین تا آسمان هفتم را طی کنند در صورتیکه بال نداشته باشند؛ در مشاهدات الله از طبیعت، تمام پرندگان دارای بال هستند، لذا او نمی‌توانست که فرشتگان را بدون بال تصور کند.

اما آیا بال فرشتگان مانند پرندگان است یا تفاوت دارد؟

الله این موضوع را در ابهام قرارمی‌دهد، آنجا که بیان می‌کند؛ بالهای فرشتگان دوگانه، سه گانه و یا چهاگانه هستند:

الْحَمْدُ لِلَّهِ فَاطِرِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ جَاعِلِ الْمَلَائِكَةِ رُسُلًا أُولِي أَجْنِحَةٍ مَّثْنَى وَثُلَاثَ وَرُبَاعَ يَزِيدُ فِي الْخَلْقِ مَا يَشَاءُ إِنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ (فاطر/1) سپاس الله را كه پديدآورنده آسمان و زمين است، فرشتگان را كه داراى بالهاى دوگانه و سه‏گانه و چهارگانه‏اند پيام‏آورنده قرار داده است در آفرينش هر چه بخواهد مى‏افزايد زيرا الله بر هر چيزى تواناست.

ضمنا بال برای هر پرنده زمانی معنا پیدا می‌کند که هوا وجود داشته باشد، پس آسمان هفتم که عرش الله در آن قرار دارد باید نمی‌تواند خارج از جو زمین قرار داشته باشد.

اگر گفته شود که گفته شود که بال فرشتگان چنین کارکردی ندارند؛ پس هدف الله از آفرینش بال برای آنها چیست؟

آیا الله کار بیهوده ای را انجام داده است؟

هیچ نظری موجود نیست:

Translate

بايگانی وبلاگ