ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

آیا محمد مردی پدوفیلی (کودک‌باز) بود؟ سن عایشه در احادیث.

      برای پاسخ به این پرسش نخست باید تعریف درستی از پدیده‌ی کودک‌بازی داشت، باید دانسته شود که کودک‌بازی با بچه‌بازی تفاوت دارد، در پدوفیلیا شخص به داشتن سکس با کودکان(دختر یا پسر) علاقه دارد در حالی که مرد بچه‌باز تنها به کودکان پسر علاقه دارد.
       پدوفیلیا شامل تحریک شدن مکرر جنسی و یا احساس نیاز و هوس کردن و برانگیخته شدن احساسات جنسی در قبال کودک و یا کودکان است؛ بیمار پدوفیل باید بیش از ۱۶ سال سن داشته باشد و تحریک جنسی باید مربوط به کودک با سن کمتر از 16 سال باشد؛ اختلاف سنی بین بیمار و شخص محرک باید حداقل ۵ سال باشد تا شامل تعریف پدوفیلیا بشود. 
          اکنون رفتار محمد را در این زمینه مورد بررسی قرارمی‌دهیم.
      قرآن کتابی است که محمد ابن عبدالله آن را به خدائی به نام الله نسبت داده است؛ پس قرآن نمود افکار اوست، او در این کتاب مجوز ازدواج دخترانی را صادر کرده است که هنوز پریود نشده‌اند، اگر مغالطه‌ی رشد دختران در سرزمین عربستان را بپذیریم، پس باید قبول کنیم که دختران در این مناطق زودتر از جاهای سردسیر پریود می‌شدند، لذا سن قبل از پریود آنها هم باید از سن سایر دختران و آنچه که در این زمینه متعارف است، کوچکتر باشد؛ اگر هم کوچکتر نباشد، باز دختر قبل از پریود کودک محسوب خواهد شد، قرآن بیان می‌نماید که اگر شما دختری که هنوز پریود نشده است را طلاق دادید، باید آنان مانند سایر زنان {کسانیکه از پریود ناامید شدند( زنان یائسه) و همچنین زنان حامله} از ازدواج خودداری نمایند؛ در مورد زنان یائسه و دخترانی که هنوز پریود نشده‌اند، باید سه ماه برای اطمینان از عدم حاملگی صبر نمایند:
      وَاللَّائِي يَئِسْنَ مِنَ الْمَحِيضِ مِن نِّسَائِكُمْ إِنِ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُهُنَّ ثَلَاثَةُ أَشْهُرٍ وَاللَّائِي لَمْ يَحِضْنَ وَأُوْلَاتُ الْأَحْمَالِ أَجَلُهُنَّ أَن يَضَعْنَ حَمْلَهُنَّ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا (طلاق/4) و (اگر طلاق دادید) آن زنانتان كه از پریود نوميد شدند اگر (در پریود شدنشان)شك داريد، عده‌ی آنان سه ماه است و (دخترانى) كه (هنوز) پریود نشده‌اند. و زنان آبستن مدتشان اين است كه وضع حمل كنند و هر كس از الله بترسد، براى او در كارش آسانی می‌گرداند.( این آیه مدنی است)
      آیا محمد با دختری ازدواج نموده است که هنوز پریود نشده بود؟
      یکی از همسران محمد عایشه است؛ سن او هنگام ازدواج با محمد 9 سال قمری (کمی بیش از 8.5 سال خورشیدی)  بود، اما منابع تاریخی در این زمینه:
      در این حدیث‌ بیان شده که عمر عایشه 9 سال بود است:
      حدثنا معلى بن أسد: حدثنا وهيب، عن هشام بن عروة، عن عائشة: أن النبي صلى الله عليه وسلم تزوجها وهي بنت ست سنين، وبنى بها وهي بنت تسع سنين.وقال هشام: وأنبئت أنها كانت عنده تسع سنين.( صحیح بخاری/کتاب نکاح/باب تزویج الاب ابنته من الامام)
      در اینجا نیز عمر او بین 7 و 9 سالگی بیان شده که گفته شده 9 سال درست‌تر است:
       حدثنا قبيصة بن عقبة: حدثنا سفيان، عن هشام بن عروة، عن عروة قال:تزوج النبي صلى الله عليه وسلم عائشة وهي ابنة ست سنين، وبنى بها وهي ابنة تسع، ومكثت عنده تسعا. (صحیح بخاری/ کتاب نکاح/ باب بنی بامرأه و هی بنت تسع سنین)
      در این حدیث او با کودکان هم‌سن و سالی که برای بازی نزد او می‌آمدند، در حضور محمد بازی کرده است:
      حدثنا يحيى بن يحيى. أخبرنا عبدالعزيز بن محمد عن هشام بن عروة، عن أبيه، عن عائشة: أنها كانت تلعب بالبنات عند رسول الله صلى الله عليه وسلم. قالت: وكانت تأتيني صواحبي. فكن ينقمعن من رسول الله صلى الله عليه وسلم. قالت: فكان رسول الله صلى الله عليه وسلم يسربهن إلي. (صحیح مسلم/ کتاب نکاح/بابا تزویج الاب، البکر الصغیره)
       و خلاصه بیان شده که محمد با عایشه در سن در سن 7 سالگی او ازدواج نمود و در سن 9 سالگی اولین سکس با وی را تجربه کرده است(زفاف)، عایشه در هنگام مرگ محمد در حدود 18 ساله بوده است:
      وحدثنا عبد بن حميد. أخبرنا عبدالرزاق. أخبرنا معمر عن الزهري، عن عروة، عن عائشة ؛ أن النبي صلى الله عليه وسلم تزوجها وهي بنت سبع سنين. وزفت إليه وهي بنت تسع سنين. ولعبها معها. ومات عنها وهي بنت ثمان عشرة. (صحیح مسلم/ کتاب نکاح/بابا تزویج الاب، البکر الصغیره)
     در حدیث پائین ابو اسامه از قول هشام به نقل از پدرش می‌گوید که سن عایشه در هنگام ازدواج 6 ساله بود که هنگام زفاف 9 ساله:
     حدثنی عبيد بن إسماعيل حدثنا ابو اسامه عن هشام عن ابیه قال: توفيت خديجه قبل مخرج النبی (ص) الى المدينه بثلاث سنين فلبث سنتين أو قريبا من ذلك و نكح عائشه و هی بنت ست سنين ثم بنى بها و هی بنت تسع سنين (صحیح بخاری/كتاب مناقب الانصار / باب تزويج النبی (ص) عائشه و قدومها المدينه)
اما در تاریخ طبری
      عروه بن زبیر به مالک بن مروان چنین نوشت:
      درباره‌ی خدیجه دختر خویلد (نخستین همسر محمد) از من پرسید بودی که چه وقت درگذشت؟ وفات وی 3 سال یا نزدیک به سه سال پیش از هجرت پیغمبر بود و پس از وفات خدیجه، عایشه را عقد کرد، پیغمبر دوبار عایشه را دیده بود و به او می‌گفتند: "این زن تو است" عایشه ان وقت 6 سال داشت. هنگامی که پیغمبر به مدینه هجرت کرد با عایشه زفاف کرد و هنگام زفاف عایشه 9 سال داشت.

هشام بن محمد گوید: پیغمبر عایشه دختر ابوبکر را به زنی گرفت، نام ابوبکر عتیق بود و او پسر ابی قحافه بود و نام ابی‌قحافه عثمان بود، پیغمبر سه ( 3 ) سال پیش از هجرت مدینه عایشه را عقد کرد. آن وقت 7 ساله بود، و پس از هجرت مدینه در ماه شوال با وی زفاف کرد، آن وقت عایشه 9 ساله بود و چون پیغمبر درگذشت، 18 ساله بود. پیغمبر زن دوشیزه‌ای جز عایشه نگرفت.
تاریخ طبری/ صفحه 1292/ ترجمه ابوالقاسم پاینده
    این در حالی است که حتی یک حدیث هم وجود ندارد که گفته شود سن عایشه بیشتز از این بوده، جالب اینجاست اخبرا و با توجه به زشت بودن ازدواج با کودک 9 ساله، برخی از مسلمین این احادیث را انکار می‌کنند!
     نوشته‌های بالا برگرفته از معتبرترین منابع حدیث اسلامی است، بنابراین بر طبق آنچه که مشاهده می‌گردد و با توجه به معیار پذیرفته شده‌ی امروزی، کل دوران هم‌خوابگی محمد با عایشه در سنین کودکی او بوده است؛ محمد همواره به عایشه علاقه‌ی زیادی داشت و حتی نمی‌توانست در هنگام جنگ هم از او دست بکشد، در جنگ با قبیله‌ی بنی مصطلق نیز که آن واقعه‌ی معروف گم شدن عایشه رخ داد، محمد تمام شواهد را نادیده گرفت و او را نزد خویش نگه داشت(شرح مفصل در اینجا).
      اما آیا محمد از قدرت جنسی زیادی بهره می‌برد، او انسان غیر عادی در این زمینه بود؟
       چرا این همه به سکس اهمیت می‌داد؟
       آیا انسانی که پدوفیلیا باشد، در سکس تنوع طلب است؟
       چرا او با مشاهده‌ی بدن لخت عروسش(زن پسرخوانده‌اش که در آن زمان مانند پسر وی بود) عاشق او شد؟
      چرا او علاقه داشت که با زنان معروف و همچنین زنان به غنیمت گرفته شده‌ی رؤسای قبایل ازدواج نماید؟
       به این حدیث توجه نماید که مسلمانان زمان محمد چه تصوری از قدرت جنسی غیر عادی او داشتند:
      أنس بن مالك قال كان النبي صلى الله عليه وسلم يدور على نسائه في الساعة الواحدة من الليل والنهار وهن إحدى عشرة قال قلت لأنس أوكان يطيقه قال كنا نتحدث أنه أعطي قوة ثلاثين (صحیح بخاری/باب غسل(
      این حدیث بدان معناست که در آن زمان تصور می‌کردند او قدرت جنسی سی مرد را دارد.
      محمد با توجه به علاقه‌ای که به دختران کم سن و سال داشته است است؛ حتی در بهشت هم برای خود و سایر مؤمنان سکس با چنین دخترانی را نوید داده است، او از بچه‌بازان هم غافل نبوده  و برای آنان غلمان در نظر گرفته است.
       قطع به یقین پاسخ به این پرسشها می‌تواند راهی برای بهتر شناخته شدن این شخصیت باشد؛ ولی آنچه که مسلم است، او به عایشه بیشتر از سایر زنان علاقه داشت و در هنگام مرگش نیز سرش بر روی شانه‌ی عایشه بود و در اتاق وی همراه ابوبکر و عمر دفن گردید. 

     نظرات این لینک (مخصوصا پایانی) نیز خواندنی و در همین راستاست.

۷۳ نظر:

هیربد گفت...

این هم از اون موارده که مسلمونا هیچ جوابی براش ندارند. تجاوز به دختر بچه!!! چه خدای جالبی این الله!!!

ناشناس گفت...

پیشنهاد می كنم مقاله كاملتر انگلیسی پدوفیلی در ویكیپدیا را هم ببینید:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedophilia

برای ترجمه هم می توان از ابزار ترجمه گوگل استفاده كرد:
http://translate.google.com/#en|fa|

درك می كنم با اسلام مشكل دارید ولی امیدوارم كه با آگاهی بیشتر مشكلی نداشته باشید و این كامنت را چاپ كنید

ناشناس گفت...

"محمد با توجه به علاقه‌ای که به دختران کم سن و سال داشته است است؛ حتی در بهشت هم برای خود و سایر مؤمنان سکس با چنین دخترانی را نوید داده است، او از بچه‌بازان هم غافل نبوده و برای آنان غلمان در نظر گرفته است."

این جمله شما پر از گزاره های اثبات نشده است، البته اگر هنوز به منطق اعتقاد دارید. وگرنه اگر هدف فقط تبلیغ ضد اسلام برای "رهایی ایران" است كه بحث جداست.

سرپیکو گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=9EcqUMnUYRM&feature=related
به قول استاد این یکی دیگه ماله‌کشی نداره. فقط خجالتش به مسلمین مونده...
این هم از پیاااامبر الله. بهترین مردمان از دید الله هم بیمار پدوفیل بوده...

هیربد گفت...

اینا جنایته! خجالت بکشیدآقا! روی این کثافت‌کاریها ماله نکشید باز هم به شرف مسلمانانی که می‌گویند عایشه 18 ساله بود نه اینکه تجاوز به طفل 7 ساله را توجیه می کنند...ای شرم چهره سرخت پیدا نیست!!!

روزبه گفت...

ناشناسی که مقاله انگلسیس ویکیپدیا را پیشنهاد داده‌اید. لطفا قسمت نظرات لینک زیر را مطالعه فرمایید.
http://iran000.blogspot.com/2010/11/blog-post.html
در آنجا بنده به تفصیل و از منابع علمی معتبر تعاریف علمی را از پدوفیلی ارائه کرده‌ام و آقایی که تلاش در "تبلیغ" اسلام داشتند، با دیدن تعاریف علمی ترجیح دادند مرغ پخته را هم به خنده بیاندازند و با استفاده از تعاریف ویکیپدیا تعریف "در اس ام فور" را مردود اعلام نمودند. اگر مایل به بحث "علمی" موضوع هستید جوابتان را آنجا خواهید یافت.

ناشناس گفت...

نکنه اینها مسلمان نیستند؟ یا قرآن کتاب دیگری است؟؟
http://www.youtube.com/watch?v=G_tZGRQGboc&feature=related
عادت ماهیانه ندارند. این حرفاشون بمب خندست دیگه...

ناشناس گفت...

http://www.taksys.com/forum/forum-f514/11-t19956.html

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=tI2gOx9qHaw&feature=related

خیلی مایلم نظر مبلغین اسلامی را راجع به اجرای عملی این سنت خدا در این ویدیو بدانم. الله اینگونه پسندیده! یا پیامبرش بیمار پدوفیل بوده! فرقی ندارد. نتیجه همین صحنه‌های نکبت باری است که در سراسر دنیا در جوامع مسلمان دیده می‌شود. ازدواج دسته جمعی با کودکان 6 یا 7 ساله، برای رضای الله. واقعا که خجالت آور است. دست بردارید از این سبسطه بازی واقیت را روشن ببینید!

arsh irani گفت...

روزبه گرامی! رفرنس اون لینک رو در خود متن قرار دادم و از یادآوری شما سپاسگزارم!
همین بحث‌ها بود که باعث نوشتن این مطلب گردید.

ناشناس گفت...

روزبه:
حرف شما در مورد نظر dsm4 صحیح است و اتفاقا در همان مقاله انگلیسی ویكیپدیا كه من پیوند داده بودم هم آمده است. منظور من این بود كه نظر ICD كمی با تعریف dsm4 فرق دارد و خوب است اگر نویسنده وبلاگ آن را هم در پستش بیاورد.

ICD: Internationl Catagory of Desease
متعلق به سازمان جهانی بهداشت.

DSM: Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders
متعلق به جامعه روانپزشكان آمریكا

ناشناس گفت...

-"علاقه‌ای که به دختران کم سن و سال... "
چند نمونه كم سن و سال سراغ دارید كه ضمیر جمع به كار می برید؟

-" در بهشت هم برای خود و سایر مؤمنان سکس با چنین دخترانی را نوید ..."
لطفا آیه ای كه از آن به كم سن و سال بودن حوریان پی برده اید بفرمایید.

-"از بچه‌بازان هم غافل نبوده و برای آنان غلمان..."
لطفا آیه ای كه در آن غلمان به كامیابی جنسی مربوط است بفرمایید.

ناشناس گفت...

در پایان هم سن عایشه را از منابع اهل سنت برایتان می آورم( چون قبلا گفته اید منابع شیعه اغلب غیر معتبر هستند.)

http://www.bashgah.net/pages-39943.html

"علمای اهل سنت و اکثر علمای شیعه بر این اعتقادند که عائشه هنگام ازدواج با پیامبر اکرم(ص) 6 یا 7 ساله بود. ولی طبق اسناد به دست آمده از کتب خود علمای اهل سنت به این نتیجه می رسیم که عائشه هنگام ازدواج با پیامبر حداقل 18 یا 19 ساله بوده و باکره هم نبوده است.

● نويسنده: ميرحمید - موسوي

● ارسال كننده: میر حمید موسوی

● منبع: سایت - باشگاه اندیشه - تاريخ شمسی نشر 14/12/1388





مشهور این است که پیامبر عایشه را در سن شش یا هفت سالگی به عقد خود درآورده و پس از هجرت به مدینه در نه سالگی به خانه اش درآورد و با او زفاف کرد این خبر از خود عایشه نقل شده است.
(طبقات، ج8، ص39 / طبری، ج2، ص413)
امّا این مطلب به دلایل زیر صحیح نیست و سن او بیش از این می باشد.
1) بیشتر احادیثی که سن عایشه را هنگام ازدواج 9 سال گفته اند یا از طرف هشام بن عروه روایت شده است و یا از سوی راویان عراقی و شگفت اینکه اهل مدینه ؛ آنهایی که هشام بن عروه بیشتر از هفتاد سال نخست زندگی خویش را در میان شان گذارنده بود این مساله را روایت نکرده اند.
2) امام بخاری در کتاب تفسیر خویش حدیثی را از عائشه نقل نموده که در آن می گوید:هنگام نزول آیه «بل الساعه موعدهم و الساعه ادهی و امر» که جز سوره قمر به حساب می آید، من جاریه ای بودم و در بازی می کردم.
(فتح الباری، شرح صحیح البخاری، ج8، ص486)
لفظ جاریه در زبان عرب به معنی دوشیزه آمده است.
کتاب های تفسیر و حدیث می گویند که این آیه هشت سال قبل از هجرت پیامبر به مدینه نازل شده است. اگر سن عایشه را هنگام نزول این آیات اقلاً 10 سال فرض کنیم، سن ایشان هنگام ازدواج باید در حدود 20 بوده باشد.
3) طبری می گوید که ابوبکر دارای چهار فرزند بود که همه آنها در دوره جاهلیت بدنیا آمده بود.(تاریخ طبری، ج4، ص50)
اگر این سخن طبری درست باشد که عائشه قبل از بعثت پیامبر به دنیا آمده باشد، پس او به هیچ صورتی نمی تواند که هنگام ازدواج نه ساله بوده باشد.
4)براساس روایت های معتبر تاریخی، «اسماء» خواهر بزرگ عائشه ده سال از او بزرگتر بوده است.
(سیر اعلام النبلاء / ج2 / ص289 و البدایه و النهایه / ج8 / ص371)
و کتابهای بسیار معتبر تاریخ گزارش می دهند که اسماء در سال هفتاد و سوم هجری به عمر صد سالگی بدرود حیات گفت.(البدایه و النهایه / ج8 / ص372)
اگر اسما در سال هفتاد و سوم هجری صد ساله بوده باشد پس عمر او هنگام هجرت باید بیست و هفت یا بیست و هشت بوده باشد. بر اساس این روایت تاریخی اگر عمر اسماء در اثنای هجرت بیست و هفت و یا بیست وهشت بوده باشد، عائشه در آن زمان باید هفده ساله یا هجده ساله بوده باشد. اگر عائشه در سال اول یا دوم هجری ازدواج نموده باشند، باید عمر وی در اثنای ازدواج هیجده یا بیست بوده باشد.
5) ابن هشام از اولین نگارندگان سیره پیامبر معتقد است که عائشه از نخستین پیامبران محمد(ص) و از کسانی که در سالهای نخست، ایمان آورده بودند، باشد.(السیره النبویه / ج1 / ص227 - 234)
برای پذیرش دینی باید کودکی حداقل بتواند راه رود و حرف زدند. پس اگر عائشه در سال اول بعثت پیامبر سه ساله و یا پنج ساله بوده باشد، پس هنگام ازدواج باید حداقل 16 یا 18 ساله بوده باشد. ابن هشام می گوید که عایشه بعد از هیجده نفر ایمان آورده است(ابن هشام / ج1 / ص271) بر مبنای این سخن ابن هشام، سن عائشه هنگام ازدواج باید در حدود 16 تا 20 سال بوده باشد.
6) عائشه قبل از خواستگاری پیامبر، نه تنها که نامزد مرد دیگری بود که حتی آماده ازدواج بوده است. این شخص«جبیربن مطعم» نام داشت.(طبقات الکبری / ابن سعد / ص529، الاصابه / ج4 / ص356)به این معنی که هشت سال قبل از هجرت، در آن زمانی که ابوبکر می خواست به حبشه هجرت نماید، نزد مطعم رفت و گفت که او می خواهد عائشه را از قید نامزدی فرزندش جبیر می باشد با فرزندش تزویج نماید، ولی مطعم به خاطر آنکه ابوبکر مسلمان شده بود، عقد نامزدی فرزندش را با عائشه فسخ نمود. از این روایت بر می آید که حتی هشت سال قبل از نامزدی عائشه با پیامبر آماده ازدواج بوده است.
اگر فرض کنیم عائشه هنگام ازدواج با جبیر حداقل نه ساله بود و این ازدواج طبق روایات قبل از بعثت بود می توان نتیجه گرفت عائشه هنگام تزویج با پیامبر حداقل 17 یا 19 ساله و هنگام دخول 20یا22 ساله خواهد بود!!"

روزبه گفت...

مغلطه نفرمایید! هر دو تعریف DSM-IV و ICD-10 یک نتیجه می‌دهد. کسی که با بچه 9 ساله "همبستر" شود بیمار پدوفیل است.
برای شستن این لکه ننگ مرحمت کنید به همان سن عایشه بپردازید . این دره رو قبلا تا تهش رفتند و آخرش همان حکایت خنداندن مرغ پخته بود، که عرض شد.

روزبه گفت...

با تشکر از زحمات نویسنده وبلاگ!
دقت نظر جنابعالی برای رفع آن مغالطه عجیب در پست مذکور و استفاده از ویکیپدیای فارسی، روش بسیار هوشمندانه‌ای بود.

ناشناس گفت...

این مسلمونها هم به چه کلکهای عجیبی برای دفاع از دینشون رو میارند! سن عایشه که دیگه اظهر من الشمسه. طبری و ابن مقفع هر دو بر بچه سال بودن عایشه متفق القولن...

ناشناس گفت...

مقاله انگلیسی كه ده برابر بیشتر از مقاله فارسی مطلب دارد و اتفاقا متنش در ویكیپدیا محافظت شده است -یعنی اجازه دخل و تصرف به هر كس در آن داده نمی شود- سرفصلی دارد در مورد مقایسه تفاوتهای تعاریف ICD و DSM.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedophilia#ICD-10_and_DSM
من این حق را برای خودم قایل هستم كه موقع دعوا به یك نفر بی طرف رجوع كنم و از شما حرفی نشنوم.

راستی یك نفر در بالا ۶ دلیل آورده كه عایشه هنگام ازدواج با پیامبر خردسال نبوده است. در جوابش یك نفر دیگر ۲ دلیل آورده كه بوده است. و شش هم بزرگتر است از دو.

ناشناس گفت...

"راستی یك نفر در بالا ۶ دلیل آورده كه عایشه هنگام ازدواج با پیامبر خردسال نبوده است. در جوابش یك نفر دیگر ۲ دلیل آورده كه بوده است. و شش هم بزرگتر است از دو."
وااااای این یکی بمب خنده بود! فکر می‌کنم اگر رشته‌های ورزشی "مغلطه با مانع" و "پرش با سبسطه" را به بازیهای المپیک اضافه کنیم، بدون تردید مبلغین مسلمان با این همه استعداد در این رشته‌ها به جای ننگ تجاوز به خردسالان، افتخاری برای این مرز و بوم کسب می‌کردند.
لااقل یه سبسطه‌ای کنید که آدم وقتی می‌خوندش احساس نکنه دارید به شعور آدم توهین می‌کنید.
در مورد مغلطه علمیتان، هیچ دعوایی نیست که مبلغین مسلمان بتوانند از آن سوء استفاده کنند. تجاوز به کودک توجیه علمی ندارد. اگر توجیهی پیدا کردید، دختر بچه‌ 8 ساله‌تان را به سنت رسول الله و با افتخار به ازدواج فرد مورد اعتمادتان (که بیمار نیست!) درآورید و به آن افتخار کنید. همانگونه که تا بحال این جنایت را کرده‌اید. و نمونه این کثافت‌کاری را نشانتان دادم.
http://www.youtube.com/watch?v=tI2gOx9qHaw&feature=related
ولی از علم نخواهید روی جنایت علیه بشریت ماله بکشد. واقعا به قول هیربد آی شرم چهره سرخت پیدا نیست!

روزبه گفت...

ناشناس گرامی!
تشخیص اختلال پدوفیلی در فردی که با خردسال سکس داشته است چنان واضح است که رد آن بواسطه سبسطه بسیار مضحک می‌نماید. اگر بنا به اطلاع‌رسانی است، بحث آن لینک مورد نظر کامل است و هیچ سوال علمی مطرح نشده بود. فردی "تعصب" داشته و از علم گریخته. من هم وظیفه دارم اطلاع رسانی کنم نه اینکه فردی را که خود متعصب است و نمی‌خواهد آگاه شود را آگاه کنم.
اگر خیلی مایل به درک ارتباط عمیق پدوفیلیا و اسلام هستید ولی فاقد اطلاعات لازم از علوم روانشناسی و روانپزشکی می‌باشید و هدفتان واقعا درک حقیقت است، مقاله زیر به نظر بنده کمکتان می‌کند.
http://wikiislam.net/wiki/Islam_and_Pedophilia#Primary_Articles_Exploring_Islam.27s_Relationship_with_Pedophilia

روزبه گفت...

این هم جمله‌ای که اگر هدفتان درک حقیقت علمی است باید لطف کنید با چشم باز و صدای رسا، از "همان مقاله‌ای" که گذاشته‌اید، بخوانید.

Non-exclusive pedophiles are attracted to both children and adults, and can be sexually aroused by both, though a sexual preference for one over the other in this case may also exist

بنده به هزار و یک زبان در آن بحث این جمله را فریاد زده‌ بودم، اگر تعصب بگذارد این جنایت علیه بشریت را از کسی که خود را عالی‌ترین منجی بشر می‌داند، ببینید.

خیلی جالب است مقاله را چگونه خوانده‌اید؟ واقعا برای من سوال است؟؟؟
Neither the ICD nor the DSM diagnostic criteria require actual sexual activity with a prepubescent youth. The diagnosis can therefore be made based on the presence of fantasies or sexual urges even if they have never been acted upon. On the other hand, a person who acts upon these urges yet experiences no distress about their fantasies or urges can also qualify for the diagnosis.
این یعنی محمد حتی لازم نبوده لطف کند و با عایشه همبستر شود. همین که فانتزی ازدواج با او را داشته برای اثبات این اختلال در وی کافی است.
علم امروز هرگز این جنایات را توجیه نمی‌کند. لطف کنید برای سبسطه به همان دستاویز سن عایشه مشغول شوید.

ناشناس گفت...

آن دوست ناشناسی كه از طبری نقل قول كرده به بچه سال بودن عایشه، لطفا این رو توجیه كنه:
"3) طبری می گوید که ابوبکر دارای چهار فرزند بود که همه آنها در دوره جاهلیت بدنیا آمده بود.(تاریخ طبری، ج4، ص50)"

arsh irani گفت...

ناشناس گرامی!
کجای تاریخ طبری این را نوشته؟ من الا تاریخ طبری در دست دارم، ضمنا این کتابی که شما می‌گوئید چه کسی ترجمه نموده است؟
تاریخ طبری جلد چهار صفحه‌ی 50؟

فرخ گفت...

تاریخنامه‌طبری جلد 3 انتهای صفحه 82 البته این نسخه الکترونیکی است، از منتقد خواهشمندم اگر نسخه چاپی در اختیار دارند از آن رفرنس دهند.
پس پیغمبر اندر آن سال عایشه را به خانه آورد، و عایشه گفت: مرا بر همه زنان پیغمبر به هفت چیز برتری است: یکی آنکه جبریل به صورت من آمدی سوی پیغمبر، و دیگر چون مرا به زنی کرد هفت ساله بودم و چون به خانه آورد نه ساله بودم، و سدیگر مرا دوشیزه دید و جز او هیچکس دست بر من ننهاد، و همه زنان او پیش از رسول شوهر داشتند، و چهارم چون پیغمبر را جبریل بیامدی و وحی آوردی و او به خانه اندر بودی با زنی خفته، بیرون آمدی و آب بر سر ریختی و خویشتن بشستی و آنگه سخن خدای بشنیدی از جبریل، و چون با من خفته بودی و جبریل بیامدی از من جدا نشدی و هم با من وحی بشنیدی، و ایدون گفتی که از همه زنان بر من عایشه دوست‌تر است و از مردان پدرش ابوبکر، و پنجم چون مرا تهمت کردند عبد الله ابی و منافقان، خدای تعالی اندر پاکی من پانزده آیت قرآن فرستاد که رستخیز این آیتها همی خوانند، و ششم جبریل علیه السلام را من دیدم از میان همه زنان پیغمبر و کس دیگر ندید. و هفتم پیغمبر به خانه من وفات یافت و چون بیمار شد به خانه من آمد. واین خصلتها که عایشه بدان فخر کرد هیچکس او را خلاف نکرد در اخبارهای دیگر مگر آنکه گفته است که جبریل به صورت من آمدی، اندر این اختلاف است.

ناشناس گفت...

ترجمه نیست اصل است:
"3. طبری، تاریخ الامم و الملوک، ج چهارم، ص 50، دارالفکر، بیروت، لبنان، 1979."

arsh irani گفت...

اگه ممکنه متن عربیش رو بنویس.
ضمنا به تاریخ طبری صفحه‌ی 1292 ترجمه ابوالقاسم پاینده مراجعه کنید، (سخن اتر حکایت ازدواج پیغمبر).
در آنجا به وضوح گفته شده که هنگام خواستگاری محمد از عایشه سن او شش سال بود.البته روایتی هم در ادامه اورده که سن او را هنگام عقد 7 ساله نشان می‌دهد....

روزبه گفت...

محمد بن عمر واقدی، از اسرائیل، از اعمش، از ابراهیم، از اسود، از عایشه ما را خبر داد که می‌گفته است: پیامبر(ص) در شش سالگی مرا عقد و در نه سالگی با من زفاف فرمود و هیجده ساله بودم که رحلت فرمود. (طبقات: محمد ابن سعد کاتب واقدی جلد 8 صفحه 60)
این یک مثال در مورد سن عایشه هنگام هم‌خوابگی با محمد است. ما بین صفحات 57 تا 62 از جلد هشتم از کتاب "طبقات" با ذکر منبع خبر، آنقدر روایت از سن عایشه به هنگام زفاف با محمد وجود دارد که آنرا تا حد یکی از معتبرترین روایات تاریخ اسلام بالا می‌برد. داستان عروسک‌بازی عایشه هنگام خواستگاری محمد از ابوبکر ظاهرا ماجرای مشهوری است.

ناشناس گفت...

بررسی سن عایشه هنگام ازدواج با پیامبر:

http://shahaab.blogfa.com/post-50.aspx

فرخ گفت...

بخش سخن از نام زنان ابی‌بکر (تاریخ طبری ترجمه ابوالقاسم پاینده جلد 4 صفحه 1568)
"و هم او در جاهلیت ام رومان را به زنی گرفت که دختر عامربن عمیره بن ذهل بن رهمان بن حارث بن غنم بن مالک بن کنانه بود و عبدالرحمان و عایشه را از او آورد و این چهار فرزند ابوبکر از دو زنی که نام آوردیم و در جاهلیت گرفته بود آمدند."
این تنها جمله‌ای است که در این باب در تاریخ طبری می‌توان پیدا کرد و معنی آن در این ترجمه روشن است. نوشته از زنانی که در جاهلیت گرفته 4 تا فرزند داشته است و نگفته بچه‌ها کی بدنیا آمدند. سن عایشه را در مبحث زنان پیامبر در صفحه 1289 دقیق بحث نموده.

فرخ گفت...

دوست ناشناسی که لینک از یک وبلاگ داده‌اید. بنده جز دروغ و مغالطه آنجا چیزی ندیدم. در همان چند خط از طبری می‌توان علت همه چیز را یافت. ظاهرا مسلمین پس از این کشف سعی در شستن تاریخ دارند!!! در بسیاری از وبلاگهاا این دروغ را به استناد مغلطه‌ای از تاریخ طبری می‌توان یافت.

طبری، تاریخ الامم و الملوک، ج چهارم، ص 50، دارالفکر، بیروت، لبنان، 1979

این نسخه مذکور هم انگار اصلا وجود خارجی ندارد. یک نفر یک چیزی به دروغ نوشته بقیه هم فقط کپی کرده‌اند. لطفا متن عربی آن جمله را ارائه دهید.

علی گفت...

خداوند در سوره طلاق می فرماید:«و اللائی يئسن من المحيض من نسائكم ان ارتبتم فعدتهن ثلاثه اشهر و اللائی لم يحضن، طلاق، 4»: زنانى از شما كه از عادت ماهانه مايوسند، اگر در وضع آنها (از نظر باردارى) شك كنيد، عده آنان سه ماه است، و همچنين آنها كه عادت ماهانه نديده اند، و عده زنان باردار اين است كه بار خود را بر زمين بگذارند.

چرا مردم رو ابله تصور می‌کنین؟
بر طبق این آیه قرآن از الله که محمد بهترین فرستاده او بر مسلمین جهان خوانده، تجاوز به دختر بچه‌هایی که حتی عادت ماهیانه ندیدند مجازه. یا الله خبر نداشته که این کار جنایت علیه نوع بشره. ویا الله به محمد گفته و محمد به هر دلیلی صلاح دیده که امتش به دختر بچه‌هایشان تجاوز کنند و فرقی هم نداره، در هر دو صورت ریشه این مذهب در بدویت به خوبی نشان داده شده. این که دیگه ماله‌کشی بر نمی‌داره؟؟ اگر فکر تجاوز به دختر بچه آزارتان می‌ده، راهش ساد‌ه‌ست، مسلمان نباشید، نه اینکه اسلام را وارونه جلوه بدید و دروغ بسازید. اسلام همینه که می‌بینید. تجاوز به بچه در اسلام سنت محمده.

ناشناس گفت...

علی:

تا آنجا كه من می دانم آیه ای كه شما نقل كرده اید (طلاق ۴) در باره زنانی است كه به سن حیض رسیده اند ولی حیض نمی بینند؛ نه دخترانی كه هنوز به سن حیض نرسیده اند. شاهد این قضیه هم احكامی است كه در فقه برای چنین خانمهایی-یعنی خانمهایی كه نشانه های دیگر بلوغ در آنها هست ولی عادت ماهانه نمی بینند- وجود دارد

علی 2 گفت...

این را به نظر شما از کجای قرآن استخراج کرده‌اند؟
کسیکه زوجه‌ای کمتر از نه سال دارد وطی او برای وی جایز نیست چه اینکه زوجه دائمی باشد، و چه منقطع، و اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ (در ران کردن چیزی) اشکال ندارد هر چند شیرخواره باشد، و اگر قبل از نه سال او را وطی کند اگر انفضاء نکرده باشد بغیر از گناه چیزی بر او نیست، و اگر کرده باشد یعنی مجرای بول و مجرای حیض او را یکی کرده باشد و یا مجرای حیض و غائظ او را یکی کرده باشد تا ابد وطی او بر وی حرام می‌شود. لکن در صورت دوم حکم بنا بر احتیاط است و در هر حال بنا بر اقوی بخاطر افضاء از همسری او بیرون نمی‌شود ... (کتاب تحریرالوسیله_ فصل نکاح_مسئله 12 از خمینی)
اگر هم از مراجع سنی بخواهید:
http://www.youtube.com/watch?v=tI2gOx9qHaw&feature=related
خیلی مایلم بدانم این احکام به نظر شما از کجای قرآن استخراج شده است؟

ناشناس گفت...

راست می‌گه...
اگه از تجاوز به دختر بچه‌ها ناراحت می‌شوید، مسلمان نباشید نه اینکه به هر دری بزنبد که سنت رسولش را وارونه جلوه دهید. رفتار بیمارگونه زشت است. انحراف اخلاقی زشت است. چه من کنم! چه محمد! چه کشیشهای مسیحی!

ناشناس گفت...

مطلب جالبی بود.
متشکرم!
واقعا این مورد را خیلی زیبا به نقد کشیده‌اید!

مدعی گفت...

تاکی حماقت را میخاید ادامه بدید؟ از یک طرف میگید زن باز بوده در صورتیکه در جوانی با بیوه ای دوبرابر عمر خودش ازدواج کرده. از یک طرف دیگه زنانی بهتر از بیوهزنان تنها مانده و بی مشتری نمیتانست بگیره؟ اصلا چرا ازدواج ؟ چرا حرمسرا نداشت مانند پادشاهان خداگونه شماها؟چرا قبل از جریان ازدواجش با عایشه موردی از این باصطلاح پدوفیلی ثبت نشده؟در ضمن علم و عمل شیعیان نه تنها ملاک قضاوت درباره اسلام و مقدسات آن نیست بلکه روی دیگر سکه فریب خوردگانی چون شماست که حتی برای قضاوت درباره سلامتی عقل انسان هم بدرد نمیخورد

مدعی گفت...

بعد از تایید صاحب وبلاگ دیگر چه صیغه ای است؟ اگر راست میگید و آزاداندیش هستید کانتها را به صورت آنلاین منعکس کنید (بدون دخل و تصرف)

arsh irani گفت...

گرامی! از بس که دشنام دیدم چاره‌ای جز این امر نداشتم.
این دشنامها چه بر ضد اسلام و چه بر ضد خود من می‌باشد.
ضمنا هیچ نظر مرتبطی سانسور نخواهد شد.
پیروز باشید

ناشناس گفت...

جدی جدی انگار این یک مورد رو مسلمونا باید بذارنو در برن. یارو بچه‌باز از آب در اومد که...:)))))

ناشناس گفت...

درود خدا بر محمد و خاندان پاكش
خاك بر سر منمسلمون كه اومدمتو اين سايت مزخرف و مطالبشو خوندم
لعنت خدا بر مشركين و وهابيون و دشمنان حضرت محمد

ناشناس گفت...

دوستان سلام
بنده ميرحميد موسوي هستم. در مورد ازدواج پيامبراسلام با عايشه تحقيقات مفصلي داشتم.
دو مقاله مستند در اين مورد منتشر كردم مي توانيد بدون هيچ پيش دواري آنها را مطالعه كني و اگر باز جاي سوالي براي شما باقي ماند ب ايميل : mhamid_m@yahoo.com در ارتباط باشيد:
لينك مقاله دوم:
http://naghdnews.ir/news-analytics/religious-belief/7699-news.html

احمد گفت...

جناب آقاي ميرحميد موسوي!
مغالطات شما را بعرضتان مي رسانم:
1 - قبل از قرن چهارم هجري تاريخ نويس شيعه اصلا وجود نداشته که بخواهيد آنرا با تاريخ نويس سني مقايسه کنيد.
2 - دليلتان در رد سخن عايشه بسيار مسخره است. فرموديد ”چون عايشه حسود بود و چون عايشه سخني از ديگر زنان پيامبر نکرده پس سخنش غلط است.“
چنين دليلي خنده دار است.
3 - براي رد سخنان عايشه يک حديث دروغين از محمد بيان کرديد که او را (عايشه را) داراي صفت رذل معرفي کنيد
اگر هم عايشه رذايل اخلاقي داشته پس محمد نمي بايست با چنين کسي ازدواج مي کرد.(به شعور محمد بايد شک کرد که با يک زن داراي رذايل اخلاقي ازدواج کرده شايد هم مي خواسته او را درست کند! چقدر هم موفق شده!!!)
اين سخن بي منطق شما را آشکار مي کند.
4 - سند شما براي اينکه هشام بن عروه راوی این حدیث آنرا فقط در 71 سالگي و در عراق عنوان کرده چيست؟ اينکه عراقي ها آنرا بيان مي کرده اند دليل براين نمي شود که او قبلا اين سخن را بيان نکرده باشد.
5 - روايت ابن عامره هم مي تواند درست باشد چرا که اين اتفاق يک اتفاق عظيم بود مثل اين است که شما روز تولد خودت را مي داني از کجا مي داني؟ درحالي که در آن زمان هوشيار نبودي. تاريخ ازدواج با پيامبر و سن عايشه براي ابن عامره به عنوان خواهر زاده عايشه بسيار مهم بوده نيازي هم نبوده که در آن موقع بداند وقتي بزرگتر شد از مادرش شنيد.
6- دليلتان هم براي باکره بودن عايشه در نظر اهل سنت مسخره است چرا که اهل سنت به هيچ وجه حاضر نيست چهره پيامبر را بخاطر ازدواج با يک دختر بچه تخريب کند بلکه سعي مي کند واقعيات را بيان کند برخلاف شيعه که جز دروغگويي کاري نمي کند.
7- در مورد سن خواهر عايشه (اسما) چون در اينجا بحث وقايع تاريخي مطرح است کتابهايي که در تاريخ هاي نزديک نوشته شده اند معتبر هستند نه آنهايي که در قرن 14 هجري نوشته شدند!!!
8- فرموديد : طبری آورده است که: «ابوبکر صدیق رضی الله عنه دارای چهار فرزند بود که همه آنها را در دوره جاهلیت به دنیا آمده بودند.»
منبع مورد نظر شما چنين چيزي يافت نشد.

در خاتمه بايد بگويم با آسمان به ريسمان بافتن نمي توان حقايق تاريخ را تحريف کرد طبق نص صريح تاريخ طبري از قول چندين راوي سن عايشه در هنگام ازدواج بين 7 تا 9 سال بوده و اين به تفصيل در تاريخ شرح داده شده
اينکه شما بيايي و بگويي فلان آيه در فلان تاريخ نازل شده و عايشه در آن زمان داشته بازي مي کرده و نتيجه بگيري پس ايشان 17 ساله بوده حرف بي ربطي است.

AH1 گفت...

دوستان توجه کنید که سن عایشه در هنگام همبستر شدن با محمد 6 یا 7 یا 9 سال قمری بوده است. اما توجه داشته باشید که سال قمری حدود 11 روز از سال شمسی کمتر است . یعنی سن واقعی عایشه هنگام همبستر شدن با محمد در اصل کمتر از 6 سال یا کمتر از 7 سال یا کمتر از 9 سال شمسی بوده است.

ناشناس گفت...

مسلمونا جوابی ندارن؟؟؟
چرا جواب نداریم؟؟
به شما ها که باید همه تونو گردن زد جواب پس نمیدیم.
به خدا جواب پس میدیم.
به خدا هم باید جواب پس بدیم که از خونِ شما کفارِ کثیفی که لجن پراکنی میکنین و نمیزارین مردم درست زندگی کنن و در آرامش باشن میگذریم.
جوابِ شما شمشیره یاوه گویانِ معاند.
رسول و فرستاده ی خدا رو با معیارهای ابلهانه و امروزیتون مقایسه میکنین؟؟
حتماً مصلحتی در اون ازدواج با عایشه ی بچه سال بوده که شما ابلهانِ فریبِ آمریکا و اسرائیل خورده، شما مزدورانِ بی جیره و مواجب نمیفهمین دلیلش رو مگر به روزِ جزا که پرده ها فرو افتند.
در ضمن پزشکی و علمِ دست و پا شکسته ی غربیهایِ کور دل هم ثابت کرده که سالمترین حالتِ سلامتِ جنسی برای یه زن وقتتیه که اولین بار به قائدگی میرسه و در اون حالت در اوجِ طراوت و تازگی و زیبایی و سلامت و نشاط و آمادگی هست.
از حضرتِ محمد میخوام که به حقِ فاطمه زهرا داغتون رو به دلِ خانوادتون بزاره که اینجوری با مقدساتِ بهترین مردمانِ زمین بازی میکنید
تف به شرفِ نداشته تون
تف

ناشناس گفت...

بابا این همه کل کل واسه چی !؟
اسلام ازدواج با دختر بچه های 9 ساله وحتی کمتر را مجاز می داند ، پس معلوم میشه پیامبر واعمه نیز این کاره بودن.
تمام شد!

ناشناس گفت...

آفرین به اونایی که مشکل را از اون اشلام لعنتی میدونند.هنوز خیلی ها روی اسلام تعصب دارند.

ناشناس گفت...

ای کافرای بی ادب
پیامبر بچه باز نبوده بین بچه ها ابنبات قیچی پخش میکرده

در روایتی از امام صادق (ع) آمده است: از سعادت مرد (پدر) آن است که دخترش در خانه اش عده نشود. (قبل از اینکه عادت زنانه ببیند به خانه شوهر برود. باید توجه داشته باشیم که این مجموعه روایات، بیش تر ناظر به تعیین سن ازدواج دختران است.

ناشناس گفت...

یجوری میگید به بچه تجاوز کردن انگار حالا به چنتا بچه بوده همش چن صد میلیون از ابتدای اسلام یه چن میلیونم کشته بوده یکم شکنجه یه مقدار ناقابلی سنگسار و اعدامو خشونت و یه چنتاییم گروه تروریستیه کچولو موچولو مثل دائش القائده و یه چن هزارتاییم گروگان گیری و بمب گزاریو یه چند میلیون تاییم خشونت افسار گسیخته الیه زنان و کودکان و مردم و قتل های ناموسی و یه چن صد تایم نابودیه تمدن ها و سوزوندن کتابخونه ها و یکم جنگ و یکم کشور بیابون نشین که میخوان خودشونو منفجر کنن و یه چن هزارتا خودسوزی و اعدام سیاسی و سانسور فیلتر کردن اینترنت و یه چن صدتاییم حکم ارتداد و یه چن هزارتاییم بچه هایی که به خودشون بمب میبند و یه مشت گاو و گوسفند بی سواد و یکم گسترش فقر و بی سوادیو ریدن به حقوق بشر و خلاصههههه....دیگه ج.نم برات بگههههه ساعت های بیشمار هدر دادن مالیات مردم برای چاپ و تعلیم و اموزش این اعتقادات و دستکاری تو سیستم اموزش و فسیل کردن مغز بچه ها با سوال نسبت نماز به نمیدونم چیچی مثل سوزن است به نخ و یه چن هزارتایی ارگان سپاه و بسیج و گشت ارشاد و مفت خورایی که مجانی و بدون امتحان میرن دانشگاه و مدارسی که توش اقا زاده ها میرنو فلانو یکم تحقیر و سرکوب مردمو یکی کردن مردم ایران با یمشت شتر سوار و .... اااا حالا شلوغش کردینا انگار چی شده حالا ..

ناشناس گفت...

یک مسئله مهمی که در مورد پیغمبر مطرح است این است که پیغمبر بعد از خدیجه با دهها زن همبستر شده است که فقط یکی از آنها عایشه است در تاریخ اسلام تا 55 زن را نام برده اند که پیغمبر بعد از خدیجه با آنها همبستر شده است ولی مسئله عجیب این است که از هیچکدام از این زنها بچه دار نشده است و این سوال مهم پیش می آید که آیا پیغمبر عقیم بوده است!؟ آیا این آیه قرآن که زنان پیغمبر را بعد از پیغمبر از ازدواج مجدد ممنوع کرده است را پیغمبر برای فاش نشدن راز عقیم بودن خود آورده است و در ثانی پیغمبر از چه تاریخی عقیم شده است چرا در هیچ جایی به آن اشاره نشده است و اگر عقیم نبوده است پس چرا از همبستری با دهها زن، از هیچکدام بچه دار نشده است البته یک بچه از یک زن کنیز بنام ماریه قبطیه بوجود آمده است که در دو سالگی مرده است و همان زمان از زبان زنان پیغمبر مطرح شده است که این بچه محصول همبستری ماریه با غلام پیغمبر است که پیغمبر هم بعد از پخش شدن خبر علی را می فرستد تا غلام را بکشد که داستانش مفصل است هم شیعه و هم سنی آنرا نقل کرده اند و آخر هم تکلیف این بچه معلوم نشده است و حالا این سوال مطرح است آیا کسی میداند که چرا پیغمبر از هیچکدام از این دهها زنی که با او همبستر شده اند بچه دار نشده است تنها پاسخ منطقی به این سوال این است که پیغمبر عقیم بوده است و آنرا بصورت یک راز نگهداشته است.

Unknown گفت...

شما این همه فسفر را می سوزانید برای چه کسی و در گرو گرفتن چه چیزی ؟
دیدن تراوشات ذهنی میکروسفالی چون شما توهین به تاریخ لبریز از فرهنگ و آزادگی و شعور از تبار کوروشه !!
به نظر میرسد که ذهن شما را عجیب شسته اند و برای مقاصد کثیفی به مانند زده کردن بچه های مسلمان بالاخص شیعه از دین و مذهبشان است ...
دقیقا از کجا امرار معاش میکنید ؟؟؟
در ازای این یاوه گویی ها و چرت و پرت های بی اهمیت که بلد می کنید و مغز مردم را می خورید چی به شما می دهند ؟؟؟
در ضمن پیشنهاد دارم برایتان :
دیگر از گفتن این حرفها و شبهه های مسخره که باب طبه کسانی است که آی کیو اشان به ده هم نمی رسد دست بکشید و به روز باشید . به مسائلی مثل سفیانی و داعش و آخرالزمان بپردازید که به روز است .
خیلی وقت است که این حرفها و شبهه ها نخ نما شده اند .
البته اگر آی کیو طرح شبهه های جدید را دارید و الا از بالادست ها و شوینده های مغزی اتان کمک بگیرید !!!
این بهتر نیست ؟!!
خدا وهابیون و بهاییون و داعش و هر حرام زاده و حرام خوار معاند با جان و مال و اندیشه مردم مسلمان را لعن کند ...
درود بر مهدی موعود ...

ناشناس گفت...

اول اینکه بهتون پیشنهاد میکنم حتما یک مقدار زبان عربی بخوانید،اون وقت میبینید این مطالب خودتون چقدر نابخردانه نوشته شده است،حالا که وقت ندارید یک مقدار من بهتون میگم،که کلا فارسی و ترکی زبانم،عربی رودر حد قران و مدرسه خوندم،
1-کلمه «لم»عطف است و شامل جملات قبل یا زمانهای مختلف میشود،در سوره مبارکه توحید داریم«لم یلدولم یولد،نه هرگززاییده شده است ونه هرگز می زاید»که لم اول به گذشته و دومی در مورد حال واینده میباشدوبیان آن هرگز میباشد،حالا اگر در سوره طلاق آیه 4 لم«لم یحظن»اگر به گذشته عطف شود دخترانی است که پریود نشده اند،پس درآینده نیز نباید بشوند،واگر در مورد آینده صحبت میشود،نتیجتا آن دختران نباید هرگز پریود شوند،در هر دو صورت دختران خردسال را شامل نمی شود چون آنها درآینده پریود خواهند شد

2-مطلب دوم در مورد بیماری «امنوره اولیه»است که زنان بسیاری در دنیا از بدو تولد تا سنین جوانی ویا کمتر و بیشتر با آن در گیر میباشند،واینکه آنها هرگز پریود نمی شوند،شاید منظور آیه این خانم های محترم باشند،الله اعلم،
درمورد این بیماری میتوانید در اینترنت جستجو کنید.

آریانا گفت...

در جواب به شما مسلمانان جاهل و عرب تبار باید بگویم ما ایرانی هستیم و از هیچ کشور غربی و شرقی دستور نمی گیریم. و عاشق خاک پاک کشورمان ایرانیم. اعراب جاهل و مسلمان های یاغی به زور وارد خاک پاک ایران شدند کتاب های ما را سوزاندند و زنان را به کنیزی و مردان را به غلامی گرفته و آنها که مسلمان نمی شدند را به زور شمشیر وادار به اسلام آوزدن می کردند یا در نهایت به دادن جزیه (گرفتن پول با زور و غارت) وادار می کردند ودر اسلام دستور تجاوز آمده چرا که الله گفته بعد از حمله به کافران زنان آنها اموال شما هستند. مسلمانان با دزدی ، غارت و چپاول امرار معاش می کردند و می کنند و بسیار هوسران بوده و هستند و به زنان به عنوان برده جنسی نگاه می کردند و می کنند. در مقابل کسانی که اندیشه های آنها را باور نداشتند و ندارند به خشونت دست می زدند و می زنند و سر می بریدند و می برند مانند داعش امروز که نمونه تمام عیار اسلام صدر اسلام است . در این دین هیچ بویی از انسانیت و عدالت نیست و گرنه به مردها اجازه نمی داد که 4 زن دائم و 40 زن صیفعه کنند و حق طلاق را هم به مردها داده و اگر زنی نخواهد با شوهرش بماند اجازه طلاق ندارد و در مقابل شوهری که خیانت کرده اگر بخواهد با مرد دیگری رابطه برقرار کند حکم سنگسار دارد. اعراب وحشی و مسلمانی که پیرو اندیشه های این اعراب جاهل هستند هیچ گاه نمی خواهند قدری تفکر کنند و به انسانیت و حقوق بشر ایمان بیاورند این ها به فرهنگ هزاران ساله ما ایرانیان تجاوز کردند. بهتر است بدانید ایرانیان سال های سال قبل از اسلام به یکتا پرستی اعتقاد داشتند و منشور کوروش بزرگ اولین نماد حقوق بشر در جهان به شمار می رود.آن زمانی که نه از اروپا خبر بود نه از آمریکا. ایران را مهد حقوق بشر می دانند درود بر کورش بزرگ و ایران زمین

ناشناس گفت...

بنظر من افراد ضد دین اسلام همواره به فرعیات واحادیث مجعول بیشتر استناد میکنند تا خود قران از کجای قران میتوان استنباط کرد که عایشه در هنگام ازدواج 9 سال داشته یا قران مجوز ازدواج در 9 سالگی را صادر کرده باشددر کل احادیث شیعه وسنی تاریغ مبعث رسول را27 رجب اعلام کرده اند در حالیکه خود قران بصراحت اغاز نزول قران را در شب قدر وماه رمضان اعلام نموده ویا قران ازر را به صراحت پدر ابراهیم معرفی نموده ودر احادیث در چرخشی عجیب او را عموی ابراهیم معرفی میکنند ویا در زمانی که محمد بدنیا امد هیچکس نمیتوانست تاریخ تولد او را تعیین کند چرا که در انزمان نه سجل احوالی در عربستان وجود داشته وهیچکس هم برایش مهم نبوده که شخص متولد شده بعدا به چه جایگاهی خواهد رسید واز همه مهمتر پدر او در هنگام تولد فوت نموده ومادرش نیز نتوانسته حتی او را نگهداری کند ودر نزد دایه اش بزرگ شده در چنین حالتی تعیین تولد او با ذکر روز وماه وسال غیر ممکن است اما میبینیم که احادیث با صراحت وبا قاطعیت در این مورد نظر میدهداین است اعتبار احادیث اما به ایات محکم قران نمینگرند که این پیامبر که در عربستان به قدرت رسیده اگر شهوت طلب بود
پس از به قدرت رسیدن از جنگیدن برای توسعه دین دست میکشید وبه عیاشی میپرداخت پس او به دلخواه خود عمل ننموده از طرفی چرا از بین تمام زنانش فقط به عایشه مینگرید بیشتر زنانش بیوه وفاقد ظرافت کافی بوده اند وبه گفته تاریخ نویسان از پیر زنان هم بوده اند با کمی تعقل میتوان به بسیاری از حقایق پی برد

ناشناس گفت...

خفه شو آشغال حیوون بی خودی نبود پیامبرا اول چوپون میشدند.
تا بتونن گوسفند هایی مثل رو آدم کنن

ناشناس گفت...

جناب میر حمید موسوی، دختران 17 یا 20 ساله با عروسک بازی نمیکنند، صحیح بخاری 8/73/151 روایت عایشه: من در حضور پیامبر با عروسک هایم بازی میکردم و دختر بچه های دیگر که دوستان من بودند نیز با من همبازی میشدند، وقتی پیامبر خدا به مکان بازی من وارد میشد، دوستان من پنهان میشدند، اما پیامبر آنها را صدا میکرد تا بیایند و با من بازی کنند. (بازی با عروسک و تصاویر ممنوع است، اما برای عایشه مجاز بود، زیرا در آن زمان وی هنوز دختر کوچکی بود و به سن بلوغ نرسیده بود) فتح الباری فی شرح صحیح بخاری جلد 13 صفحه 143. همین حدیث میگوید که بازی با عروسک در اسلام ممنوع است، اما برای عایشه یک استثنا ساخته شده بود، چرا که او هنوز به سن بلوغ نرسیده بود

ناشناس گفت...

جناب میر حمید موسوی، پیامبر اسلام انحراف جنسی داشت، در احادیث بخاری آمده که پیامبر عایشه را وادار میکرد تا بجای عروسکهایش با بدنش بازی کند☺ پیامبر وقتی که خودش بدن عایشه را لمس میکرد و او را میمالید این کار او باعث شگفتی و تحیر عایشه میشد.

ناشناس گفت...

در صحیح بخاری و مسلم آمده که پیامبر با عایشه به صورت ایستاده اورال سکس میکرد.��

ناشناس گفت...

مسلم بن ابراهیم از جعفر بن سلیمان از هشام بن عروه از پدرش از عایشه ما را خبر داد که می گفته است: پیامبر در هفت سالگی مرا عقد و در نه سالگی با من زفاف فرمود و من با دوستان خودم عروسک بازی میکردم و هر گاه پیامبر می آمد و عروسکها پیش ما بود، میفرمود آرام باشید.

(طبقات ابن سعد، جلد هشتم، صفحه ۵۹)

ناشناس گفت...

محمد بن عمر واقدی از ابو حمزه میمون که وابسته و آزاد کرده عروه بن زبیر بوده است، از عروه از عایشه ما را خبر داد که می گفته است: رسول خدا مرا به همسری برگزید و من در آن هنگام با دخترکان بازی میکردم و نفهمیدم که پیامبر مرا به همسری برگزیده است تا آنکه مادرم مرا گرفت و در خانه نگهداشت و اجازه بیرون رفتن به من نداد، به اندیشه ام گذشت که من دارای همسر شده ام ولی از مادرم نپرسیدم و او بود که مرا آگاه کرد.
مسلم بن ابراهیم از جعفر بن سلیمان از هشام بن عروه از پدرش از عایشه ما را خبر داد که می گفته است: پیامبر در هفت سالگی مرا عقد و در نه سالگی با من زفاف فرمود و من همراه دوستان خود عروسک بازی می کردیم و هر گاه پیامبر می آمد و عروسکها پیش ما بود می فرمود آرام و بر جای خود باشید.
عفان بن مسلم از وهیب از هشام بن عروه از پدرش از عایشه ما را خبر داد که می گفته است: در حضور پیامبر با عروسک های خود بازی می کردم و دوستان هم سن و سالم پیش من می آمدند و آنان از رسول خدا خود را پوشیده و پس پرده نگه می داشتند و پیامبر پوشیده به آنان می فرمود همراه من بازی کنند.
کثیر بن هشام از جعفر بن برقان از زهری ما را خبر داد که می گفته است پیامبر در شش سالگی عایشه را عقد و در نه سالگی با او زفاف و در هیجده سالگی او رحلت فرمود.
محمد بن عمر واقدی از اسراییل از اعمش از ابراهیم از اسود از عایشه ما را خبر داد که می گفته است: پیامبر در شش سالگی مرا عقد و در نه سالگی با من زفاف فرمود و هیجده ساله بودم که رحلت فرمود.

[طبقات ابن سعد، جلد هشتم، صفحات ۵۷، ۵۹ و ۶۰، ترجمه محمود مهدوی دامغانی]

ناشناس گفت...

در ترجمه ایه 4 سوره طلاق اشکارا به تحریف پرداخته اید اگر جمله وااللایی لم یحضن قبل از تعیین تکلیف سه ماه برای زنان مسن میامد شامل این جمله میشد اما پس از اشاره به زنان مسن بلافاصله مدت سه ماه اعلام شده پس دختران نابالغ مشمول این راهکار نمیشوند وراهکار دوم هم چون عده وضع حمل تعیین گردیده پس اینهم شامل زن نابالغ نمیشود پس باید بدانید راهکار دوم تنها مشمول زنان بارداری است که بدلیل بارداری حیض نمیشوند

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...

برخی از مسلمانان از این واقعیت که پیامبرشان در سن ۵۴ سالگی با یک کودک رابطه جنسی داشت خجالت می کشند، با این حال به جای ترک او، آنها در مورد سن عایشه دروغ می گویند و سخت در تلاش هستند تا ثابت کنند که عایشه بسیار بزرگتر از آن چیزی بود که خودش در احادیث بی شماری گفته بود. دیگران خیلی بی شرم هستند که حتی این رویکرد را نمی بینند، بلکه به توجیه پدوفیلی پیامبرشان می پردازند.

Unknown گفت...

۱) این مغلطه پهلوان پنبه است، بسیاری از زنجیره های روایت برای این احادیث شامل هشام بن عروه نیستند.

۲) با آسمان به ریسمان بافتن نمی توان حقایق تاریخ را تحریف کرد، اینکه بیایید و بگویید فلان آیه در فلان زمان نازل شده و عایشه در آن زمان داشته بازی میکرده، و سپس بگویید اگر در آن زمان ده ساله بوده، در زمان ازدواج با محمد باید حدود بیست ساله بوده باشد، حرف بی ربط و مضحکی است. در مورد سن عایشه هنگام ازدواج با محمد آنقدر روایت وجود دارد که آن را تا حد یکی از معتبر ترین روایات تاریخ اسلام بالا می برد. این روایات آنقدر دقیق و با ذکر جزئیات است که جای هیچ گونه شک و شبهه ای را باقی نمی گذارد، مثلاً به جزئیات روایت زیر توجه کنید ؛

عایشه (رض) می گوید: دختری شش ساله بودم که نبی اکرم (ص) مرا به نکاح خود در آورد. سپس به مدینه هجرت کردیم و در قبیله بنی حارث بن خزرج منزل گرفتیم. در آنجا تب شدم که به علت آن موهای سرم ریخت، پس از مدتی دوباره رویید تا اینکه به شانه هایم رسید. سرانجام روزی با دوستانم مشغول تاب بازی بودم که مادرم ام رومان آمد و مرا صدا زد. نزد او رفتم ولی نمی دانستم از من چه می خواهد، او دستم را گرفت و مرا که نفس نفس می زدم، کنار دروازه خانه نگهداشت، اندکی آرام گرفتم و نفس زدنم برطرف گردید. آنگاه کمی آب برداشت و به سر و صورتم زد و دستی بر آنها کشید، سپس مرا به داخل خانه برد. چند زن انصاری در آنجا نشسته بودند. آنان به من تبریک و خوش آمد گفتند، مادرم مرا به آنها سپرد. آنان مرا آراستند و هیچ چیزی مرا نترساند مگر دیدن رسول خدا (ص) که هنگام ظهر آمد و مرا به او سپردند. در آن هنگام من دختر نه ساله ای بودم.

{مختصر صحیح بخاری، حدیث (۳۸۹۴)۱۵۷۲ ، ترجمه عبدالقادر ترشابی}

Unknown گفت...

۳) باز هم دروغ، در هیچ کجای تاریخ طبری چنین روایتی نیامده است، انگار یک نفر یه چیزی نوشته، بقیه هم بدون اینکه تحقیق و بررسی کنند رفتند از روش کپی کردند. در مورد سن عایشه در جلد سوم و چهارم تاریخ طبری روایات زیادی آمده است، به جزئیات این روایت توجه کنید ؛

عایشه گوید: و چون به مدینه رفتیم، ابوبکر در سنح، محله بنی حارث بن خزرج، فرود آمد، روزی پیمبر به خانه ما آمد، تنی چند از مردان انصار و چند زن با وی بودند، مادرم بیامد، من در ننویی بودم و باد می خوردم، مادرم مرا از ننو پایین آورد و سرپوش مرا بیاورد و صورتم را با آب بشست، آنگاه مرا کشید و برد و چون به نزدیک در رسیدم مرا نگهداشت تا آرام شدم، آنگاه به درون رفتم. پیمبر خدا در اتاق ما بر تختی نشسته بود. گوید: و مرا کنار او نشانید و گفت: این خانواده تو است، خدا آنها را به تو مبارک کناد و تو را به آنها مبارک کناد. و مردم و زنان برفتند و پیامبر در خانه ام با من زفاف کرد، نه شتری کشتند و نه بزی سر بریدند، من آنوقت هفت سال داشتم.

{تاریخنامه طبری، جلد ۴، صفحه ۱۲۹۲، ترجمه ابوالقاسم پاینده}

۴) ابن کثیر در البداییه و النهاییه بر اساس ادعای ابن ابی الزیند می گوید که اسما ده سال بزرگتر تر از عایشه بود، اما ذهبی در سیره اعلام النبلا می گوید که اختلاف سنی بین دو تا نوزده سال می باشد، هیچکدام از اینها هیچ اثری بر روی سن عایشه هنگام ازدواج با محمد ندارد. ماجرای ازدواج محمد ۵۱ ساله با عایشه شش یا هفت ساله در تمام کتب معتبر حدیث و سیره نبی و تاریخنامه های اسلامی آمده است.

Unknown گفت...

۵) ابتدا روایت ابن اسحاق و ابن هشام در مورد سن عایشه را میاورم ؛

و دوم عایشه بود و سید او را در مکه بخواست و چون به مدینه رفت او را به خانه برد. و هفت ساله بود چون نکاح وی کرد و نه ساله بود که وی را به خانه برد ( و چنین گویند که ده ساله بود) و از جمله ی زنان که سید خواسته بود، وی بود که بکر بود.

{ سیرت رسول الله، صفحه ۵۴۹ ، ترجمه محمد همدانی}

عایشه خودش می گوید که هرگز به یاد ندارد که پدر و مادرش به غیر از اسلام دین دیگری داشته باشند ؛

از ابن شهاب روایت است که گفت: عروه بن زبیر مرا خبر داده که عایشه همسر پیامبر گفت: پدر و مادرم را هرگز به خاطر نمی آورم مگر آنکه پیروی دین (اسلام) می کردند...

{صحیح بخاری، جلد ۴، حدیث ۳۹۰۵ ، ترجمه احراری}

Unknown گفت...

۶) باز هم دروغ و تحریف ؛

هشام بن محمد بن سائب کلبی از پدرش از ابوصالح از ابن عباس ما را خبر داد که می گفته است: رسول خدا عایشه را از ابوبکر خواستگاری فرمود. ابوبکر گفت من پیش از این به مطعم بن عدی بن نوفل عبد مناف وعده داده و گفتگو کرده ام که عایشه را به همسری پسرش جبیر بدهم. آزادم بگذارید که این موضوع را لغو کنم و چنان کرد و سپس رسول خدا با عایشه که دوشیزه بود ازدواج فرمود.

محمد بن عمر واقدی از ابوحمزه میمون که وابسته و آزاد کرده عروه بن زبیر بوده است، از عروه از عایشه ما را خبر داد که می گفته است رسول خدا مرا به همسری برگزید و من در آن هنگام با دخترکان بازی می کردم و نفهمیدم که پیامبر مرا به همسری برگزیده است تا آنکه مادرم مرا گرفت و در خانه نگهداشت و اجازه بیرون رفتن به من نداد، به اندیشه ام گذشت که من دارای همسر شده ام ولی از مادرم نپرسیدم و او بود که مرا آگاه کرد.

مسلم بن ابراهیم، از جعفر بن سلیمان، از هشام بن عروه، از پدرش از عایشه ما را خبر داد که می گفته است:پیامبر در هفت سالگی من مرا عقد و در نه سالگی با من زفاف فرمود و من همراه دوستان خود عروسک بازی می کردیم و هرگاه پیامبر می آمد و عروسکها پیش ما بود می فرمود آرام و بر جای خود باشید.

عفان بن مسلم، از وهیب، از هشتم بر عروه، از پدرش از عایشه ما را خبر داد که می گفته است: در حضور پیامبر با عروسک های خود بازی می کردم و دوستان هم سن و سالم پیش من می آمدند و آنان از رسول خدا خود را پوشیده و پس پرده نگه می داشتند و پیامبر پوشیده به آنان می فرمود همراه من بازی کنند.

کثیر بن هشام، از جعفر بن برقان از زهری ما را خبر داد که می گفته است: پیامبر در شش سالگی عایشه را عقد و در نه سالگی با او زفاف فرمود و در هجده سالگی او رحلت فرمود.

محمد بن عمر واقدی از اسراییل، از اعمش، از ابراهیم، از اسود از عایشه ما را خبر داد که می گفته است: پیامبر در شش سالگی مرا عقد و در نه سالگی با من زفاف فرمود و هجده ساله بودم که رحلت فرمود.

{طبقات ابن سعد، جلد ۸، صفحه ۵۷ تا ۶۰، ترجمه محمود مهدوی دامغانی}

Unknown گفت...

باب۱۱ ؛ ازدواج خردسال با بزرگسال
از عروه روایت است که گفت: همانا پیامبر عایشه را از ابوبکر خواستگاری کرد، ابوبکر به او گفت: من برادر تو می باشم. آن حضرت به ابوبکر گفت: تو در دین خدا و کتاب او برادرم می باشی و او (عایشه) بر من حلال است.

(صحیح بخاری، جلد ششم، حدیث ۵۰۸۱، ترجمه احراری)

اسلام یک فرقه است و محمد رهبر فرقه بود، او ابوبکر را شستشوی مغزی داده بود، این احمق به محمد اجازه داد به دختر خردسالش تجاوز کند تا بتواند به بهشت برود و ۷۲ حوری باکره را در هم بکوبد.. در حال حاضر هر دوی آنها در جهنم هستم و مسلمانانی که از محمد پیروی کنند نیز به آنها خواهند پیوست.

Unknown گفت...

ترجمه فولادوند : و آن زمان شما که از خون دیدن (ماهانه) نومیدند، اگر شک دارید (که خون می بینند یا نه) عده آنان سه ماه است و (دخترانی) که (هنوز) خون ندیده اند (نیز عده شأن سه ماه است) و زنان آبستن مدتشان این است که وضع حمل کنند، و هر کس از خدا پروا دارد (خدا) برای او در کارش تسهیل فراهم سازد.

در واقع این آیه حتی بیشتر از ازدواج و رابطه جنسی با دختران پیش دبستانی است، این فقط ازدواج نیست، بلکه درباره دوره انتظار بین دو ازدواج است. به عبارت دیگر، قرآن به روشنی تاکید می کند که مردان مسلمان می توانند با دختران ۸ تا ۹ ساله یا ۱۰ ساله ازدواج کنند و با آنان رابطه جنسی داشته باشند.

Unknown گفت...

جناب میر حمید موسوی!
شما به اونجای مادرت خندیدی که تحقیقات مفصلی داشتی! این اطلاعات دروغین در مورد سن عایشه در واقع مال فردی به نام مویز امجد است، و بقیه بدون تحقیق و بررسی صحت و سقم منابع رفتن از روش کپی کردن. در بالا جواب تان را به طور مفصل دادم.

ناشناس گفت...

اون کسی که اینا نوشته ای تو انسان نیستی از مادرت بپرس تا بهت بگه که از راه زنای با سگ یا خوک تو رو به دنیا اورده

Unknown گفت...

شما غلط زیادی کردی . که به مقدسات ما توهین میکنی . خدا خودش از شما انتقام بگیره

Unknown گفت...

تف به شرفتون که به مقدسات ما توهین میکنی من شک دارم شما پدر یا مادر مشخصی داشته باشی بیشرفا .

Unknown گفت...

نویسنده هم غلط کرده .ایشالله حقیقت زود براتون روشن میشه بعد از اینکه هلاک شدین به درک رفتین

Translate

بايگانی وبلاگ