ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

شباهتهای بت‌پرستان الله‌پرست با الله‌پرستان مسلمان!



1-   بت‌پرستان معتقد به وجود خدائی به نام الله بودند، همانگونه که الله‌پرستان این اعتقاد را دارند(اشتراک در توحیدربوبیت).(1)
2-   بت‌پرستان معتقد بودند که روزی دهنده‌ی واقعی الله است، همانگونه که الله‌پرستان این اعتقاد را دارند.(2)
3-   بت‌پرستان معتقد بودند بتهایشان خدایگانی هستند که مقربین درگاه الله شدند و الله‌پرستان امام‌پرست معتقدند امامزادگان مقربین الله در زمین هستند.
4-   بت‌پرستان منکر پرستش بت‌هایشان بودند و می‌گفتند اینها را عبادت می‌کنیم که ما را به الله نزدیکتر ‌کنند و الله‌پرستان کشور ما نیز درست مانند بت‌پرستان، امامزادگانشان را پرستش می‌کنند و می‌گویند که اینها ما را به الله نزدیکتر می‌کنند.(3)
5-   بت‌پرستان معتقد بودند که کعبه‌ی خانه‌ی الله است و الله‌پرستان هم درست مانند آنان اعتقاد دارند که خدایشان در عربستان سعودی دستور بنای خانه‌ای را برای خودش صادر کرده است.
آیا فرقی بین امام‌پرستان الله‌پرست و بت‌پرستان الله‌پرست وجود دارد؟
این موضوع از زاویه‌ای دیگر
==================================
(1) وَجَعَلُواْ لِلّهِ مِمِّا ذَرَأَ مِنَ الْحَرْثِ وَالأَنْعَامِ نَصِيبًا فَقَالُواْ هَذَا لِلّهِ بِزَعْمِهِمْ وَهَذَا لِشُرَكَآئِنَا فَمَا كَانَ لِشُرَكَآئِهِمْ فَلاَ يَصِلُ إِلَى اللّهِ وَمَا كَانَ لِلّهِ فَهُوَ يَصِلُ إِلَى شُرَكَآئِهِمْ سَاء مَا يَحْكُمُونَ (انعام/136)  و [مشركان] براى الله از آنچه از كشت و دامها كه آفريده است‏سهمى گذاشتند و به پندار خودشان گفتند اين ويژه الله است و اين ويژه‌ی بتان ما پس آنچه خاص بتانشان بود به الله نمى‏رسيد و[لى] آنچه خاص الله بود به بتانشان مى‏رسيد چه بد داورى مى‏كنند
وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ فَأَنَّى يُؤْفَكُونَ (عنکبوت/61) اگر از آنها (مشرکان ) بپرسید که چه کسی آسمانها و زمین را پدید آورد، و چه کسی خورشید و ماه را تسخیر نمود خواهند گفت الله، پس برای چه از (عبادت) ما روی بر می‌گردانند؟

(2) اللَّهُ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَيَقْدِرُ لَهُ إِنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ  (عنکبوت/62) الله بر هر كس از بندگانش كه بخواهد روزى را گشاده مى‏گرداند و [يا] بر او تنگ مى‏سازد زيرا الله به هر چيزى داناست.
وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّن نَّزَّلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَحْيَا بِهِ الْأَرْضَ مِن بَعْدِ مَوْتِهَا لَيَقُولُنَّ اللَّهُ قُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْقِلُونَ (عنکبوت/63) و اگر از آنان بپرسى چه كسى از آسمان آبى فرو فرستاده و زمين را پس از مرگش به وسيله آن زنده گردانيده است‏حتما خواهند گفت الله بگو ستايش از آن خداست با اين همه بيشترشان نمى‏انديشند

(3) أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاء مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ (زمر/3) همانا دين خالص از آن الله است، و آنها كه غير از الله را اولياي خود قرار دادند، و دليلشان اين بود كه اينها را نمي‏پرستيم مگر به خاطر اينكه ما را به الله نزديك كنند، الله روز قيامت ميان آنها در آنچه اختلاف داشتند داوري مي‏كند، الله آن كس را كه دروغگو و كفران كننده است هرگز هدايت نمي‏كند


۱۹ نظر:

هدا گفت...

خیلی جالب به شباهتها اشاره کردید. واقعا تفاوتشان در چیست؟

گمنامیان گفت...

طبق معمول آفرین و دست مریزاد،
سپاسگذار تلاش های شما برای روشنگری هستم،
درود بی پایان ،
همراه تو،
گمنامیان

arsh irani گفت...

از هدی گرامی و همچنین از دوست خوبم گمنامیان عزیز سپاس بسیار دارم، تنها راه رهائی ایران روشنگری دینی است.
این دین مانند تاریکی است که با افروخته شدن هر شمعی خود به خود از بین خوهد رفت.
پیروز باشید!

ناشناس گفت...

شما درست می گویید ولی به نظر من مطالبی بنویسید که اسلام را به طور کلی و فارغ از شیعه و سنی بودن نقد کند. اکثریت شیعه های ایران اعتقاد خود را به مذهب از دست داده اند ولی متاسفانه سنی ها هنوز فکر می کنند اشکال از شیعه است و اگر اسلام سنی در مملکت پیاده شود کشور گلستان می شود.

جواد گفت...

باز چه بت پرستان و چه الله پرستان یک آیینی داشتند. شما چه جیزی داری؟ معمولا کسانی مثل شما با تمام ادیان مخالفید و بسیار جالب هست که از نظر شما میلیاردها انسان در طول تاریخ اشتباه می کرده اند که از عیسی یا موسی یا محمد پیروی می کرده اند و دست روز گار شمایی را آفریده که از همه بیشتر می فهمید و از هیج چیز پیروی نمیکنید.

هیچ گاه درک درستی از آیین اسلام نداشته اید و حتی به وضوح به تفاوت ها واقفید. تنها کاری که انجام میدهید سر و صدای زیاد و شلوغ کاری است. آیا واقعاً تحلیلتان صحیح است؟

مسلماً کمترین فرق بین الله پرستان و بت پرستان این است که امامان الله پرستان خودشان خدا پرست بوده اند و پیروانشان معتقدند که تمام قدرت از آن الله است. اگر در واقع شما نام دوست داشتن زیاد را پرستش میگذارید پس بسیارند کسانی که پدران و مادرانشان را میپرستند؛ یا حتی تیم های ورزشی را، خوانندگان و چه و چه و چه.

در یک جمله بسیاری از تلاش شما در این مسیر است که خود را از عذاب این سوالات که همواره در اعماق ذهن شما میجوشد خلاص کنید که: اگر مسلمین درست بگویند چه؟ اگر به واقع قیامتی در کار باشد چه؟

همواره بسیاری از کسانی که سیگار میکشند منکر ارتباط سیگار کشیدن با سرطان میشوند تا وجدان خود را برای استعمال بیشتر آسوده کنند و همواره بسیاری که دین را مورد حمله قرار میدهند میکوشند تا با غلط پنداشتن تمام ادیان الهی به هر خواسته ی خود پرستانه تن در دهند.

آگاه باش که آنها در مستی خود سرگردانند!

Roya گفت...

شباهت جالبی‌ بود...مثل ویندوز ۷ و اکس‌پی میمونه که ورژن بالا رفته...

ناشناس گفت...

بچه های مسدود شده رو به چه قیمتی فروختی؟
راس میگن که توبه نامه نوشتی و اکانتت باز شده؟
هیچ میدونی که اکثر اون صدها کاربر اخراجی از طرفدارهای لینکهات بودن و بهش مثبت میدادن؟

arsh irani گفت...

توبنامه چیه گرامی!
ضمنا من پنج شش روز صبر کردم دیدم با عزلت نشستن کاری درست نمیشه. ضمنا هدف من روشنگری است، از هر ابزاری استفاده میکنم و اگه بالاترین صد بار دیگه هم منو مسدود کنه صد و یکمین بار هم فعالیت خواهم کرد؛ برای من مهمه که چقدر سخنانم شنیدار داشته باشه نه اینکه دوستان برام به‌به و چه‌چه بزنند.
خوب می‌دانستم که با این تشرها و زخم زبان‌ها مواجه خواهم شد و اطمینان داشتم که شاید 10% لینکام هم داغ نشه، اما امدم تا از هر دو سو سرزنش بشم ولی خواهم نوشت.
پیروز باشید!

ناشناس گفت...

در نوشتن شما مشکلی نیست
اگر در بالاترین هم مطالبتون رو نمیفرستاد باز هم ما به وبلاگ شما سر میزدیم و مطالب شما را می خواندیم

تمام کاربرهای اخراجی نیتشون این بود که شما و امثال شما بدون حذف و سانسور بتونید در بالاترین بنویسید

در هنگام گفتگو با یحیی نژاد و بالایارها خیلی مواظب باشید
چون از طرف سپاه قصد شناسایی اطلاعات شما رو دارن

بهشون اطلاعات تماسی ندید
از طریق اینترنت و با پراکسی باهاشون ارتباط داشته باشید

arsh irani گفت...

به نظر من چنین نیست، ضمنا اطلاعات در اختیارشونه و اگه میخواستند منو لو بدن باید این کار رو قبلا کرده بودند، من به اینجا اعتماد کردم و جای دیگه زیاد جرأت نمی کنم نظر و یا عضو بشم.
پیروز باشید!

ناشناس گفت...

پیش از اسلام نیز مکه یک محیط مذهبی و با رنگ و بوی دینی بوده کما اینکه طواف خانه کعبه و... وجود داشته. در واقع آن یکتا پرستی با خرافات و جاهلیت درآمیخته شده و با گذشت ایام مکه شاهد پیدایش آن به نمادهای شرک بود.

مردم مکه(یا مشرکان یا به قول شما بت پرستان الله پرست!) نیز به آیینی پایند بودند که در آن تنها رسوباتی از ادیان توحیدی و شرایع آن ها باقی مانده بود.

در چنین فضایی قران نازل و اسلام ظاهر شد که یکی از رسالت های پیامبر (ص) و قران مقابله با این جاهلیت بود.

قرآن نیز از این جاهلیت با آوردن قید الاولی(احزاب 33) به دنبال واژه جاهلیت یاد می کند.
این واژه اولی نشان از واقع شدن جاهلیتی دیگر در آینده می داده است . کما اینکه در احادیث شیعه آمده هنگام ظهور حضرت مهدی (عج) گویا ایشان امر جدیدی می آورند!

روزبه گفت...

کشور ما به داشتن انسانهای شریفی چون شما که دل شیر دارند و در این تاریکی هراسناک جهل، چراغ به دست در کوچه‌ها می‌گردند، افتخار می‌کند.

arsh irani گفت...

از روزبه گرامی که همیشه با نظرات گویا و مستندشون مرا یاری کرده اند، سپاسگزارم.

ناشناس گفت...

اگر سایت به دست سپاه افتاده باشه اینطور نیست که بخوان یک نفر یک نفر شناسایی و دستگیر کنن
در اینجور عملیات ابتدا شناسایی تمام سوژه ها در طول زمان انجام میشه و در 1 روز همه دستگیر میشن
دقیقا مثل کودتای 28 آذر در بالاترین که صدها کاربر در یک شب مسدود شدن
چون اگه یکی یکی میخواستن با کاربرها برخورد کنن همه متوجه میشدن و عکس العمل نشون میدادن

در هر صورت احتیاط بیشتری در مورد بالاترین به خرج بدید
مطمئن باشید که ضرر نمی کنید
موفق باشید

ناشناس گفت...

جواد جان، مذهب فقط یهودی، مسیحی و اسلام نیست. از زمانی که یهودیت آمد تا بحال ۲ درصد تاریخ بشر هم نمیشود. پیش از آن دینها بوجود آمده پس از هم آمده و هر چه بشر پیشرفت کرده تعداد دینهای نو ظهور کمتر و کمتر شده است. بطوری که الان هیچ کس جرات ادعای معجزه و پیامبری را ندارد.

http://fireintheocean.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/09/Religion-Time-Line.gif

ناشناس گفت...

اسلام هم بیش از ۲۰ درصد تاریخ ایران را تشکیل نمیدهد. به نک آن پیکانها در شکلی که پیوندش را در بالا دادم نگاه کن، با توجه به تاریخ و آینده (جهت آن پیکانها) معلوم نیست که اسلام تا کجا ادامه داشته باشد در جهتی که آینده بشر ممکن است تا چند میلیون سال دیگر هم برود که هیچ کس هیچ نمیداند. اگر هم میخواهی بگویی که امام زمان میآید و اسلام تا ابد و قیامت ادامه می‌یابد و از این قصه ها، باید گفت که اینها همه قصه حسین کرد شبستری است و هیچ عالم اسلامی نمیتواند چنین چیزهایی را ثابت کند که در آینده حتما بوقوع خواهد پیوست. قصه‌هایست که سر هم شده بدون هیچگونه دلیل علمی و منطقی. البته منطق اسلامی پشتش هست که برای خودشان خوب است.

ناشناس گفت...

بسیار عالی بود از زحمات بی دریغتان ممنونم

مسلم گفت...

آقایiran000شماازعقیده اسلامی هیچی سردرنمیاریم.مگه خودت نگفتی که من ازمنابع اهل سنت استفاده میکنم زیرانزدمحققین معتبرتراست پس چرامیری واسه ماشیعیان امام پرست روجای الله پرستان جامیزنی؟امام پرست باالله پرست خیلی فرق داره و همیشه به دنبال جایی نباش که به نفعته به دنبال حقیقت باش واین چیزهای واهی روکناربذار.درضمن مشرکان ازالله مددنمیخواستند بلکه ازبت های خودشون که فقط سنگ بودن طلب هرکاری میکردند واصلش همینه که فرق میندازه.

arsh irani گفت...

جناب، مشرکان الله پرست بودند و الله را یکی از خدایان می دانستند نه تنها خدا، این را در مفهوم لا اله الا الله (خدائی غیر از الله نیست) وجود دارد. ضمنا ایات نوشته شده در بالا بهترین دلیل بر الله پرست بودن مشکران است.
اینو رو بخون:
تناقضات قرآن در مفهوم لا اله الا الله ( بخش دوم )
http://iran000.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

Translate

بايگانی وبلاگ