ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

قدیمی‌ترین عکس منتسب به دو جنایتکار مقدس؛ علی و محمد.



هر دوی این افراد از جنایتکاران تاریخ هستند، جنایتکارانی مقدس که مقدس‌پرستان اجازه‌ی نقد بی‌طرفانیه‌ی آنان را به کسی نمی‌دهند؛ در بیان جنایتهای این دو همین بس صدها اسیر را با دستور یکی و توسط دیگری به همراه یکی دیگر از همدستانش پس از گردن زده شدن با شمشیری که در دستش مشاهده می‌نمائید و در گور دسته جمعی به مدفون گردیدند.
همچنین در جریان حمله به قلعه‌ای که از زنان و مردان فرار کرده از دست این جانیان به آنجا پناه برده بودند نیز یکی اقدام به آدمکشی نمود و دیگری به زنی تجاوز نمود که شوهرش را در همان روز کشته بودند و او را از میان اجساد عزیزانشان عبور دادند تا بیشتر شکنجه گردد. البته ایده‌ای که پرستشگران از آن پیروی می‌نمایند، مجوز تجاوز جنسی را به زنان به اسارت گرفته شده را می‌دهد؛ آیا می‌دانید این دو جنایتکاران چه کسانی هستند؟
در اینجا دو عکس کاملا تاریخی و احتمالا قدیمی‌ترین عکس منتسب به آنان را مشاهده می‌نمائید:


(به دروغ) گفته می‌شود که این عکس مربوط به نوجوانی محمد است و آنرا راهبی به نام بحیرا کشیده است(1):


و این عکس هم از علی ابن ابی‌طالب است، آنگونه که در تصویر نوشته شده، مربوط به موزه‌ای است در ایتالیا که بر روی پوست آهو نقاشی شده است:
=====================================
(1)
گفته می‌شود که این عکس مربوط به نوجوان تونسی است که توسط عکاس اروپائی از وی گرفته شده و مسلمانان آن را عکس محمد می‌دانند.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

جنایتکار خودت وآنهایی هستند که پیش تو بااین دو عزیز معاندت کردند

arsh irani گفت...

سلام گرامی! عصبانی نشو، حقیقت تاریخ است، لطفا بر روی رفرنسها کلیک کن.

ناشناس گفت...

اسلام سایر ادیان را خرافات نمی داند. این دروغ اول شما.
کسی که با تنگ نظری و غرض ورزی دنبال حقیقت باشد به دروغ میرسد

arsh irani گفت...

یهودیان معتقد هستند که خدایشان با موسی کشتی گرفت مسیحیان معتقدند که عیسی پسر خداست، نظر تو چیه؟
این در مورد ادیان سامی اما در مورد ادیان غیر سامی که هیچی.

ناشناس گفت...

من ادم بی منطق تر از تو ندیدم تا حالا .از یه طرف میگی یه معجزه علمی قران رو به من بگین مسلمون میشم و از طرف دیگه هر چی از معجزات علمی قران برات مینویسن میگی دروغه .عزیز جان لااقل دلیل برای حرفت بیار .ایه به کوهها بنگرید که چون ابرها در حال گذر هستند در حالی که شما انها را بی حرکت میپنداریداین ایه را معجزه علمی نمیدانی پس انرا چه میدانی یه جمله هویجوری از اسمان افتاده یا چند کلمه اشتباه سرهم شده .1400سال پیش کی ادعا میکرد زمین حرکت میکند.
از طرف دیگه ادعا میکنی اگر یه معجزه علمی قران روببینی مسلمون میشی و در عین حال بیشترین حمله ها را به اسلام میکنی .چه دلیلی بالاتر از این رفتار خودت از دروغگو بودنت پرده برمیدارد در دو مسیرکاملا متناقض حرکت میکنی و ادعا میکنی داری راه درست رو میری.این که دشمن اسلامی شکی در ان نیست و از این نظر رسوای عالمی اما چرا به دروغ ادعا میکنی مسلمون میشی اگر فلان و فلان شود و دورغگو بودن خودت را به همه اعلام میکنی .این یعنی اینکه همه بدانند تمام حرفهای دیگرت هم مثل همین ادعات مشکل داره .

معجزه دیگرقران البته برای دیگران مینویسم نه برای یه ادم دروغگو.
در قران جمله رب امشرق والمغرب بکاربرده شده و همینطور جمله رب المشرقین والمغربین(دومشرق و دومغرب)و جمله رب امشارق و المغارب
که یکی از بهترین معجزات علمی قران است .دقت کنید مشرق و مغرب زمین را و سپس اینکه دو مشرق و دو مغرب در اول زمستان و اول تابستان و سپس 365مشرق و 365مغرب در تمامی روزهای سال .
کاملا اثبات شده که هر روز مسیر خورشید در غرب و در شرق با روز قبل فرق میکند و طلوع و غروب هر روزه خورشید متفاوت از روز قبل است .در اول زمستان خورشید درشمالی ترین نقطه است و در اول تابستان خورشید در جنوبی ترین نقطه خود است .
امیدوارم که حداقل برای ظاهر هم که شده یه شهادتین بخونی و بعد بری یه سایت دیگه راه بندازی و به مخالفتت با اسلام ادامه بدی والبته میتونی مثل همیشه به سفسطه هات ادامه بدی و اعلام بفرمائی اینکه معجزه علمی نیست و خودت 2500سال پیش این موضوع رو کشف کردی و محمد هم از رویدست تو تقلب کرده کی به کیه و قتی احمدی نژآد راست راست ره میره و دنیا دنیا دروغ میگه ووقتی رهبر مسلمین جهان خود خونخوار و دروغگوئی چون دیگر مسئولین نظام است در این خرتو خری شما هم حرف خودت رو بزن .........
کی به کیه راحت

arsh irani گفت...

دوست گرامی خوب است به آیه ی پیش از این آیه اشاره ای داشته باشید تا بدانید که آیه در باره ی کدام موضوع حرف میزند؛وَيَوْمَ يُنفَخُ فِي الصُّورِ فَفَزِعَ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَمَن فِي الْأَرْضِ إِلَّا مَن شَاء اللَّهُ وَكُلٌّ أَتَوْهُ دَاخِرِينَ (نمل/87) و روزى كه در صور دميده شود پس هر كه در آسمانها و هر كه در زمين است به هراس افتد مگر آن كس كه خدا بخواهد و جملگى با زبونى رو به سوى او آورند وَتَرَى الْجِبَالَ تَحْسَبُهَا جَامِدَةً وَهِيَ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ صُنْعَ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْءٍ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِمَا تَفْعَلُونَ(نمل/88) و كوهها را مى‏بينى [و] مى‏پندارى كه آنها بى‏حركتند و حال آنكه آنها ابرآسا در حركتند [اين] صنع خدايى است كه هر چيزى را در كمال استوارى پديد آورده است در حقيقت او به آنچه انجام مى‏دهيد آگاه است
دوست گرامی منظور قرآن از حرکت کوها حرکت آن در روز قیامت است .
در مورد رب المشرقین و رب المغربین هم پاسخ دادم:
موضاعت بررسی شده- تناقضات علمی و متنی قرآن-آیا آیه‌ی "رب المشرقین و رب المغربین" از معجزات علمی قرآن است؟

http://iran000.blogspot.com/2010/12/blog-post_04.html

ناشناس گفت...

هر سال ۷ میلیارد دلار از اقتصاد ایران خارج شده و به جیب کشور عربستان میرود و صرف عیاشی شیخ ها میشود و در مقابل آن چیزی وارد نمیشود و این مثل این است که ۷۰ میلیارد دلار از اقتصاد ایران خارج شده باشد. این پول ماست که بجای گردش در اقتصاد صرف وارد کردن بنیاد گرایی، خرافات، تروریسم،و آدمکشی میشود.
ما اصلا احتیاجی به رابطه با این دولت کثیف که مشغول کثافات پراکنی اسلامی در دنیا است نداریم. خودمان نفت داریم. پشت سر اسلام بازی این کشور است . پشت سر تغییر اسم خلیج پارس این کشور است. باید کاری کنیم سفارت عربستان را در ایران تعطیل کنند و گورشان را گم کنند و بروند. اگر ۵ سال کسی به عربستان نرود اسلام یادشان میرود . باید هر کاری که میتوانیم بکنیم.
۱- تلفن کنیم و با گفتن فحش و ناسزا به اسلام و محمد ، مثل الفاک له اسلام، الفاک له محمد و غیره. به گوگل ترانسلیت بروید و هر فحشی میخواهید از پارسی به عربی ترجمه کنید.
۲- یک صفحه قرآن را برداریم و مدفوع خود را با آن آلوده نموده و سپس آنرا با پست به آدرس سفارت عربستان در تهران بفرستیم .
تهران - سفارت عربستان سعودي- خیابان پاسداران ـ خیابان بوستان ـ خیابان نیلوفر ـ پلاک ۱

ناشناس گفت...

تصویر اول عکسی است که Lehnert بین سالهای ۱۹۰۴ و ۱۹۰۶ در تونس گرفته شده و در اوایل دهه بیست به صورت کارت پستال چاپ و توزیع شده.
اینهم منبع:http://tazohor.com/?p=5134

ناشناس گفت...

به نظر من جواب تمام ایرادهای شما در دوبیت مولانا است.
زانکه زین قران بسی گمره شدند
زین رسن قومی درون چه شدند
مر رسن را نیست جرمی ای عنود
چون تو را سودای سر بالا نبود

ادمی مست و لا یعقل مثل شما را چه به تعالیم ناب و اصیل اسلامی،چه به تعبیر و تفسیر ایات قران،تو بیش از انکه بدنبال حقیقت باشی بدنبال دروغ خواندن دین هستی تا از این راه ازاد و لا قید به تمام خواسته های کثیف نفسانیت برسی و هیچ محدودیتی هم نداشته باشی تا لذت این کامروایی را از تو نگیرد.شاید بزرگترین معجزه نشانه بر الهی بودن این کتاب سوره کوچک عصر باشد که یک دنیا مطلب دارد.و اولین و اخرین در این سوره است.من یک حدیث از همان محمدی ذکر میکنم که چنان دشمنش میپنداری چون اسلام را به جای هواهای نفسانیت بر تو عرضه کرد.
من تعصب او یتعصب خرج من دایره الایمان
هر کس که تعصب بورزد و یا اینکه بگذارد تا به نفع او تعصب بورزند از دایره امن الهی خارج است.
لحظه ای بدون تعصب به این حدیث فکرکن.به نظرت ایا این سخن از محمد توست یا محمد راستین؟

ناشناس گفت...

جالب اینکه مسلمین از سر تا پا از محصولات علم غربی استفاده میکنن ولی قران رو که جز عذاب و بدبختی برای بشر امروزی چیز دیگه ای نداشته، بالاتر ار علم میبینن.

اگه قران برات ختم همه چیزه چه نیازی به کامپیوتر داری؟ چرا مریض میششی دکتر میری؟ دارو میخری؟ و ...
همه اینا دسترنج کفار بوده.

میارزه با جهل مرکب خیلی خیلی سخته و شاید یک قرن طول بکشه.

Translate

بايگانی وبلاگ