ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

مجوز تجاوز جنسی به نوزادان از سوی خمینی.

   قرآن به صراحت مجوز ازدواج کودکان را داده است.    
     از نظر اسلام  سن بلوغ کامل دختر 9 سال قمری است است. سرنوشت این دختر هم کاملا در دست ولی او می‌باشد؛ همین ولی می‌تواند دختر تحت تکفلش را به عقد هر مردی که خواست دربیاورد، همان کاری که علی ابن ابی‌طالب با دخترش ام‌کلثوم نمود.
این قانون در مورد ازدواج کاملا صدق می‌کند و برای صحت ازدواج شرط رضایت دختر وجود ندارد، خمینی هم بنابه آموزه‌ی دینی و با الگوبرداری از محمد ابن عبدالله و سایر قدیسان دینش چنین می‌گوید که :
2375      (رساله ی خمینی): پدر و جد پدری می توانند برای فرزند نابالغ یا دیوانه خود که به حال دیوانگی بالغ شده است ازدواج کنند و بعد از آن که طفل بالغ شد یا دیوانه عاقل گردید، اگر ازدواجی که برای او کرده اند مفسده ای نداشته، نمی تواند آن را به هم بزند و اگر مفسده ای داشته، می تواند آن را به هم بزند.
     یعنی اینکه اگر پدر یا ولی قهری، دختری را به ازدواج مردی درآوردند، این ازدواج صحیح و دختر قانونا زن آن مرد می‌باشد. حال دستور یاد شده را با این نظر خمینی یکجا جمع نمائید.
 خمینی مجوز سکس با دختر شیرخواره را به مقلدینش داده است:
      تحریر الوسیله :مسئله 12 - كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى(1) او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ(2) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد، و اگر قبل از نه سال او را وطى كند اگر افضاء(3) نكرده باشد بغير از گناه چيزى بر او نيست ، و اگر كرده باشد يعنى مجراى بول و مجراى حيض او را يكى كرده باشد و يا مجراى حيض و غائط او را يكى كرده باشد تا ابد وطى او بر وى حرام مى شود، لكن در صورت دوم حكم بنابر احتياط است و در هر حال بنا بر اقوى بخاطر افضاء از همسرى او بيرون نمى شود در نتيجه همه احكام زوجيت بر او مترتب مى شود يعنى او از شوهرش و شوهرش از او ارث مى برد، و نمى تواند پنجمين زن دائم بگيرد و ازدواجش با خواهر آن زن بر او حرام است و همچنين ساير احكام ، و بر او واجب است مادامى كه آن زنده است مخارجش را بپردازد. هر چند طلاقش داده باشد، بلكه هر چند كه آن زن بعد از طلاق شوهرى ديگرى انتخاب كرده باشد كه بنابر احتياط بايد افضا كننده نفقه او را بدهد، بلكه اين حكم خالى از قوت نيست ، و نيز بر او واجب است ديه افضا را كه ديه قتل است بآن زن بپردازد اگر آن زن آزاد است نصف ديه مرد را با مهريه ايكه معين شده و بخاطر عقد دخول بگردنش آمده به او بدهد، و اگر بعد از تمام شدن نه سال با او جماع كند و او را افضاء نمايد حرام ابدى نمى شود و ديه بگردنش نمى آيد، لكن نزديكتر به احتياط آن است كه مادامى كه آن زن زنده است نفقه اش را بدهد هر چند كه بنا بر اقوى واجب نيست .
     در اینجا خمینی بیان می‌نماید که اگر ولی، دختر شیرخواره‌ای را به عقد مردی درآورد، این دختر همسر اوست و می‌تواند از او بهره‌ی جنسی ببرد، او می‌گوید که وطی جایز نیست، این لفظ دارای معناست؛ جایز نیست با حرام است دارای دو معنای متفاوت هستند، خمینی در ادامه می‌گوید: اگر با این دختر جماع نمود و مشکل پارگی حاد واژن پیش نیامد حتی بر او گناهی هم نیست ولی اگر مشکل حادی برای دختر پیش آمد او تنها مرتکب گناهی شده است، دادگاه هم هرگز نمی‌تواند این مرد را به دلیل تجاوز به دختر شیرخواره مجازات نماید زیرا با روح اسلام در تضاد است. اگر این پارگی به حدی عمیق باشد که تا مقعد ادامه داشته باشد؛ تنها مجازاتی که بر او اعمال می‌گردد، این است که تا ابد نمی‌تواند با این دختر سکس نماید؛ اما این دختر همچنان زن اوست!!!
آنچه که در اینجا شکسته شده است، زشتی سکس با دختران خردسال و حتی نوزادان می‌باشد.
     هیچ وجدان بیداری چنین کاری را جایز نمی‌داند، غیر از عقیده‌ای که گوینده‌ی آن جنون شهوترانی داشته باشد؛ این است همان اخلاقی که دین اسلام از آن دم می‌زند؟!
پیامبر اسلام اینگونه جنون شهوترانی داشت.

همچنین قرآن مجوز ازدواج کودکان را می‌دهد:

    وَاللَّائِي يَئِسْنَ مِنَ الْمَحِيضِ مِن نِّسَائِكُمْ إِنِ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُهُنَّ ثَلَاثَةُ أَشْهُرٍ وَاللَّائِي لَمْ يَحِضْنَ وَأُوْلَاتُ الْأَحْمَالِ أَجَلُهُنَّ أَن يَضَعْنَ حَمْلَهُنَّ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا (طلاق/4) و آن زنان شما كه از عادت ماهیانه نوميدند اگر (در یائسه بودنشان) شك داريد عده‌ی آنان سه ماه است و زنانی (دختران نابالغی) که (هنوز) عادت ماهیانه نشدند و زنان آبستن مدتشان اين است كه وضع حمل كنند و هر كس از الله بترسد براى او در كارش گشایشی خواهد ساخت.

    در این آیه، قرآن بیان می‌نماید که حتی دخترانی که هنوز پریود نشده‌اند هم می‌توانند ازدواج نمایند، و بیان می‌کند که هنگام طلاق دادن این دختران، آنها باید مانند سایر زنانی که پریود می‌شوند، سه ماه برای اطمینان از عدم حاملگی صبر کنند!

آیا این جنایت نیست؟
==============================================


(1) (1) وارد شدن آلت درون واژن یا مقعد.

(2) (2) کشیدن آلت میان ران دختر.

(3) (3) پارگی حاد واژن و یکی شدن آن با مقعد.

۴۱ نظر:

ناشناس گفت...

لعنت خدا به دل سیاهت انقدر کور دلی که هیچی نمیبینی . من یک سوال دارم این همه پیچیدگی در قران ایا به قول شما این نوشته دست محمد حوس ران است ؟؟؟
ایا محمد میدانست انسان ها از ستاره اند ستارگان از خاک و ... .
تو و امثال تو هزاران ساله که مثل خوک به زندگی کثیفتون ادامه میدید ایشه مثل تو و ... .
تو ادم احمقی نیست از زوی بغض این چیزا رو مینویسی

ناشناس گفت...

عزیز ناشناس باید بگم که شما کوری و واقعیت ها رو نمیبینی . اگر یه کم به دورورت و نگاه کنی این چیزها رو حس میکنی ، بعدشم محمد چندین سال دنیا رو گشته بود و همه چیزو تجربه کرده بود .

ناشناس گفت...

تو و امثال تو را فقط میتوان آدم نماهایی عقده ای و زبان نفهم نامید که دهنتان بوی فاضلاب میدهد.آخه بی شعور تو که هر چیز را به رای خودت تعریف میکنی،اصلا میتونی خودت رو هم تعریف کنی؟؟که چه آشغالی هستی؟؟؟

ناشناس گفت...

هروقت پاي خرد و انديشه به ميان بيايد دکان دين تعطيل ميشود و افراد کور تعصب (خر مقدسها) چون توجيح علمي و منطقي ندارند شروع به فحش و ناسزا ميکنند که همين هم نشانه عجز دين در برابر عقل است (هرچند که دين بصورت شعاري شما را دعوت به تفکر کرده باشد) پس دوست عزيز به جاي فحش، اگر ميتواني دليل عقلي بياور و اگر نميتواني بجاي ياوه گويي ديگر به اين وبلاگ نيا
خر مقدسها: کسانيکه همانند خر ميخورند و جماع ميکنند (چون تنها انسان و خر فصلي جفتگيري نميکنند) و به عقل، هنر و کليه مسايل انساني که وجه تمابز آنان از خر است اعتقاد ندارند و تنها فرق آنها با خر در اينست که نماز هم ميخوانند پس خود را مقدس مي¬شمارندند

ناشناس گفت...

به نظر، معتقدان به قرآن ساد‌گیهای قرآن را به پیچیدگی نسبت میدهند تا توجیه کنند. میگویند کارشناس میخواهد (اگر کارشناس میخواهد پس افراد عادی برای چه باید قرآن بخوانند؟ خوب! خواندن تفاسیر را هم صواب کنید. چرا عربی خوانی قرآن را رواج داده‌اید؟). گاهی میگویند مثلا منظور از فلان کلمه که به وضوح معنی مشخصی دارد، آن نیست که برخی میگویند! یا میروند و از ۱۴۰۰ سال پیش معنی ‌ای را که دیگر حتی کاربردی در خود عربی ندارد، میآورند و میگویند منظور قرآن این بوده است! خوب پس چرا میگویید قرآن برای امروز هم است وقتی حتی عرب هم آن واژه را با زبان امروز خود به صورتی که شما میخواهید درک نمیکند. این چه قرآن ِ همه زمانی است؟! چرا ترجمه‌ها و تفسیرها اینقدر مختلف است؟ اختلاف یعنی عدم روشنایی که خود قرآن بر خلاف آن مدعی روشنی و آشکاری است!

ناشناس گفت...

برادران موضوع ساده است. حضرت محمد مصلحی اجتماعی بوده است و اینجا و آنجا حرفهای اصلاحگرایانه‌ای زده است. خودش هم گفته است که قرآن اصلی در لوح محفوظ است و خودش هم در عمر خود دست به گردآوری چیزهایی که گفت (قرآن) نزد. وقتی فوت نمود عده‌ای انسان (نه خدا و معصوم) قرآن را از اینجا و آنجا گردآوری کردند. گفته‌های یک انسان را که خودش هم میگفت چون بقیه‌ی انسانهاست (حالا مسلمانان مدعی هستند که نه! او با انسانهای دیگر فرق داشته و معصوم بوده است!). واضح است که با این روند این قرآن نمیتواند حتا گفته‌های دقیق خود حضرت محمد هم باشد. وقتی طی ۲۳ سال در هر رویداد چیزهای پراکنده‌ای میگویی وقتی آن گفته‌های پراکنده به صورت کتاب در میآید نباید انتظار حتا یک کتاب مستحکم (تا چه برسد به معجزه) از آن داشته باشی. پیچیدگیهایی که میگویند از دوگانه‌گیها و تناقضات قرآن است. والا عده‌ای هستند که میگویید کتاب نوسترآداموس هم به طور معجزه‌اسایی آینده را پیش بینی کرده است. دوستانی که از کتاب نوسترآداموس مطلع هستند میدانند. این کتاب هم شعر گونه است! عجیب است! هر که میخواهد چیز خارق العاده‌ای بگوید، آنرا پیچیده میکند و شعر وار (همچون نوسترآداموس یا قرآن) میسراید. عجیب نیست که بت پرستان هم میگفتند گفته‌های حضرت محمد شعر است. نوسترآداموس هم اکنون پیروان قهاری دارد که آسمان ریسمان میکنند تا بگویند که هدف وی از فلان استعاره یا فلان جهت جغرافیایی اشاره به فلان رویداد امروزی بوده است! و وقتی مراجعه میکنی، میبینی که هیچ چیزی به طور مستقیم بیان نشده است و به اصطلاح -پیچیده- است!! شباهت بین این باورمندان به نوسترآداموس و قرآن وجود دارد. به جز اینکه قرآن به صراحت ادعای روشنی دارد.

مسلمان همین دیروز گفت...

کسانی که تمایل مفرط حضرت محمد را به زنان توجیه میکنند از جمله میگویند که اهداف سیاسی و مودت با قبیله‌ها بوده است. اولا مگر راه مودت با قبیله‌ها فقط همان بوده (حتا در آن عصر)؟ چرا قرآن به صراحت امتیازات جنسی برای ایشان قایل شده است که حتی عموم مسلمانان هم حق دسترسی به آنها را ندارند؟ دوستان دنیا عوض شده است. امروزه و سالهاست که بشر فهمیده است که زن نیز هم چون مرد اراده و خواسته دارد. ممنون از اسلام که در آن موقع حقوقی را قایل شد و به هوسهای سرکش افساری زد ولی این همه آنچه که باید میشد نیست. اینکه دختران زودتر بالغ میشوند یا از این جمله، توجیه موضوع نیست. واقعیت این است که بلوغ عقلی یک دختر هم سالها بعد صورت میگیرد. شما نمیتوانید حتی در عربستان آن موقع با ادعای بلوغ در ۹ سالگی، بچه‌ای را به زنی خود درآورید و وی را تا آخر عمر از خود بدانید چون عقل چند سال بعد بالغتر میشود، درک اجتماعی بالاتر میرود و نظرها عوض میشود. یک انسان یک کالا نیست که ولی بتواند در بچگی برای کل زندگی سکسی آینده او تصمیم بگیرد. ولی فقط میتواند راهنمایی کند. مگر ما خودمان را ندیده‌ایم. واقعیت است و شرمی در این نیست که حتا از دوران مدرسه راهنمایی هم پسران در مورد آلت خود کنجکاو میشوند و گاهی ناخودآگاه آنرا به جایی میمالند.

مسلمان همین دیروز گفت...

زندگی جنسی شروع میشود. میبینید که آغاز زندگی جنسی حتی در مورد پسران هم آنچنان در سنین بالاتر نیست. منظورم این است که در مورد دختران البته زودتر است ولی در مورد پسران هم آنچنان دیرتر نیست. حال چرا باورمندان اسلام اجازه‌ی در اختیار گرفتن یک پسر بچه را به یک زن ۴۰ ساله نمیدهد تا با ران او بازی کند؟ یا اگر میدهد چرا در مورد آن تبلیغ نمیکند یا قانون وضع نمینماید و دفاع نمیکنند؟ ولی در مقابل همین مورد در مورد دختر بچگان سخن میگوید و آنرا به زود بالغ شدن منتسب مینماید؟ اگر کار خوبی است پس اجازه دهید که یک زن ۴۰ ساله یک پسر مثلا ۱۳ ساله را به شوهری بگیرد و با وی بازی کند. آن پسر ۱۲ ساله تازه در آغاز راه زندگی جنسی خود است. چیزهایی را میفهمد ولی درک درستی ندارد. یعنی بدون تعارف چیز خاصی را در سر آلت خود احساس میکند ولی در مورد رفع آن احتیاج درک درستی ندارد و حتا اگر به او بگویید تمایل خاصی برای انجام آن ندارد. علت این است که بلوغ جنسی آغاز شده ولی کامل نشده است. همین هم در مورد یک دختر ۱۰ ساله صدق میکند. به چه مجوزی اسلام اجازه‌ی تجاوز و سو استفاده از این تمایل جنسی خام را برای رفع عطش جنسی مردان میدهد؟! مگر زن ۱۷-۱۸ ساله به بالا کم است که به بچه‌ها بند کرده‌اید؟

ناشناس گفت...

آن دوست گرامی که میگوید در غرب آن تجاوز هست میخواهد جوری القا کند که در غرب بیشتر از کشورهای اسلامی است. چنین چیزی را نمیتوان ثابت کرد چون در جوامع اسلامی آن سامانه‌ی کنترل و امارگیری وجود ندارد. کشورهای غربی، ژاپن و غیره در مورد معضلات خود آشکارا تحقیق میکنند، آنها را تا جای ممکن جلو ویترین میآورند تا راه چاره بجویند، به همین دلیل مسلمانان ضد غربی به این آمار دسترسی دارند و آنها را به رخ میکشند. در مقابل در کشورهای اسلامی و بویژه ایران سعی در گل و بلبل نشان دادن کشورهایشان دارند و معضلات شرم آور را مثل خاکروبه بزیر قالی جارو میکنند و خیلی همت کنند در جلسات پنهانی برای ان چاره جویی میکنند که چون پنهانی است معمولا هم به جاهایی مناسبی نمیرسد. دختر عمه من پزشک بود در یکی از روستاهای ایران. زنی به او مراجعه کرده بود و میگفت از برادرش باردار شده است و آنرا به کوچکی خانه و بغل هم خوابیدن نسبت داده بود. به هیچ عنوان نمیتوان گفت که این معضل در جوامع غربی زیادتر یا کمتر از کشورهای اسلامی است چون آمارهای درستی بویژه در مورد کشورهای اسلامی وجود ندارد و اگر هم وجود میداشت، تطبیق و یکی کردن پایه‌های آمارگیری (برای مقایسه) به این سادگی نیست.

ناشناس گفت...

در بالا اصلا منظورم این نبود که مدل غربی ایده‌آل است. البته آنها هم اصلا ادعایی در مورد ایده‌آل بودن مدلشان ندارند. بر خلاف مسلمانان که هر چیز نوشته شده در قرآن و حدیث و باورشان را مناسب مطلق میدانند و مدعی هستند که راه نهایی و مطلق بشری را یافته‌اند! ما ایرانیان کم کم باید از این بحث ها راه خود را بجوییم. این راه نه راه غربی خواهد بود و نه راه اسلام محمدی ۱۴۰۰ سال پیش. البته این بسیار زمانبر است.

تارنمای شما نعمت است حتا برای مسلمانان، اگر این را درک کنند. اگر راه اینها درست باشد که تارنمای شما با میان کشیدن این موضوعها آنرا محکم‌تر میکند، چون پاسخ میدهد و به قول خودشان رفع شبهه مینمایند. و اگر راهشان درست نباشد که نیست و باید آنرا کنار بگذارند. اگر این افراطیان میفهمیدند میبایست از تارنمای شما استقبال میکردند. زمان یک جانبه سخن گفتن مسلمانان در ایران گذشته است. در زمان شاه و پیش از آن هم اینها بودند که میتوانستند حرف خود را بزنند و افکار ما گوشه نشین و محروم بود. این مشکلی است که قرنها با آن دست به گریبانیم و زمان آغاز پشت سر گذاشتن آن هم همین الان است.

ناشناس گفت...

بر غرب هر چه گذشته و هر چه است در اینجا به ما ربطی ندارد. ما مشکلات خود را داریم و باید راه حلهای خود را جستجو کنیم. قرنها مسلمانان خود گفته و خود خندیده‌اند و یک طرف به قاضی رفته‌اند. زمان آن گذشته و سایر مردم ایران هم باید حرف خود را بزنند. بهتر است مسلمان خود را با وضعیت تطبیق دهند و هر حرفی را دلیل بر اهانت ندانند. شما قرنها به افکار ما اهانت کردید، چندی هم اهانتهای ما را تحمل کنید (بر فرض که اهانت باشد که اکثر آنها نیست)

فضول گفت...

فهم این مسئله اینقدر بحث و جدل نداره! کافی توضیح المسائل این حضرات را مطالعه فرمایید تا متوجه شوید انها صبح تا شب به چی فکر می کنند و اصولا اکثرشون مثل آدم های روانی و شهوتران اینگونه مسایل رو ساعتها باهم نقد و بررسی هم می کنند، چه تو حوزه چه بالای منبر.... براستی با کمی تامل میشه عمق بیماری فکری این قدیسان زمانه را در لا بلای گفتارشون بوضوح مشاهده کرد

ناشناس گفت...

این چه جور کلمه ای که به کار بردی ؟ مطمئن باش تو دیوانه می خوانند چون اصلا مفهوم ازدواج نوزاد معنی ندارد ما به بچه زیر 2 سال نوزاد می گیم تو میایی میگی ازدواج نوزاد واقعا از جمله ات خنده ام گرفت .قبلا زیرک تر بودی ولی الان فاسدتر می شی.جملات عجیب به کار می بری بعد به تو فحش بدهند میایی میگی عزیزم عاقل باش بیا باهم گفتگو کنیم این هم چون اخلاقت ؟ وقتی با راه خودت بری آنقدر راه میری در نهایت به تقطه ای میرسی که تصور میکنی که همه چیز با من بوده و اسلام درمقابل حقیقت و عقل در نتیجه مجبوری به راه خودت چون با آن خوگرفتی اگر کسی حقیقت به تو بگوید دیگر قبول نمی کنی چون عادت کردی.

فضول گفت...

"اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ(2) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد"
از این ناشناس کور {این چه جور کلمه ای که به کار بردی ؟} می خوام که برای من بی سواد جمله بالا رو تفسیر کنند چون من عقلم نمی رسه و معنی نوزاد و کودک رو هم خوب نمی تونم تشخیص بدم!!

پارسا گفت...

آقای ناشناس بالایی، لطفا پیش از پیامگذاری متن را بخوانید: «تحریر الوسیله :مسئله 12 - كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد... اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد..»

در خیلی از موارد وقتی به باورمندان چیز آشکاری را از اسلام میگویی تعجب میکنند و منکر میشوند. تو گویی اسلامی که در ذهن آنهاست چیز دیگری است. به یکی گفتم امامت مانند سلطنت پدر و پسری است. جا خورد و منکر شد. در چشمش نگاه کردم و گفتم: مگر نیست؟! باز مبهوت مرا مینگریست! این یعنی این افراد در دین خود تفکر نکرده‌اند و بجای واقعیت خیال میپرورند.

parsa گفت...

علت اینکه مردان چه در آن دوره و چه حالا در مورد مردان بیمار، برای آن کار به دخترهای کوچک جلب میشوند این است که کودکان در واقع هر را از بر تشخیص نمیدهند و مرد براحتی و بدون دردسر میتواند او را به بازی بگیرد. بدون قرقر، بدون ادعا، با خواسته‌های خیلی کم و ساده و بدون دردسر زیاد در مورد چیزهایی مثل نیازهای اولیه (خوراک و پوشاک یک کودک کم خرج تر است). حضرت محمد هم (حتا با احتمال زیاد در مورد نیت نیک وی) به این موضوع پی نبرده و آنرا طبیعی دانسته، خود نیز آن کرده و فقط مهاری به این چیزها زده، اصلاحی کرده و توصیه‌های اخلاقی‌ای نموده است.

دختران زودتر بالغ میشوند. اشتباه عمده در اینجا باز هم صفر و یکی فکر کردن است: تو گویی، یک شبه دختر ۹ یا ۱۰ ساله از خواب بیدار میشود و بالغ میگردد. تا یک ثانیه پیش بالغ نبوده و یک ثانیه بعد بالغ شده و اسلام باید مجوز را صادر کند! چنین چیزی نیست، واقعیت این است که همچون پسران در اوان بلوغ، دختر هم چیزهایی را میفهمد و این در دختران زودتر صورت میگیرد.

parsa گفت...

این به معنای آمادگی کامل جنسی نیست و اسلام نباید از این سو استفاده کند. انسان لازم نیست کامل باشد و همیشه هم اینطور نبوده و تکامل یافته است. یعنی انسان ۲۰۰ هزار سال پیش ویژگیهایی داشته که با حالا متفاوت بوده. ۲۰۰ هزار سال بعد هم ویژگیهای دیگری خواهد داشت که شاید اگر ما حالا بدانیم تعجب کنیم (هیچ کدام از ما زنده نمیماند تا آن روز را ببینید. عمر ما کوتاه است و اصلا روند تکامل را نمیتوانیم ببینیم) این ویژگیها چیزهای لزوما خدایی نیست که بشر بخواهد آنها را مطلق و نهایت چیزی به نام انسان بداند و مثلا در اینجا بخواهد به صرف افتادن در راه زندگی جنسی از آنها هم به خیال خود لاجرم استفاده کند. چنین نیست، بلکه باید افسار بیشتری به آن بزند و آن را بیشتر کنترل کند. مثل بیماری، که انسان به ویروس مبتلا میشود و باید درمان آنرا پیدا کند. یا مثل تمایل برخی انسانها به کشتن. انسان میکشد ولی همین انسان فهمیده است که باید با تعیین مجازات این خواسته‌ی برخی انسانها را کنترل کند. همین مثال در مورد بلوغ نا پخته‌ی پسر و دختر صدق میکند، تکامل انسان این بوده نه اینکه خدا این را تعیین و مطلق کرده باشد. به این هم باید افسار زد و مرد حق رقم زدن زندگی یک دختر ۹ یا ۱۲ ساله را ندارد، حتی اگر در آن دختر میل ناپخته‌ای ایجاد شده باشد.

parsa گفت...

خلاصه چیزی را میتوان گفت که اگر وجدانی در وااسلام کنندگان وجود داشته باشد، آنها را هوشیار میکند که هر چیزی که در ۱۴۰۰ سال پیش خدایشان و پیامبرشان توصیه کرده لزوما و در حال حاضر قابل اجرا نیست: به این افراد توصیه میکنم که هر چه زودتر خواهران و دختران ۹-۱۲ ساله‌ی خود را در جایی معرفی نمایند تا متقاضیان مراجعه کنند تا ایشان به اخلاق و کردار حسنه‌ی پیامبرشان به طور تمام و کمالتری تاصی کرده باشند. پیروی از پیامبر که فقط در دعا و نماز و شمشیر کشیدن روی دیگران و کتک زدن آزادیخواهان در خیابان نیست، فقط به ولایت فقیه و سنگسار که نیست، به آن هم است. من هم مثل یک انسان بیمار، مثل کسی که به ویروس مبتلا شده باشد، چون آدمی که به انگیزه‌ای میل به کشتن دارد، از خدا خواسته، مایلم فرزندان کوچک آنان را به عقد خود در آورم. حدود ۲۵ سال سن دارم و هنوز ازدواج نکرده‌ام (مثل پیامبر ۶۰ سال ندارم تا زیاد نارحت شوید. یعنی اختلاف سنی آنچنان زیاد نیست و وقتی دخترتان ۱۸ ساله شد هنوز میتواند به بر و رو و جوانی من بنازد). ازدواج هم که سنت حسنه است و درست نیست که مسلمانی بخواهد که من (برادر مومن وی) به گناه بیفتم. چاره چیست؟! مسلمانان افراطی و کشته‌مرده‌گان کور محمد و علی، دختران کوچک خود را به صف کنید.

متاسفم ولی این واقعیت است. باید کسی این را بگوید. دفعه بعد که به چهره‌ی خواهر یا دختر تازه بالغ و ناپخته‌ی خود نگاه کردید، صحنه‌ی بودن وی با پیرمردی ۶۰ ساله و دم مرگ را هم در نظر آورید.

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگ
www.alcoran.blogsky.com

به ادرس :
www.alcorana.blogspot.com

نقل مکان کرد.موضوعات ممنوعه در اسلام، تناقضات قران، ایرادات علمی (موجود در متن قران)، زنان حضرت محمد، ایا قران از جانب خدا امده است؟ ، زندگی خصوصی حضرت محمد و حضرت علی ، شرایط ظهور امام زمان

سید گفت...

شما اسم كار من را بگذارید مغلطه ولی تجاوز به كودكان در كشورهای اسلامی قابل مقایسه با كشورهای غربی نیست. اینكه یك مساله در رساله آمده به این معنی نیست كه مردم این كار را انجام بدهند (یا می دهند).

روزبه گفت...

شاخص ویژه‌ای برای حاملگی کودکان در سازمان بهداشت جهانی تعریف شده است و هر سال در همه کشورهای دنیا محاسبه می‌گردد. این شاخص که علاوه بر وضعیت سلامت زنان جامعه، معیار خوبی از تجاوز به کودکان به دست می‌دهد، به صورت تعداد حاملگی‌های زیر 19 سال در 1000 تولد گزارش می‌شود. (دقت کنید این فقط آمار مقاربتهایی است که به حاملگی منجر شده!) طبق آخرین آمار:
گینه 163 تولد از هر 1000 تولد ( 84.4 درصد جمعیت مسلمان)
افغانستان 111 تولد از هر 1000 تولد (99.7 درصد جمعیت مسلمان)
عمان 66 تولد از هر 1000 تولد (87.7 درصد جمعیت مسلمان)
پاکستان 50 تولد از هر 1000 تولد (96.3 درصد جمعیت مسلمان)
مصر 47 تولد از هر 1000 تولد (94.6 درصد جمعیت مسلمان)
عربستان 38 تولد از هر 1000 تولد (97 درصد جمعیت مسلمان)
عراق 38 تولد از هر 1000 تولد (99 درصد جمعیت مسلمان)
آذربایجان 36 تولد از هر 1000 تولد (99.2 درصد جمعیت مسلمان)
سوریه 34 تولد از هر 1000 تولد (92.2 درصد جمعیت مسلمان)
ایران 33 تولد از هر 1000 تولد (99.4 درصد جمعیت مسلمان)

همانگونه که مشاهده می‌کنید اعداد در میان کشورهای مسلمان تکان دهنده و عجیب است!

روزبه گفت...

آیا جایی از دنیا هم هست که این اعداد متعادل‌تر باشند؟
ژاپن 4 تولد از هر 1000 تولد (کمتر از یک دهم درصد جمعیت مسلمان)
چین 5 تولد از هر 1000 تولد (1.6 درصد جمعیت مسلمان)
سوئیس 5 تولد از هر 1000 تولد (4.3 درصد جمعیت مسلمان)
هلند 5 تولد از هر 1000 تولد (5.7 درصد جمعیت مسلمان)
ایتالیا 6 تولد از هر 1000 تولد (کمتر از یک دهم درصد جمعیت مسلمان)
اسپانیا 6 تولد از هر 1000 تولد (1 درصد جکعیت مسلمان)
دانمارک 7 تولد از هر 1000 تولد (2 درصد جمعیت مسلمان)
سوئد 7 تولد از هر 1000 تولد (2 درصد جمعیت مسلمان)
فنلاند 8 تولد از هر 1000 تولد (دو دهم درصد جمعیت مسلمان)
فرانسه 9 تولد از هر 1000 تولد (6 درصد جمعیت مسلمان)
بلژیک 9 تولد از هر 1000 تولد (3 درصد جمعیت مسلمان)
بله سید! حرف شما صحیح است. تجاوز به كودكان در كشورهای اسلامی قابل مقایسه با كشورهای غربی نیست!

رفرنس:
http://globalis.gvu.unu.edu/indicator_detail.cfm?country=IR&indicatorid=127

ناشناس گفت...

همبستری با کودکان فقط اختصاص به بیماران جنسی داره، این افراد نه انسان هستن و نه بویی از انسانیت بردن. مگه یک کودک از سکس با یک مرد بالغ لذت میبره که این اراجیف را سر هم میکنن،اینهایی که این حرفها را میزنن صبح تا شب کار و حرفشون با پایین تنه است. بهترین جواب هم اینه: شما که اینها را قبول داری حاضری دختر کوچیک خودت را شوهر بدی! اینو که بپرسی هنگ میکنن. هیچ کس این اراجیف را قبول نداره بجز نویسنده. در مورد رساله هم باید گفت برای دیگران گفته نه برای خودش اخه از قدیم گفتن مرگ برای همسایه خوبه.

ناشناس گفت...

با سلام. من با نظر نویسنده این متن کاملا موافقم. ولی دوستان فحش دادن کار درستی نیست.هرکس نظر خودش رو میگه.به نظر من اسلام دین خشونت زن ستیزی تحجر ... است. البته این دین برای 1400سال پیش و برای مردهای هوسران عرب اورده شده. نه برای قرنی که زنها به فضا میروند.من همیشه این سوالو دارم که چرا تو دین فقط چسبیدن به مسیله جنسی. بجز اینه که اخوندهای ما جنون شهوترانی داشته باشن. اگه کسی منطقی باشه میفهمه که تو دین ما با زن مثل برده رفتار میشه نه یه انسان ازاد.چرا؟چون اخوندهای ما از نظر جنسی مریض اند و کافر همه را به چشم خویش پندارد. من برای خودم (و تمام کسانیکه بانظر من موافقن) واقعا متاسفم که توی این کشور زندگی میکنیم.

ناشناس گفت...

اگه خمینی ادم عاقلی بود هیچوقت رساله اش ممنوع نمیشد و هیچ بخشی رو از اون حذف نمیکردن.

ناشناس گفت...

شما تا حالا این سوالو از خودتان پرسیدین:چرا زمان شاه وقتی خانمها با دامن کوتاه میامدن بیرون و با مایو میرفتن دریا هیچ مردی مزاحمشان نمیشد ولی حالا که خانمها حتی روسری میپوشن مزاحمتهای خیابانی اینقدر شدید باشه. من تو دبی کنار دریا رفتم همه بامایو بودن ولی هیچ مردی به هیچ زنی حتی نگاهم نمیکرد. چرا؟شاید بخاطراینه که اونا مسلمان نیستن فاسدن وتو دینشان هیچ ارزشی برای زن وجود نداره. ولی تو دین اسلام میگن زن باید حجاب داشته باشه و بدون اجازه شوهرش ازخانه بیرون نیاد.چرا؟چون به نفع خودشه اینطوری مصونیت داره. بهتر نبودتو دین ما یه ذره هم به مردها سفارش میشد که اینقدر هوسران نباشین! چشمتان رو درویش کنین و بانگاه هوس الود به زنها نگاه نکنید

ناشناس گفت...

به خاطر جملاتی که مینویسم از تمام اقاین معذرت میخوام. تو دین ما بزرگترین توهین به شخصیت مرد شده. مردهای مسلمان رو به عنوان موجوداتی هوسران معرفی کرده که حتی با دیدن موی زن و شنیدن صدای زن تحریک میشن. اونا مثل برده دارهای اصل حجر زنهارو توخانه زندانی میکنن و زن بدون اجازه اونا حق بیرون امدن از خانه رو نداره و همیشه برای ارضای جنسی شوهر باید در اختیارش باشه. حتی بدون اجازه شوهر حق شاغل بودن و تحصیل کردن رو هم نداره. اونم تو قرن اتم

ناشناس گفت...

تمام کشورهای مسلمان بیچاره و فقیر هستن و کشورهای دیگه پیشرفته. تو کشورهای پیشرفته زن و مرد در کنار هم زحمت میکشن و کلی وسیله اختراع میکنن برای مریضی های مختلف دارو کشف میکنن. اونوقت ما مسلمانها فقط در مورد مسایل جنسی و پوشش زن حرف میزنیم. از اختراعات و کشفیات اونا استفاده میکنیم ولی قبولشان نداریم.

ناشناس گفت...

کشور ما اونقدر عقب افتاده هست که اکثر اقایان ترجیح میدن با یه خانم معلم ازدواج کنن. چون فکر میکنن مدرسه یه محیط زنانه ست. من از تمام مردهای متعصب یه سوال دارم. شما فرض کنین تمام زنها معلم بشن و تو مشاغل دیگه نباشن. حالا فرض کنین خانم شما بارداره. انوقت شما قبول میکردین دکتر و پرستار اون مرد باشه. اینو گفتم چون خودم معلم و در طول روز حداقل هفت هشت نفر میان مدرسه و میگن دختر ندارین؟ بزرگترین توهینی که یه مرد احمق میتونه به شخصیت یه زن بکنه. من فقط به خاطر این مسیله از شغلم متنفرم. حالا ما از این مردها با این سطح فکر پایین چه توقعی باید داشته باشیم. بعد از ازدواج با زنش مثل یه انسان ازاد رفتار کنه؟ خانمها اگه منتطقی باشن باید ترجیح بدن که تا اخر عمر مجرد باشن تا اینکه با همچین مردهایی ازدواج کنن. عاقبت اینطور مردهایی اینه که باوجود زن وبچه میرن به یه خانم دیگه پیشنهاد دوستی و صیغه میدن.

ناشناس گفت...

یکی از دوستای من توی یه درمانگاه کار میکنه که تمام مراجعه کنندگان از روستاهای مختلف هستن. دوستم میگفت به کلی از دخترهای روستایی تجاوز میشه و حامله میشن. بعدش میگفت این دخترها یا خودشانو میکشن یا اینگه مردهای خانواده (پدر بردار ...) اونا روبه فجیع ترین وضع میکشن. اخه اون دختر بدبخت چه گناهی کرده. اول اینکه یه مرد شهوتران مریض بهش تجاوز کنه بعد کشته بشه. حالا ممکنه این پدر و برادر ها خودشان از همه کثیف تر باشن و به کلی دختر تجاوز کرده باشن. اگه پسر این خانواده به یه دختر تجاوز کنه میگن مقصر دختره بوده. این که تقصیری نداره مرده دست خودش که نیست(بزرگترین توهین به شخصیت مردها). اوضاع تو کشور ما خیلی وخیمه. شما برین تو خانواده های روستایی ببینین چقدر فساد زیاده و پدر و برادر و شوهر چه رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی با زنها دارن. من توی یه روستا کار میکنم و اکثرهمکارهام حتی اونایی که تو شهر زندگی میکنن از خانواده های روستایی هستن. من رفتارهای وحشیانه مردهای روستایی رو هم باچشم خودم دیدم هم از همکارام شنیدم.مگه زنهای روستایی ادم نیستن که تا این اندازه در معرض تجاوز باشن. خشونتو تحمل کنن. وقتی به اونا تجاوز میشه یا خودکشی کنن یا از ترس جانشان از خانه فرار کنن. چرا باید اینقدر امار زنهایی خیابانی زیاد باشه؟به نظر شما علتش خشونتهاتعصبات غلط و خرافاتها دین اسلام نیست. مردهای ما اسم رفتارهای وحشیانه خودشان رو گذاشتن غیرت. به نظر شما غیرت این نیست که به زنها نگاه الوده نداشته باشی.

ناشناس گفت...

اخوندهای ما رفتن تو حوزه علمیه تو رشته شهوترانی درس خواندن و تو این رشته به درجه دکترا رسیدن. صبح تا شب دارن راجع به مسایل جنسی تحقیق میکنن و کلی کتاب و رساله تو این زمینه نوشتن. ولی هنوز موفق نشدن که این مسیله رو حل کنن. البته تو مجلس تصویب کردن که یه مرد بدون اجازه همسرش میتونه دوباره زن بگیره (مگه قبلا مردها اجازه میگرفتن؟) ولی به نظر من شدت هوسبازی اونا اونقدر زیاده که به این راحتی ها حل نمیشه. بهتره که ماها اینقدر خرافاتی و متعصب نباشیم و به عقل خودمان رجوع کنیم نه اسلام اخوندها

Unknown گفت...

من حاضرم با تو ازدواج كنم با اين كه ميدونم بى سوادى و يه عكسن با كتاب داستانم ندارى اما حاضرم @porotez021 اينم ادرسه تلگراممه دوستان همتونم دعوتين ميخام اين بو سوادو عقدش كنم كه يه جو فهم درك يادش بدم بادش بدم الكى حرفه مفت نزنه

Unknown گفت...

يعنى ميخاى بگى غير از اينه خودتم ميدونى عين واقعيته اما جرات بيانشو ندارين

ناشناس گفت...

سلام هموطن، صرفا جهت اطلاع در تمام لحظات نزول قرآن کسانی مسئولیت مستقیم داشته اند که عین کلام پیامبر را مکتوب کنند و عده ای هم مسئولیت حفظ قرآن را داشته اند و البته تعداد کاتبان و حافظان قرآن کم هم نبوده است،
نکته بعد اینکه در قرآن آمده که پیامبر فرمودند من انسانی مانند شما هستم با این تفاوت که به من وحی میشود، و این جمله دوم یعنی من ویژگیهایی داشته ام که خداوند مرا برگزیده،
و سوم اینکه درست است که نوستراداموس و بعضی دیگر پیشگویی هایی کرده اند که البته عدم صحت آنها امروز به وضوح مشخص شده اما تفاوت آشکار این دانشمندان با پیامبر اسلام و دلیل اعجاز قرآن این است که پیامبر اسلام در هیچ مکتبی درس نخوانده بوده و به قولی حتی سواد خواندن و نوشتن هم نمیدانسته و از مطالب و علومی در قرآن سخن رفته که بسیاری از آنها نه تنها در شبه جزیره عرب بلکه در تمام دنیای آن روز هیچکس به آنها علم نداشته و یک دلیل عقلی برای اینکه بپذیریم قرآن سخن خداست همین است که گردآوری چنین مجموعه ای از توان هر انسانی در آن روزگار خارج بوده است.
در باره شبهات هم باید عرض کنم اگر بدون تعصب و پیش داوری و به قصد کشف حقیقت قرآن را مطالعه کنیم خیلی از این سوالات ذهنی ما پاسخ داده میشوند.

Unknown گفت...

سلام دوستان قرآن دروغی بیش نیست قرآن اصلا کلام خداوند نیست به هزار و یک دلیل موفق باشید

ناشناس گفت...

بسیاری از مطالب منتسب به اسلام متاسفانه از افکار بیمار افراد به اصطلاح کارشناس دینی به ما به ارث رسیده و وارثان نیز متاسفانه این مطالب به ارث رسیده را نه با عقل خود ونه با واقعیت قران سنجیده وکورکورانه وبدون ذره ای تفکر ان را پدیرفته انداین فاجعه تا انجا پیش رفته که حتی واقعیات مسلم ومبرهن قران نیز توسط انان اشکارا تحریف شده وهیچکس هم معترض انان نشده نمونه بارز وروشن ان این است که در قران به صراحت پدر ابراهیم بنام اذر را خداوند کافر وملعون نامیده اما این مطلعین ودانشمندان دین با اصراری باور نکردنی این نص صریح واشکار قران را نپذیرفته وبر خلاف قران اذر را عموی ابراهیم میدانند لابد از خداوند اگاهترند وفراموش کرده اند که خداوند برای بیان حقیقت از کسی شرم ندارد وذر قران هیچ کلام ناحق ودروغی وارد نشده ولابد این را هم نمیدانند که پیغمبر بودن فضیلتی برای پدر وفرزند وهمسر ندارد که نمونه های ان در قران شرح داده شده براستی معلوم نیست که این همه احکام اسلامی که به جزی ترین مسانل خصوصی افراد هم سرک میکشد از کجا وچگونه از قران ویا سنت پیامبر استخراج شده مجوزازدواج دختر 9 ساله از کجا کشف گردیده ویا احکام مربوط به نجاسات وطهارت چگونه وچه زمانی با این دقت تبیین گردیده وقتی علمای دین اشکارا پدر ابراهیم را عموی او جا میزنند اعتبار این احادیث بی مبنا چگونه تضمین میشود

ناشناس گفت...

هر موجودی را که خداوند افریده به کمک غریزه که خداوند در وجود او قرار داده بخوبی نحوه طهارت وتمیز نمودن خود را میداند وهرگز نیازی به اموزش طهارت ندارد شما این همه حیوانات جنگلی را مشاهده کنید که پس از شکار ودریدن وخوردن شکار وهمچنین پس از
یدفعحاجت اندام انان الوده وبسیار منظر ناخوشایندی دارند اما پس از مدت کوتاهی چنان خود را تمیز میکنند گویا از حمام خارج شده اند هیچ احکام طهارتی هم بر انان نازل نشده همین حیوان جنگلی را اگر از طبیعتش جدا کنند وذر قفس محبوس کنند بسیار کثیف ومتعفن خواهد شد اما اگر ازاد ودر اخنیار خود باشد همواره تمیز وزیبا میباشد

ناشناس گفت...

nدر ترجمه ایه 4 سوره طلاق عامدانه شیطنت خاصی را بکار برده اید قران هر گاه به موضوعی اشاره میکند راه چاره همان موضوع را هم ارایه میدهد در این ایه به گفته شما وترجمه شما به سه طیف از زنان برای نگه داشتن عده اشاره شده یکی زنان مسن که دیگر امیدی به حیض ندارند دوم دخترانی که هنوز کامل رشد نیافته وحیض نمیشوند وسوم زنان باردار اما دروغ شما زمانی اشکار میشود که قران برای این سه طیف به زعم شما بر خلاف انتظار ورویه قران تنها دو راهکار ارایه میدهد نه سه راهکار یکی اینکه اگر به زنان مسن برای حیض شدن مشکوکید عده انها سه ماه است ودوم عده زنان حامله وضع حمل انهاست وهیچ اشاره ای به عده زنان نابالغ نمیکند که عده انان چگونه است پس این نکته ثابت میکند که زنان مورد اشاره دو طیف از زنان هستند یکی زنان مسمن ودیگری زنان باردار که بدلیل بارداری حیض نمیشوند پس جمله واللایی لم یحضن واولات االاحمال اجلهن ان یضعن حملهن تنها مربوط به زنان باردار است وانهم بدلیل اینکه زن باردار حیض نمیشودپس طبیعتا وضع حمل نمیتواند عده زنان نابالغ محسوب شود که بخواهیم این جواب را به این دو صنف از زنان مربوط بدانیم واز طرفی هم برای زنان نابالغ در این خصوص تکلیفی مشخص نگردیده پس مطمین باشید اشاره واللایی لم یحضن معنی ان چنین است که زنانی که حیض نمیشوند وباردارند عده انها وضع حمل انهاست شما از هر دست اویزی استفاده میکنید که ثابت کنید که دین اسلام ازدواج با دختران نابالغ را توصیه کرده اما هیچیک از ایات قران دلالت بر این موضوع ندارد سخنان افراد واحادیث تاریخی بهیچوجه نمیتواند سند معتبری برای این ادعا باشد اگر دقت کنید خداوند در قران زمانی حکم ونبوت را به پیامبران اعطا کرده که انها به سن رشد رسیده باشند واذا بلغ اشده اتیناه حکما وعلما وخداوند حکیم برای هر موجودی مراحل مختلف حیات را قرار داده وهیچ لزومی نمیبیند که دختر قبل از رسیدن به سن رشد ازدواج نماید اگر اعراب ویا افراد غیر عرب دوست دارند در سنین پایین دختر خود را به عقد دیگران در اورند این هیچ ربطی به ایات قران وحکم خداوند ندارد

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

Translate

بايگانی وبلاگ