ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

برای رسیدن به دمکراسی در کشورمان راهی جز شکستن مقدس‌خوانده‌های دینی وجود ندارد.

دشمنت بالای قلعه‌ای تفنگ به دست مشغول نابودی توست، این قلعه را قلعه‌ی مقدس می‌نامند؛ قلعه‌ای که تنها مقدس‌مأبانی خاص  در آن سنگر گرفته‌اند، آیا برای تو که به جان خود، خانواده، دوستانت و همفکرانت بها می‌دهی، راهی جز نابودی آن وجود دارد؟
حکومتی در رأس کشورمان قرار دارد که با نام اسلام بدترین جنایتها را انجام می‌دهد، تمامی این جنایات برگرفته از دین اسلام است، از ستم به زنان گرفته تا کشتن تمامی مخالفان عقیدتی.....
     عده‌ای مدعی هستند که باید رفتار رژیم را از اسلام جدا دانست، بسیار خوب من هم جدا می‌دانم؛ اما آیا برای کسی که اندکی دلش برای ایران و ایرانی می‌سوزد راهی جز تخریب عقیده‌ای که حاکمیت آن را بخشی از وجود خود می‌داند، وجود دارد؟
     مگر می‌شود  هم به عقیده‌ای که حاکمیت مروج آن است احترام گذاشت و از نقد آن از زاویه‌ای غیر از زاویه‌ی دید حاکمیت خودداری نمود و همزمان خواهان حکومت مردم‌سالارانه برای کشورمان بود؟
کجای اسلام با دمکراسی سازگار است؟
دینی که اگر کوچکترین انتقاد جدی از آن داشته باشی باید از جانت بگذری، آیا سزاوار احترام است؟ من هرگز به چنین دینی احترام نخواهم گذاشت و با تمام وجودم با آن مبارزه خواهم کرد، گرچه به آن توهین نیز نخواهم کرد.


۹ نظر:

ناشناس گفت...

بله... از کاشی‌های آبیمون سر زده فواره خون.

ناشناس گفت...

منتقد گرامی!

روش تخریبی ماندگار نیست. بگذریم از اینكه كلی از آدمهای -حتی مخالف رژیم- مذهبی هستند. اگر می خواهیم تاثیر گذار باشیم اصول را به مردم بیاموزیم. در آن صور هیچ وقت مغلطه بازی مثل احمدی نژاد نمی تواند مردممان را خام كند. وگرنه تبلیغ روش تخریبی بنیان نهادن یك سنت ناپسند دیگر است.

اصلا فرض كنید رژیم ستمگر را عوض كردیم (همان كاری كه ۳۲ سال پیش انجام دادیم) اگر مردم اصول را بلد نباشند و مثل اول انقلاب هرچه رهبران گفتند بدون چالش بپذیرند یا فریبشان را بخورند، چه تضمینی وجود دارد كه بعد از چند دهه به دیكتاتوری نرسیم؟

آموزاندن اصول اولیه تنها شرط ماندگاری است. و زمان هم خواهد برد. تغییر نهایی هم شاید در زمان ما رخ ندهد ولی مگر این آخری چقدر مهم است؟

برایم جالب بود كه در اخبار دیدم اخوان المسلمین اعلام كرد انقلاب مصر انقلابی مردمی خواهد بود كه شامل همه توده ها و مذاهب است نه فقط انقلاب اسلامی -آن طور كه بعضی ها امروز گفتند. این نشانه رشد یك جنبش است كه از پیرامون خود درس آموخته. در سایه رشد فكری است كه درخت حكومت تناور می شود وگرنه هیچ حكومتی با دست (فكر) خالی نمی تواند مدت زیادی ماندگار باشد و در طی همان مدت اندك هم باعث زوال ‌بیش از پیش جامعه اش می شود.

ناشناس گفت...

پیشنهاد می شود که مستند کتاب الهی رو ببینید؛
تو گوگل جستجو کنید لینکای دانلودش هست؛

ناشناس گفت...

به نظر من هم تخریب لغت مناسبی نبوده و در واقع همین کاری که نویسنده وبلاگ می‌کند بهترین نوع آموزش است. به نظرم آموزه‌های واپس‌گرا و تفکر خشونت‌بار اسلام که چهره واقعی این دین است را باید به مردم نمود تا بار دیگر مردم ایران فریب این دین آدم‌کش را نخورند. تجربه ما در ایران درس بزرگی بود برای تاریخ و کل منطقه زیرا تصور مسلمانان این بود که هر چه مسلمین می‌کشند از حکومتهایشان است و اگر حکومتی اسلامی روی کار آید مدینه فاضله می‌شود ولی تجربه ایران در این 32 سال نشان داد که این درخت اسلام است که ریشه‌های متعفنی دارد و باعث ویرانی و کشتار می‌شود.

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=X2epvSAGuLc

ناشناس گفت...

مصری برو حالشو ببر ما مسائل مهم تری داریم
ما باید اول تکلیف را با سبز اللهی ها روشن کنیم.
هر کس فراخوان داد محکم بکوبیم.
موسوی را متهم کنیم که چرا به خمینی فحش ناموسی نمیدهد.
درباره زنان پیامبر مسلمانان تحقیقات دقیق اینترنتی بی بی خالقزی راه بیندازیم.
به کتاب های ادیان توهین های مفصل بکنیم.
میزان سواد امامان شیعه را بررسی کنیم و عمر و عثمان سنی ها را به مسخره بگیریم.
سر سبز و سرخ و پرچم و چپ و راست فعلا دعوا کنیم.
با باید منتظر اقدامات وبسایت انقلابی بالاترین باشیم تا در صورت مغایرت با دل ما، تحریمش کنیم.
ما کارهای مهمتری داریم.
شما هم به کارهای بچه گانه خود بپردازید.

شاید یک روزی نوه های ما هم دست بکار بشن و برای داشتن آزادی تنفس کاری بکنند.


http://mahmudmyjoke.blogspot.com/2011/02/blog-post_426.html

بارباپاپا گفت...

بله که به غیر از تخریب راه وجود دارد،
اختلاف اساسی سر همین مساله است که شما میگویید تمامی این جنایات برگرفته از دین اسلام است،آقایان علمایی که به جدایی دین از سیاست معتقد هستند هم ایده خود را برگرفته از اسلام میدانند،آنها هم برای خود تفسیرات و دلایل خود را دارند، چرا شما همه را به یک چوب میرانید؟ این خود یک نوع تعصب و کوته اندیشی است که شما تمام سعی خود را کنید تا برداشت حکومتی از دین را برداشت حقیقی معرفی کنید و تمام مثالها و نوشته هایتان را در این جهت تنظیم نمایید.
به امید ایرانی آزاد

ناشناس گفت...

"این خود یک نوع تعصب و کوته اندیشی است که شما تمام سعی خود را کنید تا برداشت حکومتی از دین را برداشت حقیقی معرفی کنید"

این خود یک نوع تعصب و کوته اندیشی و البته توهین است که مخالفان خود را کوته‌اندیش بنامید. برداشت حقیقی مورد نظر شما که الگوی اسلام بدون حونریزی است را به من هم نشان دهید تا اسلام بیاورم. کجای تاریخ اسلام آن جامعه برابر و بدور از جنگ و خونریزی را می‌توان پیدا کرد. کدام صفحه تاریخ اسلام است که بوی خون ندهد.

ناشناس گفت...

وَأَنَّهُ كَانَ يَقُولُ سَفِيهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا !

Translate

بايگانی وبلاگ