ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

چرا مسلمانان از بیان یکی از اعجاز علمی قرآن عاجزند.


بیشتر از یک سال و نیم است که نوشته‌ام: اگر مسلمانی توانست یکی از معجزات علمی قرآن را بیان کند من هم مسلمان خواهم شد و با تیتری کاملا درشت خواهم نوشت: من در اشتباه بود؛ اما افسوس از بیان یکی از این معجزات ادعائی! تمام معجزات ادعائی چیزی جز دروغ یا سفسطه نیستند.

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به همگی،

-كلمه یوم به صورت مفرد و بدون پسوند (مثل یومكم یا یومهم، یا یومئذ) دقیقا ۳۶۵ بار در قرآن آمده است:
الْيَوْمَ (38) الْيَوْمُ (2) الْيَوْمِ (1) بِالْيَوْمِ (2) بِيَوْمِ (5) فَالْيَوْمَ (8) لِيَوْمٍ (4) لِيَوْمِ (4)وَالْيَوْمَ (2) وَالْيَوْمِ (21) وَبِالْيَوْمِ (1) وَيَوْمَ (44)يَوْمًا (16) يَوْمٌ (9) يَوْمٍ (28) يَوْمَ (133) يَوْمُ (16) يَوْمِ (31)

-كلمه شهر(به معنای ماه) به صورت مفرد دقیقا ۱۲ بار آمده است:
الشَّهْرَ (2) الشَّهْرُ (1) الشَّهْرِ (1) بِالشَّهْرِ (1) شَهْرًا (2) شَهْرٌ (2) شَهْرٍ (1) شَهْرُ (1) وَالشَّهْرَ (1)

-كلمه یوم به صورت غیر مفرد مجموعا ۳۰ بار آمده است (۳ بار مثنی به صورت "یومین" و ۲۷ بار جمع به صورت "ایام")

arsh irani گفت...

خطاب به ناشناس بالا:
نوشته‌ی شما در پست مربوطه توضیح داده شده.
http://iran000.blogspot.com/2009/08/blog-post_01.html?showComment=1298013742189

ناشناس گفت...

ایرادی كه شما در آن پست وارد كرده بودید این بود كه سال قمری ۳۵۴ روز است. و چون قرآن ماههای حرام را به رسمیت می شناسد -و كلا برای اعراب كه با تقویم قمری كار می كردند نازل شده است- پس خالق قرآن صرفا سال قمری را می دانسته است. كه بسیار فرض ساده انگارانه ای است. مثالی كه تایید می كند خالق قرآن رابطه بین تعداد روزهای سال خورشیدی و قمری را می دانسته، ادعای محكم تعداد سالهای خوابیدن اصحاب كهف در غار است:

وَلَبِثُوا فِي كَهْفِهِمْ ثَلَاثَ مِائَةٍ سِنِينَ وَازْدَادُوا تِسْعًا ﴿٢٥﴾ قُلِ اللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا لَبِثُوا لَهُ غَيْبُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ أَبْصِرْ بِهِ وَأَسْمِعْ ۚ مَا لَهُم مِّن دُونِهِ مِن وَلِيٍّ وَلَا يُشْرِكُ فِي حُكْمِهِ أَحَدًا ﴿٢٦﴾

اگر -به فرض محال- خالق قرآن در اثر سفرهای تجاری و ارتباط با شامیان به عدد سالهای خوابیدن اصحاب كهف در غار پی می برد این عدد را ۳۰۰ ذكر می كرد. ولی در قرآن با محكمی ادعا شده كه این عدد ۳۰۹ است كه نشان از آگاهی خالق قرآن به هر دو تقویم شمسی و قمری و روش تبدیل آنها به همدیگر است.(۳۰۰ سال شمسی = ۳۰۹ سال قمری)

اما اینكه می گویید چرا پیامبر خودش به این معجزات اشاره نكرد باز دلیل دیگری است بر اینكه قرآن برای آیندگان و مردم همه دنیاست نه صرفا اعراب یك عصر خاص. یعنی آیندگانی خواهند آمد كه اكثریتشان تقویم شمسی استفاده می كنند. و قادرند قرآن را از جنبه های مختلف با ابزارهای دقیق بررسی كنند.

پیشنهاد می كنم حساب كنید در كتابی كه ۷۷۸۰۷ كلمه دارد، احتمال اینكه كلمه یوم(روز) دقیقا ۳۶۵ بار و كلمه شهر(ماه) دقیقا ۱۲ بار آمده باشد چقدر است.

بارباپاپا گفت...

شما در پست قبلی نتوانستید مرا در مورد پیشبینی پایین ترین نقطه زمین و جنگ ایران و روم قانع کنید و هنوز روی موارد مطرح شده بحث وجود دارد

http://iran000.blogspot.com/2010/09/blog-post_11.html

ضمنا
شما در جایی هامان و فرعون را در قرآن اشتباه تاریخی و قاطی کردن وقایع نامیده اید ،یعنی داستان استر تورات با فرعون مصر با فاصله 2000 سال، اما از نظر من این هم یکی دیگر از معجزات قرآن است، زیرا هامان بسیار شبیه نام آمن است که لقب یکی از دستیاران و مشاوران معروف فرعون هم عصر موسی بوده است ، که در ضمن در ساختن اهرام نقش اساسی داشته است.


معجزه دیگر که به آن توجه نکردید همان گفتن سالم رساندن جسد فرعون همراه زره سنگینش به کنار ساحل بوده است ، ضمنا دانشمندان در خلیج عقبه مکانی یافته اند که در صورت وجود باد های مشخصی میتواند یک بخش معین از دریا را خشک کند که احتمال میرود مکان عبوری موسی از دریا بوده باشد. در تورات از سالم رساندن جسد فرعون به ساحل صحبت نشده است ، ضمن آنکه اگر دزدی به محل مقبره ها راه یافته بود تا بعدا به محمد خبرساند ، دیگر آن اشیاء و جسد سالم فرعون در آنجا باقی نمانده بود تا در قرون بعد به صورت دست نخورده کشف شود.

ناشناس گفت...

جدی چرا حتی یک معجزه قرآن اثبات نمی‌شود؟ سوال هوشمندانه‌ای است.

parsa گفت...

گفتم باز درودی خصوصی عرض کنم و شاهدی بر حرفهای پیشینم بیاورم:

جورج سوروس، سرمایه گذار و فعال امور بشردوستانه در مصاحبه با سی ان ان: "رژیم ایران تا یک سال دیگر دوام نخواهد آورد."

http://edition.cnn.com/video/#/video/world/2011/02/18/gps.soros.on.iran.cnn

این را هم ببینید در آزادگی آمده بود، خیلی جالب است.

http://amirsabz.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

امیدوارم روزی در این مورد هم مقاله جالبی بنویسید که آیا آن فرد (منبع اشاره شده) درست میگوید یا نه. ظاهرا درست است.

به امید خدا (یا به امید خودمان) در صبح آزادی نام واقعی خودم را باز به طور خصوصی برای شما خواهم گفت. با این رمز:

in parsa ast
یا
in shayan ast

خدا نگهدار
به امید آینده‌ای بهتر

ناشناس گفت...

دیدم پارسا هام پیغام خصوصی داد گفتم منم از قافله عقب نمونم:
http://www.youtube.com/watch?v=Cmaf-KpfYg0

رییس شبكه سلام تی وی (حجت اسلام هدایتی) در صدای آمریكا بر علیه ... . خودتان حدس بزنید.

حمید گفت...

با تشکر که وقت می ذاری تا اسلام واقعی رو به افرادی که اهل تحقیق نیستند معرفی کنی. کارت درسته ادامه بده.

کمال گفت...

به نام خدا
1- در ابتدای سوره بقره که به منزله شناسنامه قرآن است آمده است که:
الم ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین
این کتاب کتاب هدایت است
نمی دانم در کجای قرآن ادعا شده که قرآن یک کتاب علمی است که شما دنبال اعجاز از نوع علمی آن می گردید؟
2- با توجه به مطلب فوق
هر نوع مطلب علمی که غیر مستقیم به آن در قرآن اشاره شده هر جند که بسیار محکم هم بیان شده باشد از طرف کسی که مانند شما قابل رد و انکار است به طور مثال اگر ادعا شود که این آیه قرآن که میفرماید:
جعلنا السماء سقفا محفوظا
اشاره به لایه های جو که نقش محافظت کره زمین را بر عهده دارند می باشد؛
امثال شما خواهید گفت که خیر چنین نیست و این آیه اشاره به هیئت قدیم دارد و ....
3- ما چه بخواهیم و چه نخواهیم محبوس در چاه طبیعتیم و از نظر طبیعی محکوم به فنای حتمی هستیم و هیچ راهی برای آزاد شدن از ا ین زندان بزرگ پیش روی ما نیست و
قرآن تنها ریسمان آویخته از ماواری طبیعت است که با چنگ زدن و بالا رفتن از آن می توان کورسویی از نجات را برای خودمان تصور کنیم.
علمی که شما دم از آن می زنید هر مقدار هم که فربه شود نتیجه آن جز حیرت و سرگردانی بیشتر و به دور خود چرخیدن چیز دیگری نیست.

ناشناس گفت...

شما که عددی نیستی استیفن هاوکینگ هنوز تو جواب نامه ایت ا.. سبحانی مونده
بیا داداش بریم قم هر سوالی داشتی بپرس جواب بشنوی الکی واسه ملت نسخه نپیچی شفتالو

mosalman گفت...

بسم الله الرحمن الرحیم .السلام علی نبی الامی وآله وعلینا وعلی عبادالله الصالحین.به همه خردمندان پیشنهاد میکنم برای اعجاز علمی درباره اسلام(قرآن وسنت) به سایت {دائره المعارف اعجازعلمی در قرآن وحدیث}(www.55a.net)مراجعه کنند.

Translate

بايگانی وبلاگ