ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

آداب ختنه کردن دختران و پسران در اسلام


     در تاریخ بلعمی اشاره شده است که ساره همسر ابراهیم برای اینکه میل جنسی هاجر کنیز و همسر دوم ابراهیم، کم گردد، قسمتی از فرج او را برید؛ پس از انجام اینکار خدا ختنه را نیز بر ساره واجب کرد.
      در اسلام نیز از میان مذاهب چهارگانه‌ی اهل سنت، شافعی ختنه‌ی دختران را ضروری می‌داند.
     در اینجا به بررسی موضوع ختنه در برخی از منابع تشیع پرداخته می‌شود:
     بدانکه در روز هفتم سنت مؤ کد است ختنه کردن پسران و اگر در روز هفتم نکند، هم سنت است بعد از آن تا بالغ شدن طفل و بعد از بالغ شدن برخودش واجب است و بعضى گفته‌اند نزدیک به بلوغ بر ولى طفل واجب است و ختنه کردن دختران نیز سنت است و مستحب است که اندکى ببرند بسیار نبرند و سوراخ کردن نرمه گوش راست را و بالای گوش چپ از براى پسران سنت است.
    در حدیث معتبر ازحضرت صادق (ع) منقول است که ختنه کنید فرزندان خود را در روز هفتم که بیشتر پاکیزه می‌کند بدن طفل را و گوشت بدن او زودتر می‌روید و زمین کراهت دارد از بول(ادرار) کسیکه ختنه نکرده باشد و در حدیث صحیح فرمود که گوش پسر را سوراخ کردن و در روز هفتم ختنه کردن از سنت است و از حضرت رسول الله (ص) منقول است که زمین نجس می‌شود از بول کسیکه ختنه نکرده باشند چهل روز و در حدیث دیگر فرمود که زمین ناله مى‌کند بسوى الله از بول او و در حدیث صحیح از حضرت امام موسى (ع) منقول است که پسر را در روز هفتم ختنه کردن سنت است و اگر پیش اندازند(زودتر ختنه کنند) باکى نیست .
حضرت امیرالمؤ منین (ع) فرمود کسیکه مسلمان شود ختنه‌اش می‌کنند اگر هشتاد سال داشته باشد.
     در چند حدیث وارد شده است که ختنه کردن در مردان سنت است و در زنان سنت نیست اما باعث این می‌شود که نزد شوهران گرامى باشند و چه چیز از این بهتر می‌باشد و در حدیث معتبر منقول است که چون زنان بخدمت حضرت رسول (ص) هجرت کردند زنى آمد او را ام حبیب می‌گفتند و زنان را ختنه می‌کرد، حضرت فرمود که اى ام حبیب آن کاری که داشتى هنوز دارى ؟ گفت بلى یا رسول اللّه مگر آنکه نهى فرمائى و من ترک کنم؛ حضرت فرمود که نه بلکه حلال است بیاتا تو را بیاموزم که چه باید کرد چون ختنه کنى زنان را بسیار به ته مبر و اندکى بگیر که رو را نورانى تر و رنگ را صاف تر می‌گرداند و نزد شوهر عزیزتر می‌دارد؛ پس ام عطیه خواهر او آمد که زنان را مشاطه‌گى می‌کرد، حضرت فرمود که چون زنان را مشاطه‌گى کنى براى جلا دادن پارچه‌هاى جامه بر روى ایشان مالیدن خوب نیست آب روى ایشان را مى‌برد و موهاى دیگران را به موهاى ایشان پیوند مکن  و از حضرت امام جعفر صادق (ع) منقول است که در وقت ختنه کردن پسر این دعا بخوانند و اگر در آنوقت میسر نشود تا بالغ شدن طفل هر وقت که میسر شود بر آن طفل بخوانند که از او حرارت آهن را از کشتن و غیر آن دفع می‌کند، دعا اینست اللهم هذه سنتک و سنة نبیک صلواتک علیه و آله و اتباع منالک و لنبیک بمشیتک و بارادتک و قضائک لامر اردته و قضاء حتمته و امر انفذته و اذقته حرالحدید فى ختانه و حجامته بامر انت اعرف به منى اللهم فطهره من الذنوب وزد فى عمره و ادفع الافات عن بدنه و الاوجاع عن جسمه وزده من الغنى و ادفع عنه الفقر فانک تعلم ولانعلم و  از حسین بن خالد منقول است که از حضرت امام رضا (ع) سؤ ال کردم که تهنیت و مبارکباد فرزند را در چه روز باید گفت فرمود که چون حضرت امام حسن (ع) متولد شد جبرئیل (ع) براى تهنیت بر حضرت رسول (ص) نازل شد در روز هفتم و امر کرد که او را نام بگذارند وسرش را بتراشند و عقیقه از براى او بکنند و گوشش را سوراخ کنند و همچنین در ولادت حضرت امام حسین (ع) در روز هفتم جبرئیل آمد و به اینها امر کرد و ایشان را دو گیسو بود در جانب چپ سر و در گوش راست در نرمه گوش سوراخ کردن و در گوش چپ بر بالاى گوش و از حضرت صاحب الامر صلوات اللّه علیه منقول است که اگر پسرى را ختنه کنند و باز غلاف بروید و سرحشفه را پنهان کند مى باید بار دیگر ختنه بکنند او را، زیرا که زمین ناله می‌کند بسوى الله از بول کسیکه ختنه‌اش در غلاف باشد تا چهل روز و از حضرت امام جعفر صادق (ع) منقول است کسى که ختنه نکرده باشد پیش‌نمازى مردم نکند و گواهیش مقبول نیست و اگر بمیرد بر او نماز نخوانند زیرا که بزرگترین سنت‌هاى پیغمبر را ترک کرده است، مگر آنکه از ترس مردن ترک کرده باشد و در حدیث دیگر منقول است که اول زنى را که ختنه کردند هاجر مادر اسماعیل بود که ساره مادر اسحق از روى غضب او را ختنه کرد و باعث زیادتى خوبى او شد و از آن روز سنت جارى شد که زنان را ختنه کنند
.
حلیه المتقین نویسنده علامه مجلسی /در آداب ختنه کردن)

    از جمله احکام اولاد آن است که برای او عقیقه کنند، سرش را بتراشند، ختنه‌اش کنند و گوشش را سوراخ نمایند.....

    ختنه کردن زنان، اگر چه به سن بلوغ رسند، مستحب است.(لمعه دمشقیه اثر شهید اول ترجمه علی شیروانی جلد دو ص 91)

۲۱ نظر:

بارباپاپا گفت...

ختنه در اسلام وجود ندارد، در واقع در قرآن وجود ندارد بلکه یک رسم یهودی است.

بارباپاپا گفت...

مسوول محترم سایت، چرا بخش فرستادن نظرهای عمومی را حذف کرده اید؟! من کلی نظر داده بودم اونجا

arsh irani گفت...

بارباپای گرامی! من چیزی رو حذف نکردم،؛ نمیدونم شاید هم اشتباهی از سوی من رخ داده، اگه ممکنه واضحتر فرمائید.

بارباپاپا گفت...

ببینید در قسمت موضوعات بررسی شده یک گزینه بود به عنوان فرستادن نظر برای دیگران و شرکت در گفتگوهای عمومی ، ولی الان دیگه نیست.

arsh irani گفت...

شرمند و کاملا حق با شماست.
راستش الان به دلیل کند بودن اینترنت نتونستم برش گردونم، لینکش اینه:
http://00ir.blogspot.com/2010/04/blog-post_728.html
ولی مطمئن باش که در اولین فرصت برش خواهم گردوند، ظاهرا یه پست دیگه هم اینجوری شده.
بازم از شما و سایر دوستانی که نظر داده بودند پوزش میخام.

دشمن الله و عرب گفت...

"ختنه در اسلام وجود ندارد، در واقع در قرآن وجود ندارد بلکه یک رسم یهودی است."

خیلی سنت های دیگه ی اسلامی مثل سنگسار و خود ختنه ی مردان هم رسم یهودی بوده و در هیچ آیه ای از قرآن نیامده ولیکن احادیث زیادی است که سنگسار و ختنه ی پسران را واجب دانسته و در قرآن نیومده اما غیر قابل انکاره! منع تیغ زدن و شارب گذاشتن و خیلی چیزای دیگه هم توی قرآن نیومده! اما حرمتش بنا به سنت محمد بی گمانه! تو مثل این که هنوز یاد نگرفتی که قرآن در حوزه ی بسیاری از احکام و توضیح چگونگی بسیاری از احکام دیگه خیلی ناقصه و فاقد کارایی لازمه! بلکه این سنت و حدیثه که از اصلی ترین منبع اسلامه

ناشناس گفت...

در مورد ختنه البته حرف زیاده. مثلا یكیش اینه كه چون پوست سر آلت گرفته می شه، حساسیتش كمتر می شه و این زمان انزال رو زیاد می كنه. و یا اینكه چون خود سر و نه پوست دورش به درون بدن زن می رسه، احساس لذت بیشتری بهش می ده.
By slightly reducing sensitivity of the glans, circumcision helps delay orgasm and thus improves sexual relations. Another bonus reported by both partners is that, because there is no foreskin to get in the way, the rim of the glans can be felt by the woman giving her better stimulation and the man a more sensual teasing during such movements. It is significant that almost all the artificial penises on sale are modeled on the circumcised shape, ie a larger, fuller and rounded shaped glans rather than the smaller elliptical one of the uncircumcised.

http://www.circinfo.com/questions/qga.html

بارباپاپا گفت...

iranoooگرامی ممنونم اگر بتوانید آنرا برگردانید، چون وقت زیادی برای نوشتن آن کامنتها صرف کرده بودم ، ضمن آنکه منتظر پاسخ هم بودم.

دشمن الله و عرب، این شما هستید که یاد نگرفتید هنوز معنی دین و اسلام چیه ،یعنی چیز متفاوتی از آنچه برای من و شما ساخته اند، من بسیاری از احادیثی که مرجعی در قرآن ندارد را اصلا قبول ندارم هر کسی هم که میخواهد مرجعش باشد،این نظر رو هم با تحقیق بدست آوردم ، همان طور که گفته شده تمام اسلام در قرآن است و بسیار هم با ماهیت انسان و مشکلات دنیای امروز سازگار است. آقا جان تمام مشکل شما همان است که اسلام را به جای قرآن به سنت و حدیث بر میگردانید که اصلا معلوم نیست از کجا آمده است.
این نگرش یک بدعت اساسی بوده است در تعریف و تفسیر اسلام که اصلا اصالت ندارد ، من نمیخواهم تمام روایات و احادیث را رد کنم ولی مطمئنم که جوامع مخفی داری آیینهای راز آمیز همیشه در کمین بوده اند تا چیزهایی از قبیل همین خرافات که شما میفرمایید را در ادیان توحیدی وارد کنند. این نظر را هم با تحقیق بدست آورده ام، دین اسلام بسیار فراتر از این خزعبلاتی است که شما به نقد میکشید ، دین اسلام انسان را به درون خود میبرد تا از انرژیهای نهفته انسانی در جهت مثبت استفاده کند، این انرژیهای نهفته همان است که باعث شده حافظ بسراید :
سالها دل طلب جام جم از ما میکرد
وآنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد

برخورد شما بسیار سطحی است.
ختنه در اسلام نیست ، ریش نزدن نیست ، حجاب اجباری نیست ، سنگسار نیست ، ولایت فقیه نیست ، تقلید نیست ، مهر نماز نیست ، حرام و حلال صد در صد نیست ، اعدام همجنسباز نیست ، احکام جنسی عجیب و غریب نیست ، امام زاده نیست ، تسبیح و اشیای مقدس نیست ، معصومیت پیامبران نیست چه رسد به امامان ، آخوند و فقیه بازی نیست ،
تقدس سازی افراد نیست ، برده داری نیست ، نژاد پرستی نیست ، حکومت اسلامی نیست فقط حکومت صالحان است ، و و... بسیاری از شاخ و برگهای زائد دیگر که شما به عنوان اسلام میشناسید ، تا وقتی که نتوانید میان اینها و پیام اساسی قرآن تمایز قائل شوید کلا از مرحله پرت هستید.

arsh irani گفت...

سلام بارباپاپای عزیز! برگردانده شده. در پربحثترین ها(سرصفحه بالا)

بارباپاپا گفت...

با تشکر از iranoooی گرامی!

بارباپاپا گفت...

ضمنا بسیار عالی است که اخیرا نظرات مستقیما و بدون تایید منتشر میشود.

arsh irani گفت...

از اول هم مایل بودم که اینگونه بشه ولی الان که سیستم هرزنامه فعاله تقریبا جو فحش‌ها رو می‌گیره.

ناشناس گفت...

برخورد شما بسیار سطحی است.
ختنه در اسلام نیست ، ریش نزدن نیست ، حجاب اجباری نیست ، سنگسار نیست ، ولایت فقیه نیست ، تقلید نیست ، مهر نماز نیست ، حرام و حلال صد در صد نیست ، اعدام همجنسباز نیست ، احکام جنسی عجیب و غریب نیست ، امام زاده نیست ، تسبیح و اشیای مقدس نیست ، معصومیت پیامبران نیست چه رسد به امامان ، آخوند و فقیه بازی نیست ،
تقدس سازی افراد نیست ، برده داری نیست ، نژاد پرستی نیست ، حکومت اسلامی نیست فقط حکومت صالحان است ، و و... بسیاری از شاخ و برگهای زائد دیگر که شما به عنوان اسلام میشناسید ، تا وقتی که نتوانید میان اینها و پیام اساسی قرآن تمایز قائل شوید کلا از مرحله پرت هستید.

گرامی این جملات شما بنده را یاد دموکراسی سوئیس می‌اندازد. اگر اسلام این است لطف کنید آن صفحه از تاریخ صدر اسلام که بوی خون نمی‌دهد و مثالی از اسلام مورد نظر شما است را به بنده هم نشان دهید. اگر صفحه‌ای از روزگار بدون خونریزی و جنگ از تاریخ اسلام پیدا کردید که الگوی واقعی از جامعه مسلمان برابر و برادر و آزاد آنگونه که شما ادعا می‌کنید باشد به من هم اطلاع دهید تا مسلمان شوم. اسلام محمد برای نوه‌اش مرگ را به ارمغان آورد بنده و شما که جای خود ...

ناشناس گفت...

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم
من لاف عقل می‌زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم
در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم

از قیل و قال مدرسه حالی دلم گرفت
یک چند نیز خدمت معشوق و می کنم

کی بود در زمانه وفا جام می بیار
تا من حکایت جم و کاووس کی کنم

از نامه سیاه نترسم که روز حشر
با فیض لطف او صد از این نامه طی کنم

آن یک بیت حافظ در دفاع از حقانیت محمد را هم چشم در راهم

سطحی نگر

دشمن الله و عرب گفت...

بارباپاپای گرامی! این برخورد شماو کلام شماست که بسیار سطحی و نسنجیده است! به عنوان یک نمونه ی کوچک: نحوه، شکل، میزان و چگونگی اجرای ده ها حکم واجبی چون نماز و زکات و تیمم و ... در قرآن نیامده و سنت هست که شیوه و میزان اجرا را برای شما توضیح می ده! قرآن بسیار ناقص است و به بسیاری از نیاز های اجتماع همان روز هم پاسخی نمی داده چه رسد به امروز!
احساساتی نشوید سعی کنید کمی خردمندانه مسایل را تجزیه و تحلیل کنید. همانطور که دیده می شود این پاسخ شما ناشی از ناآگاهی شما به منابع و حوزه های تعریف کننده ی دین اسلامه و نشان می دهد که شما حتی همون قرآن رو هم مطالعه نکردید و مثل خیلی از مومنان دوآتشه ای که تحمل مشاهده ی نواقص و خرافات و فجایع و مبانی ضد بشری احکام وآیین و کتاب اصلی دین مبین اسلام!! رو ندارند، آنچه را که آرمان و تخیل خودشان است را اسلام نام می نهند که البته با این کار در برابر متون دین (از جمله خود قرآن) عملا دچار تناقض های بسیار می شوند! مومنان گرامی! خیال خود را به پرستش نگیرید و چشم خود را بر واقعیات نبندید!
حجاب اجباری نیست، حرام و حلال صد در صد، اعدام،احکام جنسی عجیب و غریب، خاک و سرزمین مقدس و...، تقدس سازی، برده داری، نژاد پرستی، حکومت اسلامی و... بسیاری از امور دیگر که مستقیما از خود متن قرآن مستفاد می شوند، تا وقتی که شما نتوانید میان تخیل خود و واقعیات تفاوت قایل شوید و دست از تاویل به رای برداشته با روش درست و علمی با قضایا و گزاره ها برخورد کنید کلا از مرحله پرت هستید.

دشمن الله و عرب گفت...

حجاب اجباری نیست = اجباری بودن حجاب

بارباپاپا گفت...

زیاد دل خود را به دموکراسی سوئیس خوش نکنید ، درصد نژاد پرستی در این کشور که نه در بسیاری از نقاط اروپا بسیار بالا است بانکهای سوئیس با سیاستی مزورانه از بسیاری از مفسدان و دیکتاتورهای جهان حسابهای نجومی دارند. حتما باید بن علی و قذافی و کسانی مثل خاممنه ای و رفسنجانی و اسلحه فروشان و قاچاقچیان دولتی و غیر دولتی به سقوط و فرار بیفتند تا بنا به فشارهای مردم، گند حسابهای آنها در بیاید و مسدود شوند؟! پذیرای پولهای نازیها در جنگ جهانی دوم هم همین بانکهای سوئیس مظلوم بوده اند،البته با سرمایه ای که توسط خاندان بوش و راکفلر و همچنین روتچیلدها و خاندان سلطنتی چمبرلین انگلستان برای برافراختن جنگ دوم جهانی تامین شده بود، که هنوز هم که هنوزه وقتی مورد سوال قرار میگیرند سر خود را پایین میاندازند،...
و اما اسلامی که من برای شما تعریف کردم واقعا وجود دارد، اگر اینجانب توانسته ام که با تحقیق و تفکر در آیات قرآن به چنین اسلامی برسم پس باید احتمال آن را بدهید که صورتهایی هایی از آن وجود دارد که یا تا به حال آن را ندیده اید و یا به آن پرداخته نشده است. دلیل تعجب شما و مقایسه آن با دموکراسی سوئیس هم همین میباشد. آنچه شما به غلط خیالات این جانب میپندارید نتیجه سالها تحقیق در متن خود قرآن و حقایق تاریخی بوده است . تمام این چیزها در قرآن وجود دارد ، چه کسی گفته برای نماز خواندن باید حمد و سوره به ترتیب بخوانید ، نماز سنی ها با نماز شیعیان زمین تا آسمان فرق دارد آیا تا به حال از آنها پرسیده اید؟،کجا آمده است که مهر بگذارید و از اشیاء مقدس شده استفاده کنید ؟ ولی در قرآن به پنج بار خواندن آن در روز اشاره شده است.اگر گفته شده در برخی موارد میتوانید از حرام استفاده کنید به معنای آن است که حلال و حرام اگر چه وجود دارند اما صد در صد نیست، اگر گفته شده بهتر است که زنان لباس بلند بپوشند به معنای حجاب اجباری نیست بلکه برای کسانی است که تصمیم دارند به اختیار خود به برده جنسی دیگران تبدیل نشوند ، اگر گفته شده به عنوان کار خوب برده آزاد کنید به معنای مخالفت با برده داری است. اگر تا بدین حد در نفی شرک تاکید و صحبت شده به معنای مخالفت صریح با تقدس سازی و بت سازی است که البته از کارهای اصلی شیطان پرستان گذشته و خصوصا حال است، اگر در جای جای قرآن به محمد و پیامبران دیگر تشر میرود و تذکر و اخطار میدهد به معنای اشتباه کردن آنها و عدم معصومیت آنهااست ،اگر جزییاتی برای بسیاری از چیزها در قرآن ذکر نشده به معنای آن است که آنها به اندازه پیام اساسی قرآن برای بشریت اهمیت ندارند، نه اینکه قرآن ناقص باشد، این تصور تلقینی شماست که فکر میکنید هر چه علمای اسلامی گفته اند درست است و باید در اسلام وجود داشته باشد و شما هم از آن چکشی درست کنید و به سر اسلام بکوبید. ممکن است شما قرآن را خوانده باشید اما احتمالا برای پیدا کردن پیام اساسی آن نبوده است، بلکه جهت پیدا کردن جملاتی جدا جدا شده بوده تا تاییدی باشد برای مخالفتها و ایراداتی که به آن میگیرید،یعنی منطبق با همان احکام من درآوردی که موجب ضدیت شما با اسلام است ،متاسفانه شما دچار جمود تحلیل و اطلاعات شده اید که به این ساده گی ها هم جاری نمیشود. شما اسیر ساختار هدایت شده اطلاعات در زمان شده اید.

همانطور که گفته اید بسیاری از این احکام از قرآن برداشت شده است اما به نادرستی، شما خواهید گفت پس این همه فیقه و آخوند در تمام این سالیان سال چه کرده اند، من به شما میگویم که آنها به نقش ابتدایی خود در حفظ قرآن وفادار نمانده اند و برای توجیه نقشهای اضافی خود ساخته و هوای های نفس و منافع شخصی خود،درست همانند بسیاری از علمای زرتشت ،یهود و مسیحیت ،عده ای به عمد و بسیاری به تبعیت ، به استخراج احکام عجیب و غریب روی آورده اند که به مرور زمان و با ارجاع آینده گان اسیر زمان مثل شما ،نهادینه شده است.اتفاقا باید قرآن را تفسیر به رای کرد، زیرا این هدف قرآن است که هر انسانی به اندازه ظرفیت خود از آن برداشت کند و با توجه به درجه حقیقی بودن برداشت خود به تکامل برسد ولی برای دیگران نسخه نپیچد.

باز هم میگویم که این شما هستید که از مرحله پرت هستید چون تمام این اطلاعات در قرآن وجود دارد. منابع و حوزه های تعریف شده دینی که شما از آن دم میزنید برای اینجانب معنی و مفهوم ندارد، چه کسانی و با چه اهدافی این منابع را ایجاد کرده اند؟! این موضوع نه تنها در مورد متون مذهبی بلکه در تاریخ و علم رایج جهان هم وجود دارد ! اصولا من مخالف هر مفهوم و تعریف رایج شده مانند تعریف پول ، مذهب در حالت کنونی ، تئوریهای اقتصادی ، تعاریف کلمات و علامتها، تاریخ رایج ، فلسفه رایج ، هنر رایج و فرهنگ و سنتهای رایج ، اخلاق رایج ، مد رایج و غیره هستم تا وقتی که خودم آن را بررسی کنم و ریشه ها و اهداف آن را پیدا کنم.

دشمن الله و عرب گفت...

خیال و تاویل خود را به پرستش نگیر و نام اسلام برآن منه! چشم خرد خود را بشوی و با منابع اصلی تاریخ اسلام و معانی و بیان زبان عربی آشنا شو و با دیدی فارغ از تعصب قضاوت کن! خیال خود را اسلام مدان و مخوان و به پرستش مگیر!

بارباپاپا گفت...

باز هم یک پاسخ کلی و بی سرو ته ، برای تک تک موارد در قرآن یعنی کتاب و منبع اصلی اسلام آیه وجود دارد، شما اگر دوست داری در متون به اصطلاح اسلامی جانبی و فرعی بگردی ،بگرد و دل خوش دار که به حقیقت رسیده ای!
اگر شما تعصب نداشتی ،در مورد تک تک موارد جستجو میکردی تا از بین تناقضات، مرجع برتر، یعنی قرآن را انتخاب کنی.

ب.بیدار گفت...

درجواب بارباپاپا
ببین مومن تو گفتی:
ختنه در اسلام نیست ، ریش نزدن نیست ، حجاب اجباری نیست ، سنگسار نیست ، ولایت فقیه نیست ، تقلید نیست ، مهر نماز نیست ، حرام و حلال صد در صد نیست ، اعدام همجنسباز نیست ، احکام جنسی عجیب و غریب نیست ، امام زاده نیست ، تسبیح و اشیای مقدس نیست ، معصومیت پیامبران نیست چه رسد به امامان ، آخوند و فقیه بازی نیست ،
تقدس سازی افراد نیست ، برده داری نیست ، نژاد پرستی نیست ، حکومت اسلامی نیست فقط حکومت صالحان است ، و و... بسیاری از شاخ و برگهای زائد دیگر که شما به عنوان اسلام میشناسید ، تا وقتی که نتوانید میان اینها و پیام اساسی قرآن تمایز قائل شوید کلا از مرحله پرت هستید.

گرامی این جملات شما بنده را یاد دموکراسی سوئیس می‌اندازد. اگر اسلام این است لطف کنید آن صفحه از تاریخ صدر اسلام که بوی خون نمی‌دهد و مثالی از اسلام مورد نظر شما است را به بنده هم نشان دهید. اگر صفحه‌ای از روزگار بدون خونریزی و جنگ از تاریخ اسلام پیدا کردید که الگوی واقعی از جامعه مسلمان برابر و برادر و آزاد آنگونه که شما ادعا می‌کنید باشد به من هم اطلاع دهید تا مسلمان شوم. اسلام محمد برای نوه‌اش مرگ را به ارمغان آورد!
حکومت طالبان و جمهوری اسلامی و دیکتاتوری عربستان و ..اینا هم که اسلام واقعی نیستن
سوال من از تو مومن اینه با چشم پوشی از جنایات محمد و جانشینانش
شما یک دوره از تاریخ رونشون بده که اون چیزایی رو که تو ذهن مومنت درمورد اسلام شکل گرفته رو پیاده کرده باشه؟
اگه بگی کسی نتونسته پیاده کنه
من میگم دینی که نشه احکامش رو پیاده کرد به چه درد میخوره؟
این
یعنی خدا از فرستادن این کتاب
که هدفش هدایت بشره نتیجه لازم
رو بدست نیورده

ناشناس گفت...

آیا آقای خامنه ای به سنت و خواست رسوالله عمل کرده اند...یعنی دختر خود را ختنه کرده اند؟؟ ما چند جوان چشم پاک هستیم که حاضریم بطور مجایی این عمل خیر را انجام دهیم ...بدون خونریزی و درد...

Translate

بايگانی وبلاگ