ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

ننگ است که من ببینم، ویرانی ایرانم.


این نوشته را به خاطر تهدیداتی که اخیرا متوجه اینجانب شده نوشته‌ام و خطاب به تمامی تهدیدکنندگانی است که جان من را هدف گرفته‌اند، مرگ در راه آرمانم بهتر از مردن بر روی تختخواب است:



دشمن ما زبون است، لالائی اش شیون است، ناله‌ی این میهن است.

ایران من ایران من، مهر تو در وجودم، خاک تو تار و پودم، عشق است جان سپردن، بر روی خاک پاک تو.
اینجا خاک ایران است، عصاره‌ی پاکان است، دژخیم بیا سلاح من، چیزی نیست جز فریاد من، ایران مهد نیکان است، سرزمین شیران است؛ ایران من ایران من، عشق است جان سپردن، بر روی خاک پاک تو.
 دشمن اگر بیاید، خون من را بریزد, او فرزند ضحاک است، به عشقش سینه‌چاک است، ننگ است که من ببینم، ویرانی ایرانم؛ ایران من ایران من، عشق است جان سپردن، بر روی خاک پاک تو.
دانم اگر خون من، بریزد بر خاک تو، آنجا نهالی روید به پهنای نام تو. بوی خوش این نهال،  دهد ضحاک فراری، چتر قشنگ سبزش، مأمن دوست باشد؛ یعنی که من زنده‌ام، زنده و پاینده‌ام، عشق است جان سپردن، بر روی خاک پاک تو.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

امیدوارم اتفاقی برات نیفتاده باشه.

بارباپاپا گفت...

به امید فضایی خالی از ارعاب و تهدید!اینان تنها دشمن شما نیستند بلکه دشمن تمام انسانیت هستند،چه با خدا چه بی خدا،

25 بهمن ماه را به روز تحقق کابوس ضحاک بدل سازیم

ناشناس گفت...

هر دینی که از بهشت و جهنم نوید می دهد از معنویت بدور است
چون داری برای رفتن به بهشت اعمال نیک انجام میدهی که بهشت خودش کل مادیت است و هیچ معنویتی در ان وجود ندارد

ناشناس گفت...

بااحترام به تمام آرا و عقايد انسانها.. درود بر شما.با توجه به اينکه با قسمت هاي از متون شمامخالفم اما بسيار استفاده کرده ام ..تشکر.
هميشه پرقدرت و مهين پرست باشيد.

Translate

بايگانی وبلاگ