ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

اسلام هم یهودیان را قوم برگزیده می‌داند!

   تأیید نژاد پرستی یهودی در قرآن
 محمد ابن عبدالله در ابتدای اسلام، برای خشنود کردن یهودیان و تشویق آنان به پذیرش اسلام، تمام داستانهای نژاد پرستانه‌ی تورات را به رسمیت شناخت و یهودیان را قومی برگزیده خواند که الله آنان را بر تمامی ملل جهان برتری داده، بر انان منت نهاد و انان را در سرزمین مقدسشان سکنی داد و برایشان از آسمان خوراکی نازل می‌کرد؛ هرگاه زیر آفتاب قرار می‌گرفتند، به ابر دستور می‌داد تا همواره برای آنان سایه ایجاد کند و حتی یک بار هم طبق نص صریح قرآن کوه طور را بالای سرشان قرار داد و برای اثبات وجود خدا، عده‌ای از آنان را به ملاقات او فرستاد، شرح کامل این داستان به نقل از قرآن:
     داستان موسی و قوم برگزیده‌ی خدا (در اینجا یَهُوَه) پس از شکافته شدن دریا و گذر از آن، دچار دگرگونی فراونی می‌شود؛ اگر تا پیش از این، سرگذشتی که قرآن از آنها ارائه می‌دهد از نظمی نسبی بر خوردار بود، از این پس این نظم به چشم نمی‌خورد؛ خدایشان آنها را از مصر فراری و به سرزمین مقدسی که به آنها وعده داده شده است راهنمائی می‌نماید، زیرا از دید یهوه، خدای یهودیان، و الله، خدای مسلمانان، این قوم (قوم یهود) را بر تمام جهانیان برتری داده است:
     يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُواْ نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ (بقره/47) اى فرزندان اسرائيل(یعقوب)، از نعمتم كه بر شما ارزانى داشتم یاد کنید و  همانا من شما را بر جهانيان برترى دادم.
     الله بخاطر اینکه تأکید نماید یهودیان قوم برتری هستند، این آیه را عینا در جای دیگری تکرار می‌نماید(برای دیدن آیاتی از قرآن که عینا در جاهای مختلف تکرار شده کلیک کنید):
     يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُواْ نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ (بقره/122) اى فرزندان اسرائيل(یعقوب)، از نعمتم كه بر شما ارزانى داشتم یاد کنید و  همانا من شما را بر جهانيان برترى دادم.
     قَالَ أَغَيْرَ اللّهِ أَبْغِيكُمْ إِلَهًا وَهُوَ فَضَّلَكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ (اعراف/140) (موسی) گفت آيا غير از الله خدائی براى شما بخواهم با اينكه او شما را بر جهانيان برترى داده است.
     قرآن از این هم فراتر رفته، بیان می‌نماید که من می‌خواهم مِنتی بر یهودیان بگذارم و این قوم را جانشین خویش بر روز زمین بگردانم:
     إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِي الْأَرْضِ وَجَعَلَ أَهْلَهَا شِيَعًا يَسْتَضْعِفُ طَائِفَةً مِّنْهُمْ يُذَبِّحُ أَبْنَاءهُمْ وَيَسْتَحْيِي نِسَاءهُمْ إِنَّهُ كَانَ مِنَ الْمُفْسِدِينَ(قصص/4) فرعون در زمین سر برافراشت و مردم آن را طبقه طبقه ساخت، طبقه‌‏اى از آنان را زبون می‌داشت پسرانشان را سر می‌بريد و زنانشان را زنده بر جاى می‌گذاشت كه وى از فسادكاران بود.
     وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (قصص/5) و خواسته بودیم  بر كسانى كه در آن سرزمين فرو دست شده بودند، منت بگذاریم و آنان را پيشوايان [مردم] بگردانيم و ايشان را وارث [زمين] كنيم.
     وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِي فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُم مَّا كَانُوا يَحْذَرُونَ (قصص/6) و در زمين قدرتشان دهيم و به فرعون و هامان و لشكريانشان آنچه را كه از جانب آنان بي‌مناک بودند نشان دهیم.
     پس الله اداره کرده که این قوم، قومی است که باید جانشینش بر زمین گردند، اما آیا این اراده، اراده‌ی تشریعی الله است یا تکوینی؟
     (اراده‌ی تشریعی، روشی است که الله برای انسانها یاد می‌دهد تا بدان وسیله به بهشت بروند(یعنی اسلام) و اراده‌ی تکوینی به اراده‌ای گفته می‌شود که قصد انجام آن‌ را را دارد؛ مانند آفرینش بشر؛ اراده‌ی تکوینی وقوعش قطعی است.(شرح کامل این موضوع)
     با نگاهی به اراده‌ا‌ی که الله برای قوم یهود نموده است، متوجه خواهیم شد که این خدا بر آنها منتی نموده است؛ تمام منت‌های الله در چارچوب اراده‌ی تکوینی او تعریف می‌گردد؛ پس این اراده‌ی الله است که قوم یهود، ائمه (پیشوا) و وارثان زمین گردند؛ آن هم به دلیل ستمی که مصریان بر آنها روا داشته‌اند!:
     وَأَوْرَثْنَا الْقَوْمَ الَّذِينَ كَانُواْ يُسْتَضْعَفُونَ مَشَارِقَ الأَرْضِ وَمَغَارِبَهَا الَّتِي بَارَكْنَا فِيهَا وَتَمَّتْ كَلِمَتُ رَبِّكَ الْحُسْنَى عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ بِمَا صَبَرُواْ وَدَمَّرْنَا مَا كَانَ يَصْنَعُ فِرْعَوْنُ وَقَوْمُهُ وَمَا كَانُواْ يَعْرِشُونَ ( اعراف/137) و آن قوم (یهود) را كه مستضعف بودند، وارث مشرق‏ها و مغرب‏هاى سرزمينى ساختيم كه به آن بركت بخشيده بوديم (فلسطین کنونی) و به دلیل شکیبائی‌شا‌ن وعده نيكوى پروردگارت در حق فرزندان اسرائیل(قوم یهود) تحقق يافت و آنچه فرعون و قومش ساخته و برآورده بودند، نابود كرديم‏.
پرسش:
الله چه چیزی را نابود کرده بود؟
     می‌دانیم که فرعون‌های مصر به ساختن اهرام معروف هستند؛ آیا الله این اهرام‌ها را نابوده کرده است؟
   اما هنگامیکه دریا برای آنها شکافته شد و وارد سرزمین مقدسشان گردیدند با قومی بت پرست مواجه شدند:
     وَجَاوَزْنَا بِبَنِي إِسْرَائِيلَ الْبَحْرَ فَأَتَوْاْ عَلَى قَوْمٍ يَعْكُفُونَ عَلَى أَصْنَامٍ لَّهُمْ قَالُواْ يَا مُوسَى اجْعَل لَّنَا إِلَهًا كَمَا لَهُمْ آلِهَةٌ قَالَ إِنَّكُمْ قَوْمٌ تَجْهَلُونَ   )اعراف/138)  و فرزندان اسرائيل را از دريا گذرانديم تا به قومى رسيدند كه بر بتهاى خويش همت می‌گماشتند؛ گفتند: اى موسى، همان گونه كه براى آنان خدايانى است براى ما خدايى قرار ده، گفت راستى شما نادانى می‌کنيد.
   همچنین خدا این قوم(قوم یهود) را تا این اندازه دوست دارد که برای هر عشیره‌ای (نوادگان دوازده  یعقوب) چشمه‌ای خاص را قرار داده بود و از آنها با بلدرچین برشته و گز انگبینی که از آسمان می‌فرستاد، پذیرائی می‌کرد:
     وَقَطَّعْنَاهُمُ اثْنَتَيْ عَشْرَةَ أَسْبَاطًا أُمَمًا وَأَوْحَيْنَا إِلَى مُوسَى إِذِ اسْتَسْقَاهُ قَوْمُهُ أَنِ اضْرِب بِّعَصَاكَ الْحَجَرَ فَانبَجَسَتْ مِنْهُ اثْنَتَا عَشْرَةَ عَيْنًا قَدْ عَلِمَ كُلُّ أُنَاسٍ مَّشْرَبَهُمْ وَظَلَّلْنَا عَلَيْهِمُ الْغَمَامَ وَأَنزَلْنَا عَلَيْهِمُ الْمَنَّ وَالسَّلْوَى كُلُواْ مِن طَيِّبَاتِ مَا رَزَقْنَاكُمْ وَمَا ظَلَمُونَا وَلَكِن كَانُواْ أَنفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ    )اعراف/160)  و آنان را به دوازده عشيره كه هر يك امتى بودند تقسيم كرديم و به موسى وقتى قومش از او آب خواستند وحى كرديم كه با عصايت بر آن تخته سنگ بزن پس از آن دوازده چشمه جوشيد هر گروهى آبشخور خود را بشناخت و ابر را بر فراز آنان سايبان كرديم و گزانگبين و بلدرچين بر ايشان فرو فرستاديم از چيزهاى پاكيزه‏اى كه روزيتان كرده‏ايم بخوريد و بر ما ستم نكردند ليكن بر خودشان ستم مى‏كردند.
و باز در جائی دیگر:
     وَظَلَّلْنَا عَلَيْكُمُ الْغَمَامَ وَأَنزَلْنَا عَلَيْكُمُ الْمَنَّ وَالسَّلْوَى كُلُواْ مِن طَيِّبَاتِ مَا رَزَقْنَاكُمْ وَمَا ظَلَمُونَا وَلَكِن كَانُواْ أَنفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ (بقره/57) و  بر شما ابر را سايه‏ گستر كرديم و بر شما گز انگبين و بلدرچين فرو فرستاديم از خوراكي هاى پاكيزه‌اى كه به شما روزى داه‌‏ايم بخوريد و بر ما ستم نكردند بلكه بر خويشتن ستم روا می‌داشتند.
     وَإِذِ اسْتَسْقَى مُوسَى لِقَوْمِهِ فَقُلْنَا اضْرِب بِّعَصَاكَ الْحَجَرَ فَانفَجَرَتْ مِنْهُ اثْنَتَا عَشْرَةَ عَيْنًا قَدْ عَلِمَ كُلُّ أُنَاسٍ مَّشْرَبَهُمْ كُلُواْ وَاشْرَبُواْ مِن رِّزْقِ اللَّهِ وَلاَ تَعْثَوْاْ فِي الأَرْضِ مُفْسِدِينَ (بقره/61)  هنگامى كه موسى براى قوم خود در پى آب برآمد گفتيم با عصايت بر آن تخته ‏سنگ بزن، پس دوازده چشمه از آن جوشيدن گرفت [به گونه‏اى كه] هر قبيله‌اى آبشخور خود را می‌دانست و از روزى الله بخوريد و بياشاميد و در زمين سر به فساد بر مداريد.
     این قوم از بس که بلدرچین و گز انگبین خوردند، به خدا اعتراض نمودند که چرا به ما خوارکی یک نواختی می‌دهی، ما از خوراکی‌های آسمانی خسته شدیم، به ما روئیدنی‌های زمین مانند عدس خیار، سیر و پیاز!:
     وَإِذْ قُلْتُمْ يَا مُوسَى لَن نَّصْبِرَ عَلَىَ طَعَامٍ وَاحِدٍ فَادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُخْرِجْ لَنَا مِمَّا تُنبِتُ الأَرْضُ مِن بَقْلِهَا وَقِثَّآئِهَا وَفُومِهَا وَعَدَسِهَا وَبَصَلِهَا قَالَ أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذِي هُوَ أَدْنَى بِالَّذِي هُوَ خَيْرٌ اهْبِطُواْ مِصْرًا فَإِنَّ لَكُم مَّا سَأَلْتُمْ وَضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْكَنَةُ وَبَآؤُوْاْ بِغَضَبٍ مِّنَ اللَّهِ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ كَانُواْ يَكْفُرُونَ بِآيَاتِ اللَّهِ وَيَقْتُلُونَ النَّبِيِّينَ بِغَيْرِ الْحَقِّ ذَلِكَ بِمَا عَصَواْ وَّكَانُواْ يَعْتَدُونَ (بقر/ 62) چون گفتيد اى موسى هرگز بر يك خوراك تاب نياوريم از خداى خود براى ما بخواه تا از آنچه زمين می‌روياند از سبزى و خيار و سير و عدس و پياز براى ما بروياند، گفت آيا به جاى چيز بهتر خواهان چيز پست ‏تريد؟ پس به شهر فرود آييد كه آنچه را خواسته‌ايد براى شماست و خوارى و نادارى بر آنان زده شد و به خشم الله گرفتار آمدند چرا كه آنان به نشانه‌هاى الله كفر ورزيده بودند و پيامبران را بناحق می‌کشتند اين از آن روى بود كه سركشى نموده و از حد درگذرانيده بودند.
     حتی کوه طور را از جا کنده و بر بالای ایشان مانند سایبانی قرار داده بود:
    وَإِذ نَتَقْنَا الْجَبَلَ فَوْقَهُمْ كَأَنَّهُ ظُلَّةٌ وَظَنُّواْ أَنَّهُ وَاقِعٌ بِهِمْ خُذُواْ مَا آتَيْنَاكُم بِقُوَّةٍ وَاذْكُرُواْ مَا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ  (اعراف/171) هنگامى كه كوه [طور] را بر بالایشان مانند چتری جابجا کردیم و چنان پنداشتند كه بر سرشان فرو خواهد افتاد، آنچه را كه به شما داه‌‏ايم به جد و جهد بگيريد و آنچه را در آن است به ياد داشته باشيد شايد كه پرهيزگار شويد.
و در جائی دیگر:
     وَإِذْ أَخَذْنَا مِيثَاقَكُمْ وَرَفَعْنَا فَوْقَكُمُ الطُّورَ خُذُواْ مَا آتَيْنَاكُم بِقُوَّةٍ وَاذْكُرُواْ مَا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ (بقره / 63) هنگامی که از شما پيمان محكم گرفتيم و(کوه) طور را بالایتان بلند کردیم، آنچه را به شما داده‌ايم به جد و جهد بگيريد و آنچه را در آن است به خاطر داشته باشيد باشد كه به تقوا گراييد.
     او برای هدایت این قوم، اقدام به کشتار دسته‌جمعی و نسل کشی نمود، پس از این قتل عام است که به موسی تورات می‌دهد:
     وَلَقَدْ آتَيْنَا مُوسَى الْكِتَابَ مِن بَعْدِ مَا أَهْلَكْنَا الْقُرُونَ الْأُولَى بَصَائِرَ لِلنَّاسِ وَهُدًى وَرَحْمَةً لَّعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ ﴿قصص/۴۳﴾ و به راستى پس از آنكه نسل‌هاى نخستين را هلاک كرديم به موسى كتاب داديم كه روشنگریها و رهنمود و رحمتى براى مردم بود اميد كه آنان پند گيرند.
زیرا تنها یهودیان را انسان می‌شمارد:
     قَالَ يَا مُوسَى إِنِّي اصْطَفَيْتُكَ عَلَى النَّاسِ بِرِسَالاَتِي وَبِكَلاَمِي فَخُذْ مَا آتَيْتُكَ وَكُن مِّنَ الشَّاكِرِينَ  (اعراف/144) (یهوه )گفت اى موسى، تو را با رسالت‌ها و با سخن گفتنم بر مردم برگزيدم پس آنچه را به تو دادم بگير و از سپاسگزاران باش.
می‌دانیم که موسی تنها برای یهودیان پیامبری می‌کرد:
     حَقِيقٌ عَلَى أَن لاَّ أَقُولَ عَلَى اللّهِ إِلاَّ الْحَقَّ قَدْ جِئْتُكُم بِبَيِّنَةٍ مِّن رَّبِّكُمْ فَأَرْسِلْ مَعِيَ بَنِي إِسْرَائِيلَ (اعراف/105) (موسی گفت:) شايسته است كه بر الله جز حق نگويم من در حقيقت دليلى روشن از سوى پروردگارتان براى شما آورده‌ام، پس فرزندان اسرائيل را همراه من بفرست.
     این سخنان موسی خطاب به فرعون است، همانگونه که مشاهده می‌گردد موسی (در این آیه و در تمام قرآن) حتی یک بار هم فرعون را به پرستش خدایش دعوت نکرد، زیرا این خدا مخصوص بنی اسرائیل می‌باشد.
خدا در این کتاب(تورات) که بصورت سنگ‌نوشته‌ای بود، تمام چیزها را نوشته بود:
     وَكَتَبْنَا لَهُ فِي الأَلْوَاحِ مِن كُلِّ شَيْءٍ مَّوْعِظَةً وَتَفْصِيلًا لِّكُلِّ شَيْءٍ فَخُذْهَا بِقُوَّةٍ وَأْمُرْ قَوْمَكَ يَأْخُذُواْ بِأَحْسَنِهَا سَأُرِيكُمْ دَارَ الْفَاسِقِينَ )اعراف/145) و در الواح براى او در هر موردى پندى و براى هر چيزى تفصيلى نگاشتيم پس آن را به جد و جهد بگير و قوم خود را وادار كن كه بهترين آن را فرا گيرند به زودى سراى نافرمانان را به شما می‌نمايانم.
     موسی ادعا کرده بود که به ملاقات خدا رفته است، اما یهودیان این گفته را باور نداشتند؛ بنابراین خدا اراده کرد که موسی و 70 نفر از یهودیان بعنوان شاهد برای ملاقاتش به کوه طور بروند:
     وَاخْتَارَ مُوسَى قَوْمَهُ سَبْعِينَ رَجُلًا لِّمِيقَاتِنَا فَلَمَّا أَخَذَتْهُمُ الرَّجْفَةُ قَالَ رَبِّ لَوْ شِئْتَ أَهْلَكْتَهُم مِّن قَبْلُ وَإِيَّايَ أَتُهْلِكُنَا بِمَا فَعَلَ السُّفَهَاء مِنَّا إِنْ هِيَ إِلاَّ فِتْنَتُكَ تُضِلُّ بِهَا مَن تَشَاء وَتَهْدِي مَن تَشَاء أَنتَ وَلِيُّنَا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الْغَافِرِينَ   )اعراف/155) موسى از ميان قوم خود، هفتاد مرد براى ميعاد ما برگزيد و چون زمین‌لرزه آنان را فرو گرفت گفت پروردگارا اگر می‌خواستى آنان را و مرا پيش از اين هلاك می‌ساختى آيا ما را به [سزاى] آنچه كم خردان ما كرده‌اند نابود می‌کنی؟ اين جز آزمايش تو نيست هر كه را بخواهى به وسيله آن گمراه و هر كه را بخواهى هدايت می‌کنى تو سرور مايى پس ما را بيامرز و به ما رحم كن و تو بهترين آمرزندگانى.
     وَرَسُولًا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنِّي قَدْ جِئْتُكُم بِآيَةٍ مِّن رَّبِّكُمْ أَنِّي أَخْلُقُ لَكُم مِّنَ الطِّينِ كَهَيْئَةِ الطَّيْرِ فَأَنفُخُ فِيهِ فَيَكُونُ طَيْرًا بِإِذْنِ اللّهِ وَأُبْرِئُ الأكْمَهَ والأَبْرَصَ وَأُحْيِي الْمَوْتَى بِإِذْنِ اللّهِ وَأُنَبِّئُكُم بِمَا تَأْكُلُونَ وَمَا تَدَّخِرُونَ فِي بُيُوتِكُمْ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لَّكُمْ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ  )اآل عمران /49)   (عیسی) فرستاده‌ای به سوى بنى اسرائيل در حقيقت من از جانب پروردگارتان برايتان معجزه‏اى آورده‌اام من از گل براى شما به شكل پرنده می‌سازم آنگاه در آنمی‌دمم پس به اذن الله پرنده‌اى مى شود و به اذن الله نابيناى مادرزاد و پيس را بهبود می‌بخشم و مردگان را زنده می‌گردانم و شما را از آنچه می‌خوريد و در خانه هاي‌تان ذخيره  می‌کنيد خبر می‌دهم مسلما در اين براى شما اگر مؤمن باشيد عبرت است.
ادامه دارد..... .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

الله همچین هم از یهودیها خوشش نمیاد. فقط یه قسمتهایی که از رو متون یهودی کپی شده رو یادش رفته عوض کنه. برا من هم پیش میاد وقتی از مقاله های مختلف متن کپی می کنم

ناشناس گفت...

یهودیان در زمان آمدن پیامبرانشان برگزیده بودند چون پیامبر از میان آنها انتخاب می شد. در همین حد نه بیشتر.
ما ایرانیها هام در زمان كوروش و احتمالا چند تا شاه دیگه برگزیده بودیم. در همین حد نه بیشتر. بیخودی هم تقصیر اسلام نندازین. مشكل پیش از ورود اسلام به ایران وجود داشت و اگه هم یه روز اسلام بره مشكل همچنان باقیه. دنبال اون باشین.

ناشناس گفت...

یهودرابه خاطرحکومت پادشاهان وپیامبرانشان برگزیده خوانده ونه بخاطرخودشان وبسیارایات دیگر انهارابخاطر خیانت به پیامبرشان مذمت کرده بلکه تذکرباشد تابه حقیقت خیانت نکنیم

ناشناس گفت...

یک فکت از یهودیها بهتون بدم . جمیت یهودیان فقط ٠.٢٣%( بیست و سه صدم در صد ) جمیت جهان است , اما ٢٧% از برندگان جایزه نوبل یهودی بوده و هستند . از ١.٥ میلیارد مسلمان فقط ٢ نفر نوبل گرفتند( Abdosalam اصلآ مسلمان محسوب نمیشد و مرتد پناشته میشود . دکتر عبادی هم که اصلان مسلمان نیست

Translate

بايگانی وبلاگ