ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

بزرگترین جنایتکار تاریخ بشر کیست؟

می‌گویند دین حافظ اخلاق است و پیامبر اسلام بیان می‌نماید که من برای کامل کردن کرامات اخلاقی بشر مبعوث گردیدم.

پرسش من این است که آیا اخلاقیات را تنها در حجاب و نداشتن رابطه بین دختر و پسر پیش از ازدواج خلاصه می نمائید، یا کشتار انسانها نیز شامل کرامات اخلاقی می‌گردد؟

این چه کراماتی است که خدای مسلمانان به پیروانش دستور می‌دهد که کفار(دگراندیشان) را هر جا که یافتید گردن بزنید؟

این چه اخلاقیاتی است که خدای مسلمانان، الله، کل بشریت را غیر نوح و برخی از اعضاء خانواده‌اش از بین می‌برد؟

آیا این یعنی حفظ کرامات انسانی که برای از بین بردن مخالفان الله باید بزرگترین نسل کشی تاریخ بشر صورت گیرد؟ گناه فرزندان و بچه‌های خردسال به‌ قول الله کافر چیست؟

او حتی در این نسل کشی دسته جمعی، به جانوران هم رحم نمی کند و تنها از هر گونه ای یک جفت باقی می گذارد.


آیا این اخلاقیات است که بخاطر قتل شتری، کل قوم صالح نابود گردند؟:

فَعَقَرُواْ النَّاقَةَ وَعَتَوْاْ عَنْ أَمْرِ رَبِّهِمْ وَقَالُواْ يَا صَالِحُ ائْتِنَا بِمَا تَعِدُنَا إِن كُنتَ مِنَ الْمُرْسَلِينَ (اعراف/77) پس آن ماده‏شتر را پى كردند و از فرمان پروردگار خود سرپيچيدند و گفتند اى صالح اگر از پيامبرانى آنچه را به ما وعده مى‏دهى براى ما بياور.

فَأَخَذَتْهُمُ الرَّجْفَةُ فَأَصْبَحُواْ فِي دَارِهِمْ جَاثِمِينَ (اعراف/78) آنگاه زمين‏لرزه آنان را فرو گرفت و در خانه هايشان از پا درآمدند.

ای مسلمان! چند قوم بوسیله‌ی عذابه‌ای الله نابود شدند؟

آیا این ار بین بردن ها نسل‌کشی نیست؟

آیا جنایتکارتر از این الله سراغ دارید؟


منظور از الله همون اعتقاد اسلامی است.

۳ نظر:

Ma Bishomarim گفت...

خیلی عالی بود دست و پنجه ات درد نکنه

www.dambooli.wordpress.com

سید گفت...

"این چه اخلاقیاتی است که خدای مسلمانان، الله، کل بشریت را غیر نوح و برخی از اعضاء خانواده‌اش از بین می‌برد؟"

این یعنی علاوه بر اسلام با یهودیت و مسیحیت هم مشكل دارید (داستان در تورات و انجیل هم هست). در قضیه ارداویرافنامه هم كه معلوم شد با زرتشتی مشكل دارید. می دانم از جمهوری اسلامی عصبانی هستید ولی این باعث نشود با ۷۰ درصد كل دنیا هم در افتید و پروردگارشان را جنایتكار بنامید!

پ.ن. من سعی می كنم در كامنتهایم بی ادب نباشم. بنابراین لطفا بنده را سانسور نكنید!

فرخ گفت...

از همه جالب‌تر ادعاهای این دین جنایت‌کار است. ادعای هدایت بشر، ادعای نمایاندن راه راست به انسان و ... وقتی انسان دقیق نگاه کند، نیک در می‌یابد که چقدر این دین حتی در متن قرآن، متناقض است. ظاهری از شعارهای زیبا که قصدش تنها فریفتن انسانهاست و بس!

Translate

بايگانی وبلاگ