ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

اگر جمله‌ای علمی را از قرآن بیان نمودید، من هم مسلمان می شوم.

ای مسلمانان!
اگر اگر راست می‌گوئید جمله‌ای علمی را از کتاب مقدستان بیان نمائید.
چرا خود را به نادانی می‌زنید؟
چرا در این کتابی که از آن بعنوان کتاب مقدسی که نویسنده‌اش الله است اندکی تفکر نمی‌کنید؟
آیا می‌دانید که خرافه‌ترین خرافات در این کتاب وجود دارد؟
اگر شما توانستید جمله‌ای از این کتاب را بیان نمائید که حاکی از نبوغ علمی نویسنده‌اش باشد، من همین جا از همه پوزش میخام؛ اما اگر نتوانستید، آیا حاضرید اندکی از تعصبات دینی خویش دست بردارید و حقیقت را آنگونه که هست ببینید؟
از کجای این کتاب برایتان بگویم؟
می‌گوئید اعجاز عددی قرآن؛ متاسفانه چیزی جز دروغ و مغلطه نیست.
می‌گوئید معجزه ی علمی این کتاب؛ چرا نمی‌توانید یکی از این معجزات را بیان نمائید؟
برای بررسی علمی قرآن اینجا را کلیک نمائید.

۱۹ نظر:

mab_dbb@yahoo.com گفت...

شما به جنگ تاریخی رفتین که مال 1400 سال پیشه ، تاریخی که هر کس هر جوری می خواد تفسیرش می کنه، تاریخی که بیهقی یه جوری نوشته، طبری یه جوری نوشته، یعقوبی یه جوره دیگه، حالا شما نشستین سند و مدرک میارین که 1400 سال پیش اینجوری نبوده و یه جوره دیگه بوده؟!!!
چه سودی داره؟ آقا گیریم که تمام تاریخ صدر اسلام و این همه تعریف و تمجید و غیره از محمد و خاندانش حقیقت داشته باشه که من دوست دارم داشته باشه و معتقدم داره، چه تأثیری داره؟ شما دنبال این هستین که اعتقادات مردم رو تغییر بدین یا الگوهاشون رو؟
اگه محمد گفته باشه فلان کار قبیه رو انجام بدین، ما باید به مردم بگیم محمد ال بود و بل بود؟ یا اینکه بیام بگیم گیریم که محمد گفته باشه، شما خودتون نظرتون چیه؟
خیال نمی کنید این سایت شما هیچ کمکی به آماده سازی مردم ایران برای پذیرش یک دموکراسی واقعی نمی کنه، ما نیاز به ترویج فکر باز و بالا بردن ظرفیت وجودی مردم جامعه داریم، ما بلوغ فکری می خوایم، نه عداوت، نه کینه، نه پرده دری های هتاکانه ی بی ارزش، اینکه 1400 سال پیش چی بوده مهم نیست، اینکه امروز چی درسته چی غلط مهمه، اگه قیام عاشوراییان امسال تهران علیه ظلم و ستیز با ذلت به قیام حسین به عنوان سردمدار آزادگان تشبیه بشه و این شور و حرمت حسین به این راه پاک و انسان محور کمک کنه، چه مشکلی پیش میاد؟ ( حالا اصلا حسین همچین آدمیم نبوده باشه )
نه به شما نه به این یزیدیان زمانه که از حسین فقط گریه و اشک و ماتم و سینه زنی و مشکی پوشیدن میخوان. کارکرد حسین مهمه نه اینکه شما فکر کنید با تخریب حسین می تونید کمکی کنید.
شما دنبال چی هستین؟

ناشناس گفت...

سلام نمیدانم ما ایرانیها چرا نمیخواهیم یاد بگیریم که باید به عقاید هم احترام بگذاریم و انتقاداتمان را منطقی و با استدلال بیان کنیم.ما همه به گونه ای دیکتاتوریم فقط با این تفاوت که فکر میکنیم نظر ما درست است و همه را باید به زیر سلطه ی نظرات خود در آوریم. سرنوشت ما اینست که باید با هم زندگی کنیم و بدین منظور پیشنهاد من اینست که تلاش کنیم ساختار و فرهنگی را حاکم کنیم که دیگر عرصه بر هیچ فکری تنگ نگردد.از سرکوب،تحقیر و توهین هیچ اندیشه ای نه تنها از بین نرفته و اصلاح نشده بلکه برعکس عوامانه تر ،خشن تر ،بی منطق تر و منسجم تر گردیده است و خانه امنی برای سوئ استفاده گران و فرصت طلبان شده است.این پیشنهادم به همه معتقدین به مسلکهای مختلف است فارغ از آن که چقدر من نوعی آنها را حق میدانم و چقدر واقعا از حق بهره برده اند .

Unknown گفت...

برات متاسفم
اگه به جای غر زدن یکم در باره قرآن تحقیق میکردی این حرفهارو نمیزدی.
در ضمن اکه می شه از آب گلالود هم نگیرید.

Amir 12Oct گفت...

مرا ببخش که اینگونه میتازم بر کتابی که فلک غرایض توست مرا ببخش که اینگونه میتازم بر زنی که زاده خونخوار خود را به بهشت میدوزد مرا ببخش که سیراب شدنم، تف کردن آبیست که قهرمانت تشنه آن بود مرا ببخش که اینگونه میبینم مرا ببخش که مست نوشیدن خونم مرا ببخش، اینگونه جان فرزندی را میگیرم که جهنم او ذهن عریان من است من اینکونه سفر را به دوزخ دوست دارم

Unknown گفت...

what kind of religion is Islam think about it. Islam Haraam the wine But Halal the slavery we should cry it

ناشناس گفت...

هموطنان عزیز به دستور همین قرآن هزازان نفر به عنوان ملحد و کافر توسط آخوندها به دار آویخته شدند یا تکه تکه شدند به بظر شما این بالاترین توهین نیست و حالا من کافر , من ملحد حق اعتراض دارم یا نه؟ اگر بگویم در چندین جای قرآن دستور قتل مرا و امثال مرا داده و دستور داده که زن و فرزندان مرا به کنیزی و غلامی بگیرند و اموال مرا ضبط کنند, آیا حق دارم یا نه؟ منطق شما مسلمانها : شما میتوانید من ملحد را بکشید, به زن و فرزندانم تجاوز کنید و اموالم را هم مصادره کنید. این ها طبق آیات قرآن حق شماست ولی اگر من بگو که من راضی به اینگارهای وحشیانه نیستم, داد شما در میاد که من به مقدسات شما توهین کردم, این به نظر شما درست است؟

arsh irani گفت...

دوستان!
اگه مایلید نظرتون منتشر گردد از گزینه ی ناشناس استفاده نکنید.
نظرات ناشناس زیاد است.

Unknown گفت...

این دوستانی که ادعای دموکراسی میکنند، چرا تعریف آن را تغییر میدهند؟ اگر کسی‌ نظراتش رو که ضد دین هست بده و دیگری که فکر می‌کند این اشتباه هست نظر خودش را بدهد به این میگن عین دموکراسی.
نمیدونم چرا دوستان انتظار دارن که در دموکراسی اصلا انتقاد نباشه!!

تمرین دموکراسی را از همینجا آغاز کنیم

ناشناس گفت...

این مطلب رو بخونین البته فقط دو تاش قابل تکیه است

http://www.sharemation.com/godisone/miracle1.zip?uniq=-brsele

دوست دارم نظرتون رو بدونم

moslem گفت...

يک معجزه عددي که خودم امتحان کرده ام ودرسته معجزه اي است که آقاي کوروش جم نشان پيدا کرده. توي اينترنت سرچ کني راحت پيدا ميکني. چون زياده نميتونم اينجا بنويسم.

arsh irani گفت...

مسلم عزیز!
نظرتون زمانی ارزش داره که فهم خودت باشه.
کشف کوروش جم رو بنویس تا پاسخ بدم.
بارها گفتم اگه جملمه ای علمی(منطبق با دانش امروزی بشری در علوم پایه) از قرآن رو نوشتید من از همه علنا پوزش میخام و به راه راست اسلام وارد خواهم شد.

moslem گفت...

1_اگر شماره ي هر سوره از قرآن را با تعداد هاي آن سوره جمع کنيد عدد مخصوص آن سوره بدست ميآيد. اگر براي همه ي سوره ها اين کار را انجام بديد57 عدد زوج و 57 عدد فرد بدست ميآيد. مجموع اعداد فرد بدست آمده 6236 است که تعداد ايه هاي قرآن است و مجوع اعداد زوج 6555 است که مجموع اعداد 1تا 114 که تعداد سوره هاي قرآن است ميباشد.در ميان اعداد مخصوص فرد 27 عدد مخصوص به سوره هاي که شماره رديف آن ها زوج است ميباشد و در ميان اعداد مخصوص فايز همينطور.2- در آيه25 سهفشاره شده که اصحاب 309 سال در غار بودند که اين در تورات 300 سال است. اما اگر 300 خورشيدي يا عبري را به طور دقيق به قمري تبديل کنيم همان 309 بدست مي آيد. البته مورد دوم را حضرت علي کشف کرده اند.

moslem گفت...

اينجا هم جالبه. خواستي ببين:raminder.blogfa.com/post-24.aspx

sasan گفت...

مسلم عزیز
در مصر 4 هزار سال پیش جمجمه انسان را عمل میکردند -3 هزار سال پیش در شهر سوخته چشم مصنوعی میساختند و بسیاری موارد دیگر حالا حی از علوم نهفته در قرآن بگو که خودت هم میدانی ندارد-- پس عربستان باید مهد علم و دانشمندان باشد که میدانی آن هم نیست

Unknown گفت...

صد ها سال است که چرندیاتی که در قرآن نوشته شده همواره به وسیله آدمهایی که خود را "عالم و مفسر" و همه چیز دان نامیده اند تفسیر و شکافته و معنی و یا در حقیقت ماست مالی و ماله کشی میشود که چیزی جز چرند یات افزودن بر چرندیات نوشته شده نیست. کتابی که آنهم یک کتاب آسمانی و خدایی نتواند به زبان و فهم آدمیان درست و روشن سخن بگوید و نیاز به مفسر و تفسیر کننده دارد! آن کتاب به درد أشغالدانی میخورد و بس. شما و هما.نند های شما کار و حرفه تان همین است که ماله کشی و عوام فریبی کنید و این دین دروغین را که با دروغ و نیرنگ و زور و کشتار و ویرانگری و وحشت آفرینی توانسته بر سرزمین و مردم نگون بخت ما چیره شود به گونه ای خوش نما و خدایی نشان دهید. دوست دارم بدانم که چگونه هر روز خود را در آیینه نگاه میکنید؟ آیا این چند روز زندگی این همه ارزش برایتان دارد؟

Unknown گفت...

ین دین سراسر دروغ و ریا، تنها یا زور و کشتار و حمام خون راه انداختن و همچنین شارلاتان بازی و عوام فریبی است که توانسته خودش را جا.یزند, یعنی با بهره گیری از این نیاز آدمیان به باور داشتن و آویزان شدن به چیزی.
شور بختانه پس از ۱۴۰۰ سال, خرافات و تاریک اندیشی درتار و پود مردم ما آنچنان ریشه دوانیده که با هیچ گفتارو دلیل و مدرکی از میان رفتنی به این زودیها نیست.

ناشناس گفت...

فرموده اید یک معجزه از قران بیاورید تا من ایمان بیاورم معجزه قران عدد19 است اگر با دقت وحوصله مطلب مرا بخوانی وامتحان کنی براحتی وبا اطمینان به این معجزه میرسی وهمه شک وشبهه تو از قران از بین میرود وبا اطمینان کامل به ان ایمان میاوری وخواهی دانست که این علم ودانش غیر از خدا از کسی ساخته نیست خداوند به تعدادوبه شماره تعداد اتمهای بدن تو را میداند همان خدا قاعدتا باید تعداد کلمات وحتی تعداد حروف قران را بسادگی بداند وان را اعلام کند چون امکان اینکه بوضوح اعلام کند مثلا تعدادحروف ن در سوره قلم چند تاست اعلام ان به تعداد152 نه جالب است ونه فراگیر سایر حروف پس باید با یک عدد رمز همه انها را بهم پیوند دهد وچون عدد 19 عددی است اول وهر بار باید 19 حرف دیگر اضافه شود تا بر این عدد قابل قسمت باشد واین کاری است بس دشوار وهرگز از عهده کسی بر نمیاید لذا خداوند این عدد را انتخاب نموده بنابر این وقتی خداوند حرف نون را در ابتدای سوره قلم قرار داده یعنی تعدادحروف این حرف را دقیقا میداند وبدلیل فوق صراحتا تعداد ان را اعلام نمیکند اما میگوید تعداد ان عددی است که میتواند بر عدد 19 تقسیم شود ومانده نداشته باشد یعنی اگر یک حرف تا هیجده حرف به ان بیفزاییم ویا از ان کم کنیم هرگز ان عدد بر 19 قابل قسمت نخواهد بود بنابر این فاصله تقسیم شدن تا تقسیم نشدن عدد بر 19 برابر36 حرف است چون یا باید 18 حرف اضافه شود ویا هیجده حرف کم شود تا دوباره قابل تقسیم بر 19 باشد بعبارت دیگر وقتی خداوند حرفی را بر میگزیند وانرا بر 19 قابل قسمت میداند احتمال درست بودن این ادعا یک به سی وشش است که احتمالی بسیار دور از دسترس است واگاهی ودقت بسیار فوق العاده ای را درستی این احتمال میطلبد حال حروف نون در سوره قلم را بشمارید لازم بدکر است خود حرف نون ابتدای سوره را هم باید محاسبه کنید وحروف نون مشدد{تشدید دار) را باید دوبار شمرد مانند جنات چون نون ان مشدد است باید دوبار شمرده شود پس از شمارش دقیق بدون تردید به عدد152 میرسید که بر 19 قابل قسمت است واین نشان میدهد که خداوند دقیقا میداند که تعداد حروف نون در این سوره چه تعداد است اما ممکن است سوال کنید شاید این مورد تصادفی بوده وتعداد ایات سوره نیز کوتاه بوده وموضوع مهمی نیست اما موارد دیگری هم هست که هرگز انها را نمیتوان با هیچ احتمالی رد کرد واما مورد دوم وبسیار مشکلتر همین ترتیب را که در باره سوره قلم وحرف نون انجام دادید در مورد هفت سوره پیاپی که با حم شروع میشود (شامل سوره های مومن فصلت شوری زخرف دخان جاثیه واحقاف)انجام دهید با احتساب خود حروف مقطعه وحروف مشدد البته سوره شوری علاوه بر حم عسق هم دارد که باید انها را هم محاسبه کرد وچنانچه با دقت تمام واحیانا استفاده از کامپیوتر این حروف را بشمارید وبا هم جمع کنید بدون تردید به عدد 2413 خواهید رسید که بر 19 قابل قسمت است ودانستن این عدد از مجموع مطالب این هفت سوره هرگز از عهده کسی از غیر از خدا بر نمیاید اما این همه ماجرا نیست ودر سایر سوره ها نیز که دارای حروف مقطعه میباشند این قاعده حکمفرماست واعجاب اورترین ان الم است که شامل طولانی ترین سوره های قران وپر کاربردترین حروف مورد استفاده است که غیر از بهره برداری از کامپیوتر هرگز کسی حتی قادر بشمردن ان نیست وبا شمردن ان حروف وقابل تقسیم بودن مجموع ان حروف بر ععد 19 هوش از سر هرکافری میبرد وامکان انکار را از او سلب میکند

ناشناس گفت...

تعداد حروف هر سوره را اعلام میکنم که شما اگر حوصله شمردن نداشتید یکی را تصادفی انتخاب نموده وبشمارید تا به صحت ادعای من پی ببرید
سوره مومن ح=62 م 394
سوره فصلت ح=46 م284
سوره شوری ح=51 م303 ع=98 س=66 ق=62
سوره زخرف ح=42 م=340
سوره دخان ح=14 م=149
سوره جاثیه ح=29 م=206
سوره احقاف ح=34 م233
د

ناشناس گفت...

جناب ارش با سلام عنوان مطلب شما این است اگر جمله ای علمی از قران بیاورید من مسلمان میشوم مطلبی را ارسال کردم که کاملا علمی است ودانش ان فقط مختص خداوند است وتنها خداوند میتواند چنین مطلب علمی بی نقصی در کتابش بیاورد شما خود بهتر میدانید که یک پیامبر امی وبیسواد ویا حتی با سواد با انهمه مشغله وگرفتاری وبدون داشتن ابزار پیشرفته چون کامپیوتر وماشین حساب تعداد مشخص حروف هفت سوره پیاپی را در حافظه خود داشته باشد اکنون شما بر اساس وعده ای که داده اید یا مطلب مرا مستندا وبا اشاره به سوره ها ویا حتی ایه ها واعلام شماره انها در صورت مغایرت با اعدادی که من اعلام کرده ام تایید کنید ویا با شهامت وواقع بینی اعتراف کنید که مطلب من درست است در نتیجه قران کتاب نازل شده از سوی پرودگار جهانیان است ودر حقانیت ان شکی نیست وهمچنین اعتراف کنید که هر چه تا کنون نوشته اید همه باطل وخلاف واقع است انتظار دارم یا پاسخ مستدلی داده ویا شجاعانه به خطای خود اعتراف کنید وخود را از گمراهی برهانید چنانچه لازم باشد برای اثبات ادعای خود حاضرم تعداد حروف را ایه به ایه بررسی کنیم در صورتیکه اعداد اعلام شده را قبول نداشته ویا در ان شک دارید اگر پاسخ ندهید قضاوت را به خوانندگان واگذار میکنم

Translate

بايگانی وبلاگ