ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

دستگیری عبدالمالک ریگی تنها پاک کردن صورت مسئله است.


اگر کسی وارد اداره‌های شهر زاهدان گردد، چیزی که بیشتر از همه چیز جلب توجه می‌کند، نبود کارمند بلوچ در اداره‌هاست؛ در اداره‌های دولتی این شهر از رئیس گرفته تا منشی و نظافتچی تقریبا همه از زابلی‌های شیعه هستند.

هنگامیکه در شهر زاهدان می‌گردی احساس تنفری عجیب از حکومت را در دل هر بلوچی احساس می‌کنی.

وضع به‌گونه‌ای است که این تنفر از حکومت، تبدیل به تنفر از شیعه شده است؛ زیرا اگر بلوچی شیعه گردد، رژیم او را از تمام امکانات زندگی بهرمند می‌کند.

در شورشی که پس از پخش شدن شایعه‌ی کشته شدن مولوی عبدالحمید در زاهدان پخش شد، مردم خشمگین این شهر، هر کس که لباسی غیر از لباس بلوچی را پوشیده بود مورد حمله قرار می‌دادند.

در قلب محله‌های این شهر، حسینیه‌های زیادی را بر پا کرده‌اند و مراسم شیعیان را رساتر از همه جای ایران در آنجا برگزار می‌کنند.

در ادارات دولتی و بیمارستانهای زاهدان، تابلونوشته‌های شیعی زیادی نصب شده است.

کسانیکه عبدالمالک ریگی را تروریستی بی‌رحم می‌دانند، باید به فضائی که او در آن قرار دارد تو.جه نمایند؛ او زاده‌ی جائی است که از کوچکی چنین تبعیض‌هائی را دیده است؛ کشته شدن دهها عالم سنی فقط بدلیل پایبندی به اعتقاداتشان.

حکومت باید بداند که اگر امروز عبدالمالک ریگی را دستگیر کرده است در صورتی موفق به خشکانیدن تفکر او خواهد شد که به تحقیر بلوچها پایان دهد.

عقب مانده ترین مراکز استانها شهرهای زاهدان و سنندج هستند؛ کافی است که لحظه‌ای خویش را جای مردم این مناطق قرار دهیم.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

ماجرای عبدالمالک ریگی تو بوق کرنا میکنند تا فیلم جنایت کوی فراموش بشه
به احتمال زیاد قبلاعبدالمالک ریگی دستگیر کردن الان رو کردن
شبکه خبر با خبر فوری داره بازتابش میده
خیلی هم خوشحال هستن

ناشناس گفت...

eyval be barobach khafane etelaeat dame hamashon garm
ta koor shavad har ankas ke natvanad did

arsh irani گفت...

دو نظر مخالف رو منتشر کردم.
اگر مایل به انتشار نظرات خویش هستید، از گزینه ی ناشناس استفده نکنید.

ندا گفت...

کاملا باهات موافقم با اینکه هرگز اونجا نبودم اما حتی ماندلا که به شدت با خشونت مخالف بود مجبور به مقابله به مثل شد وقتی تمام راه ها بسته بود. می تونم تصور کنم که مردم سنی چه می کشن؟

Translate

بايگانی وبلاگ