برخی از قوانین اسلام آنچنان شرمآور است که انسان از بیان آنان شرم دارد، دینی که در بسیاری از جهات ناتوان از پاسخگوئی به نیازهای امروز بشری است در برخی از موارد قانونی را وضع مینماید که به نظر میرسد متعلق به عصر حجر باشد و مایهی ننگ بشریت است.
یکی از این قوانین، برخورد وحشیانه با همجنسگرایان میباشد؛ اگر آنگونه که ادعا میگردد، این الله است که پیدایشگر انسانها است، پس چرا برخی از همین مخلوقاتش را به گونهای آفریده است که به همجنس خویش تمایل دارند؟
این موضوع و دگرگون بودن ساختار ژنتیکی برخی از انسانها از مسلمات دانش بشری است، اما بخوانید دین اسلام چه قانونی در برخورد با همجنسگرایان زن دارد؟
آیا همجنسگرائی زنان مستوجب مجازات است یا ازدواج با دختر 9 ساله و تجاوز به زنی که همان مرد دستور به کشتن شوهر و فرزندانش را داده باشد؟!:
هر گاه دو زنی(جنس مؤنث) فرج خویش را به هم بمالند، به این عمل مساحقه میگویند.
اما حکم مساحقه:
در قانون اساسی جمهوری اسلامی، برای اینکار حکمی در نظر گرفته شده است:
محقق حلی که از بزرگان شیعه میباشد، در کتاب "شرائع الاسلام فی مسائل الحلال و الحرام" در این باره میگوید:
و اذا تکررت المساحقه مع اقامه الحد ثلاثا، قتلت فی الرابعه. (الشراع جلد 4 صفحه 160) و اگر مساحقه پس از سه بار اجرای حد تکرار شود، در بار چهارم کشته میشوند.
اما اگر دو زن در زیر یک لحلف بخوابند، آیا اینکار مساحفه است؟
لا ينبغي لامرأتين تنامان في لحاف واحد إلّا و بينهما حاجز، فإن فعلتا نهيتا عن ذلك، فإن وجدهما بعد النهي في لحاف واحد جلدتا كلّ واحدة منهما حدّاًحدّاً، فإن وجدتا الثالثة في لحاف حدّتا، فإن وجدتا الرابعة قتلتا. (الوسائل الشیعه/باب حد زنا حدیث 25 ) دو زن نباید در زیر یک لحاف بخوابند مگر اینکه بین آن دو مانعی باشد؛ پس اگر اینکار را انجام دادند، آن دو را از اینکار نهی کنید، و اگر پس از نهی دوباره آن دو را در زیر یک لحاف دیدید، هر کدام را جداگانه صد ضربه شلاق بزنید؛ و اگر برای بار سوم آن دو را در زیر یک لحاف دیدید، حد(صد ضربه شلاق) بزنید؛ و اگر برای بار چهارم دیدید، آن دو را بکشید.
دستور عجیبتر
سألت أبا عبد الله علیه السلام عن رجل وطئ امرأته فنقلت مائه إلی جاریة بکر، فحبلت فقال:الولد للرّجل و علی المرأة الرّجم، و علی الجاریة الحدّ» (الوسائل الشیعه/جلد 18باب حدّ السحق و القیادة/الحدیث4). از ابا عبدالله از مردی که با زن خود سکس داشته باشد و آبش به جاریه( کنیزکی بکر) منتقل شود و باردار شد؛ پس گفت: فرزند متعلق به مرد است و زن باید سنگسار شود و کنیزک هم باید شلاق زده شود.
إذا أتی رجل امرأة فاحتملت ماءه فساحقت به جاریة فحملت، رجمت المرأة و جلدت الجاریة، و ألحق الولد بأبیه(الوسائل الشیعه/باب حدّ السحق و القیادة، الحدیث5). اگر مردی نزد زنش رفت و آن زن آبش را (در فرج خویش) حمل نمود و زن با کنیزکی مساحقه نمود و (آن کنیزک) حامله گردید، زن سنگسار میگردد و کنیزک هم شلاق میخورد و فرزند به پدرش تعلق میگیرد.
این قوانین آنچنان شرمآور و رسواست که نیازی به شرح ندارند.
یکی از این قوانین، برخورد وحشیانه با همجنسگرایان میباشد؛ اگر آنگونه که ادعا میگردد، این الله است که پیدایشگر انسانها است، پس چرا برخی از همین مخلوقاتش را به گونهای آفریده است که به همجنس خویش تمایل دارند؟
این موضوع و دگرگون بودن ساختار ژنتیکی برخی از انسانها از مسلمات دانش بشری است، اما بخوانید دین اسلام چه قانونی در برخورد با همجنسگرایان زن دارد؟
آیا همجنسگرائی زنان مستوجب مجازات است یا ازدواج با دختر 9 ساله و تجاوز به زنی که همان مرد دستور به کشتن شوهر و فرزندانش را داده باشد؟!:
هر گاه دو زنی(جنس مؤنث) فرج خویش را به هم بمالند، به این عمل مساحقه میگویند.
اما حکم مساحقه:
در قانون اساسی جمهوری اسلامی، برای اینکار حکمی در نظر گرفته شده است:
مادهی 127) مساحقه، همجنسبازی زنان است با اندام تناسلی.
مادهی 129) حد مساحقه برای هر یک از طرفین، صد تازیانه است.
مادهی 131) هرگاه مساحقه سه بار تکرار شود و پس از هر بار حد جاری گردد، در مرتبهی چهارم حد آن قتل است.
این قوانین برگرفته از احکام مسلم اسلامی است.محقق حلی که از بزرگان شیعه میباشد، در کتاب "شرائع الاسلام فی مسائل الحلال و الحرام" در این باره میگوید:
و اذا تکررت المساحقه مع اقامه الحد ثلاثا، قتلت فی الرابعه. (الشراع جلد 4 صفحه 160) و اگر مساحقه پس از سه بار اجرای حد تکرار شود، در بار چهارم کشته میشوند.
اما اگر دو زن در زیر یک لحلف بخوابند، آیا اینکار مساحفه است؟
لا ينبغي لامرأتين تنامان في لحاف واحد إلّا و بينهما حاجز، فإن فعلتا نهيتا عن ذلك، فإن وجدهما بعد النهي في لحاف واحد جلدتا كلّ واحدة منهما حدّاًحدّاً، فإن وجدتا الثالثة في لحاف حدّتا، فإن وجدتا الرابعة قتلتا. (الوسائل الشیعه/باب حد زنا حدیث 25 ) دو زن نباید در زیر یک لحاف بخوابند مگر اینکه بین آن دو مانعی باشد؛ پس اگر اینکار را انجام دادند، آن دو را از اینکار نهی کنید، و اگر پس از نهی دوباره آن دو را در زیر یک لحاف دیدید، هر کدام را جداگانه صد ضربه شلاق بزنید؛ و اگر برای بار سوم آن دو را در زیر یک لحاف دیدید، حد(صد ضربه شلاق) بزنید؛ و اگر برای بار چهارم دیدید، آن دو را بکشید.
دستور عجیبتر
سألت أبا عبد الله علیه السلام عن رجل وطئ امرأته فنقلت مائه إلی جاریة بکر، فحبلت فقال:الولد للرّجل و علی المرأة الرّجم، و علی الجاریة الحدّ» (الوسائل الشیعه/جلد 18باب حدّ السحق و القیادة/الحدیث4). از ابا عبدالله از مردی که با زن خود سکس داشته باشد و آبش به جاریه( کنیزکی بکر) منتقل شود و باردار شد؛ پس گفت: فرزند متعلق به مرد است و زن باید سنگسار شود و کنیزک هم باید شلاق زده شود.
إذا أتی رجل امرأة فاحتملت ماءه فساحقت به جاریة فحملت، رجمت المرأة و جلدت الجاریة، و ألحق الولد بأبیه(الوسائل الشیعه/باب حدّ السحق و القیادة، الحدیث5). اگر مردی نزد زنش رفت و آن زن آبش را (در فرج خویش) حمل نمود و زن با کنیزکی مساحقه نمود و (آن کنیزک) حامله گردید، زن سنگسار میگردد و کنیزک هم شلاق میخورد و فرزند به پدرش تعلق میگیرد.
این قوانین آنچنان شرمآور و رسواست که نیازی به شرح ندارند.
۱۲ نظر:
ای دانای کل بگو مادرت با خواهرت این عمل بسیار متعالی را هر روز انجام دهند.
ای کسانی که اسلام را خرافات و جهل و تعصب و سبب بدبختی میدانید که به درد اشخاص نادان بیسواد دشمن بشر میخورد ,بروید باپدر مادرهایتان همخوابگی کنید تا با عمل کردن به خلاف اسلام خوشبخت و درست و عاقلانه زندگی کرده باشید و ثابت کنید که آزاد اندیش و روشن ضمیر و دانا دل هستید!!
راه خوشبختی را شما چنین میبینید :
هر وقت قول دادی , خلافش عمل کن تا مطابق دستور اسلام مخرب و مضر عمل نکرده باشی !!
تا بلدی دروغ بگو و کم فروشی و گرانفروشی کن و اموال دیگران را غصب کن تا با خلاف اسلام جهل و تعصب و خرابی و ویرانی ,عمل کردن خوشبخت و فهمیده ومنصف و دانا زندگی کرده باشی !!
تا میتوانی به همه بدی کن تا مبادا مبتلا به ویروس خطرناک اسلام به حساب بییایی .
تا میتوان متظاهر و منافق باش تا از اسلام پیروی نکرده باشی.
اگر متاهل هستی حتما با کسی غیر از همسرت زنا کن ,گور پدر اسلام ضد بشری که حق انسانی تو برای ارضای شهوت را نادیده میگیرد.
تا میتوانی پشت سر همه بناحق بدگویی کن و خوبی هر کس را بابدی جواب بده تا از شر اسلام در امان باشی !!
از دقت نظر و نبوغ بی نظیر و معلومات بی بدیل شما بهره بسیار بردم
نظرت رو پاک نکردم و در معرض دید گذاشتم تا همگان منطق اسلامی را بهتر ببینند.
دست گل شما درد نکنه که نظرشونو پاک نکردین. خسته نشین یه موقع، ولی عوضش از اون طرف جواب نظرات بقیه که در نقد حرفای شما گفته میشه را هم نمیدین و همینطوری به نوشتن خزعبلاتت ادامه میدی
حرف بی پایه و اساس نوشتن که کاری نداره ولی وقتی یکی جوابشو داد اونوقت هنره که بتونی جوابشو بدی
جنتب امیر! من پاسخ کدوم پرسش رو ندادم؛ اینجا همگان ازادند که نظرشون رو بگن.
مثلا بحث "محمد ابن عبدالله: به من دستور داده شده با مردم غیر مسلمان بجنگم تا مسلمان شوند."
یا بحث "آیا ترجمه الله به خدا درست است؟ فرق بین الله و خدا."
یا "ابعاد مختلف روزه در اسلام و تناقضات قرآن در این باره." و...
امیر گرامی!
من در اونجا چیزی ننوشتم چون پاسخ هر دو موضوع در خود لینک وجود داشت؛ البته الان بطور خلاصه نوشتم، لطفا بخوانید.
داداش من برو یکم اطلاعاتت رو زیاد کن .
من مسخرت نمیکنم که بخوایی آتو بگیری بگی مسلمونا اینطوریند .
من بهت توصیه میکنم که به جای لج بازی و نوشتن حرف های کاملا بی پایه و اساس بری یکم بدون قصد و غرض اسلام رو مطالعه بکنی تا متوجه بشی حرف هایی که میزنی کاملا خنده دار هست .
امیدوارم که خداوند شما رو به راه راست هدایت کند .
baba mosalmoon e vaghei yani mojoodi ke faghat fekre shekame va zire shekam ,tamaame ahkaamesh ham dar in mavaared,taghlidi az yahoodiat un ham ba darki naghes be khatere jahl va taasob e araabe 1400 sal pish,mamnoon az neveshtehatoon vali be har haal naravad mikhe ahanin bar sang!!!!aghayane mosalman ye negahi be vaze kesafate mamaleke eslami bendazan badesh ebraze vojood konand lotfan!!!
جالبه انگار جیره مواجب ساندیسخوری زیاد شده. اضافه کاری هم می ایستند اخیرا :))
ناشناس عزیز حتما زن و دختر و مادرت نیز با بقیه مردا راحتن و براحتی لخت میشن و سکس هم می کنن
لعنت بر شما ادمای کثافت
بابا این آقا چندتا مطلب نقل قول کرده و ازش انتقاد کرده.
شما چرا اینقدر فحاشی میکنید؟
موضوع احکام چه ربطی به خواهر و مادر دیگران داره؟
درست است که برخی افراد بدون مطالعه وتفکر وتحقیق سخنانی میگویند که با عثل ومنطق وشعور سازگار نیست اما این دلیل نمیشود که به او اهانت کرد واز الفاظ نامناسب استفاده کرد اگر سخنی گفته میشود وانتقادی صورت میپذیرد چنانچه سخنان هریک محکم ومستدل وموافق عقل باشد شنونده وبیننده خود بخوبی انرا دریافت میکند وقضاوت درستی بعمل خواهد اورد وهیچ نیازی به توهین واستفاده از کلمات نامناسب نیست چنانچه سخنی خارج از ادب ونزاکت از هر یک صادر گردد در صورتیکه حق هم بجانب او باشد محکوم بوده وتاثیر حقانیت سخنش از بین میرود واز ان مهمتر شخصیت وجایگاه او اسیب میبیند وخود بخود شخصیت او هر چند که او را ندیده اند صرفا با گفتارش تنزل نموده وسخنش تاثیر گذار نخواهد بود وخود با دست خودوبا نوشته خود شخصیت خود را زیر سوال برده وابتدا به خودش توهین نموده
ارسال یک نظر