ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

محمد هنگام معراج سوار بر خر مخصوصش، زنانی که در جهنم از پستان آویزان شده‌اند را تماشا می‌نماید!

[tongues.jpg]

خری که صورتش چهره‌ی زن است براق نام دارد، در اینجا محمد بر آن سوار است، او بیان می‌نماید که با موجودی مانند این به معراج رفته و ضمن دیدار با الله، بهشت و جهنم را نیز مشاهده نموده و دیده است که بیشتر ساکنان جهنم زنان بودند.

نفر کنار او جبرئیل است.

کسی که آتش از دهانش زبانه میکشد فرشته ی جهنم می باشد .

البته اینکه چرا رسول الله دوست داشته چهره‌ی خرش مانند زن باشد باید در رفتار جنسی او جستجو کرد!

۶ نظر:

ناشناس گفت...

آقای بسیار دانشمند آیا کتاب ارداویراف نامه را مطالعه فرموده اید

آویزان شدن زنان از پستان وبسیاری دیگر

از مطالب این چنینی دراین کتاب فراوان است

ناشناس گفت...

ای کاش همه مادنبال خردبودیم نه خرافات تااین ادیان کذایی نوادگان ماراهم نابود نمی کردند.

ناشناس گفت...

از حرف ناشناس اول یاد جمهوری اسلامی افتادم که وقتی میگویی اونجات کجه، میگه آمریکا هم تو هیروشما بمب منفجر کرد!

اگر ارداویراف نامه هم همچنین چیزی نوشته غلطه. هیچ ابولبشری نیمخواهد ارداویراف نامه را سر لوحه‌ی خود کند. اگر کسی هم به آن معتقد باشد اصلا قصد ایجاد نظام سیاسی بر مینای آن جور کتایهای عهد باستان را ندارد. در مقابل باستان پرستی اسلامی همین الان بر گرده‌ی ملت سوار شده است. فرق موضوع را فهمیدید؟

سید گفت...

اتفاقا مهم است حرف ارداویراف نامه هم گفته شود. چون ممكن است بعضی دوستان بعد از انتقادات جناب وبلاگ نویس تصمیم بگیرند سراغ زرتشت و میتراییسم بروند.

این طوری تكلیف دوستان معین می شود؛ یا تحقیق می كنند و می فهمند كه حرفهای جناب وبلاگ نویس درست است و اصلا هیچ دینی صحیح نیست. یا اینكه تحقیق می كنند و می بینند كه همه ادیان مبدا مشترك دارند و همه از جانب آفریدگار هستی آمده اند.

arsh irani گفت...

باز هم مغالطه:
چرا الله را با آفریدگار یکی می‌دانید؟ الله نام خدائی است نه معادل آن، هزاران خدا وجود دارد که الله تنها یکی از این خدایگان است.
آفریدگار هر دین با دین دیگر تفاوت دارد.

سید گفت...

اتفاقا شما مغالطه می كنید. می خواهید القا كنید كه می توان چند آفریدگار داشت؛ در حالی كه آفریدگار هستی بیشتر از یكی نمی تواند باشد.

حداكثر چیزی كه می توانید بگویید این است كه دریافت مسلمانان از آفریدگار هستی اشتباه است یا مشابه آن احكامی كه به آفریدگار هستی نسبت می دهند باطل است. نه اینكه بگویید چند آفریدگار وجود دارد. یكی اش كه مسلمانان به آن معتقدند اسمش الله است.

Translate

بايگانی وبلاگ