ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

مست بودن علی ابن ابیطالب و تعدادی از یاران محمد در هنگام نماز و قاتی خواندن سوره "کافرون".

      تقریبا تمامی مفسران معتبر و به نام اسلامی معتقدند که آیه‌ی تحریم شراب در هنگانم نماز خواندن در شأن علی و عبدالرحمن ابن عوف بیان شده، داستان از این قرار است که عبدالرحمن ابن عوف که از بازرگانان  ثروتمند بود تعدادی از یاران و دوستان مسلمانش من جمله علی ابن ابی‌طالب را به خانه‌ی خویش دعوت نمود، او برای آنان غذائی و شرابی را آماده کرده بود؛ یکی از کارهای اصلی او داد و ستد شراب بود، هنگامیکه غذا را خوردند و شراب را هم نوشیدند یکی از این دو پیش نماز شد و سوره‌ی کافرون را درهم بر هم خواند:
      قل يا أيها الكافرون أعبد ما تعبدون وأنتم عابدون ما أعبد وأنا عابد ما عبدتم لكم دينكم ولي دين "بگو ای کافران، عبادت می‌کنم آنچه که شما عبادت می‌کنید و شما عبادت می‌کنید آنچه که من عبادت می‌کنم و من عبادت کننده‌ی آنچه هستم که شما عبادت می‌کنید، دین شما برای خودتان و دین من برای خودم".
و اصل سوره:
      قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ(1) بگو اى كافران.
      لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ (2) آنچه را که  مى‏پرستيد نمى‏پرستم.
      وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ (3) و آنچه مى‏پرستم شما نمى‏پرستيد.
      وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ (4) و نه آنچه پرستيديد من مى‏پرستم.
      وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ (5)  و نه شما پرستشگر آنچه هستید که من می‌پرستم.
      لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ (6)  دينتان براى خودتان و دينم براى خودم.
      این خبر به گوش محمد رسید و وی آیه‌ای را از قول خدایش، الله، نازل کرد که در آن نوشیدن شراب در هنگام ادای نماز تحریم شده بود:
      يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَقْرَبُواْ الصَّلاَةَ وَأَنتُمْ سُكَارَى حَتَّىَ تَعْلَمُواْ مَا تَقُولُونَ وَلاَ جُنُبًا إِلاَّ عَابِرِي سَبِيلٍ حَتَّىَ تَغْتَسِلُواْ وَإِن كُنتُم مَّرْضَى أَوْ عَلَى سَفَرٍ أَوْ جَاء أَحَدٌ مِّنكُم مِّن الْغَآئِطِ أَوْ لاَمَسْتُمُ النِّسَاء فَلَمْ تَجِدُواْ مَاء فَتَيَمَّمُواْ صَعِيدًا طَيِّبًا فَامْسَحُواْ بِوُجُوهِكُمْ وَأَيْدِيكُمْ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَفُوًّا غَفُورًا (نساء/43) اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! هنگامبکه مست هستید به نماز نزديك نشويد تا اینكه بدانيد چه مى‏گوييد و (همچنین) پس از ارگاسم به استثنای اینکه رهگذر باشيد تا اینکه غسل كنيد؛ و اگر بيمار  يا در سفر باشید يا يكى از شما مدفوع نمودید يا زنان را لمس کردید(آمیزش داشتید) و آب نيافته‏ايد پس  تيمم كنيد و صورت و دستهايتان را مسح نماييد كه الله بخشنده و آمرزنده است.
      طبری در تفسیرش حدیثی را نقل می‌کند که عبدالرحمن بن عوف، تعدادی از مسلمین را به خانه‌ش دعوت نمود و برای آنان غذائی و شرابی را تهیه کرد آنان خوردند و نوشیدند تا اینکه مست شدند، پس علی را برای نماز مغرب پیش نماز کردند و  او (در هنگام نماز این سوره را) خواند:
       بگو ای کافران، عبادت می‌کنم آنچه که شما عبادت می‌کنید و شما عبادت می‌کنید آنچه که من عبادت می‌کنم و من عبادت کننده‌ی آنچه هستم که شما عبادت می‌کنید، دین شما برای خودتان و دین من برای خودم.
      پس الله تبارک و تعالی این آیه را نازل کرد:
      هنگامیکه مست هستید به نماز نزدیک نشوید تا اینکه بدانید آنچه را که می‌گوئید.(1)
      ابن کثیر هم چنین حدیثی در بیان شأن نزول همین آیه را دارد(2)
      مضمون چنین روایت‌هائی از شأن بیان آیه را بسیاری از محدثان اسلامی نیز آورده‌اند.
جالبتر اینکه الله ظاهرا شراب را با توجه به مقتضیات دوستان محمد کم کم حرام اعلام نمود، ظاهرا جمله‌ی حرام خدا تا ابد حرام و حلال خدا تا ابد حلال در اینجا صدق نمی‌کند.
======================================
(1)
حدثني المثنى قال حدثنا الحجاج بن المنهال قال حدثنا حماد عن عطاء بن السائب عن عبد الله بن حبيب:
 أن عبد الرحمن بن عوف صنع طعاما وشرابا فدعا نفرا من أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم فأكلوا وشربوا حتى ثملوا فقدموا عليا يصلي بهم المغرب، فقرأ قل يا أيها الكافرون أعبد ما تعبدون وأنتم عابدون ما أعبد وأنا عابد ما عبدتم لكم دينكم ولي دين فأنزل الله تبارك وتعالى هذه الآية:
 "لا تقربوا الصلاة وأنتم سكارى حتى تعلموا ما تقولون

 حدثنا محمد بن بشار قال حدثنا عبد الرحمن قال حدثنا سفيان عن عطاء بن السائب عن أبي عبد الرحمن عن علي(ابن ابیطالب) :
 أنه كان هو وعبد الرحمن ورجل آخر شربوا الخمر فصلى بهم عبد الرحمن فقرأ: 
 قل يا أيها الكافرون  فخلط فيها فنزلت:
 او و عبدالرحمن (ابن عوف) و مر دیگری می را نوشیدند پس عبدالرحمن پیش نماز شد و سوره‌ی "قل یا ایهاالکافرون" را دذرهم بر هم خواند، پس ایه‌ی " لا تقربوا الصلاة وأنتم سكارى" ننازل گردید.
----------------------------------------------------
(2) 
قال ابن أبي حاتمحدثنا محمد بن عمار، حدثنا عبد الرحمن بن عبد الله الدشتكي، حدثنا أبو جعفر عن عطاء بن السائب، عن أبي عبدالرحمن السلمي، عن علي بن أبي طالب قال:

 صنع لنا عبد الرحمن بن عوف طعاما، فدعانا وسقانا من الخمر، فأخذت الخمر منا، وحضرت الصلاة فقدموا فلانا ؛ قال:
 فقرأ: قل يا أيها الكافرون، ما أعبد ما تعبدون، ونحن نعبد ما تعبدون. 
[ قال ] فأنزل الله تعالى:
 يا أيها الذين آمنوا لا تقربوا الصلاة وأنتم سكارى حتى تعلموا ما تقولون. 

هكذا رواه ابن أبي حاتم، وكذا رواه الترمذی عن عبد بن حميد، عن عبد الرحمن الدشتكي، به، وقال : حسن صحيح . 

وقد رواه ابن جرير، عن محمد بن بشار، عن عبد الرحمن بن مهدي، عن سفيان الثوري، عن عطاء بن السائب، عن أبي عبدالرحمن،عنعلي; أنه كان هو وعبد الرحمن ورجل آخر شربوا الخمر، فصلى بهم عبد الرحمن فقرأ: 

 قل [ يا ] أيها الكافرون فخلط فيها، فنزلت:
لا تقربوا الصلاة وأنتم سكارى 

وهكذا رواه أبو داود والنسائي، من حديث الثوري، به. 

۲۷ نظر:

ناشناس گفت...

نظریه اول: اولين آيه در باره خمر آيه سوره نحل، و دومين آيه سوره اعراف، و سومين آيه سوره بقره، و چهارمين آيه نساء، و در آخر آيه مائده باشد، ولى بنا بر اين ترتيب نهى قطعى از نوشيدن خمر بر خلاف ترتيب قبلى واقع مى‏شود، به اين معنا كه آيه سوره اعراف نهى بدون تفسير و آيه سوره بقره نهى قطعى است ولى از آنجايى كه مسلمانان با نازل شدن اين نهى قطعى، باز در اجتناب از نوشيدن آن سهل‏انگارى مى‏كردند، بار ديگر در سوره نساء به طور جزم از آن نهى شدند و در سوره مائده براى اين كه گمان نكنند در بعضى از احوال نوشيدن آن جايز است، به طور مطلق و در همه احوال از آن نهى گرديدند.

نظریه دوم: در بعضى از روايات، منظور از «و انتم سكارى» نه مستى شراب كه مستى خواب است. از پنجمين امام نور نيز روايت شده است كه ديدگاه دوم را تأييد مى‏كند؛ و نيز از پيامبر گرامى روايتى آورده‏اند كه فرمود: هرگاه در هنگام نماز دستخوش چرت و كسالتِ خواب شده‏ايد، با آن حال نماز نخوانيد؛ مبادا كه بى‏توجه به واژه‏هايى كه به كار مى‏بريد به جاى دعا، خويشتن را نفرين كنيد.

منابع: 1-تفسیر المیزان 2-مجمع البیان

ناشناس گفت...

چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
How Islam has issued orders to kill more than two billion people?
* هموطنی که نماز می خوانی و روزه می گیری لطفاً این را حتماً بخوان!

ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
(گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
مساله۱ – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
مساله ۲ – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

*( این موضوع شوخی نیست٬ این یعنی کشتن همه هندی ها٬ ژاپنی ها٬ کره ای ها٬ چینی ها و… ٬ این یعنی « کشتن » بیش از دو میلیارد نفرانسان و باجگیری از تمام مسیحیان٬ یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً این کار را انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ این یعنی حقوق بشر اسلامی !؟ این یعنی دوران طلائی خمینی !؟ این یعنی مدینه فاضله اشرف !؟ این یعنی اسلام توحیدی !؟ این یعنی اساس فلسفه اسلامی !؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود). *( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه دوباره گذاشته اند).
* هموطن اگر نماز می خوانی و روزه می گیری احکام آن در کتاب تحریر الوسیله در کنار احکام بالا است٬ آیا وجدان تو راضی به کشتن بیش از دو میلیارد انسان٬ مرد٬ زن و کودک تنها به دلیل مسلمان نبودن می شود؟ آیا می توانی مسئولیت این جنایت بزرگ ضد بشری را که با نام و پشتیبانی معنوی و مادی تو انجام شود را بپذیری؟ از سوی دیگر این افکارو دیدگاه وحشیگرانه بیگانه که قرنها به زبان دیگری در کنج تاریک حجره ها ادامه داشته باعث نابودی چهره صلحدوستی و نجابت ایرانیان شده و صلح و ثبات جهانی را نیز به خطر انداخته است و بطور مسلم باعث جنگهای منطقه ای و بین المللی خواهد شد.
در مورد این حکم اسلام از خاتمی و بنی صدر و رجوی وسروش و عبدالعلی بازرگان و هر کسی که ادعای اسلام دارد سوال کنید تا جواب صریح بدهند.

به پندار نیک٬ گفتار نیک و کردار نیک خویش بازگردیم.
.«کورش فردوسی»

لطفاً این حکم اسلامی را در سایتهای مختلف کپی و پیست کنید تا به اطلاع همه ایرانیان برسد.

ناشناس گفت...

behtarin rahe defaa kardan az chizi, bad hamle kardan beheshe !
ba in charandiyati ke shoma minevisi, motmaen bash ke dari akse niyatet amal mikoni

ناشناس گفت...

کی گفته اسلام اون چیزیه که این آخوندای پست فطرت و اون خمینی دجال میگن

shirazy110@gmail.com گفت...

سلام دوست عزیز باتشکر ازدقت شما درکتب تاریخ اسلامی.بنده نمی دونم رشته شما درچه ضمینه ای هست امابه نظرم بی پروا مطالبی رو به علی ابن ابيطالب نسب دادی که عقل سلیمی که ایشان را بشناسد نمی پذیرد.کتب تاریخی باید جرح وتعدیل کرد هر روایتی را از نظر دانسمندان اسلامی قابل پذیرش نیست.علم رجال وحدیث شناسی مخصوص ین کار است آیا شما با نظرات پزشکی در کتاب اطباهم همینطور برخورد می کنید هر نظری را که دیدید عمل می کنید یا ازان انتقاد می کنید؟اگرواقعا جویای حقیقت هستید کوچک شما درخدمت شما هستم والا بحث فرق میکند.اینجانب کاری به سیاسست واهل سیاست ندارم.نظر قرآن با اهل فقه خیلی جاها فرق می کند. گرچه خیلی افراد قرآن را هم نمی شناسند وخود را قرآن شناس میدانندوجز ظلم به قرآن کاری دیگر بلد نیستند.اسلام وقران برای تمام افراد حرمت قایل است مگر قسابی هست مردم بی گناه رو از دم تیغ بگذرونند.نظری هم به کتابهای مرحوم آیت الله دکتر صادقی تهرانی یاعلامه طباطبایی بیندازید..دوست شمادکترمحمدی.دکترای علوم قرانی..شهرلوینگ استون

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

سلسله موی دوست حلقه دام بلاست
هر که در این حلقه نیست، فارغ از این ماجراست.
در حلال زاده بودن خودت هم پژوهش کن، به نتایج جالبی میرسی!

ناشناس گفت...

علی و زبید کسانی هستند که داوطلب شدند به قول خمینی 700 نقر از مردان بنی قریظه یهودی را سر ببرند دیگر شراب خوردن یک خونخواری مثل این که زیاد مهم نیست. جالب که این آخوند های ک... بیشرفترین و بیناموسترین حیوانها را به عنوان قهرمان به خورد مردم ایران داده اند.

ناشناس گفت...

دسته های مفت خور, آخوند های کونی براه افتاده اند که فحش بدهند ولی حقیقت خونخواری این علی کثافت رو شده و رفته رفته سرایر ایران را خواهد گرفت. درود بر نویسنده این سایت. به این آخوند ها باید گفت که شما به چه دلیل از یک عرب کثافت حمایت میکنید. گیرم که علی خوب بوده به ما و به شما چه ربطی دارد. یکی از همین آخوند های کونی جواب مرا بدهد.

ناشناس گفت...

اگر ممکن است عکس علی قاتل را هم ضمیمه این نوشته بفرمایید ممنون. اگر یک نفر هم این را به بیند ارزش دارد.

ناشناس گفت...

دست افرادی مثل شما باید بوسید دستتان درد نکند. این آخوند ها باید رسوا بشوند.

ناشناس گفت...

تیمم در حقیقت پاک کردن کثافت دست با خاک هستش. قرآن هم همین را می گوید. یعنی اگر دستتان به کثافت آلوده شد و آب پیدا نکردید با خاک تمیزش کنید.

ناشناس گفت...

در قرآن خداوند خانم بیار و بچه بیاره باور ندارید لطفت بخوانید

اکثر مردم ایران دین اسلام را مطالعه نکرده بودند . دین اسلام را پدران ما از زبان آخوند های ک... شنیده بودند و البته آخوند, که زندگی اش از همین اسلام و دروغهایی که می گفت اداره میشد، نمی آمد حقایق اسلام را با مردم در میان بگذارد. وقتی خمینی, دروغگوی جانی, در ایران قدرت گرفت کمی از مردم قرآن را از طاقچه خانه بیرون آورده و شروع به خواندن کردند و به اراجیف آن آشنا شدند. در قرآن جز یک مشت اراجیف چیز دیگری نیست برای اثبات عرایضم چند تا آیه از قرآن می آورم . آیه هایی که در مورد آدم کشی مردم میگوید . سوره توبه آیه ٥ و سوره توبه 29 و سوره محمد آیه ٤ و ..... . این ٣ آیه فرمان میدهد که هر کس محمد را قبول ندارد بکشید. در چند آیه مانند سوره ٥٥ آیه ٥ و سوره ٣٩ آیه ٥ و سوره ٣٦ آیه ٣٨ میگوید خورشید و ماه دور زمین می چرخد . آخر کدام خدایی بوده که نمی دانسته این زمین است که دور خورشید میچرخد. ترجمه سوره ٢٢ آیه ٦٥ را برایتان مینویسم : ندیدی که هر چه در زمین است خدا مسخر شما گردانید و کشتی به فرمان او در دریا سیر میکند و اسمان را او نگهداشته که به زمین نیفتد که همانا خدا در باره بندگان بسیار رئوف است
آخر توی آخوند ک... که میگویی در قرآن همه چی هست ، چرا نمیگویی کدام آیه در قرآن است که مردم بخوانند و بدانند که در قرآن همه چیز است
هزاران طفل ناقص در ایران است که علت آنها ازدواج پسر عمو و دختر عمو ست که در قرآن و اسلام آنرا حلال دانسته و گناه همه آنها به گردن همین اسلام کثافت است . برای اینکه علم ثابت کرده که ازدواج پسر عمو و دختر عمو درست نیست. به نظر من اگر یک آدم مثل هیتلر پیدا شود و هر چه آخونده در کوره ها بسوزاند، من ازش بشدت پشتیبانی میکنم . آخوند ها که همه دروغگو هستند باید نابود شوند

من شش تا قرآن را نه یک بار بلکه چندین بار زیر و رو کردم ، کاملن واضح است که این کتاب را یک آدم احمقی که خود را منتصب به خدا کرده نوشته و سر تا پا هم ایراد است . محمد برای اینکه به مقصود خود برسد حتی از کس کشی و جارکشی هم ابا ندارد اگر باور ندارید به این آیه ها توجه داشته باشید
سوره واقعه آیه های ١٥ تا آیه های ٣٦ : آنان در بهشت بر سریر های زربفت تکیه زنند (١٥ ) همه روبروی یکدیگر بر آن نشینند (١٦ ) و پسرانی که حسن و جوانیشان ابدی است گرد آنها به خدمت می گردند (١٧ ) با کوزه ها و مشربه ها و جامهای پر از شراب ناب (18)
نه هر گز دردسری یابند و نه مستی عقل و رنج خمار کشند (١٩) و میوه خوش هر چه برگزینند(٢٠) و گوشت مرغان هر غذا مایل باشند(21)
و زنان سیاه چشم زیبا (٢٢) که در لطافت چون در و لؤ لؤ مکنونند بر آنها مهیاست (٢٢) و ..... و فرشهای پر بها با فراش و زنان زیبا (٣٤) که آنها را ما بیافریدیم (٣٥) و آنها را باکره گردانیدیم (٣٦) و....
این محمد برای اینکه به قدرت برسد خدا را هم خانم بیار کرده و هم پسر بیار . آخر ایراد یکی دو تا نیست که ، لطفن به این آیه هم توجه کنید . سوره احزاب آیه ٦٥ : خدا و فرشتگانش بر روان پاک این پیغمبر درود می فرستند شما هم ای اهل ایمان بر او صلوات و درود بفرستید و با تعظیم و اجلال بر او سلام گوئید و تسلیم فرمان او شوید
در این آیه دو ایراد است اول اینکه محمد خود را بالاتر از خدای خود گذاشته که میگوید خدا و فرشتگان به محمد سلام و درود میفرستند و دوم : در این آیه معلوم نیست که آیا چه کسی این آیه را گفته؟ اگر خدا گفته که باید میگفت که من و فرشتگانم به پیغمبر سلام میفرستم . ولی بصورت شخص سوم آمده . کی گفته معلوم نیست .مگر محمد ادعا نمی کند که این قرآن حرفهای خداست ؟ لابد در اینجا یادش رفته که قبلن چه گفته . همه آیه ها ضد و نقیظ . هموطنان اگر آخوند ک... هستی که باید با افرادی که دست شما را و دست محمد را خوانده اند مخالف باشی چون این افرادی دارند دکان آخوند ها را می بندند ولی اگر آخوند نیستی همین قرآن که اساس و پایه اسلام است را مطا لعه کنید. اگر وقتش را ندارید فقط سه تا سوره توبه و احزاب و واقعه را بخوانید مطمئنن حقیقت را در خواهید یافت و میتوانید قضاوت کنید که آخوند های ک... راست گفتند و یا افرادی مانند همین وبسایت . درود فراوان بر شما که این مطالب را مینویسید.

ناشناس گفت...

ریدم به قرآن که اینهمه ضدو نقیض نوشته شده.

یک موی این وبلاگ نویس به هزار تا محمد و علی و حسن و حسین عرب دیوس میارزد.

ناشناس گفت...

من سؤالم را باز تکرار میکنم که این علی عرب قاتل چه کاری به ما ایرانی ها کرده که ما باید 1400 سال برایش تره خرد کنیم . از آخوند های ماله کش که هزاران هزار پول مفت میگیرند و کاری جز ماله کشی ندارند یک جوابی بدهند .

آقا لطفعلی یک ماله ای بکش. یک جوابی بده.

کسانی که به این سایت مراجعه میکنند تقاضا دارم که همین سؤال را از همه افراد خانواده و دوستان و همه و همه سؤال کنند. ممنون و متشکر از این وبلاگ.و شما مردم خوب

ناشناس گفت...

تاریخ که بیش هزار سال نوشته شده میگوید که حسین برای رسیدن به خلافت با یزید دست به یخه شد و یزید را سرش را برید. میخواست کودتا کند.

آخوند میگوید که امام حسین مظلوم بود و یزید به او ظلم کرد و ووو

سؤال من این است که به فرض شما آخوند های کونی راسته میگویید و امام حسین را یزید به ناحق سرش را برید .
سؤال من ازاین آخوند ها این است که به ما چه ربط داره که امام حسین خوب بود و حق بود و یا نبود ؟ 1400 سال بس نیست که ما مردم برای حسین عرب گریه کنیم؟

شما آخوند ها , شما بیشرفهای کونی ما را دست انداخته اید؟
مردم ایران حق دارند شما کثافتها را جر بدهند و من مطمئن هستم که خواهند داد.

ای مردم خود عربها حسین و حسن و علی را به تخمشان هم حساب نمیکنند لطفن آگاه شوید و قول آخوند های کونی را بیش از این نخورید.

ناشناس گفت...

چطور شده آخوند ها خفه خون گرفته اند. چه خبر شده؟ ماله کش ها کحا هستند؟ بیایید بابا شما که در حوزه ها خوب رویتان را از پایین باز کرده اند بیایید یک ماله ای بکشید.

برای چه مردم باید به علی که خود عربها تره هم براش خورد نمیکنند برای علی گریه کنند؟ هر سال کارشان را تعطیل کنند و برایش سینه بزنند؟

بیایید خوب یک دروغی بسازید دیگه.

کاری نداره . همین امروز لاریجانی دیوس میگوید که در 88 فقط یک نفر مرده. میدانید چرا؟ آخوند های کونی خوب میدانند که پبغمبر دیوسشان دروغگو بود. بنا بر این دروغ گفتن برای آخوند یک کار عادی است به چشم مردم نگاه میکنند و دروغ میگویند. آن تف به روی محمد دیوس و شما آخوند های کونی.

ناشناس گفت...

با درود؛
لطفا آدرس دقیق منابع را اعلام بفرمائید.
با سپاس.
پاینده باشید.
جاوید ایران.

ناشناس گفت...

دوستان گرامي که با تعصب نسبت به باورهاي تلقيني تزريقي شون ، جملات زشتي که در حق خودشان رواست را به ادمين محترم داده اند و خوب است بروند از مادرشان بپرسند آيا در عقد همه قرارداد از جمله دريافت مهريه ، رعايت شده است و اگر نه ، خوب قرارداد باطل و ايشان زاده يک عقد باطل و صد البته حرامزاده هستند به زعم خودشان .

منطقی و منطق خواه گفت...

اگه کسی واقعا واقعا دنبال حقیقته حتما حتما این را ببینه و الا اگه فقط دنبال مسخره بازی هست...
http://valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=2075

ناشناس گفت...

چرنديات تا كجا آخه؟
واقعا كه وقيحانه اظهار نظر كردي!!!

ناشناس گفت...

اولا:خطاب به متفکرانی که با تامل و عقل به ظاهر کاملشان در قرآن تناقض پیدا کرده اند، بخصوص اونی که گفت تو قرآن نوشته خورشید دور زمین می چرخه بدونه که خورشید هم واسه خودش توکهکشان مدار داره و آیه هم به همین اشاره کرده...
دوما: خود شماها میگید اسلام توهین می کنه، با این که توهین نکرده و فقط تشبیه کرده (به چهار پا،به بوزینه،...) من سوالم اینجاست که اگه شما بحقید پس چرا فحاشی می کنید اگر می دانید که این کار درست نیست.
سوما: روحانیون ما انسان های کاملی نیستند و ممکن است مرتکب گناه شوند اما نباید گناه آنان را به پای اسلام گذاشت.
دین اسلام از خود ندارد عیبی/هر چه هست از مسلمانی ماست

شناخت گفت...

گویا کاسه لیسان اسلام از هیچ توجیهی برای پاک کردن پرونده تازیان کوتاهی نمی کنند. گویا چهارده سده کشتار و دروغ و ریاکاری برای این فریب خوردگان بس نبوده است.
ولی باید پذیرفت که همه ی پافشاری پیروان اسلام برای پاک و درست نشان دادن خودشان از یک چیز ریشه می گیرد و آن اینکه اینان حاضرند بمیرند ولی نپذیرند که به بیراهه رفته اند. کسانی که اینچنین به خودفریبی می پردازند ، تاوان سنگینی در جهان خواهند پرداخت و یکی از کوچکترین جزایی که دچارش می شوند ماندن در نادانی و سرگردانی است. همین ماندن در سرگردانی سبب می شود تا برای کمی آرامش ، آویزان این امام و فلان معصوم بشوند تا شاید روزی یکی از آنها دست این بدبخت ها را بگیرد و به بهشتی ببرد که پر از آخوند و امام است.

سیاوش گفت...

درود ��. آیه هشت سوره ممتحنه:
[اما] خدا شما را از كسانى كه در [كار] دين با شما نجنگيده و شما را از ديارتان بيرون نكرده‏اند باز نمى‏دارد كه با آنان نيكى كنيد و با ايشان عدالت ورزيد زيرا خدا دادگران را دوست مى‏دارد (۸) لَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ أَن تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ﴿۸﴾
* البته من با [اما] که در ترجمه ایه به عنوان چیزی که مترجم اضافه میکنه مشکل دارم.

سیاوش گفت...

درود ��. لطفا در مورد رفتار علی ع در جنگ های جمل(عفو عمومی بعد جنگ)، صفیین و نهروان(دستور به اینکه اگر کسی از گروه خوارج بیرون بره بخشیده میشه) بخونید تا بدونید کشتن 700 انسان اسیر توسط علی ع احتمالش کمه.

arsh irani گفت...

جنگ جمل داخلی و بر سر قدرت بود ولی کشتار بنی قریظه جنگ اسلام و کفر.

ناشناس گفت...

قابل توجه زرتشنيان انش پرست كه كورش وپسراش كه باخواهرشان ميخوابيدند قابل توجه كسايي كه ازادي ميخواهند كه خواهراشان لخت توخيابونا بگردند (همين الانم هستند)قابلتوجه كسايي كه به اسلام فحش ناموسي ميدهند بااينكه ناموس يك كلمه عربي هست وكل جهان ميداند كسي كه اسلام ندارد صدرصدناموس هم ندارد اسلام هست وبافي ميماند تاقيام ساعت واسلام روز به روز زيادتر ميشود وبدانيد به همين قراني كه بهش ناسزا ميگيد وفحش به پيامبر وصحابه ميديد روزي كه حكومت غيراسلامي بياد قسم به الله ايران تجزيه ميشه مانه مدافع دولتيم نه ازدولت چيزي بهم رسيده (راننده هستم)خودتون ميدانيدچندقوميت توايران هست وتنهاچيز مشتركمون همين اسلام هست اگه نباشد مطمين باشيدهيچي ازايران باقي نميمونه كه حكومت كنيد تمام اين حكومتها در1400سال پيش اسلامي هستند بااينكه بيشترشون به ظاهراسلامي هستندنمونش همين حكومت اخوندي ودولت خودش بيشنر ازهمه ميدونه كه غيرحكومت اسلامي يعني تجزيه تيران هست والسلام علي من اتبع الهدى

Translate

بايگانی وبلاگ